abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82223006
Overigens ben ik het nog steeds niet eens met jouw mening dat de thermische afbeeldingen in het rapport alleen suggereren dat de lucht 1000 graden was. Als dat zo bedoeld zou zijn, dan stond er niet vetgedrukt onder dat het een "Fire simulation" is op basis van gemeten gas temperaturen. Dan zou er wel staan dat het een gas temperatuur simulatie was.

Ik stel dus dat je er vanuit kunt gaan dat de rode plekken in de afbeelding bedoeld zijn als brandhaard en dat strookt niet met hetgeen ze eerder in het rapport stelden... dat de brand op de 12de om 4.45 uitgebrand zou zijn.

Just my 2 cents.

Ook blijkt het zo te zijn dat ze geen onderzoek hebben gedaan naar (resten van) explosieven aangezien ze vonden dat daar geen reden toe was. Er was nergens op geen enkele camera fragment een explosie te horen, dus vinden ze het niet nodig verder te onderzoeken.
pi_82223082
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 08:46 schreef Redux het volgende:

[..]

Andersom heb jij het bewijs ook niet.
Tada! Een grote stap voorwaards!

Houd namelijk in dat de discussie dan op gelijke voet zou moeten plaatsvinden.

Geen rede voor honend geroep dus of gekscherende teksten over en weer (mee eens of niet?)

zelfs geen rede voor hoogdravende intellectuele dikdoenerij, oooooeps!

Alleen een verdere analyse en argumentatie over de feiten

Met als enige doel? waarheidsvinding natuurlijk (voor zover mogelijk)

De doelstelling is dus niet rivaliteit of een moordende competitie voor het heilige eigen gelijk, ooooeps!

oke?

bij voorbaat dank

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 02-06-2010 09:19:42 ]
pi_82223118
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Overigens ben ik het nog steeds niet eens met jouw mening dat de thermische afbeeldingen in het rapport alleen suggereren dat de lucht 1000 graden was. Als dat zo bedoeld zou zijn, dan stond er niet vetgedrukt onder dat het een "Fire simulation" is op basis van gemeten gas temperaturen. Dan zou er wel staan dat het een gas temperatuur simulatie was.

Ik stel dus dat je er vanuit kunt gaan dat de rode plekken in de afbeelding bedoeld zijn als brandhaard en dat strookt niet met hetgeen ze eerder in het rapport stelden... dat de brand op de 12de om 4.45 uitgebrand zou zijn.

Just my 2 cents.
Nogmaals, het is een fire simulation OP BASIS VAN temperaturen. Die grafieken specifiek laten temperaturen zien, het staat eronder vermeld, rechts heb je een legenda. Blauw voor 0 graden, rood voor 1000 graden. Of die 1000 graden dan wordt veroorzaakt door vuur of smeulende resten of wat dan ook, dat wordt niet vermeld en is ook niet aan de grafiek te zien. Je ziet enkel de temperatuur weergegeven in kleuren.
Nogmaals de grafiek;

quote:
upper layre gas temperatures are shown
pi_82223207
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 01:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kijk nou gewoon ff en doe niet zo flauw.
Voor de zoveelste keer, waar moeten we naar kijken?
Zelfs op die vraag weet jij het antwoord niet
Leaf
pi_82223280
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:11 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Geen rede dus voor honend geroep dus of gekscherende teksten over en weer (mee eens of niet?)

bij voorbaat dank
Met dat verschil dat er wat mij betreft niet veel aan de hand is, de gebeurtenissen hebben plaatsgevonden en het hoe en waarom is verklaard (NIST).
Dus zouden we geen mensen als jij hebben die niet in de officiele verklaring geloven, dan zou er verder niks aan de hand zijn en zouden deze discussies niet bestaan.
Mijn punt daarmee is dus, dat 'jullie' de initiators voor deze discussies zijn, niet 'wij'. 'Wij' reageren enkel op de (zo nu en dan)-stompzinnige theorieen en proberen die dan (uit frustratie wellicht?) te weerleggen.
Snap je mijn punt?
pi_82223296
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 08:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja duh... wat denk je zelf, dat ik ff +1000 pagina's aan rapport ga zitten doorspitten op fouten.
En geen enkele van die 1.000den experts van je heeft duidelijk een fout aan kunnen tonen dus...

Een normaal mens zou dan toch moeten gaan denken dat er misschien niet zulke fouten in zitten...
Leaf
  woensdag 2 juni 2010 @ 09:20:26 #157
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_82223317
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:11 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Geen rede voor honend geroep dus of gekscherende teksten over en weer (mee eens of niet?)

De doelstelling is dus niet rivaliteit of een competitie voor het heilige eigen gelijk, ooooeps!

oke?

bij voorbaat dank
Als je echt de feiten wil analyseren kom dan eens met het gewicht van het WTC, hoogte van een verdieping, etc. Dan kun je iets zinnigs zeggen over het ineenstorten.
pi_82223335
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:06 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Wat een onzin weer. Jullie zijn het allemaal niet eens met NIST, e.d. Dan moeten jullie toch op zn minst dat verslag kennen?

Ik geloof in het verhaal van de overheid en probeer hier overtuigende argumenten te vinden die mij ervan overtuigen om hier aan te gaan twijfelen. Die heb ik nog 0 keer gehad.

Kerel... wat snap jij niet aan het volgende:

Ik zeg niet dat ik het niet per definitie eens ben met het NIST. Zelf vond ik het alleen frapant dat er zoveel kritiek op dat onderzoek is, door met name de club van die Richard Gage. Ook ik neem wel eens dingen aan en dus ging ik er eigenlijk vanuit, gezien zoveel mensen die schijnbaar wel wat van de materie afweten, de petitie ondertekend hebben. Dat wil dus niet zeggen dat IK het oneens ben met het NIST. Ik heb het simpelweg niet onderzocht. Zo werkt het nu eenmaal vaak in het leven. Je kunt niet zelf alles onderzoeken. Je kan er best wel eens op vertrouwen dat anderen het op een juiste manier doen. Als achteraf blijkt dat ze onzin verkopen, zul je het ook gewoon van mij horen hoor.
quote:
Waarom zou ik die 1000 pagina's gaan lezen als ik toch geloof wat er in staat?
Typische uitspraak waarmee je je kritiek op mij onder je eigen poten vandaan maait. Waarom ga jij dan niet onderzoeken of de critici t.o.v. NIST een punt hebben? Jij GELOOFT blindelings wat er in staat zelfs al zijn er mensen die er kritiek op hebben. Apart!
pi_82223354
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:18 schreef Redux het volgende:

[..]

Met dat verschil dat er wat mij betreft niet veel aan de hand is, de gebeurtenissen hebben plaatsgevonden en het hoe en waarom is verklaard (NIST).
Dus zouden we geen mensen als jij hebben die niet in de officiele verklaring geloven, dan zou er verder niks aan de hand zijn en zouden deze discussies niet bestaan.
Mijn punt daarmee is dus, dat 'jullie' de initiators voor deze discussies zijn, niet 'wij'. 'Wij' reageren enkel op de (zo nu en dan)-stompzinnige theorieen en proberen die dan (uit frustratie wellicht?) te weerleggen.
Snap je mijn punt?
nogmaals, je zei dat ik dat bewijs OOK niet heb, waar of niet?

Mijn antwoord was;
quote:

De doelstelling is dus niet rivaliteit of een moordende competitie voor het heilige eigen gelijk, ooooeps!

oke?

bij voorbaat dank
was dat een redelijk voorstel of niet gezien jou reactie?
pi_82223382
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 01:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

DeMolay, ik vind het zielig worden. Ze hebben echt niet door dat ze al een pagina of 5 in de zeik worden genomen.

Ik ga slapen.

Ciao.

Edit: Wel een leuke manier om de deniers nieuwsgierig te maken naar een complot filmpje. Ze gaan op een gegeven moment gewoon smeken om Youtube filmpjes.... daar waar ze normaliter verafschuwen.
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:16 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Voor de zoveelste keer, waar moeten we naar kijken?
Zelfs op die vraag weet jij het antwoord niet

Nog stééds heeft deze slimme jongen het niet door.
pi_82223394
beetje flauw, jokkebrok
pi_82223442
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[..]

Nog stééds heeft deze slimme jongen het niet door.
-zucht-

En jij hebt nog steeds niet door dat je gebakken lucht verkoopt....
Leaf
pi_82223468
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:12 schreef Redux het volgende:

[..]

Nogmaals, het is een fire simulation OP BASIS VAN temperaturen. Die grafieken specifiek laten temperaturen zien, het staat eronder vermeld, rechts heb je een legenda. Blauw voor 0 graden, rood voor 1000 graden. Of die 1000 graden dan wordt veroorzaakt door vuur of smeulende resten of wat dan ook, dat wordt niet vermeld en is ook niet aan de grafiek te zien. Je ziet enkel de temperatuur weergegeven in kleuren.
Nogmaals de grafiek;

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[..]

Wat loop je nou de wijsneus uit te hangen. Ik zeg toch zelf ook dat het een fire simulation op basis van temperaturen is. Vuur jongen... met die rode plekken duiden ze vuur aan. FIRE SIMULATION --> VET GEDRUKT.... op basis van gemeten GAS TEMPERATURES (niet vet gedrukt).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2010 09:29:05 ]
pi_82223516
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:21 schreef mediacurator het volgende:

[..]

nogmaals, je zei dat ik dat bewijs OOK niet heb, waar of niet?

