Nix mis met Bløfquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeeland is ook linke boel! Ze hebben daar een band die Blof heet
Zoals je volgens mij zelf al aangaf? dat soort agressie krijg je al door manier van benaderenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar de mentaliteit daar staat me niet aan. En de agressie naar buschauffeurs is ook groter.
Ik snap je punt wel, maar je moet wel begrijpen dat het niet op iedereen van toepassing is. Daarnaast kan beleving veranderen. Krengel zegt dat ze nu heel erg graag naar het buitenland wil voor de ervaring. Misschien komt ze naar twee jaar weer thuis en zegt ze "het was geweldig, maar vanaf nu blijf ik in dezelfde straat als mijn ouders wonen, lekker dichtbij." Niks mis mee, maar er is toch sowieso niks mis met iemands blik op zijn of haar eigen leven, ook al zal die blik veranderen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Blijft staan dat ik niet snap dat mensen het altijd zonodig in het buitenland moeten zoeken.
Mijn zusje is verhuisd naar Zweden maar die mist het hier best vaak, dan vraag ik me toch af waarom mensen zichzelf zo kwellen.
Ik benader mensen daar niet anders dan hier maar ik denk dat de mensen door de drukte daar minder vriendelijk en sociaal zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:21 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zoals je volgens mij zelf al aangaf? dat soort agressie krijg je al door manier van benaderen
Het is geen slecht idee om verder te kijken dan de bekende plek, om je droom waar te maken
Als je voor mij ff de corresponderende ASCII code wil opzoeken, wil ik het best aanpassen voor jequote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het komt anders over alsof je de koffers al aan het pakken bent.
Euhm....ik kan je uit ervaring zeggen dat het juist andersom is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar de mentaliteit daar staat me niet aan. En de agressie naar buschauffeurs is ook groter.
This island? Shutter Island?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euhm....ik kan je uit ervaring zeggen dat het juist andersom is.Which is why this island needs you man!
Natuurlijk, dat snap ik ook wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar je moet wel begrijpen dat het niet op iedereen van toepassing is. Daarnaast kan beleving veranderen. Krengel zegt dat ze nu heel erg graag naar het buitenland wil voor de ervaring. Misschien komt ze naar twee jaar weer thuis en zegt ze "het was geweldig, maar vanaf nu blijf ik in dezelfde straat als mijn ouders wonen, lekker dichtbij." Niks mis mee, maar er is toch sowieso niks mis met iemands blik op zijn of haar eigen leven, ook al zal die blik veranderen?
*checkt CD rek*quote:
Haha. Ik moet Zeeland nog eerst ff aan een grondig onderzoek onderwerpenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat er zou staan: Nix mis met Zeeland.![]()
Maar nee.
Ow, wacht, ik had het over het westen van Nederland.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euhm....ik kan je uit ervaring zeggen dat het juist andersom is.Which is why this island needs you man!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat er zou staan: Nix mis met Zeeland.![]()
Maar nee.
Wij hebben beter weer en een groot gebrek aan Sir Ben Kingsleyquote:
quote:
Hai!quote:
hoezo????quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:21 schreef stbabylon het volgende:
[Singles] hebben geen zwembandjes
Was veel beter geweest
Bedoelde alleen maar aan te geven dat er wel wat mis is met Blofquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:22 schreef STING het volgende:
[..]
Als je voor mij ff de corresponderende ASCII code wil opzoeken, wil ik het best aanpassen voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |