Nix mis met Bløfquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeeland is ook linke boel! Ze hebben daar een band die Blof heet
Zoals je volgens mij zelf al aangaf? dat soort agressie krijg je al door manier van benaderenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar de mentaliteit daar staat me niet aan. En de agressie naar buschauffeurs is ook groter.
Ik snap je punt wel, maar je moet wel begrijpen dat het niet op iedereen van toepassing is. Daarnaast kan beleving veranderen. Krengel zegt dat ze nu heel erg graag naar het buitenland wil voor de ervaring. Misschien komt ze naar twee jaar weer thuis en zegt ze "het was geweldig, maar vanaf nu blijf ik in dezelfde straat als mijn ouders wonen, lekker dichtbij." Niks mis mee, maar er is toch sowieso niks mis met iemands blik op zijn of haar eigen leven, ook al zal die blik veranderen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Blijft staan dat ik niet snap dat mensen het altijd zonodig in het buitenland moeten zoeken.
Mijn zusje is verhuisd naar Zweden maar die mist het hier best vaak, dan vraag ik me toch af waarom mensen zichzelf zo kwellen.
Ik benader mensen daar niet anders dan hier maar ik denk dat de mensen door de drukte daar minder vriendelijk en sociaal zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:21 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zoals je volgens mij zelf al aangaf? dat soort agressie krijg je al door manier van benaderen
Het is geen slecht idee om verder te kijken dan de bekende plek, om je droom waar te maken
Als je voor mij ff de corresponderende ASCII code wil opzoeken, wil ik het best aanpassen voor jequote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het komt anders over alsof je de koffers al aan het pakken bent.
Euhm....ik kan je uit ervaring zeggen dat het juist andersom is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar de mentaliteit daar staat me niet aan. En de agressie naar buschauffeurs is ook groter.
This island? Shutter Island?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euhm....ik kan je uit ervaring zeggen dat het juist andersom is.Which is why this island needs you man!
Natuurlijk, dat snap ik ook wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar je moet wel begrijpen dat het niet op iedereen van toepassing is. Daarnaast kan beleving veranderen. Krengel zegt dat ze nu heel erg graag naar het buitenland wil voor de ervaring. Misschien komt ze naar twee jaar weer thuis en zegt ze "het was geweldig, maar vanaf nu blijf ik in dezelfde straat als mijn ouders wonen, lekker dichtbij." Niks mis mee, maar er is toch sowieso niks mis met iemands blik op zijn of haar eigen leven, ook al zal die blik veranderen?
*checkt CD rek*quote:
Haha. Ik moet Zeeland nog eerst ff aan een grondig onderzoek onderwerpenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat er zou staan: Nix mis met Zeeland.![]()
Maar nee.
Ow, wacht, ik had het over het westen van Nederland.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euhm....ik kan je uit ervaring zeggen dat het juist andersom is.Which is why this island needs you man!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat er zou staan: Nix mis met Zeeland.![]()
Maar nee.
Wij hebben beter weer en een groot gebrek aan Sir Ben Kingsleyquote:
quote:
Hai!quote:
hoezo????quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:21 schreef stbabylon het volgende:
[Singles] hebben geen zwembandjes
Was veel beter geweest
Bedoelde alleen maar aan te geven dat er wel wat mis is met Blofquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:22 schreef STING het volgende:
[..]
Als je voor mij ff de corresponderende ASCII code wil opzoeken, wil ik het best aanpassen voor je
Daar heb je een punt!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:24 schreef STING het volgende:
[..]
Haha. Ik moet Zeeland nog eerst ff aan een grondig onderzoek onderwerpen
heb jij die nodig met zwemmen dan?quote:
ja.. maar kom aan Venco en je komt aan mijquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef STING het volgende:
[..]
Wat een medeleven.
Jij hebt toch veel meer met Limboland!
In de randstad met al het gehaast geef ik je gelijk, maar er is veel meer in Nederland, wat dacht je van bv brabant?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik benader mensen daar niet anders dan hier maar ik denk dat de mensen door de drukte daar minder vriendelijk en sociaal zijn.
Dus ook op...Jurk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:25 schreef STING het volgende:
[..]
![]()
En Marco Borsato kan ik ook soms nog wel eens tolereren.
Voor de rest kots ik op alles wat Nederlands is. Vooral films en series
cd van jouououou, cd van mijijijjijijquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*checkt CD rek*
ownee, die is met ex mee
Dus je komt hier naar werk zoeken? Dude, zelfs op je meest slechte dagen ben je een verlichting voor de passagiers hierquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ow, wacht, ik had het over het westen van Nederland.Niet over Malta.
<<<quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:23 schreef krengetje het volgende:
En mocht ik gaan en het bevalt niet dan kan ik zo weer terug bij mn papa en mama.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja.. maar kom aan Venco en je komt aan mij
[..]
die staat wel hier in het rekquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
cd van jouououou, cd van mijijijjijij![]()
![]()
*aanraakt*quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef krengetje het volgende:
Die typo is het beste wat ze ooit overkomen isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bedoelde alleen maar aan te geven dat er wel wat mis is met Blof
Alstebloft: ø
Zoals ik zei:"Wel eens aan gedacht" en als ik verhuis naar een ander gedeelte van Nederland is het inderdaad Brabant, Limburg of de Achterhoek.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef Thrust het volgende:
[..]
In de randstad met al het gehaast geef ik je gelijk, maar er is veel meer in Nederland, wat dacht je van bv brabant?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
quote:
Nee, zoals ik zei:"Emigreren is niks voor mij."quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus je komt hier naar werk zoeken? Dude, zelfs op je meest slechte dagen ben je een verlichting voor de passagiers hier
lijkt me meer een motivatiequote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Vraag me af of dat STING tegenhoudt.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:28 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb meer met vrouwen in spijkerbroeken
Blof is voor mij net als een of andere actie film met een heel slecht verhaal, waarbij je je verstand ff op 0 moet kunnen zettenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bedoelde alleen maar aan te geven dat er wel wat mis is met Blof
Alstebloft: ø
maar heeft al jaren geen CD speler meer van binnen gezien. zo beter?quote:
quote:
Het is geen weer voor erwtensoep.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:29 schreef krengetje het volgende:
[..]
Alleen als hij erwtensoep voor me meeneemt
Achterhoekquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zoals ik zei:"Wel eens aan gedacht" en als ik verhuis naar een ander gedeelte van Nederland is het inderdaad Brabant, Limburg of de Achterhoek.
Maar ik woon hier net een paar maanden en daarbij is daar de werkgelegenheid ook niet denderend.
Dan spring je niet meer voor me in de bres?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:29 schreef krengetje het volgende:
[..]
Alleen als hij erwtensoep voor me meeneemt
laaaaaahaaaaaaat me slaaaaaaapennnnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tsk, hypocriet!quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan spring je niet meer voor me in de bres?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Gebruiken als onderzetter, dan kom je ergens bij mij.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
maar heeft al jaren geen CD speler meer van binnen gezien. zo beter?
Dan springt ze eerder ergens opquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan spring je niet meer voor me in de bres?
Je zou je mond daarover houdenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tsk, hypocriet!Vorige keer vond je het maar wat lekker!
Jij zou de foto's nog doorsturen.quote:
quote:
Ga nou eens op m'n vraag in man!quote:
en nu heb ik zin in snertquote:
Zelfs hier met 30 gradenquote:
Ik ookquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:32 schreef STING het volgende:
[..]
krengetje en worst.
onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Nope. Dus kom maar door met die dingen.quote:
Zo blijkt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:32 schreef STING het volgende:
[..]
krengetje en worst.
onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Nee, je stelde geen vraag.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga nou eens op m'n vraag in man!![]()
Stelde ik een vraag eigenlijk?![]()
![]()
Waarom jij naar Oostenrijk wilt, ik begrijp het nuquote:
Ik pm je welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope. Dus kom maar door met die dingen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom jij naar Oostenrijk wilt, ik begrijp het nu
Ik niet, voor worst kan ze ook naar Duitsland.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom jij naar Oostenrijk wilt, ik begrijp het nu
Oke..hier komt 'ie: Waarschijnlijk heb je hier binnen 2 weken een baan als buschauffeur. Minder nog als ik ik wat voorwerk voor je doe. Ben je bereid te gaan?quote:
Maar daar smikkelen ze er niet van met dat mooie zangerige accentquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik niet, voor worst kan ze ook naar Duitsland.
Nee.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oke..hier komt 'ie: Waarschijnlijk heb je hier binnen 2 weken een baan als buschauffeur. Minder nog als ik ik wat voorwerk voor je doe. Ben je bereid te gaan?
Of naar jouquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik niet, voor worst kan ze ook naar Duitsland.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:36 schreef JoeBravo het volgende:
ik ga mijn drang naar het eten van snert maar wegspoelen met koffie. tot later vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |