abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82734061
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 21:05 schreef ChocolateGiddyUp het volgende:
Moet zeggen, toen iemand hier begon met de term "Narcist", ben ik wel even na gaan denken en opzich, perfecte beschrijving van mijn ex. Meteen ook de laatste keer dat ik eraan dacht. Ze geniet er blijkbaar van om mij door t stof te laten gaan voor haar, maar dat feest gaat niet door.
Wat doet ze precies allemaal?
pi_82735065
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:37 schreef caroline1234 het volgende:
Het lijkt wel alsof ik het nooit kan loslaten.
Soms gaat het wat beter en dan denk ik: Ha! ik ben veel beter af zonder hem. Maar de andere keer voel ik me weer super kut en snap ik niet waarom ie me zo heeft laten staan. Dan ga ik er weer helemaal over nadenken en alles.
Heb exact hetzelfde gevoel
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 13 juni 2010 @ 11:26:29 #153
305934 ChocolateGiddyUp
Ik ben GEEN neger!
pi_82735078
quote:
Op zondag 13 juni 2010 10:36 schreef caroline1234 het volgende:

[..]

Wat doet ze precies allemaal?
Dat heb ik wel gepost eerder, was een heel lang verhaal.
Alleen ze is arrogant in de mate van, ze ziet zichzelf nogal als het middenpunt van het universum en gaat heel erg ver in mensen kapot maken die haar zouden KUNNEN kwetsen.
  zondag 13 juni 2010 @ 12:46:09 #154
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_82737314
Het is nou eenmaal een rouwproces waar we in zitten.
Dat ken nou eenmaal zijn ups and downs ...
Zelf zit ik nu goed in elkaar, al doe ik helaas nog niet zoveel (naast werken ed.).
Maargoed het begin is er.
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_82737379
quote:
Op zondag 13 juni 2010 11:26 schreef ChocolateGiddyUp het volgende:

[..]

Dat heb ik wel gepost eerder, was een heel lang verhaal.
Alleen ze is arrogant in de mate van, ze ziet zichzelf nogal als het middenpunt van het universum en gaat heel erg ver in mensen kapot maken die haar zouden KUNNEN kwetsen.
Zo hee. Heftig verhaal.
Vind het ook zo vreemd dat mensen altijd blindelings geloven wat over andere mensen gezegd wordt. Ze checken nooit de waarheid. Gelukkig heb je nu uiteindelijk een ander meisje waar je je op kunt richten. Vind dat je ex echt veel en veel té ver gaat.
  zondag 13 juni 2010 @ 12:55:40 #156
305934 ChocolateGiddyUp
Ik ben GEEN neger!
pi_82737604
quote:
Op zondag 13 juni 2010 12:48 schreef caroline1234 het volgende:

[..]

Zo hee. Heftig verhaal.
Vind het ook zo vreemd dat mensen altijd blindelings geloven wat over andere mensen gezegd wordt. Ze checken nooit de waarheid. Gelukkig heb je nu uiteindelijk een ander meisje waar je je op kunt richten. Vind dat je ex echt veel en veel té ver gaat.
Ja, dat heb ik inderdaad, alleen dat staat ook een beetje op een laag pitje op dit moment. Tis nogal dubbel, Met zoveel gedoe met haar ben ik nogal huiverig om een relatie te beginnen of me uberhaupt open te stellen. Naja, ben er best van geschrokken en het is ook wel een trap in mn emotionele welzijn. Wel fijn dat dat meisje waar ik me nu op richt het wel begrijpt en wel gedult met me heeft. Tis gewoon geen goed moment ervoor denk ik. Zie later wel wat ervan komt ofzo.

[ Bericht 4% gewijzigd door ChocolateGiddyUp op 13-06-2010 13:24:49 ]
  zondag 13 juni 2010 @ 14:42:48 #157
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_82741803
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 14:10 schreef Lallend het volgende:

[..]

Welkom en sterkte.. Kan mij goed voorstellen dat jij je nu wanhopig voelt en niet weet hoe verder te gaan. Denk omdat jij nog vrij jong bent en eigenlijk tijdens deze levensfase nog niet het vrijgezellen bestaan hebt geproefd dat je juist dit als doel kunt stellen om te ervaren. Ga genieten van het niet gebonden zijn en zoek nieuwe contacten. Ga dingen doen die je tijdens je relatie niet kon doen.
Wel word je gevormd door de gebeurtenissen die zich voltrekken in je leven en zie het als een mooie tijd die blijkbaar echt gewoon afgesloten moet worden. Leer ervan en ga op zoek naar je ware 'ik'.

Mocht je echt moeite hebben om er een punt achter te zetten dat het voorbij is kun je eventueel het volgende topic lezen: Centraal "ik ben gedumpt, en nu?" topic
Hierin zul je echt op de feiten gedrukt worden. Des te sneller dat je inziet dat het voorbij is, des te sneller zul je er overheen zijn of er vrede mee hebben.

Je bent altijd welkom mocht je de behoefte hebben om het van je af te schrijven. [ afbeelding ]
Ik heb t gelezen maar ik kan me nog niet voorstellen dat me dat gaat lukken, wat me vrij logisch lijkt. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe ik nou verder moet zonder hem, er waren ook helemaal geen signalen dat hij niet meer wilde. Gewoon opeens pats boem over. Ik heb hem gisteravond nog even gesproken (we werken nog 3 weken allebei bij de zelfde supermarkt, waar ik gelukkig snel weg ben). We zijn gewoon vanaf het begin ook te vaak samen geweest, we zaten altijd bij elkaar. Maar de laatste jaren was dit veel minder, maar toch kon ik er altijd van op aan dat hij er voor me was, dat als er iets kut ging in m'n leven dat ik naar hem toe kon om even te praten of gewoon lekker te zeiken dat ik zo zielig ben. Ik ben niet alleen mijn vriendje maar ook mijn beste vriend kwijt nu. En vooral die beste vriend waar ik altijd zo mee kon lachen ga ik onwijs missen.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  zondag 13 juni 2010 @ 16:51:46 #158
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_82747300
quote:
Op zondag 13 juni 2010 11:26 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Heb exact hetzelfde gevoel
Dat denk ik ook wel is ja...Het was ook een aparte week wat dat betreft. Vorige week zondag is zij hier voor het eerst geweest nadat ik sinds begin april hier woon. Ze zou nog altijd is komen kijken...was een leuke en gezellige avond en had haar ook al een tijd niet gezien. De dagen erna elke dag wel contact gehad op msn en donderdag zelfs weer afgesproken en toen tot 1uur s'nachts aan de ijssel gezeten.

Opzich geen problemen mee en dat was ook heel gezellig. Gister vrijgezellenfeest gehad van een goede vriend en de hele dag leuke dingen gedaan. Uiteindelijk in de stad geweest en in de laatste kroeg was zij dus ook met enkele andere dames die geen feestje hadden gehad.Opzich wel wat gedronken en na een halfuur kreeg ik een down momentje en vond het allemaal niet zo prettig. kwam ook vast wel doordat ik wat op had.

Ben toen naar buiten gegaan en had er genoeg van. Blijkbaar vertelden er mensen binnen dat ik boos wegliep en liet merken dat ik weer hoop heb. Dat is helemal niet het geval en dat praten ze haar dus aan. Nu heb ik het allemaal weer gedaan en staat de ik reageer niet of kortaf modus weer aan. Erg jammer...ik heb die hoop helemaal niet maar zeg ook niet dat het altijd maar goed gaat.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_82761273
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:42 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Ik heb t gelezen maar ik kan me nog niet voorstellen dat me dat gaat lukken, wat me vrij logisch lijkt. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe ik nou verder moet zonder hem, er waren ook helemaal geen signalen dat hij niet meer wilde. Gewoon opeens pats boem over. Ik heb hem gisteravond nog even gesproken (we werken nog 3 weken allebei bij de zelfde supermarkt, waar ik gelukkig snel weg ben). We zijn gewoon vanaf het begin ook te vaak samen geweest, we zaten altijd bij elkaar. Maar de laatste jaren was dit veel minder, maar toch kon ik er altijd van op aan dat hij er voor me was, dat als er iets kut ging in m'n leven dat ik naar hem toe kon om even te praten of gewoon lekker te zeiken dat ik zo zielig ben. Ik ben niet alleen mijn vriendje maar ook mijn beste vriend kwijt nu. En vooral die beste vriend waar ik altijd zo mee kon lachen ga ik onwijs missen.
Vreselijk kut dat gevoel, ik heb dat nu na 2 maanden nog steeds. Soms voel ik me prima, soms voel ik me gewoon helemaal kut. Toch laat ik nooit iets aan haar merken want ik hoop stiekem gewoon nog op die vriendschap over een tijdje, wetende dat mijn ex gewoon een goed persoon is zonder problemen.
  zondag 13 juni 2010 @ 22:53:20 #160
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_82766459
quote:
Op zondag 13 juni 2010 21:39 schreef IceCreamm het volgende:

[..]