Mijn antwoord was;
[..]

was dat een redelijk voorstel of niet gezien jou reactie?
Ik denk dat een gelijkwaardige 911 discussie een utopie is, tenminste, zolang mensen als lambiekje met 'laserbeams', 'drones', 'ufos' etc opmerkingen komen wel. Je hebt zoveel verschillende complot-theorieen, het loopt zo breed door dat je er soms nauwelijk serieus op kunt reageren.

Maar als voorbeeld, dat digitaal verbeterde filmpje van dat poolse vliegtuig wat neergestort is, dat filmpje is best interessant, maar de manier waarop je het presenteert is gewoon niet relaxed en daarom is het gelijkwaardig daarop moeilijk:
quote:
ONGELOOFLIJK!! DEZE VERSIE LAAT HET VEEL BETER ZIEN, WAT N RUK WERELD DIT! SCHANDALIG!
Het mooist zou zijn als we ALLEMAAL een neutrale houding aannemen in de 9/11 discussies en vanuit dat standpunt de diverse aspecten bekijken zonder dat beide kampen een voorafingenomen opvatting hebben ingenomen. Maar dat lijkt mij -nogmaals- en utopie. Niet?
pi_82223568
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat loop je nou de wijsneus uit te hangen. Ik zeg toch zelf ook dat het een fire simulation op basis van temperaturen is. Vuur jongen... met die rode plekken duiden ze vuur aan. FIRE SIMULATION --> VET GEDRUKT.... op basis van gemeten GAS TEMPERATURES.
Nee, jij INTERPRETEERT rood als vuur, maar rood is een TEMPERATUUR!! Snap je dat dan echt niet?
De rode plekken zijn enorm hete plekken. Dat KAN vuur zijn, maar dat KAN ook smeulende of wat-dan-ook plekker zijn, of misschien loeit een verdieping lager op die plek wel een hete brand waardoor die omgeving heet wordt.
Het is jouw INTERPRETATIE van de grafiek.
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 09:33:27 #166
249559 crew  Lavenderr
pi_82223665
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:28 schreef Redux het volgende:

[..]

Het mooist zou zijn als we ALLEMAAL een neutrale houding aannemen in de 9/11 discussies en vanuit dat standpunt de diverse aspecten bekijken zonder dat beide kampen een voorafingenomen opvatting hebben ingenomen. Maar dat lijkt mij -nogmaals- en utopie. Niet?
Dat zou geweldig zijn, maar denk tevens een utopie
pi_82223709
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:30 schreef Redux het volgende:

[..]

Nee, jij INTERPRETEERT rood als vuur, maar rood is een TEMPERATUUR!! Snap je dat dan echt niet?
De rode plekken zijn enorm hete plekken. Dat KAN vuur zijn, maar dat KAN ook smeulende of wat-dan-ook plekker zijn, of misschien loeit een verdieping lager op die plek wel een hete brand waardoor die omgeving heet wordt.
Het is jouw INTERPRETATIE van de grafiek.
Dat snapte ik al vanaf het begin. Het lijkt mij alleen onwaarschijnlijk dat er lucht temperaturen zijn van 1000 graden terwijl er op die plaats geen brand is.

Als dat gewoon mogelijk is, toon dat dan eens aan en dan kunnen we kijken of dat wat je aantoont ook daar het geval had kunnen zijn.

Er was inderdaad brand op de verdieping er onder. Alleen niet aan de noordzijde van het gebouw. visueel bewijs toonde aan dat dat vuur er pas 1.5 uur later was.
pi_82223790
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat snapte ik al vanaf het begin. Het lijkt mij alleen onwaarschijnlijk dat er lucht temperaturen zijn van 1000 graden terwijl er op die plaats geen brand is.

Als dat gewoon mogelijk is, toon dat dan eens aan en dan kunnen we kijken of dat wat je aantoont ook daar het geval had kunnen zijn.

Er was inderdaad brand op de verdieping er onder. Alleen niet aan de noordzijde van het gebouw. visueel bewijs toonde aan dat dat vuur er pas 1.5 uur later was.
Het punt is/was als ik het goed heb dat de brand rond 5 uur uitgedoofd zou zijn en 'jullie' het vreemd vinden dat rond dat tijdstip zulke hoge temperaturen worden weergegeven in de grafiek. Want hoge temperaturen op dat tijdstip lijken tegenstrijdig met het feit dat NIST meldt dat de brand rond dat tijdstip uit zou zijn, toch?

Dus wat zou het dan moeten zijn, waar gaat NIST hier de fout in en wat moet er gebeuren?
pi_82223815
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waarom lijkt jou dat onwaarschijnlijk?
Welke expertise heb jij om dat met zekerheid te kunnen zeggen.

En waarom zou die brand aan de noordzijde te zien moeten zijn op fotos?
Leaf
pi_82223837
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:28 schreef Redux het volgende:

[..]

Ik denk dat een gelijkwaardige 911 discussie een utopie is, tenminste, zolang mensen als lambiekje met 'laserbeams', 'drones', 'ufos' etc opmerkingen komen wel. Je hebt zoveel verschillende complot-theorieen, het loopt zo breed door dat je er soms nauwelijk serieus op kunt reageren.

Maar als voorbeeld, dat digitaal verbeterde filmpje van dat poolse vliegtuig wat neergestort is, dat filmpje is best interessant, maar de manier waarop je het presenteert is gewoon niet relaxed en daarom is het gelijkwaardig daarop moeilijk:
[..]

Utopie of niet, het neemt niet weg dat er een belangrijk punt is bereikt..

Namelijk het volgende; Jij maakte de volgende observatie..

Vrij vertaald zei jij, dat zowel complotters als niet-complotters geen bewijs zouden hebben hetgeen het bestaan of niet-bestaan een false flag aanval op 9/11 zou kunnen aantonen.

Ik vind dat zelf een goed uitgangspunt waardoor er zoveel mogelijk de schijn weggenomen zou moeten worden van een opgeloste zaak in deze

9/11 is namelijk niet opgelost zolang er geen bewijs is ter verklaring vh NIST rapport noch dat er bewijs is van een false flag misdaad

[ Bericht 4% gewijzigd door mediacurator op 02-06-2010 09:48:51 ]
pi_82223950
Mwa nee, mediacurator, dit zei ik ook:
quote:
Snap je mijn punt?
Wat mij betreft is het bewijs voor het officiele standpunt door NIST geleverd. Het zijn de complotgelovers die anders beweren.
pi_82224009
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:44 schreef Redux het volgende:
Mwa nee, mediacurator, dit zei ik ook:
[..]

Wat mij betreft is het bewijs voor het officiele standpunt door NIST geleverd. Het zijn de complotgelovers die anders beweren.
waarom zei jij dan zojuist het volgende?
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 08:46 schreef Redux het volgende:

[..]

Andersom heb jij het bewijs ook niet.
pi_82224042
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:46 schreef mediacurator het volgende:

[..]

waarom zei jij dan zojuist het volgende?
[..]

Tsja, dat is een steekspel, jij roept iets, ik geef je een tegenreactie.
pi_82224051
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:38 schreef Redux het volgende:

[..]

Het punt is/was als ik het goed heb dat de brand rond 5 uur uitgedoofd zou zijn en 'jullie' het vreemd vinden dat rond dat tijdstip zulke hoge temperaturen worden weergegeven in de grafiek. Want hoge temperaturen op dat tijdstip lijken tegenstrijdig met het feit dat NIST meldt dat de brand rond dat tijdstip uit zou zijn, toch?

Dus wat zou het dan moeten zijn, waar gaat NIST hier de fout in en wat moet er gebeuren?
De brand was om 4.45 uur al uitgeraasd. Dat schrijven ze. Hoge temperaturen zijn niet vreemd nee. Wel temperaturen van 1000 graden als er geen vuur meer is. Tenminste, dat vind ik. Als het anders is, dan moet je me maar corrigeren met een goede onderbouwing. Als je gelijk hebt zal ik het toegeven, maar nu vind ik je argument nog niet sterk genoeg.

En nogmaals: Ik ben geen natuurkundige of brandexpert, dus ik kan er natuurlijk keihard naast zitten.
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:39 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Waarom lijkt jou dat onwaarschijnlijk?
Welke expertise heb jij om dat met zekerheid te kunnen zeggen.

Met jou ben ik eigenlijk wel klaar, maar ok hier je antwoord:

Dat lijkt de Richard Gage club onwaarschijnlijk. Ik baseer dit op HUN bevindingen van het rapport.
quote:
En waarom zou die brand aan de noordzijde te zien moeten zijn op fotos?
Omdat de figuur van dat tijdstip dus suggereert dat daar een grote brand woed en NIST in een ander hoofdstuk zegt dat de brand daar gedoofd was omdat ze dat hebben gezien op foto. Daarom.
pi_82224128
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De brand was om 4.45 uur al uitgeraasd. Dat schrijven ze. Hoge temperaturen zijn niet vreemd nee. Wel temperaturen van 1000 graden als er geen vuur meer is. Tenminste, dat vind ik. Als het anders is, dan moet je me maar corrigeren met een goede onderbouwing. Als je gelijk hebt zal ik het toegeven, maar nu vind ik je argument nog niet sterk genoeg.
Om even niet in te gaan op de rest van je reactie, hier ga je wat mij betreft de fout in.
Het NIST rapport beweerd iets, jij zegt dat het anders is en dan moet ik je maar corrigeren?

Volgens mij ligt het in bewijslast anders hoor, als je iets beweerd moet je het ook onderbouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')