doe nog 1x stoer danquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:36 schreef Michhas het volgende:
Flippiee:: Etterbakkie/betweter. Tevens expliciet uitgelegd dat kopiėren en/of misbruiken van mijn posts verboden is. Perm ban, maak het morgen in de bus maar goed.

Ha-ha, perm banfail, ik kan nog posten, na-na-na-na-naaaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:46 schreef Ploertendoder het volgende:
Alle users van FOK!: Permban. We zijn al jullie gezeik nu zat.

Ploertendoder: klonen, Permban.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:46 schreef Ploertendoder het volgende:
Alle users van FOK!: Permban. We zijn al jullie gezeik nu zat.

Nog 1 kans Penisbaardquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:51 schreef Penisbaard het volgende:
Michhas, deed nog 1x stoer, mag na oud en nieuw weer mailen.

Nee Peners heeft je al een kans gegeven en het is nu over met de pret dagdag Michhasquote:

Flippiee en Penisbaard: Flippiee heeft die smerige snikkelbaard van Penisbaard nog steeds niet geschoren. Scheer jullie allebei maar weg! Jullie krijgen geen zwaaismiley, die hebben jullie niet verdient. Ik en Danny zijn teleurgesteld!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee Peners heeft je al een kans gegeven en het is nu over met de pret dagdag Michhas
Mailen kun je naar forum@fok.nl

quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:56 schreef ReV66 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond een onthullende reportage

BrinkydeBMW Onterecht een baasbannen en je staat me niet echt aanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:27 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Lysdexie, geen idee waarom maar de username klinkt leuk maar ban voor 1 dagje :p

quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:24 schreef ThaTim het volgende:
Mensen, wie had er gelijk ?
[Forum] Banmeldtopic
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:32 schreef remlof het volgende:
ikbenbang, hoef je niet meer te zijn, je bent ontdekt als kloon van gebande. Kliko.

goed topicquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:24 schreef ThaTim het volgende:
Mensen, wie had er gelijk ?
[Forum] Banmeldtopic

Sorry honkeytonk :$ :pquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
BrinkydeBMW Onterecht een baasbannen en je staat me niet echt aanMail over 2 maanden maar met een hele goeie reden om terug te komen.

honkeytonkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
BrinkydeBMW Onterecht een baasbannen en je staat me niet echt aanMail over 2 maanden maar met een hele goeie reden om terug te komen.

BrinkydeBMWquote:

SuperwormJim get-out-of-a-ban-free-cardquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
honkeytonk
Kloon van een kutuser/gebande/kutuser. Tot nooit.

JanPiraat:check onderquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
SuperwormJim get-out-of-a-ban-free-card
Voor het vinden en vernietigen van een AP kloon

JanPiraat:Twee weken voorarrest wegens topicmuiterij op het forum.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
SuperwormJim get-out-of-a-ban-free-card
Voor het vinden en vernietigen van een AP kloon

wiebelstrontquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:15 schreef wiebelstront het volgende:
Tong80, meer als 50 topiques per dag openen. 24 uur. ga maar even afkoelen van je topique-diarree.

quote:Ik ben er nog, en ik zal er blijvenOp woensdag 20 oktober 2010 10:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
honkeytonk
Kloon van een kutuser/gebande/kutuser. Tot nooit.

Wehehe SWJ heeft me hiervoor genote. Saddddquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:30 schreef SharQueDo het volgende:
SuperwormJim, mod die verkeerde topics en users loopt te modereren

De topicpointer is duidelijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:07 schreef SharQueDo het volgende:
Ja, het blijft natuurlijk een -weg-mod![]()

regels 6, 7 en 8quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De topicpointer is duidelijk.
Tip: let goed op je postgedrag.

Gewoon bannen voor een week, dat zal hem lerenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:32 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
25 posts op 1 pagina ingesteld hebben
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |