Wahaha goeie humorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:48 schreef EllaN het volgende:
Aaah Kreta.. Je verheugen op de terugkomst vanom vervolgens een smsje van zijn buddy te krijgen met: "Ik lig lekker lepeltje lepeltje met
en hij vindt het veel fijner dan met jou".
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Krijg je he, als je geen foto's deeltquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:39 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ga eens HEEEEEEEL snel je mond spoelen met zeep
Benen en voeten waren nieuwe lichaamsdelen! Sjonge je geeft ze een vinger..quote:
Jan KaasBaas?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:22 schreef EllaN het volgende:
[..]
Benen en voeten waren nieuwe lichaamsdelen! Sjonge je geeft ze een vinger..![]()
Overigens heeft de baas weer een dikke streep door mijn plannen gezet. FOEI baas!
Zon... Zee... Strand.. Maitje...quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:03 schreef Maitje het volgende:
Wat een slechte TT!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
watdan?quote:
Nee Kroatië in Fazana (vlak bij Pula).quote:
Twee oefeningen omgedraaid, waardoor het allemaal weer net niet uitkomtquote:
Ik kan het echt voor geen meter meerquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Zeker!
Net wezen skeeleren...jeuj ik kon het nog!
Naa, was voor mij ook weer een tijd geleden hoor! Deed het vroeger zo vaak. Maar goed, het weer moet goed zijn en vooral droog, anders rij je je skeelers naar de klote.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:13 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik kan het echt voor geen meter meer. Volgende week ff weer oefenen.
Zal je leren om in de baas z'n tijd te gaan lopen fokken! Alhoewel. 16.53..quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:53 schreef Rave_NL het volgende:
Godvergeten klaslokaal...
Mijn kleurenschema, wat doe je??
Al een tijdje klaar nuquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:06 schreef EllaN het volgende:
[..]
Zal je leren om in de baas z'n tijd te gaan lopen fokken! Alhoewel. 16.53..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |