abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82204835
Ik zie Nadal niet winnen van deze Soderling hoor...maar ik zie Soderling wel verliezen van Berdych...en Berdych zie ik weer niet winnen van Rafa....nou nou, het is iig heel spannend zeg! Dit had ik echt niet durven dromen, dat fedje verliest voor de halve finale
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_82205110
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:57 schreef FedExpress het volgende:

[..]

daar ben ik het niet mee eens. hij speelt het hele toernooi al goed, evenals vorig jaar.
Hij staat inmiddels ook gewoon 5e op de plaatsingslijst. Daar kan Martin helaas alleen maar van dromen.
had verker wel graag verder zien gaan, maat het is bij seuderswing vaker zo... 1 hele goeie... daarna ronduit slecht..
pi_82205382
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:16 schreef kevinoz het volgende:

[..]

had verker wel graag verder zien gaan, maat het is bij seuderswing vaker zo... 1 hele goeie... daarna ronduit slecht..
ja zoals vorig jaar toen hij de finale haalde zeker hij is ongelooflijk constant geworden sinds zijn finale vorig iaar.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_82205480
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:21 schreef Norrage het volgende:

[..]

ja zoals vorig jaar toen hij de finale haalde zeker hij is ongelooflijk constant geworden sinds zijn finale vorig iaar.
gewoon rustig afwachten...
pi_82205529
Voorbereiding op RG: 2de ronde Madrid eerste ronde Rome. 1ste ronde eruit op AO. Constant?
pi_82205666
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:24 schreef Floris_Roos het volgende:
Voorbereiding op RG: 2de ronde Madrid eerste ronde Rome. 1ste ronde eruit op AO. Constant?
hij had een aantal blessuretjes. Hij stond wel in de finale van Barcelona, won Rotterdam...kwam ver op Wimbledon, de US Open...dat deed ie vroeger niet...Ook bij de masters cup deed ie het goed..haalde in Miami en in Indian Wells de halve finale (hij had nog zelden in mastertoernooien halve finales gehaald)..
alleen zijn laatste paar graveltoernooitjes waren wat raar.
pi_82205702
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:43 schreef SalsedoNL het volgende:
Hij had eigenlijk geen kans. We kunnen hier wel uren over praten, maar één ding is duidelijk: Soderling was beter en is verdienstelijk naar de halve finales
Mwah, ook al was Soderling de betere buiten set 1, geen kans is overdreven. Federer had alle kans om in ieder geval 2-1 in sets voor te komen.
pi_82205737
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:48 schreef FedExpress het volgende:

[..]

als hij slim is wel
Denk dat hij een lichte voorkeur heeft voor z'n vriendin:

pi_82206568
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:28 schreef wimderon het volgende:

[..]

Denk dat hij een lichte voorkeur heeft voor z'n vriendin:

[ afbeelding ]

Kijk hoe fckng naturel :

ben even weg.
pi_82207140
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:43 schreef ThePianoMan het volgende:

[..]

Kijk hoe fckng naturel :
[ afbeelding ]

ben even weg.
~Si vis amari, ama~
pi_82207657
quote:

[..]

Kijk hoe fckng naturel :
[ afbeelding ]

ben even weg.
Oelala, ik vind haar echt ziek mooi . Ik denk de meeste hier ook
Wordt bokser, meer kans op slagen
Rafael Nadal, winner of the winning everything
Online Tennis Manager Game: www.rockingrackets.com (staat ook in game&console forum!)
  dinsdag 1 juni 2010 @ 21:06:17 #137
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_82207748
WOzniaki heeft geen aars man.

Jammer dat ik de wedstrijd heb gemist, en jammer dat we geen finale zien tussen Fed en Rafa. Zou mooi zijn als de finale Rafa - Soderling word. Als Soderling echt zo goed is als ik hier lees, dan heeft hij vast een goede kans om te winnen. Daarnaast is het voor Rafa ook wel leuk een keer een finale te spelen op RG waar hij een tegenstander heeft waarvan hij niet in 3 sets (easy) wint. En als Rafa kan winnen dan is het mooi omdat hij vorig jaar van Soderling verloor. En voor Soderling zou het cool zijn omdat het z'n eerste GS zou zijn tegen de King of Clay op RG.

Gaaf hoooooooooooooor! VAMOSSSSS!!! Morgen eerst Almagro van de baan tikken.

Als je Wozniaki op een zaterdagavond (die je niet dronken bent) tegenkomt in een club dan denk je "nog een plattelandsmeisje". Heeft toch geen speciale uitstraling ofzo (betekend niet dat ik haar niet KEIHARD zou neuken hoor, maar het is geen schoonheid).
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_82207813
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:05 schreef SalsedoNL het volgende:

[..]

Oelala, ik vind haar echt ziek mooi . Ik denk de meeste hier ook
ik in ieder geval wel
Een schande dat ze door die italiaanse muts van de baan geveegd is.

* FedExpress biedt zich aan om haar op te rapen
~Si vis amari, ama~
  dinsdag 1 juni 2010 @ 21:11:07 #139
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_82208037
Soderling , hij stond eigenlijk gewoon Federer te vegen.
sig verwijderd door FA
pi_82208067
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef Norrage het volgende:

[..]

hij had een aantal blessuretjes. Hij stond wel in de finale van Barcelona, won Rotterdam...kwam ver op Wimbledon, de US Open...dat deed ie vroeger niet...Ook bij de masters cup deed ie het goed..haalde in Miami en in Indian Wells de halve finale (hij had nog zelden in mastertoernooien halve finales gehaald)..
alleen zijn laatste paar graveltoernooitjes waren wat raar.
Rotterdam was een opgave hea. Maar verder vind ik hem ook vrij constant. Hij staat niet voor niets op nummer 5.
pi_82208198
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:06 schreef jojomen4 het volgende:
WOzniaki heeft geen aars man.

Jammer dat ik de wedstrijd heb gemist, en jammer dat we geen finale zien tussen Fed en Rafa. Zou mooi zijn als de finale Rafa - Soderling word. Als Soderling echt zo goed is als ik hier lees, dan heeft hij vast een goede kans om te winnen. Daarnaast is het voor Rafa ook wel leuk een keer een finale te spelen op RG waar hij een tegenstander heeft waarvan hij niet in 3 sets (easy) wint. En als Rafa kan winnen dan is het mooi omdat hij vorig jaar van Soderling verloor. En voor Soderling zou het cool zijn omdat het z'n eerste GS zou zijn tegen de King of Clay op RG.

Gaaf hoooooooooooooor! VAMOSSSSS!!! Morgen eerst Almagro van de baan tikken.

Als je Wozniaki op een zaterdagavond (die je niet dronken bent) tegenkomt in een club dan denk je "nog een plattelandsmeisje". Heeft toch geen speciale uitstraling ofzo (betekend niet dat ik haar niet KEIHARD zou neuken hoor, maar het is geen schoonheid).
ik vind Wozniacki echt helemaal niks, als in, ze is niet superlekker..maar ze is wel gewoon leuk
  dinsdag 1 juni 2010 @ 21:16:55 #142
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_82208353
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:57 schreef Floris_Roos het volgende:

[..]

Ik denk dat Nadal liever speelt tegen Federer (dat wint hij toch wel), dan tegen een hardhitter in deze vorm.
me2
dat is misschien ook echt de enige manier om rafa te verslaan: er gewoon door heen slaan en er zijn mijn inziens maar een paar mensen die dat kunnen: tsonga en soderling (en verkerk uiteraard)
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_82208373
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:11 schreef senswal het volgende:

[..]

Rotterdam was een opgave hea. Maar verder vind ik hem ook vrij constant. Hij staat niet voor niets op nummer 5.
For the record: hij staat 7 (nu 8 zelfs virtueel) al heeft hij genoeg ruimte om Roddick (veel te verdedigen) en Del Potro (geblesseerd) te pakken de komende tijd. Daarna komen Murray (als die niet beter gaat spelen) en Davydenko (al komt die in Halle terug) wellicht ook nog in beeld.
pi_82208442
Wozniacki is gewoon lekker.
pi_82208617
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:17 schreef wimderon het volgende:

[..]

For the record: hij staat 7 (nu 8 zelfs virtueel) al heeft hij genoeg ruimte om Roddick (veel te verdedigen) en Del Potro (geblesseerd) te pakken de komende tijd. Daarna komen Murray (als die niet beter gaat spelen) en Davydenko (al komt die in Halle terug) wellicht ook nog in beeld.
Del Potro gaat idd nog heel veel punten droppen. Wss 2000 bij US Open en nu 900 (dat is halve finale toch). Dus die zal hij sowieso wel voorbijgaan.
pi_82208858
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:17 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ja sorry klopt, 5de geplaatst idd
Voor de liefhebbers trouwens http://blog.francetv.fr/roland-garros-karaoke/
Die van Djokovic staat er niet eens meer bij..
  dinsdag 1 juni 2010 @ 21:28:00 #147
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_82209060
Volg Söderling al een tijdje, hij maakt bijna altijd zijn plaatsing waar en soms beter. Een zeer goeie speler dus die voorlopig wel even op de radar blijft.
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_82210708
quote:

[..]

Kijk hoe fckng naturel :
[ afbeelding ]

ben even weg.
Ik denk dat menig man, zou willen ruilen met of haar hand, of de bal die ze eronder stopt..

iig ik wel...
  dinsdag 1 juni 2010 @ 21:59:23 #149
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_82211002
Ik vind het wel grappig dat degenen die hoopten dat Federer zou winnen het eigenlijk niet eens zozeer erg vinden dat hij de wedstrijd heeft verloren maar wel dat het geen Federer-Nadalfinale wordt en dat Federers SF-op-GS-streak is verbroken. Dat geldt in elk geval voor mij.

Ik vind die records vaak het leukst in tennis. Dat verklaart ook waarom ik de ene keer voor Federer ben en de ander keer voor Nadal. Zo vond ik het jammer dat Federer destijds Nadals winning streak op gravel stopte op 81 overwinningen en vond ik het ook jammer toen Nadal Federers winning streak op gras stopte op 53(?) wedstrijden. Stel dat Federer die partij niet had verloren, dan had hij ook al iets van 70 wedstrijden op gras op rij gewonnen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:00:15 #150
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_82211047
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:18 schreef Floris_Roos het volgende:
Wozniacki is gewoon lekker.
Ik wens j succes met het vinden van een actiefoto waar ze leuk op staat. Buiten de baan vind ik haar zeker leuk, maar op foto's in een rally vind ik haar erg niet leuk uitzien.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')