Vreselijk kut dat gevoel, ik heb dat nu na 2 maanden nog steeds. Soms voel ik me prima, soms voel ik me gewoon helemaal kut. Toch laat ik nooit iets aan haar merken want ik hoop stiekem gewoon nog op die vriendschap over een tijdje, wetende dat mijn ex gewoon een goed persoon is zonder problemen.
Ja ik hoop dat dat gaat lukken ooit. Maar nu hoop ik alleen nog maar dat ie kruipend terugkomt dat ie een fout gemaakt heeft. Maar dat zit er niet in ben ik bang. Het is gewoon onwijs raar allemaal, ik heb voor hem dus ook maar 1 vriend gehad, dus misschien is het wel beter om een tijdje niemand te hebben. Dat ik niet op m'n veertigste opeens zit van ja verdomme, waarom heb ik altijd een vriend gehad en ben ik niet leuk gaan feesten toen ik nog jong was. Maar ik was gewoon reuze gelukkig met m, ik kon vreselijk met m lachen.

Dat ie dan ook nog zegt: ik vind het ook niet leuk. Ja eikel, doe het dan niet. Maar verder kan ik gewoon niet boos op m worden, ik vind m nogsteeds gewoon heel aardig.

Spreek jij je ex nu nog? Of totaal geen contact meer gehad nadat het uit is gegaan?
pi_82767692
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:53 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Ja ik hoop dat dat gaat lukken ooit. Maar nu hoop ik alleen nog maar dat ie kruipend terugkomt dat ie een fout gemaakt heeft. Maar dat zit er niet in ben ik bang. Het is gewoon onwijs raar allemaal, ik heb voor hem dus ook maar 1 vriend gehad, dus misschien is het wel beter om een tijdje niemand te hebben. Dat ik niet op m'n veertigste opeens zit van ja verdomme, waarom heb ik altijd een vriend gehad en ben ik niet leuk gaan feesten toen ik nog jong was. Maar ik was gewoon reuze gelukkig met m, ik kon vreselijk met m lachen.

Dat ie dan ook nog zegt: ik vind het ook niet leuk. Ja eikel, doe het dan niet. Maar verder kan ik gewoon niet boos op m worden, ik vind m nogsteeds gewoon heel aardig.

Spreek jij je ex nu nog? Of totaal geen contact meer gehad nadat het uit is gegaan?
Ja, bij mij zei ze precies hetzelfde, dat van 'ik vind het ook niet leuk'. Pas achteraf realiseerde ik me dat als ik een paar kleine dingetjes anders had gedaan in de relatie dat het helemaal niet nodig geweest was. Maargoed, na een paar weken zei ze dat me nu 'anders' zag, oftewel dat ik even niets goeds meer kon doen bij haar.

In die tijd daarna zocht ik nog wel eens sporadisch warmte, maar dan was het telkens gewoon een bitch. Een maand daarna (nu 2 weken geleden) voor het eerst weer normaal gesproken, en toen heb ik gezegd dat ik graag nog even wat afstand wilde houden, overigens tegen mijn gevoel in. Soms is dat zwaar, maar uiteindelijk sta ik er beter voor als ik weer een keer toenadering zoek.

Onthoud dat het nu nog mogelijk is dat hij je gaat missen, als je even koud blijft en niks laat horen. Doet hij dat niet, dan heb je de kans dat hij het goed verwerkt. Mocht je hem echt nog terugwillen dan is dat na een bepaalde tijd (minimaal een maandje) veel makkelijker. Spreek dan bijvoorbeeld af om iets vriendschappelijks te doen, en dan zul je zien dat bijvoorbeeld fysiek contact heel makkelijk gaat.

Succes
  maandag 14 juni 2010 @ 00:17:51 #162
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_82770213
even aangeschoten een tvp voor het slapen gaan misschien morgen een verklaring
  maandag 14 juni 2010 @ 04:43:03 #163
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_82773644
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
even aangeschoten een tvp voor het slapen gaan misschien morgen een verklaring
Alsnog al een uur wakker nu, geef de slaap maar op voor vannacht....

Na 17 maanden samen is het over tussen mij en mijn 1e vriendin Heb in het afgelopen jaar mijn moeder verloren en ben zo'n pessimist geworden, en zij wilt niet nog verder meegesleept worden daarin.. Ik kom er gewoon niet uit

Speelt ook mee dat zij "verder" wilt met onze relatie, samen wonen, en daar ben ik nog niet echt aan toe

Kutzooi
  maandag 14 juni 2010 @ 10:11:27 #164
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_82776967
quote:
Op zondag 13 juni 2010 23:17 schreef IceCreamm het volgende:

[..]

Ja, bij mij zei ze precies hetzelfde, dat van 'ik vind het ook niet leuk'. Pas achteraf realiseerde ik me dat als ik een paar kleine dingetjes anders had gedaan in de relatie dat het helemaal niet nodig geweest was. Maargoed, na een paar weken zei ze dat me nu 'anders' zag, oftewel dat ik even niets goeds meer kon doen bij haar.

In die tijd daarna zocht ik nog wel eens sporadisch warmte, maar dan was het telkens gewoon een bitch. Een maand daarna (nu 2 weken geleden) voor het eerst weer normaal gesproken, en toen heb ik gezegd dat ik graag nog even wat afstand wilde houden, overigens tegen mijn gevoel in. Soms is dat zwaar, maar uiteindelijk sta ik er beter voor als ik weer een keer toenadering zoek.

Onthoud dat het nu nog mogelijk is dat hij je gaat missen, als je even koud blijft en niks laat horen. Doet hij dat niet, dan heb je de kans dat hij het goed verwerkt. Mocht je hem echt nog terugwillen dan is dat na een bepaalde tijd (minimaal een maandje) veel makkelijker. Spreek dan bijvoorbeeld af om iets vriendschappelijks te doen, en dan zul je zien dat bijvoorbeeld fysiek contact heel makkelijk gaat.

Succes
Dat is ook lekker klote dan, zij verbreekt de relatie en dan kan jij even niks goed doen. Hoewel ik het aan de ene kant ook wel snap, met mijn enige andere ex heb ik na een tijdje gezegd dat ie echt op kon rotten. Hij maakte me gewoon helemaal gek met z'n gezeik dat ie me zo mist. Dat ben ik dan ook echt niet van plan te doen nu. Ik ga m niet ontwijken, maar ik ga ook niet aan z'n kop zeuren van wat heb je nou gedaan. Dan verpest ik helemaal de kans dat het ooit nog goed komt.

Ik heb nu alleen enorm het gevoel dat het mijn schuld is, ook al zegt hij van niet. Het grootste probleem bij ons was namelijk seks. Hij wilde maar ik blokkeerde op de een of andere manier. We deden het wel, maar heel weinig op het laatst. Ik heb heel lang niet gesnapt hoe dit nou kon, tot ik eens goed na ging denken. Ik had alle dingen die ik met m'n ex meegemaakt had op de een of andere manier zo ver weg gestopt dat ik het echt niet meer wist allemaal. Maar hij heeft me dus soort van gedwongen. Niet van "niet zeiken kreng en nu neuken" maar ik durfde nooit nee te zeggen hoewel ik er helemaal nog niet aan toe was (ik was dus 15, wist ik veel, ik dacht het hoort zo, toen ik nog in de relatie zat had ik het ook niet zo door). Dit heb ik mijn nieuwe ex pas vrijdagavond verteld, op het moment dat hij het uitmaakte. Ik wilde het hem echt eerder vertellen, maar dat ging gewoon niet. Niet iets waar je makkelijk over praat. Dus dat komt er ook nog eens bij, het gevoel dat ie me laat stikken nu ik het eindelijk heb durven vertellen. Maar het komt natuurlijk niet alleen daardoor, of dat zei hij ten minste. Maar ik weet gewoon zeker dat als ik dit eerder verteld had en we er over hadden kunnen praten, dat het dan heel anders gelopen had. Of dan hadden we ten minste allebei een eerlijke kans gehad om het nog te proberen te redden. Want als je zo iets niet van de ander weet dan snap ik ook wel dat ie er stapelgek van werd.

En nou heb ik vannacht ook nog gedroomd dat alles weer goed was. Dit word een topdag

Maar wil je nu je ex nog terug? Of wil je echt een vriendschap op proberen te bouwen? Ik vraag me echt af of dat laatste kan namelijk. Ik weet wel van mensen die echt gewoon goede vrienden zijn met hun ex, maar ik snap niet hoe die het voor elkaar krijgen.
  maandag 14 juni 2010 @ 11:32:26 #165
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_82779785
Als hij het heeft uitgemaakt alleen maar omdat jullie moeite hadden met seks dan is hij nog geen knip voor de neus waard.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_82786518
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:32 schreef goofy_goober het volgende:
Als hij het heeft uitgemaakt alleen maar omdat jullie moeite hadden met seks dan is hij nog geen knip voor de neus waard.
Dat.
pi_82786919
Is er ook een topic voor ex'en die jou niet kunnen/willen loslaten?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2010 14:33:21 ]
pi_82787000
quote:
Op maandag 14 juni 2010 14:33 schreef Techno het volgende:
Is er ook een topic voor ex'en die jou niet kunnen/willen loslaten?
Als je met iemand een hele tijd lief en leed hebt gedeeld moet je ook nu begrip hiervoor hebben.
  maandag 14 juni 2010 @ 16:16:37 #169
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_82791954
quote:
Op maandag 14 juni 2010 14:34 schreef Tegan het volgende:

[..]

Als je met iemand een hele tijd lief en leed hebt gedeeld moet je ook nu begrip hiervoor hebben.
Ik denk dat dat lang niet altijd gebeurt.Bij mij volgens mij ook niet echt..Het ging meer van haar kant uit maar ik moet er begrip voor opbrengen bij alles maar als ik zeg nog wel is ups en downs te hebben dan is het bij een down momentje gelijk weer de negeer modus aan en is ze kortaf of reageert helemaal niet. Wil ze geen contact omdat ze bang is dat ik haar niet kan loslaten..
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 14 juni 2010 @ 16:52:17 #170
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_82793536
quote:
Op maandag 14 juni 2010 14:26 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat.
Klopt, maar dat is niet de enige reden, of dat zei hij ten minste dat dat absoluut niet zo was en dat geloof ik van m. Maar het is gewoon klote dat ik het m nu eindelijk verteld heb en dat het te laat is. Want dit was wel een groot probleem, maar niet het enige waar we ooit ruzie over hadden. We praatten gewoon te weinig met elkaar. Als me iets dwars zat zei ik het niet en andersom.
pi_82793608
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:11 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Dat is ook lekker klote dan, zij verbreekt de relatie en dan kan jij even niks goed doen. Hoewel ik het aan de ene kant ook wel snap, met mijn enige andere ex heb ik na een tijdje gezegd dat ie echt op kon rotten. Hij maakte me gewoon helemaal gek met z'n gezeik dat ie me zo mist. Dat ben ik dan ook echt niet van plan te doen nu. Ik ga m niet ontwijken, maar ik ga ook niet aan z'n kop zeuren van wat heb je nou gedaan. Dan verpest ik helemaal de kans dat het ooit nog goed komt.

Ik heb nu alleen enorm het gevoel dat het mijn schuld is, ook al zegt hij van niet. Het grootste probleem bij ons was namelijk seks. Hij wilde maar ik blokkeerde op de een of andere manier. We deden het wel, maar heel weinig op het laatst. Ik heb heel lang niet gesnapt hoe dit nou kon, tot ik eens goed na ging denken. Ik had alle dingen die ik met m'n ex meegemaakt had op de een of andere manier zo ver weg gestopt dat ik het echt niet meer wist allemaal. Maar hij heeft me dus soort van gedwongen. Niet van "niet zeiken kreng en nu neuken" maar ik durfde nooit nee te zeggen hoewel ik er helemaal nog niet aan toe was (ik was dus 15, wist ik veel, ik dacht het hoort zo, toen ik nog in de relatie zat had ik het ook niet zo door). Dit heb ik mijn nieuwe ex pas vrijdagavond verteld, op het moment dat hij het uitmaakte. Ik wilde het hem echt eerder vertellen, maar dat ging gewoon niet. Niet iets waar je makkelijk over praat. Dus dat komt er ook nog eens bij, het gevoel dat ie me laat stikken nu ik het eindelijk heb durven vertellen. Maar het komt natuurlijk niet alleen daardoor, of dat zei hij ten minste. Maar ik weet gewoon zeker dat als ik dit eerder verteld had en we er over hadden kunnen praten, dat het dan heel anders gelopen had. Of dan hadden we ten minste allebei een eerlijke kans gehad om het nog te proberen te redden. Want als je zo iets niet van de ander weet dan snap ik ook wel dat ie er stapelgek van werd.

En nou heb ik vannacht ook nog gedroomd dat alles weer goed was. Dit word een topdag

Maar wil je nu je ex nog terug? Of wil je echt een vriendschap op proberen te bouwen? Ik vraag me echt af of dat laatste kan namelijk. Ik weet wel van mensen die echt gewoon goede vrienden zijn met hun ex, maar ik snap niet hoe die het voor elkaar krijgen.
Jammer is dat. Sommige jongens snappen het gewoon niet. Als het bij jou steeds veel weerstand opriep dan heeft hij het totaal niet goed benaderd. Jongens zien meisjes dan snel als 'masturbatiespeeltje', in plaats van dat ze er iets speciaals van maken. Daar raakt hij alleen maar gefrustreerd van, en jij voelt je gebruikt.

Ik denk dat je het het beste even zo kan laten als het is. Zorg dat het negatieve een beetje weg is door er flink wat tijd overheen te laten gaan. Daarna bouwt zich vanzelf een nieuw soort spanning op. In de tussentijd kun je je bezig houden met andere jongens. Zelf heb ik ook de afgelopen tijd heel veel leuke meisjes leren kennen. Ookal is het misschien geen relatiemateriaal, je hebt dan altijd iemand om op terug te vallen in plaats van je ex

Ik weet niet of ik haar uiteindelijk nog terug wil
pi_82795343
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:52 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Klopt, maar dat is niet de enige reden, of dat zei hij ten minste dat dat absoluut niet zo was en dat geloof ik van m. Maar het is gewoon klote dat ik het m nu eindelijk verteld heb en dat het te laat is. Want dit was wel een groot probleem, maar niet het enige waar we ooit ruzie over hadden. We praatten gewoon te weinig met elkaar. Als me iets dwars zat zei ik het niet en andersom.
Dat jullie niet goed met elkaar praatten zijn jullie beide schuldig aan. Maar dat hij daardoor jou pushte tot seks is echt zijn fout en daardoor verdient hij geen sympathie. Iemand pushen tot (zo)iets is nooit goed te praten.
  maandag 14 juni 2010 @ 18:03:47 #173
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_82796236
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:52 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Maar was het seksprobleem overheersend voor hem om het uit te maken?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_82796259
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:40 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat jullie niet goed met elkaar praatten zijn jullie beide schuldig aan. Maar dat hij daardoor jou pushte tot seks is echt zijn fout en daardoor verdient hij geen sympathie. Iemand pushen tot (zo)iets is nooit goed te praten.
Dat dus.. ben het hier volkomen mee eens. Jij verdiend echt beter! Zie het als een leermoment in je leven waarbij je voor jezelf helder krijgt wat je wel of niet van een ander verwacht en zie daardoor ook je eigen struikelpunten en leer daar ook van. Net zoals je nu aangeeft dat je communicatie te wensen over laat. Dit zijn punten die je juist aan moet kaarten als je in een nieuwe relatie zit. Juist door dit soort tegenslagen zal het geluk des te groter zijn omdat je dan weet waar je het voor doet!
pi_82797504
Het is nu bijna 3 maanden uit met mijn ex. Hij bleef maar zeggen dat hij niet zonder me kon leven enzovoort en dit trok ik echt niet meer. Ik had al gezegt dat hij me mijn rust moest gunnen maar dit lukte hem blijkbaar niet. Ruim een week geleden heb ik hem geblokkeerd en verwijderd van msn en hebben we geen contact meer. Ik voel me eerlijk gezegd stukken beter nu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')