En de rest... alle Cheetahs/ PRTL 'en staan daar, ik meen dat er iets van 75 in totaal staan. Ik heb zelfs mijn oude bak nog terug gevonden!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hé!!!!!! De Cheetah
Mooie dingen, NL heeft ze dus en ze zien er nog heel goed uit.
Proberen te tellen, maar dat moeten er minstens 15 zijn in dat complex.
Ach ja, wie wat bewaard heeft wat zeg ik maar altijdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
En de rest... alle Cheetahs/ PRTL 'en staan daar, ik meen dat er iets van 75 in totaal staan. Ik heb zelfs mijn oude bak nog terug gevonden!
[ afbeelding ]
Het komt mij vaag bekent voor, al kan ik me dat even niet meer voor de geest halenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:12 schreef AchJa het volgende:
Speciaal voor Rommel, jij als oud Klu'er moet dit toch zeker kennen!
[ afbeelding ]
Het gros is ook amper gebruikt, 2000/ 2001 omscholing Cheetah, 2006 laatste schot...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach ja, wie wat bewaard heeft wat zeg ik maar altijd![]()
Maar ze zien er nog verdomde goed uit.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:08 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Heb je op te kleine kisten gelopen of heeft iemand je op de tenen getrapt.
Daar dacht die freak die jou een PM stuurde ook zo overquote:
Chania, Kreta. El Mondoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het komt mij vaag bekent voor, al kan ik me dat even niet meer voor de geest halen
Nope, Vriezenveen/ Almelo.quote:Btw, dat mob-complex is toevallig niet in Odiliapeel?
Hmmmmm dan ken ik het niet. Ben nl. (helaas) nooit op Kreta geweest. Ik zat toen (1991/1992)bij het 40 Squadron LB KLu te Volkel. Maar ik kan mij een bar herinneren in Uden die er haast zo uitzag op die kleding ervoor na dan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Chania, Kreta. El Mondo
[..]
Nope, Vriezenveen/ Almelo.
Niet om het een of ander, maar bega je met het posten van deze foto's nu niet een veiligheidsincident?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het gros is ook amper gebruikt, 2000/ 2001 omscholing Cheetah, 2006 laatste schot...
Wat voor tanks zijn dit? Ik vind niets op Wikipedia als ik op cheetah zoek.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:02 schreef AchJa het volgende:
En wat vond ik in een mob-complex!![]()
De nostalgie!
[ afbeelding ]
Dan weet ik niet welke wiki jij gebruikt, maar ik vind het binnen 1 secondequote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat voor tanks zijn dit? Ik vind niets op Wikipedia als ik op cheetah zoek.
Ik zocht in de Engelse Wiki op 'cheetah tank', maar het is geen tank zie ik. Vandaar. Wel handig, een heel stel van die dure toestellen stof laten happen. Aan de andere kant: de oud ijzerprijs ligt ook aardig laag geloof ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan weet ik niet welke wiki jij gebruikt, maar ik vind het binnen 1 seconde
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cheetah_PRTL
Dat wordt het pas als ik de binnenkant van die Cheetah ga posten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar bega je met het posten van deze foto's nu niet een veiligheidsincident?
K, op die manier. De meeste luftwaffe figuren die ik ken zitten regelmatig op Kreta ivm evaluaties.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hmmmmm dan ken ik het niet. Ben nl. (helaas) nooit op Kreta geweest. Ik zat toen (1991/1992)bij het 40 Squadron LB KLu te Volkel. Maar ik kan mij een bar herinneren in Uden die er haast zo uitzag op die kleding ervoor na dan.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik zocht in de Engelse Wiki op 'cheetah tank', maar het is geen tank zie ik. Vandaar. Wel handig, een heel stel van die dure toestellen stof laten happen. Aan de andere kant: de oud ijzerprijs ligt ook aardig laag geloof ik.
Ga eens HEEEEEEEL snel je mond spoelen met zeepquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:36 schreef Esses het volgende:
Zoiets noem je nagelverneuking bij burgermatrassen
Tof ding, maar in principe hebben we er toch weinig aan, tenzij het Nederlandse grondgebied wordt aangevallen? Of zijn ze ook ingezet op bijvoorbeeld de Balkan?quote:
We hebben ze ook niet meer, en nee ze zijn ook niet ingezet op de Balkan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tof ding, maar in principe hebben we er toch weinig aan, tenzij het Nederlandse grondgebied wordt aangevallen? Of zijn ze ook ingezet op bijvoorbeeld de Balkan?
We hebben ze wel, maar ze staan niet meer in de OTASquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
We hebben ze ook niet meer, en nee ze zijn ook niet ingezet op de Balkan.
Jordanië had belangstelling, of ze dat nog hebben weet ik niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
We hebben ze wel, maar ze staan niet meer in de OTAS
NL wacht nu rustig op een koper, zo niet, dan vrees ik dat het allemaal naar een schroothandelaar gaat
Kreta is altijd goed! Maar na een keer of 10 begint het te vervelen...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:38 schreef Sitethief het volgende:
Mijn pa zit weer op Kreta deze week. Debriefing.
Schijnt dat het best lekker weer is.
Alles went op zn tijd...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kreta is altijd goed! Maar na een keer of 10 begint het te vervelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |