quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:45 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat Berdych hem hard naar huis slaat
Dat is topsport.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij gaf hem en hand en liep naar de uompire. Van mij had hij ook wel even stil mogen staan en zeggen 'Well done" ofzo.
als soderling zo blijft spelen veegt hij nadal ook. net als vorig jaar!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:44 schreef kevinoz het volgende:
Nu is roland garros ook niks meer aan, bij de vrouwen na gister al niet meer, nu bij de heren ook niet meer... Serena en Nadal...
Dat is het probleem, zie vorige keren... in de volgende ronde gaat die in 3 setjes naar huis.. daarom is het ook zo jammer dat hij nu wint..krijg je berdych nadal....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:45 schreef beertenderrr het volgende:
ongelofelijk! Moet zeggen dat Soderling wel bizar sterk gespeeld heeft. Als hij dit niveau vast houdt, wint hij dit toernooi. Toch jammer, Federer is wel mijn held
als hij slim is welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:48 schreef ThePianoMan het volgende:
Söderling![]()
Zou ie 't wel eens met Wozniacki gedaan hebben
Dat zou wel kansloos zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:47 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Dat is het probleem, zie vorige keren... in de volgende ronde gaat die in 3 setjes naar huis.. daarom is het ook zo jammer dat hij nu wint..krijg je berdych nadal....6-3 6-2 6-0
Jup. Fed moest halve finale halen als Nadal het toernooi wint.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:50 schreef Floris_Roos het volgende:
Soderling - Berdych wordt hopelijk een leuke wedstrijd, maar ja toernooi zonder Federer... Als Nadal nu wint is hij toch ook nummer 1?
Die ikea kast.. inderdaad vandaag... beetje type martin verkerk...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:51 schreef TheArt het volgende:
SodersGewoon de beste vandaag. Niets, maar dan ook niets tegen te doen.
Ik denk dat Nadal liever speelt tegen Federer (dat wint hij toch wel), dan tegen een hardhitter in deze vorm.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:54 schreef kevinoz het volgende:
[..]
word het ook...
Nadal gniffelt in zn vuistje nu.. weer een RG erbij
daar ben ik het niet mee eens. hij speelt het hele toernooi al goed, evenals vorig jaar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:53 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Die ikea kast.. inderdaad vandaag... beetje type martin verkerk...
hij heeft gelijk. Voorbeeld: Dent: 6-0 6-1 6-1. Moet je wel goed zijn om dat in een 2de ronde te doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:57 schreef FedExpress het volgende:
[..]
daar ben ik het niet mee eens. hij speelt het hele toernooi al goed, evenals vorig jaar.
Hij staat inmiddels ook gewoon 5e op de plaatsingslijst. Daar kan Martin helaas alleen maar van dromen.
Nos: Nadal-Almagro.quote:
had verker wel graag verder zien gaan, maat het is bij seuderswing vaker zo... 1 hele goeie... daarna ronduit slecht..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:57 schreef FedExpress het volgende:
[..]
daar ben ik het niet mee eens. hij speelt het hele toernooi al goed, evenals vorig jaar.
Hij staat inmiddels ook gewoon 5e op de plaatsingslijst. Daar kan Martin helaas alleen maar van dromen.
ja zoals vorig jaar toen hij de finale haalde zekerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:16 schreef kevinoz het volgende:
[..]
had verker wel graag verder zien gaan, maat het is bij seuderswing vaker zo... 1 hele goeie... daarna ronduit slecht..
gewoon rustig afwachten...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
ja zoals vorig jaar toen hij de finale haalde zekerhij is ongelooflijk constant geworden sinds zijn finale vorig iaar.
hij had een aantal blessuretjes. Hij stond wel in de finale van Barcelona, won Rotterdam...kwam ver op Wimbledon, de US Open...dat deed ie vroeger niet...Ook bij de masters cup deed ie het goed..haalde in Miami en in Indian Wells de halve finale (hij had nog zelden in mastertoernooien halve finales gehaald)..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:24 schreef Floris_Roos het volgende:
Voorbereiding op RG: 2de ronde Madrid eerste ronde Rome. 1ste ronde eruit op AO. Constant?
Mwah, ook al was Soderling de betere buiten set 1, geen kans is overdreven. Federer had alle kans om in ieder geval 2-1 in sets voor te komen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:43 schreef SalsedoNL het volgende:
Hij had eigenlijk geen kans. We kunnen hier wel uren over praten, maar één ding is duidelijk: Soderling was beter en is verdienstelijk naar de halve finales
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Denk dat hij een lichte voorkeur heeft voor z'n vriendin:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:43 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk hoe fckng naturel:
[ afbeelding ]
ben even weg.
Oelala, ik vind haar echt ziek mooiquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:43 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk hoe fckng naturel:
[ afbeelding ]
ben even weg.
ik in ieder geval welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:05 schreef SalsedoNL het volgende:
![]()
[..]
Oelala, ik vind haar echt ziek mooi. Ik denk de meeste hier ook
Rotterdam was een opgave hea. Maar verder vind ik hem ook vrij constant. Hij staat niet voor niets op nummer 5.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
hij had een aantal blessuretjes. Hij stond wel in de finale van Barcelona, won Rotterdam...kwam ver op Wimbledon, de US Open...dat deed ie vroeger niet...Ook bij de masters cup deed ie het goed..haalde in Miami en in Indian Wells de halve finale (hij had nog zelden in mastertoernooien halve finales gehaald)..
alleen zijn laatste paar graveltoernooitjes waren wat raar.
ik vind Wozniacki echt helemaal niks, als in, ze is niet superlekker..maar ze is wel gewoon leukquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:06 schreef jojomen4 het volgende:
WOzniaki heeft geen aars man.
Jammer dat ik de wedstrijd heb gemist, en jammer dat we geen finale zien tussen Fed en Rafa. Zou mooi zijn als de finale Rafa - Soderling word. Als Soderling echt zo goed is als ik hier lees, dan heeft hij vast een goede kans om te winnen. Daarnaast is het voor Rafa ook wel leuk een keer een finale te spelen op RG waar hij een tegenstander heeft waarvan hij niet in 3 sets (easy) wint. En als Rafa kan winnen dan is het mooi omdat hij vorig jaar van Soderling verloor. En voor Soderling zou het cool zijn omdat het z'n eerste GS zou zijn tegen de King of Clay op RG.
Gaaf hoooooooooooooor!VAMOSSSSS!!! Morgen eerst Almagro van de baan tikken.
Als je Wozniaki op een zaterdagavond (die je niet dronken bent) tegenkomt in een club dan denk je "nog een plattelandsmeisje". Heeft toch geen speciale uitstraling ofzo (betekend niet dat ik haar niet KEIHARD zou neuken hoor, maar het is geen schoonheid).
me2quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:57 schreef Floris_Roos het volgende:
[..]
Ik denk dat Nadal liever speelt tegen Federer (dat wint hij toch wel), dan tegen een hardhitter in deze vorm.
For the record: hij staat 7 (nu 8 zelfs virtueel) al heeft hij genoeg ruimte om Roddick (veel te verdedigen) en Del Potro (geblesseerd) te pakken de komende tijd. Daarna komen Murray (als die niet beter gaat spelen) en Davydenko (al komt die in Halle terug) wellicht ook nog in beeld.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:11 schreef senswal het volgende:
[..]
Rotterdam was een opgave hea. Maar verder vind ik hem ook vrij constant. Hij staat niet voor niets op nummer 5.
Del Potro gaat idd nog heel veel punten droppen. Wss 2000 bij US Open en nu 900 (dat is halve finale toch). Dus die zal hij sowieso wel voorbijgaan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
For the record: hij staat 7 (nu 8 zelfs virtueel) al heeft hij genoeg ruimte om Roddick (veel te verdedigen) en Del Potro (geblesseerd) te pakken de komende tijd. Daarna komen Murray (als die niet beter gaat spelen) en Davydenko (al komt die in Halle terug) wellicht ook nog in beeld.
Ja sorry klopt, 5de geplaatst iddquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
For the record: hij staat 7 (nu 8 zelfs virtueel) al heeft hij genoeg ruimte om Roddick (veel te verdedigen) en Del Potro (geblesseerd) te pakken de komende tijd. Daarna komen Murray (als die niet beter gaat spelen) en Davydenko (al komt die in Halle terug) wellicht ook nog in beeld.
Ik denk dat menig man, zou willen ruilen met of haar hand, of de bal die ze eronder stopt..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:43 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk hoe fckng naturel:
[ afbeelding ]
ben even weg.
Ik wens j succes met het vinden van een actiefoto waar ze leuk op staat. Buiten de baan vind ik haar zeker leuk, maar op foto's in een rally vind ik haar erg niet leuk uitzien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |