Kerel, wij worden het nooit eens. Never niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:55 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Gewoon vragen om wat bewijs vind ik niet onder zuigen vallen. Als jij de vraag telkens uit de weg gaat met slappe excuses, neem ik daar natuurlijk geen genoegen mee.
En tja, weer de zoveelste "op de foto zie ik dingen waarvan ik denk dat die er zouden moeten zijn niet" denkwijzes.... Waarom zou mij dat moeten overtuigen dat grove fouten in het NIST onderzoeken zitten?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:58 schreef oompaloompa het volgende:
hey maar ff serieus, waarom gaat er nou niemand in op dat filmpje dat niet is gepost?
even rustig kijken wat er al 3 paginas aan je gevraagd wordtquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:59 schreef DeMolay het volgende:
jij vraagt alleeen l...het is al heel duiidelijk
Heb je nou de laatste "frame " beken of niy ?... 't begint me heel irritant over te komen
Kijk nou gewoon ff en doe niet zo flauw.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
even rustig kijken wat er al 3 paginas aan je gevraagd wordt
quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:37 schreef oompaloompa het volgende:
@Merlin, heb je een linkje naar die post / vraag want ik had hem nog niet gezien en weet dus niet over welke film het gaat.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:42 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Laat dat laatste frame eens zien dan.
Hint: Linkje plaatsen!
Sjonge... ga jij nu ook al beginnen? VancouverFan wilde net al niet zoeken naar mijn posts.. en nu kom jij ook weer.quote:
welk gedeelte van film begrijp je niet?quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Sjonge... ga jij nu ook al beginnen? VancouverFan wilde net al niet zoeken naar mijn posts.. en nu kom jij ook weer.
jij begrijpt het ook nietquote:welk gedeelte van film begrijp je niet?
typisch overigens dat je loopt te klagen dat niemand op je film in gaat terwijl je weigert een link te plaatsen, ben je ergens bang voor of zo? 4 paginas klagen kan niet minder werk geweest zijn dan het filmpje meteen te linken.
Of voel je je beter zolang je maar kunt claimen dat je genegeerd wordt, zelfs wanneer je dit zelf in de hand hebt?
Het is niet mijn film. DeMolay kwam er mee.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:07 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
welk gedeelte van film begrijp je niet?
typisch overigens dat je loopt te klagen dat niemand op je film in gaat terwijl je weigert een link te plaatsen, ben je ergens bang voor of zo? 4 paginas klagen kan niet minder werk geweest zijn dan het filmpje meteen te linken.
Of voel je je beter zolang je maar kunt claimen dat je genegeerd wordt, zelfs wanneer je dit zelf in de hand hebt?
dat snap ik dat gedeelte is ook een reactie op hem. Hij roept al 4 paginas lang dat hij genegeerd wordt en dat niemand reageert maar post tegelijkertijd de film niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is niet mijn film. DeMolay kwam er mee.
Kijk het filmpje maar, dan wordt je wel bang.
DeMolay, ik vind het zielig worden. Ze hebben echt niet door dat ze al een pagina of 5 in de zeik worden genomen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:10 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
dat snap ik dat gedeelte is ook een reactie op hem. Hij roept al 4 paginas lang dat hij genegeerd wordt en dat niemand reageert maar post tegelijkertijd de film niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |