Dan kunnen ze het vrij lastig zien.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:54 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nouja, ik weet niet precies of ze wel konden zien dat ik op het laatste moment nog doorreed bij het stoplicht. zag het dus dusdanig laat dat ik toch niet meer kon stoppen. Maarja, zij stonden toen ook stil bij het stoplicht tegenover het stoplicht waar ik stond
Naar vermoeden wel jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het vrij lastig zien.
Toen zijn ze maar achter je aangereden om te kijken of je nog meer gekke dingen deed.
Je gaat de hele tijd lopen spiegelen om te kijken of ze nog achter je rijden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:59 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Naar vermoeden wel ja. Kreeg er een beetje een rijles dejavu van. Alsof iemand steeds zit te kijken hoe jij dus rijdt. Zwaar irritant
Jaa...quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Je gaat de hele tijd lopen spiegelen om te kijken of ze nog achter je rijden.
Ja precies.. Daar zat ik ook al bijna op te wachten. Je weet maar nooitquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:57 schreef CyclingGirl het volgende:
Dat zou ik ook doen hoor. Straks mis je het rode licht van de wagen als je willen dat je stopt.
Maar daardoor let je wel een stuk minder op wat er om je heen gebeurd waardoor je juist sneller ene andere fout maakt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:57 schreef CyclingGirl het volgende:
Dat zou ik ook doen hoor. Straks mis je het rode licht van de wagen als je willen dat je stopt.
Was dat tegen mij bedoelt?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:38 schreef Anne het volgende:
Door niet te spiegelen kijk je ook niet om je heen.
Nou ik zou niet overdreven gefocussed zijn op dat hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar daardoor let je wel een stuk minder op wat er om je heen gebeurd waardoor je juist sneller ene andere fout maakt.
Dan is het niet erg, maar je hebt genoeg mensen die van angst gaan lopen focussen op dat ze niets verkeerd doen en op die politieauto.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:43 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou ik zou niet overdreven gefocussed zijn op dat hoor
Kijken of er leuke mannen achter je rijden?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:12 schreef monsterd. het volgende:
Ik kijk sowieso altijd wel veel in mijn binnenspiegel
Misschien.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Kijken of er leuke mannen achter je rijden?
Je hapt wel leuk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:14 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Misschien.![]()
Nee, meer om de situatie achter mij ook in de gaten te houden.
Haha, je lokt het anders wel zelf uit he!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Je hapt wel leuk.
Wat voor een auto rij je?
Weet ik, daarom is het zo leuk dat je hapt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:16 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Haha, je lokt het anders wel zelf uit he!![]()
Nissan Micratje!
De kanarie!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:23 schreef monsterd. het volgende:
Dit is niet de mijne, maar daar lijkt hij wel op; inclusief gele kleur!
[ afbeelding ]
Haha, zeggen ze wel vaker ja! Maargoed, hij doet prima zijn werk en ik weet iig altijd waar hij staat op een parkeerplaats.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:24 schreef mstr het volgende:
[..]
De kanarie!
Maar die Micra's zijn wel te doen.
Leuk bakkie hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:25 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Haha, zeggen ze wel vaker ja! Maargoed, hij doet prima zijn werk en ik weet iig altijd waar hij staat op een parkeerplaats.
en jij rijd in een..?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Leuk bakkie hoor.
Peugeot 206.
En om preices te zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, rijdt erg fijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:28 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Die rijden zeer fijn! Kennis van me rijdt ook in die auto!
Wat vond je om te huilen er aan dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb ook een tijdje in een 206 gereden. Stuurt heerlijk (en die sportstoelen), maar het schakelen vond ik echt om te huilen eerlijk gezegd....
Rij nu in een Swift uit 2009 van m'n moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |