Ga je daar maar in verdiepen inderdaad....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:00 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb vandaag trouwens het boek Strokes of Genius: Federer, Nadal, and the Greatest Match Ever Played gekocht. Ben benieuwd.
Ik wilde er vooral mee aangeven dat hij toen geen up-and-coming speler meer was maar dat hij al del uitmaakte van de gevestigde orde. Dus dat het niet zo was dat hij net zijn debuut had gemaakt. En dus ook dat Nadal vier sets op RG nodig had tegen Fed terwijl Nadal gewoon al heel erg goed was op gravel. En dat ze i ik dus als reactie op jojo's opmerking "Daarnaast is het voor Rafa ook wel leuk een keer een finale te spelen op RG waar hij een tegenstander heeft waarvan hij niet in 3 sets (easy) wint." Die slaat gewoon nergens op.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:00 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
Volgens mij was rafa op zijn top na AO 2008 tot en met RG 2009. Maar dat is mijn mening. Op zijn 16e was hij natuurlijk wel heel goed. Als ik het goed heb op zijn 17e federer (die toen al nummer 1 was) verslagen. En de eerste 8 wedstrijden tussen hen stond het in head tot head al 7-1 voor nadal
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:02 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Ga je daar maar in verdiepen inderdaad....
quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:05 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
Die tegenstandster van Caroline was overigens ook op je op te fappen zeg:
[ afbeelding ]
Waar hebben ze deze opgegraven?
duidelijk, compleet, klaar....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik wilde er vooral mee aangeven dat hij toen geen up-and-coming speler meer was maar dat hij al del uitmaakte van de gevestigde orde. Dus dat het niet zo was dat hij net zijn debuut had gemaakt. En dus ook dat Nadal vier sets op RG nodig had tegen Fed terwijl Nadal gewoon al heel erg goed was op gravel. En dat ze i ik dus als reactie op jojo's opmerking "Daarnaast is het voor Rafa ook wel leuk een keer een finale te spelen op RG waar hij een tegenstander heeft waarvan hij niet in 3 sets (easy) wint." Die slaat gewoon nergens op.
uitleg lijkt me overbodig...quote:
Ja dat slaat inderdaad nergens op. Ook al geef ik nadal wel meer kans tegen federer dan tegen soderling in deze vorm. En idd Nadal was al heel goed dat gaf ik ook aan. Ik vond dan alleen dat "op zijn top" weer iets te overdreven was.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik wilde er vooral mee aangeven dat hij toen geen up-and-coming speler meer was maar dat hij al del uitmaakte van de gevestigde orde. Dus dat het niet zo was dat hij net zijn debuut had gemaakt. En dus ook dat Nadal vier sets op RG nodig had tegen Fed terwijl Nadal gewoon al heel erg goed was op gravel. En dat ze i ik dus als reactie op jojo's opmerking "Daarnaast is het voor Rafa ook wel leuk een keer een finale te spelen op RG waar hij een tegenstander heeft waarvan hij niet in 3 sets (easy) wint." Die slaat gewoon nergens op.
Blijkbaar niet, want ik begrijp niet wat je bedoelt. Het klonk sarcastisch.quote:
Nee? eeecht?? sorry als dat zo overkwam...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want ik begrijp niet wat je bedoelt. Het klonk sarcastisch.
Ja, klopt. Ik denk dat Federer in goeden doen en Soderling in de vorm van vandaag even gevaarlijk voor hem zouden zijn, maar Soderling iets gevaarlijker, omdat die weet dat hij Nadal kan verslaan in een best-of-five op gravel omdat hij dat al eens heeft gedaan en Federer niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:09 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
Ja dat slaat inderdaad nergens op. Ook al geef ik nadal wel meer kans tegen federer dan tegen soderling in deze vorm. En idd Nadal was al heel goed dat gaf ik ook aan. Ik vond dan alleen dat "op zijn top" weer iets te overdreven was.
Ja, was geweldig. Ben benieuwd naar het boek.quote:Hopelijk is het overigens een leuk boek. Dat was wel echt 1 zieke finale
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:11 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Nee? eeecht?? sorry als dat zo overkwam...
Had fedje ook niet nodig, die pakte hem vorig jaar gewoon in 2 setjes op gravel..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik denk dat Federer in goeden doen en Soderling in de vorm van vandaag even gevaarlijk voor hem zouden zijn, maar Soderling iets gevaarlijker, omdat die weet dat hij Nadal kan verslaan in een best-of-five op gravel omdat hij dat al eens heeft gedaan en Federer niet.
Ja, klopt, maar nog niet in een best-of-five en da's wel anders. In Rome lukte het hem destijds ook niet hoewel hij daar matchpoints had.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:13 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Had fedje ook niet nodig, die pakte hem vorig jaar gewoon in 2 setjes op gravel..
Yep met dit soort dames heb je Ana en de Maria's niet meer nodigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:06 schreef kevinoz het volgende:
[..]
uitleg lijkt me overbodig...
Lekkerding trouwens, strijd samen met henin en kouznetsova om de 1e plaats, fap fapper de faptst
Idd. Daarnaast draagt Federer ook gewoon angst mee tegen Nadal. Kijk hoe hij speelt op breakkansen. Terwijl Nadal meer reden heeft om voor Soderling bang te zijn dan hij voor hem.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar nog niet in een best-of-five en da's wel anders. In Rome lukte het hem destijds ook niet hoewel hij daar matchpoints had.
Slaap lekker, moge Nadal morgen winnenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:19 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ga afsluiten. Welterusten allemaal en dat het morgen maar weer een mooie tennisdag mag worden.![]()
is een best of 5 anders dan een best of 3? huh? heb ik nou wat gemist?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar nog niet in een best-of-five en da's wel anders. In Rome lukte het hem destijds ook niet hoewel hij daar matchpoints had.
Best of 5 is dat je 3 gewonnen sets moet hebben (dit is op de grand slams en vroeger master toernooien).quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:21 schreef kevinoz het volgende:
[..]
is een best of 5 anders dan een best of 3? huh? heb ik nou wat gemist?
jij vervelende sarcastquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:38 schreef kevinoz het volgende:
nee joh... best of five betekend toch gewoon dat nadal in 3 sets wint? 75 62 62?
best of 3 dat je verplicht bent beide een set te winnen en dan voor de 3e set gaat?
( niet deze lastige vraag beantwoorden hoor, die is voor federer fan als die wakker word morgen..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |