quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:45 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat Berdych hem hard naar huis slaat
Dat is topsport.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij gaf hem en hand en liep naar de uompire. Van mij had hij ook wel even stil mogen staan en zeggen 'Well done" ofzo.
als soderling zo blijft spelen veegt hij nadal ook. net als vorig jaar!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:44 schreef kevinoz het volgende:
Nu is roland garros ook niks meer aan, bij de vrouwen na gister al niet meer, nu bij de heren ook niet meer... Serena en Nadal...
Dat is het probleem, zie vorige keren... in de volgende ronde gaat die in 3 setjes naar huis.. daarom is het ook zo jammer dat hij nu wint..krijg je berdych nadal....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:45 schreef beertenderrr het volgende:
ongelofelijk! Moet zeggen dat Soderling wel bizar sterk gespeeld heeft. Als hij dit niveau vast houdt, wint hij dit toernooi. Toch jammer, Federer is wel mijn held
als hij slim is welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:48 schreef ThePianoMan het volgende:
Söderling![]()
Zou ie 't wel eens met Wozniacki gedaan hebben
Dat zou wel kansloos zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:47 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Dat is het probleem, zie vorige keren... in de volgende ronde gaat die in 3 setjes naar huis.. daarom is het ook zo jammer dat hij nu wint..krijg je berdych nadal....6-3 6-2 6-0
Jup. Fed moest halve finale halen als Nadal het toernooi wint.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:50 schreef Floris_Roos het volgende:
Soderling - Berdych wordt hopelijk een leuke wedstrijd, maar ja toernooi zonder Federer... Als Nadal nu wint is hij toch ook nummer 1?
Die ikea kast.. inderdaad vandaag... beetje type martin verkerk...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:51 schreef TheArt het volgende:
SodersGewoon de beste vandaag. Niets, maar dan ook niets tegen te doen.
Ik denk dat Nadal liever speelt tegen Federer (dat wint hij toch wel), dan tegen een hardhitter in deze vorm.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:54 schreef kevinoz het volgende:
[..]
word het ook...
Nadal gniffelt in zn vuistje nu.. weer een RG erbij
daar ben ik het niet mee eens. hij speelt het hele toernooi al goed, evenals vorig jaar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:53 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Die ikea kast.. inderdaad vandaag... beetje type martin verkerk...
hij heeft gelijk. Voorbeeld: Dent: 6-0 6-1 6-1. Moet je wel goed zijn om dat in een 2de ronde te doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:57 schreef FedExpress het volgende:
[..]
daar ben ik het niet mee eens. hij speelt het hele toernooi al goed, evenals vorig jaar.
Hij staat inmiddels ook gewoon 5e op de plaatsingslijst. Daar kan Martin helaas alleen maar van dromen.
Nos: Nadal-Almagro.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |