Maak hier maar een week van. De lapo had een hoog baggergehalte.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:35 schreef Wasmachinemann het volgende:
Banmeldtopic, Ban hier users voor de lol
TS trapt af;
Wasmachinemann, Plaatsen van een Lapo , 72 uur
Maken we oneindig van, omdat troll.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:37 schreef BroodjePindakaas het volgende:
AdvancedPower, beledigen van Chowi. Mail maar over een weekje of 52.
porsche1, aids is vervelend. Je wordt echt beter! Maar dat gaat op FOK! niet lukken. We sturen je nu naar een aidsforum. Doeg.quote:
-weg-quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:35 schreef Wasmachinemann het volgende:
Banmeldtopic, Ban hier users voor de lol
TS trapt af;
Wasmachinemann, Plaatsen van een Lapo , 72 uur
Je Rectum is verwijderd. Je moet herstellen van je operatie. Dit duurt minstens 8 weken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:46 schreef Panzermaus het volgende:
Rectum, zichzelf binnenstebuiten keren. Een goede mail na de zomer.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:57 schreef Stoeprand het volgende:
Stoeprand, te badass voor FOK!. Voor altijd weg.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
porsche1, aids is vervelend. Je wordt echt beter! Maar dat gaat op FOK! niet lukken. We sturen je nu naar een aidsforum. Doeg.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:15 schreef the_legend_killer het volgende:
AdvancedPower 48 uur een jaartje weg, gewoon omdat het kan
quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:43 schreef BroodjePindakaas het volgende:
SuperwormJim, editten van mijn posts. Mail maar over een week of drie.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:51 schreef Stoeprand het volgende:
SuperwormJim, flauwe kutmod. Lever je blauw maar in, en mail ons over een maand of vijf.
Dat slaat helemaal nergens op. Complete onzin.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:43 schreef Wasmachinemann het volgende:
Stoeprand, Heeft een witte kat in zijn avatar, 723uur_!
Dat heeft geen zin meer.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:21 schreef BroodjePindakaas het volgende:
-weg-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door SwJ op 02-06-2010 20:34:58 ]I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
+1 notequote:Op woensdag 2 juni 2010 14:51 schreef Stoeprand het volgende:
SuperwormJim, flauwe kutmod. Lever je blauw maar in, en mail ons over een maand of vijf.
Wasmachinemann, trollen doe je maar ergens anders 3 jaar wegquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:54 schreef Wasmachinemann het volgende:
TVP, en fuck op met die topic-titels bij het reageer veld.
Kakpizza sms'te me zonet nog.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:41 schreef Wasmachinemann het volgende:
Toch maar even ge edit, en flikker es op met je voordat je reageert zooi
SWJ,positiemisbruiker, 48 uur.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:39 schreef Wasmachinemann het volgende:
-weg, pas je postgedrag aan voor je eigen bestwil-
Echt he? Damnquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:15 schreef the_legend_killer het volgende:
AdvancedPower 48 uur, gewoon omdat het kan
hij is ook aan het spammen met gratis productenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:11 schreef Ugjerke het volgende:
Twizu, omdat ik door hem ben verbrand. [Gratis] Vitamine D
3keernix maken van nodeloze bumps van uitgekauwde topics. Ga maar 48 uur je vriendin bumpen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:42 schreef 3keernix het volgende:
Patje1987, vanwege het laten staan van zijn nazi-snor, mail maar over 3 maanden, of beter..nooit
Maak daar maar 2 maanden van.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:01 schreef AapjeAapje het volgende:
AapjeAapje omdat gewoon. Mag 't over een paar weken opnieuw proberen.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:10 schreef AapjeAapje het volgende:
Wasmachineman één minuut mod omdat 'ie leuke topics bumpt.
En nog een minuutje langer omdat FOK!quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:41 schreef Lysdexie het volgende:
AapjeAapje, spel eerst namen correct voordat je een ban toezegt. 7 jaar.
honketyonk mengen in iemands ander banmeld 48 koelen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En nog een minuutje langer omdat FOK!
Honketytonk mag weg, hij bestaat toch niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
honketyonk mengen in iemands ander banmeld 48 koelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:02 schreef Wasmachinemann het volgende:
apji4125, Kloon van AP, Shredder en AP week er bij.Was jij niet een tijdje geleden in het echte banmeldtopic gemeld omdat je zat te baggeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom terug
![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:02 schreef Wasmachinemann het volgende:
apji4125, Kloon van AP, Shredder en AP week er bij.Het is apij tevens Yvonne mag over 1 maand een mailtje sturen baggeren is niet leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.黑人
Ban voor knevelt doodverwensingquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:19 schreef ThaTim het volgende:
Unban voor Knevelt, werd zonder reden gebanned. PM naar Yvonne of Biogarde!
Nee ik zat te crewbashen tegen o.us.quote:Op zaterdag 4 september 2010 02:15 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Was jij niet een tijdje geleden in het echte banmeldtopic gemeld omdat je zat te baggeren?Welkom terug
3 Weken erbij Klonenquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:43 schreef ElmoFan het volgende:
ThaTim, baggeren overdag, mail maar met een goede reden om terug te komen
ThaTim, omdat hij gezakt is voor zijn VWO examenquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:15 schreef ThaTim het volgende:
Limbofan, Zijn 'het is friet' + LIMBURG![]()
-posts beginnen beetje saai te worden. PM maar over 2 weken.
Te veel geFokt?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:50 schreef LimboFan het volgende:
[..]
ThaTim, omdat hij gezakt is voor zijn VWO examen
Mail maar als je geslaagd bent.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:12 schreef Lindgren. het volgende:
ElmoFan mag over 48 uur mailen, omdat appel.
Tot na de kerst ook goed?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:58 schreef Chuck-_-Norris het volgende:
Wasmachinemann , levenslang wegens het maken van een fipo
Wasmachinemann, discriminatie van Stoeprand en Toempf, mail maar rond Pasen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:43 schreef Wasmachinemann het volgende:
Stoeprand, Heeft een witte kat in zijn avatar, 723uur_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
FFFFUUUUUU!!!!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:28 schreef honkeytonk het volgende:
Iedereen: Mijn verjaardag vergeten
hoeveel seconde/minuten/uren?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:28 schreef honkeytonk het volgende:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:28 schreef Oceanview het volgende:
Flippiee: 48 uur koelenOh je postte hem hier ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM ik je net
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:32 schreef MYV het volgende:
Elmofan - 48 uur wieberen wegens Elmo leuk vinden
Flippiee: 48uur opgehevenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh je postte hem hier ookPM ik je net
Ploertendoder: 5 uur kun je niet FOK!ken tijdens de neukseksquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:32 schreef Ploertendoder het volgende:
Flippiee: 5 uur zodat we kunnen nueckqseckqsen.
honkeytonk ga je verjaardag eens vieren joh ! mail na 00:00 maar weerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:28 schreef honkeytonk het volgende:
Oceanview: 20 uur zodat we een ONZ-orgie kunnen organiserenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:35 schreef Oceanview het volgende:
Flippiee: 10 uur zodat ze ook langs mij kan komen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:40 schreef Dalando het volgende:
Dalando: Eigen schuld, had je dit bericht maar niet moeten posten. 72 uur.
Beach: 2 weken voor het niet afsprekenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:38 schreef Beach het volgende:
Oceanview: weekban voor het niet met de trein langskomen.
doe nog 1x stoer danquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:36 schreef Michhas het volgende:
Flippiee:: Etterbakkie/betweter. Tevens expliciet uitgelegd dat kopiëren en/of misbruiken van mijn posts verboden is. Perm ban, maak het morgen in de bus maar goed.
Ha-ha, perm banfail, ik kan nog posten, na-na-na-na-naaaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:46 schreef Ploertendoder het volgende:
Alle users van FOK!: Permban. We zijn al jullie gezeik nu zat.
Ploertendoder: klonen, Permban.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:46 schreef Ploertendoder het volgende:
Alle users van FOK!: Permban. We zijn al jullie gezeik nu zat.
Nog 1 kans Penisbaardquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:51 schreef Penisbaard het volgende:
Michhas, deed nog 1x stoer, mag na oud en nieuw weer mailen.
Nee Peners heeft je al een kans gegeven en het is nu over met de pret dagdag Michhasquote:
Flippiee en Penisbaard: Flippiee heeft die smerige snikkelbaard van Penisbaard nog steeds niet geschoren. Scheer jullie allebei maar weg! Jullie krijgen geen zwaaismiley, die hebben jullie niet verdient. Ik en Danny zijn teleurgesteld!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee Peners heeft je al een kans gegeven en het is nu over met de pret dagdag Michhas
Mailen kun je naar forum@fok.nl
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:56 schreef ReV66 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond een onthullende reportage
BrinkydeBMW Onterecht een baasbannen en je staat me niet echt aanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:27 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Lysdexie, geen idee waarom maar de username klinkt leuk maar ban voor 1 dagje :p
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:24 schreef ThaTim het volgende:
Mensen, wie had er gelijk ?
[Forum] Banmeldtopic
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:32 schreef remlof het volgende:
ikbenbang, hoef je niet meer te zijn, je bent ontdekt als kloon van gebande. Kliko.
goed topicquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:24 schreef ThaTim het volgende:
Mensen, wie had er gelijk ?
[Forum] Banmeldtopic
Sorry honkeytonk :$ :pquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
BrinkydeBMW Onterecht een baasbannen en je staat me niet echt aanMail over 2 maanden maar met een hele goeie reden om terug te komen.
honkeytonkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
BrinkydeBMW Onterecht een baasbannen en je staat me niet echt aanMail over 2 maanden maar met een hele goeie reden om terug te komen.
BrinkydeBMWquote:
SuperwormJim get-out-of-a-ban-free-cardquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
honkeytonk
Kloon van een kutuser/gebande/kutuser. Tot nooit.
JanPiraat:check onderquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
SuperwormJim get-out-of-a-ban-free-card
Voor het vinden en vernietigen van een AP kloon
JanPiraat:Twee weken voorarrest wegens topicmuiterij op het forum.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
SuperwormJim get-out-of-a-ban-free-card
Voor het vinden en vernietigen van een AP kloon
wiebelstrontquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:15 schreef wiebelstront het volgende:
Tong80, meer als 50 topiques per dag openen. 24 uur. ga maar even afkoelen van je topique-diarree.
quote:Ik ben er nog, en ik zal er blijvenOp woensdag 20 oktober 2010 10:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
honkeytonk
Kloon van een kutuser/gebande/kutuser. Tot nooit.
Wehehe SWJ heeft me hiervoor genote. Saddddquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:30 schreef SharQueDo het volgende:
SuperwormJim, mod die verkeerde topics en users loopt te modereren
De topicpointer is duidelijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:07 schreef SharQueDo het volgende:
Ja, het blijft natuurlijk een -weg-mod![]()
regels 6, 7 en 8quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De topicpointer is duidelijk.
Tip: let goed op je postgedrag.
Gewoon bannen voor een week, dat zal hem lerenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:32 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
25 posts op 1 pagina ingesteld hebben
Haha, origineelquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:59 schreef SpauldingPF het volgende:
Honkeytonk
Kloon van pauperuser.
Kliko tot nooit meer
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:58 schreef Wasmachinemann het volgende:
Wasmachinemann Omdat hij oude topics kicked/unbanned is, Tot over 151 uur!![]()
![]()
De reeks heeft wél een einde.quote:forum Banmeldtopic, De reeks zonder einde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |