quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:02 schreef Wasmachinemann het volgende:
apji4125, Kloon van AP, Shredder en AP week er bij.Was jij niet een tijdje geleden in het echte banmeldtopic gemeld omdat je zat te baggeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom terug
![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:02 schreef Wasmachinemann het volgende:
apji4125, Kloon van AP, Shredder en AP week er bij.Het is apij tevens Yvonne mag over 1 maand een mailtje sturen baggeren is niet leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.黑人
Ban voor knevelt doodverwensingquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:19 schreef ThaTim het volgende:
Unban voor Knevelt, werd zonder reden gebanned. PM naar Yvonne of Biogarde!
Nee ik zat te crewbashen tegen o.us.quote:Op zaterdag 4 september 2010 02:15 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Was jij niet een tijdje geleden in het echte banmeldtopic gemeld omdat je zat te baggeren?Welkom terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 Weken erbij Klonenquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:43 schreef ElmoFan het volgende:
ThaTim, baggeren overdag, mail maar met een goede reden om terug te komen
ThaTim, omdat hij gezakt is voor zijn VWO examenquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:15 schreef ThaTim het volgende:
Limbofan, Zijn 'het is friet' + LIMBURG![]()
-posts beginnen beetje saai te worden. PM maar over 2 weken.
Te veel geFokt?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:50 schreef LimboFan het volgende:
[..]
ThaTim, omdat hij gezakt is voor zijn VWO examen
Mail maar als je geslaagd bent.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:12 schreef Lindgren. het volgende:
ElmoFan mag over 48 uur mailen, omdat appel.
Tot na de kerst ook goed?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:58 schreef Chuck-_-Norris het volgende:
Wasmachinemann , levenslang wegens het maken van een fipo
Wasmachinemann, discriminatie van Stoeprand en Toempf, mail maar rond Pasen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:43 schreef Wasmachinemann het volgende:
Stoeprand, Heeft een witte kat in zijn avatar, 723uur_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
FFFFUUUUUU!!!!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:28 schreef honkeytonk het volgende:
Iedereen: Mijn verjaardag vergeten
hoeveel seconde/minuten/uren?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:28 schreef honkeytonk het volgende:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:28 schreef Oceanview het volgende:
Flippiee: 48 uur koelenOh je postte hem hier ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM ik je net
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:32 schreef MYV het volgende:
Elmofan - 48 uur wieberen wegens Elmo leuk vinden
Flippiee: 48uur opgehevenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh je postte hem hier ookPM ik je net
Ploertendoder: 5 uur kun je niet FOK!ken tijdens de neukseksquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:32 schreef Ploertendoder het volgende:
Flippiee: 5 uur zodat we kunnen nueckqseckqsen.
honkeytonk ga je verjaardag eens vieren joh ! mail na 00:00 maar weerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:28 schreef honkeytonk het volgende:
Oceanview: 20 uur zodat we een ONZ-orgie kunnen organiserenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:35 schreef Oceanview het volgende:
Flippiee: 10 uur zodat ze ook langs mij kan komen.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:40 schreef Dalando het volgende:
Dalando: Eigen schuld, had je dit bericht maar niet moeten posten. 72 uur.
Beach: 2 weken voor het niet afsprekenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:38 schreef Beach het volgende:
Oceanview: weekban voor het niet met de trein langskomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |