quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:13 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, doorlopen. Altijd doorlopen... En stiekem weten dat je straks weer op de kazerne bent, een slof hebt liggen.. dat je nog waterdicht verpakten in je tas hebt, en in je broekzak en...... dat je zo je baret krijgt
Ik heb ergens een dvd liggen over de ECO, en das toch niet echt poko poko in mijn ogenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:31 schreef cw2cu het volgende:
[..]
het ziet er redelijk poko poko uit![]()
Ooit ga ik het proberen..
Of nog beter, je accepteerd gewoon dat je voeten nat worden. Want dat worden ze ook. Al is het niet van het zweten, dan wel van een evt slotenmars. Gewoon zorgen voor een paar droge sokken in je ruza.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:31 schreef Rave_NL het volgende:
Kisten sluiten af tot aan de schacht, dus zolang het niet te diep is merk je er niets van.
Stapje verder is om er gaiters omheen te doen, dan kan het tot net onder je knie.
Conditie is volgens mij het belangrijkste. Als ik train totdat ik 3300 kan lopen, moet het te doen zijn. En daarbij zit het bij mij mentaal wel aardig. Eenmaal in de opleiding kan ik wel aardig die switch maken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:56 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik heb ergens een dvd liggen over de ECO, en das toch niet echt poko poko in mijn ogen
Ik moet dr ook niet aan denken, ik vond KCT instructeurs tijdens de amo al verschrikkelijk.....
Een slotenmars of amphibisch optreden daargelaten zorg ik er altijd voor dat m'n poten droog blijven. Anders word ik flink narrig...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Of nog beter, je accepteerd gewoon dat je voeten nat worden. Want dat worden ze ook. Al is het niet van het zweten, dan wel van een evt slotenmars. Gewoon zorgen voor een paar droge sokken in je ruza.
Kwa budget zitten ze niet echt onderaan neequote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:04 schreef cw2cu het volgende:
[..]
Conditie is volgens mij het belangrijkste. Als ik train totdat ik 3300 kan lopen, moet het te doen zijn. En daarbij zit het bij mij mentaal wel aardig. Eenmaal in de opleiding kan ik wel aardig die switch maken.
Mijn neef heeft het laatst gehaald en als ik het zo hoor dan heeft hij er nog geen dag spijt van gehad. Er wordt genoeg geld in de kct gepompt zo te horen.
Echt wel, eea pas prima onder je veldpet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je houd je peuken toch niet droog bij een slotenmars
Lulkoek, ik ken lui die 3700 meters op een coopertest liepen maar afbraken als extra kilo's op hun schouder gelegd werden. Terwijl lui die met hangen en wurgen hun eis haalden net zo makkelijk met 3 rugtassen gingen sjouwen omdat de buddies het niet meer trokken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:04 schreef cw2cu het volgende:
[..]
Conditie is volgens mij het belangrijkste. Als ik train totdat ik 3300 kan lopen, moet het te doen zijn. En daarbij zit het bij mij mentaal wel aardig. Eenmaal in de opleiding kan ik wel aardig die switch maken.
Mijn neef heeft het laatst gehaald en als ik het zo hoor dan heeft hij er nog geen dag spijt van gehad. Er wordt genoeg geld in de kct gepompt zo te horen.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Echt wel, eea pas prima onder je veldpet.
Ieder zo zijn sterke puntenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lulkoek, ik ken lui die 3700 meters op een coopertest liepen maar afbraken als extra kilo's op hun schouder gelegd werden. Terwijl lui die met hangen en wurgen hun eis haalden net zo makkelijk met 3 rugtassen gingen sjouwen omdat de buddies het niet meer trokken.
Ja maar niet onder je helm. En dan ff duiken onder een "obstakel" en je bent letterlijk zeiknat. Dus geen sigaretjes, laat staan je aansteker/lucifers.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Echt wel, eea pas prima onder je veldpet.
Dan was ik wsl slimmer, want ik had altijd A: droge tabak incl vloei en B: een werkende aansteker. En dat kreeg ik met een helm ook voorelkaar (hoewel de helm bij het KCT niet gedragen werd, maar op andere "afknijp oefeningen" wel) Ik zweer trouw aan de koningin, onderwerping aan de krijgstucht en gehoorzaamheid aan mijn pakje shag, dat beloof ik!!!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja maar niet onder je helm. En dan ff duiken onder een "obstakel" en je bent letterlijk zeiknat. Dus geen sigaretjes, laat staan je aansteker/lucifers.
Nee ons kader wist wel hoe ze dat soort zaakjes konden ondermijnen.
Vandaar dat ik helemaal niemand kon bereiken bij jullie! Wij zijn bezig met de voorbereidingen voor Elite maar al die radars en aanverwante artikelen waren weer eens niet te bereiken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:55 schreef Remco026 het volgende:
Zo lekker terug van oefening, wat is het altijd lekker om dan weer onder een douche te staan en fatsoenlijk eten naar binnen te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |