abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:36:04 #51
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_82203097
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat hoeft toch ook niet?
Nou, in relatie met het bericht waar ik op reageerde wel.
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:05 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Deporteren, prima maar dat zie ik dus niet gebeuren. Mijn voorkeur zou uitgaan naar de Palestijnen gewoon ergens in dat land bij elkaar zetten en er een apart land van maken.
Mja daar gaan ze niet aan meewerken en de joden ook niet.

Wegvagen doen we niet aan
be nice or go away
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:36:45 #52
243927 Lolque
woopwoop
pi_82203133
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:23 schreef Disana het volgende:

[..]

Net zoals d'r eerst 16-20 doden waren, terwijl het d'r nu nog minder dan 10 zijn?
Morgen is het waarschijnlijk een paintball ipv rubberen kogel.
kei lief.
pi_82203298
Prachtig! Hoe meer er bekend over wordt, hoe meer blijkt dat Israel goed heeft gehandeld, alleen die paar Hamas-lovers kunnen er niet tegen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_82203316
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:36 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Nou, in relatie met het bericht waar ik op reageerde wel.
[..]

Ook niet, maar ik ben dan ook kinderlijk naief. Wat is er mis mee om jouw heiligdommen te beleven voor jezelf en ik mijn heiligdommen voor mijzelf?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:41:48 #55
145755 kahaarin
pi_82203385
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:34 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dat is niet met zekerheid te zeggen aangezien het hier de ervaring op een ander schip betreft.
Werden alle schepen tegelijk door de Israëli's bezocht ? Als ze al ellende hadden gehad op dat grote schip zou dat verklaren dat ze geen risico meer namen met de kleinere.

Maar het geeft wél te denken ja......
Dit is interessant: http://nos.nl/video/161167-sander-van-hoorn-vanuit-tel-aviv.html

Reporter vanuit Tel-Aviv.
be nice or go away
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:45:46 #56
145755 kahaarin
pi_82203594
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ook niet, maar ik ben dan ook kinderlijk naief. Wat is er mis mee om jouw heiligdommen te beleven voor jezelf en ik mijn heiligdommen voor mijzelf?
Dat zou geen enkel probleem hoeven te zijn als er communicatie en vertrouwen was. Helaas is dat er van beide kanten niet en willen ze beide Jerusalem als hoofdstad, helemaal, niet Oost en West gedeeld en beiden de helft maar ze willen ieder de hele stad.

Ik gun jou je eigen heiligdommen, geloofsbeleving en kijk op de wereld, wees maar niet bang.
be nice or go away
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:47:04 #57
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_82203660
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:29 schreef desiredbard het volgende:
En nu mijn beeldmateriaal dat aantoont dat de opvarende van deze flottilla helemaal niet vredelievend waren laten staan:

Deze is een must see:

Hoe vredelievend waren we ook alweer, ze wilden martyrs worden:

en

lekker vredelievend

Zo, dat is duidelijk. Een stelletje ruziezoekers die een conflict liever zagen dan aankomen in Gaza.
En hoe reageren de moslims/anit-Israellers hierop? Alsof deze video's niet bestaan zeker.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:47:40 #58
303848 KoffieMetMelk
pi_82203695
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:40 schreef bijdehand het volgende:
Prachtig! Hoe meer er bekend over wordt, hoe meer blijkt dat Israel goed heeft gehandeld, alleen die paar Hamas-lovers kunnen er niet tegen
Wanneer is dat ooit anders geweest dan?
pi_82203860
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:47 schreef KoffieMetMelk het volgende:

[..]

Wanneer is dat ooit anders geweest dan?
Nooit. Maar het is mooi om te zien dat het elke keer bewezen wordt
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:52:53 #60
262 Re
Kiss & Swallow
pi_82203988
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:47 schreef KoffieMetMelk het volgende:

[..]

Zo, dat is duidelijk. Een stelletje ruziezoekers die een conflict liever zagen dan aankomen in Gaza.
En hoe reageren de moslims/anit-Israellers hierop? Alsof deze video's niet bestaan zeker.
wat wordt en nou daadwerkelijk gezegd in die filmpjes... of we bereiken gaza of we worden door Israel aan gort geschoten... nou phoe phoe
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:54:21 #61
243927 Lolque
woopwoop
pi_82204070
-

[ Bericht 59% gewijzigd door sp3c op 01-06-2010 20:00:12 ]
kei lief.
pi_82204140
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:45 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dat zou geen enkel probleem hoeven te zijn als er communicatie en vertrouwen was. Helaas is dat er van beide kanten niet en willen ze beide Jerusalem als hoofdstad, helemaal, niet Oost en West gedeeld en beiden de helft maar ze willen ieder de hele stad.

Ik gun jou je eigen heiligdommen, geloofsbeleving en kijk op de wereld, wees maar niet bang.
Dank je wel En ik hoef niks voor mezelf, ik deel liever
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_82204195
goh ik heb vandaag echt wat gemist.. niet qua inhoud maar wel qua aantal topics.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:58:32 #64
145755 kahaarin
pi_82204270
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:55 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dank je wel En ik hoef niks voor mezelf, ik deel liever
Heel fijn! Nu daar nog.
be nice or go away
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:02:30 #65
303848 KoffieMetMelk
pi_82204452
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:52 schreef Re het volgende:

[..]

wat wordt en nou daadwerkelijk gezegd in die filmpjes... of we bereiken gaza of we worden door Israel aan gort geschoten... nou phoe phoe
Dat wordt er gezegt in het filmpje::

Ze geven het martelaarschap voorrang.

Dat is de zoveelste poging van jou om te doen alsof er niks aan de hand is terwijl het bewijs voor je ogen wappert. Wat doe je hier eigenlijk?
pi_82204483
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:52 schreef Re het volgende:

[..]

Wat een rare reactie. Op die filmpjes zie je alleen dat ze, geheel legaal, op het schip komen, en dat de relschoppers meteen beginnen.
pi_82204530
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:02 schreef KoffieMetMelk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat is de zoveelste poging van jou om te doen alsof er niks aan de hand is terwijl het bewijs voor je ogen wappert. Wat doe je hier eigenlijk?
Er is ook niks aan de hand, want als je het niet het modje eens bent, dan worden je berichten gewoon ge-edit
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:04:38 #68
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_82204561
Echt weer typisch Palestina om te gaan lopen liegen over het aantal slachtoffers. Zij zeggen 19, in werkelijkheid is het nog niet de helft, er zijn maar 9 terroristen gedood.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:05:38 #69
303848 KoffieMetMelk
pi_82204608
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Er is ook niks aan de hand, want als je het niet het modje eens bent, dan worden je berichten gewoon ge-edit
Begin me serieus af te vragen of die Re een plaat voor zijn kop heeft uit autoritair gedrag om het mod-zijn. Walgelijk hoe hij telkens de bewijzen klakkeloos zit te verdraaien. Hij is meer de radicale moslim aan het uithangen dan moderator.
pi_82204684
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:05 schreef KoffieMetMelk het volgende:

[..]

Begin me serieus af te vragen of die Re een plaat voor zijn kop heeft uit autoritair gedrag om het mod-zijn. Walgelijk hoe hij telkens de bewijzen klakkeloos zit te verdraaien. Hij is meer de radicale moslim aan het uithangen dan moderator.
Maar je doet er niks aan. De discussies op fok worden veelal verpest door modjes, die de OP zo maken dat ze je een bepaalde richting op duwen.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:08:17 #71
262 Re
Kiss & Swallow
pi_82204736
quote:

[..]

[ afbeelding ]

ik zeg geheel niet dat er niets aan de hand is, ik weet niet wie die figuur in het tweede filmpje is, maar in het eerste filmpje zitten ze daadwerkelijk op de boot en is het allemaal wat genuanceerder...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_82204761
Geloofwaardigheid van Pallywood bereikt weer het dieptepunt
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:09:39 #73
145755 kahaarin
pi_82204797
quote:

En dit is de insteek van de Nederlandse vrouw die nog vast zit:
quote:
Door mijn wetenschappelijk onderzoek heb ik de situatie in Gaza van dichtbij meegemaakt en het is schokkend: een openlucht gevangenis, geen bewegingvrijheid, en een gebrek aan alles. Ruim anderhalf jaar na de aanval op Gaza wonen de mensen nogsteeds in tenten tussen de brokstukken van hun kapot gebombadeerde huizen. Als antropoloog voel ik mij verantwoordelijk om hier niet alleen academische artikelen en boeken over te schrijven, maar om deze schrijnende situatie ook bij een breder publiek onder de aandacht te brengen. Stilzwijgen over schendingen van mensenrechten op grote schaal is geen wetenschappelijk onafhankelijkheid. Observeren en schrijven is in deze situatie niet afdoende, de mensen in Gaza hebben NU hulp nodig.

Er wordt mij regelmatig gevraagd aan welke kant ik sta en laat mij daar heel duidelijk over zijn: Ik sta aan de kant van de mensenrechten. Mensenrechten zouden voor iedereen moeten gelse, ongeacht huidskleur, geslacht of religie. Als de situatie omgekeerd was, zou ik hetzelfde voor Israel doen.
En dit is haar overkomen:
quote:
some details are missing, but this should sum up what dutch diplomats told about their visit to Be'er Sheba prison. If I'll have more details, I'll post them:

Anne was covered in broozes, hit by a rubber coated steel bullet. She, and the other dutch passenger Amin Aburasheed, were both still shocked by what had happene...d. She said that when her boat (Challenger 1) was taken in, the israeli army was firing rounds of rubber coated steel bullets towards the boat and its passengers (that's when Anne was hit probably). I am presuming this happened after they already surrendered. Once soldiers were on the boat, passengers were beaten, a cloth sack was put over their heads and they were handcuffed. Once in ashdod, they were asked to sign a statement in hebrew, anne refused - like many others - and then was taken to be'ersheba.
be nice or go away
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:09:56 #74
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_82204806
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:41 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dit is interessant: http://nos.nl/video/161167-sander-van-hoorn-vanuit-tel-aviv.html

Reporter vanuit Tel-Aviv.
Net ook naar journaal gekeken maar erg veel duidelijker is het nog steeds niet.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_82204823
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 18:41 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Brengt altijd een ethische kwestie bij mij op.

Zou het niet beter zijn wanneer de hele gazastrook wordt weggevaagd(iets verschrikkelijks om over na te denken, maar toch) dan nog decennia van erbarmelijke omstandigheden?
[naief mode]
Misschien een gekke gedachte, maar zou het niet beter zijn als beide partijen een beetje water bij de wijn doen en vrede sluiten.
[/naief mode]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')