Daar heb je een punt!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:24 schreef STING het volgende:
[..]
Haha. Ik moet Zeeland nog eerst ff aan een grondig onderzoek onderwerpen
heb jij die nodig met zwemmen dan?quote:
ja.. maar kom aan Venco en je komt aan mijquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef STING het volgende:
[..]
Wat een medeleven.
Jij hebt toch veel meer met Limboland!
In de randstad met al het gehaast geef ik je gelijk, maar er is veel meer in Nederland, wat dacht je van bv brabant?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik benader mensen daar niet anders dan hier maar ik denk dat de mensen door de drukte daar minder vriendelijk en sociaal zijn.
Dus ook op...Jurk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:25 schreef STING het volgende:
[..]
![]()
En Marco Borsato kan ik ook soms nog wel eens tolereren.
Voor de rest kots ik op alles wat Nederlands is. Vooral films en series
cd van jouououou, cd van mijijijjijijquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*checkt CD rek*
ownee, die is met ex mee
Dus je komt hier naar werk zoeken? Dude, zelfs op je meest slechte dagen ben je een verlichting voor de passagiers hierquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ow, wacht, ik had het over het westen van Nederland.Niet over Malta.
<<<quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:23 schreef krengetje het volgende:
En mocht ik gaan en het bevalt niet dan kan ik zo weer terug bij mn papa en mama.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja.. maar kom aan Venco en je komt aan mij
[..]
die staat wel hier in het rekquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
cd van jouououou, cd van mijijijjijij![]()
![]()
*aanraakt*quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef krengetje het volgende:
Die typo is het beste wat ze ooit overkomen isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bedoelde alleen maar aan te geven dat er wel wat mis is met Blof
Alstebloft: ø
Zoals ik zei:"Wel eens aan gedacht" en als ik verhuis naar een ander gedeelte van Nederland is het inderdaad Brabant, Limburg of de Achterhoek.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef Thrust het volgende:
[..]
In de randstad met al het gehaast geef ik je gelijk, maar er is veel meer in Nederland, wat dacht je van bv brabant?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
cd van jouououou, cd van mijijijjijij![]()
[..]
quote:
Nee, zoals ik zei:"Emigreren is niks voor mij."quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus je komt hier naar werk zoeken? Dude, zelfs op je meest slechte dagen ben je een verlichting voor de passagiers hier
lijkt me meer een motivatiequote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Vraag me af of dat STING tegenhoudt.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:28 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb meer met vrouwen in spijkerbroeken
Blof is voor mij net als een of andere actie film met een heel slecht verhaal, waarbij je je verstand ff op 0 moet kunnen zettenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bedoelde alleen maar aan te geven dat er wel wat mis is met Blof
Alstebloft: ø
maar heeft al jaren geen CD speler meer van binnen gezien. zo beter?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |