abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juni 2010 @ 16:02:39 #126
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_82555082
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:55 schreef IceCreamm het volgende:

[..]

Volgensmij ben je gewoon verliefd, hoe raar het ook klinkt. Als je niet meer aan je ex denkt is dat echt heel positief, voor de meeste mensen ligt daar namelijk de kern van het probleem. Zeker doen!
Klinkt inderdaad raar, maar het voelt erg lekker. Kijken of het wederzijds is, morgen 3e keer dat ik haar zie in 1 week, 2e date.
No bad soldiers under a good leader
pi_82560462
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 13:37 schreef Just-Lost het volgende:

Volgens mij heb ik jou hier nog niet eerder gezien... In ieder geval sterkte en welkom. Mocht je de behoefte hebben om het van je af te schrijven kan het hier en bijna iedereen probeert elkaar hier er doorheen te helpen.
pi_82562715
Tegen alle adviezen in, toch seks met mijn ex gehad. Na een maand uit elkaar te zijn.

Damn, wat was het goed Gelukkig nog niet echt die "klap" ofzo gehad waar mensen het vaak over hebben. Wel merk ik dat ik er toch nog flink mee zit dat het over is. Totaal geen contact heb ik al geprobeerd, dat duurde 2 weken, zonder enige progressie. Moet zeggen dat na deze daad ik mijn gevoelens een stuk beter kan kanaliseren. Feit blijft echter dat het kut is om de ochtend daarna weer "afscheid" te nemen. Enige tranen en verdriet van haar kant werken ook niet bepaald verhelderend voor mij, aangezien zij mij heeft gedumpt.

We hebben het later nog gehad over toekomstige bed / liefdespartners. Ze zei dat ze het zich niet kon voorstellen dat ze op korte termijn met iemand anders het bed zou delen, omdat dat zou voelen als "vreemdgaan". Ook redelijk verwarrend allemaal. Ik merk in zo'n situatie dan toch op dat het gevoel bij haar ook niet helemaal weg is, wat toch weer de bekende "waarom?" vragen oproept.

Afijn, ik ga vrijdag 2,5 week op vakantie in m'n eentje, stedentrip. Kijk er erg naar uit! En ik hoop dan ook dat ik haar even een tijdje compleet kan vergeten. Hoe de hele situatie is als ik terugkom, daar denk ik nog even liever niet over na.
  donderdag 10 juni 2010 @ 09:48:17 #129
247160 Just-Lost
will never forget
pi_82603999
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:53 schreef Lallend het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik jou hier nog niet eerder gezien... In ieder geval sterkte en welkom. Mocht je de behoefte hebben om het van je af te schrijven kan het hier en bijna iedereen probeert elkaar hier er doorheen te helpen.
Flinke tijd geleden kwam ik hier wat meer... het komt er op neer dat het nu anderhalf jaar over is en ik nog steeds wel eens zware momenten heb, al die gedachtes en gevoelens hebben dus al anderhalf jaar lang een behoorlijke invloed op me.

Ben het zoooo ontzettend zat!
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
  donderdag 10 juni 2010 @ 09:53:51 #130
137556 L.no
Midlife crisis
pi_82604184
Het is eindelijk gelukt om mezelf los te laten van mijn exen en door te gaan met mijn leven. Vaak lees ik deze reeks en ik steun jullie stuk voor stuk. Veel succes iedereen en sterkte.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_82615009
Mijn ex is maandag jarig. Maar hij is nu anderhalve week op businesstrip. Ik heb eigenlijk echt geen zin in zijn verjaardagsfeest, en al zijn vrienden. Maar ik vind eigenlijk dat ik wel moet gaan. Gelukkig is het toch pas over twee weken ofzo.
  donderdag 10 juni 2010 @ 14:14:33 #132
247160 Just-Lost
will never forget
pi_82615858
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:54 schreef Tegan het volgende:
Mijn ex is maandag jarig. Maar hij is nu anderhalve week op businesstrip. Ik heb eigenlijk echt geen zin in zijn verjaardagsfeest, en al zijn vrienden. Maar ik vind eigenlijk dat ik wel moet gaan. Gelukkig is het toch pas over twee weken ofzo.
Waarom vind je dat je moet gaan...? Helpt het je? Doe je het omdat het zo hoort?
Ga gewoon niet als je er zo mee zit, stuur hem een kaart, bel hem, mail hem, doe iets om hem te feliciteren.. maar om daar nou te gaan zitten.
And I tried to sing
pi_82617314
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:14 schreef Just-Lost het volgende:

[..]

Waarom vind je dat je moet gaan...? Helpt het je? Doe je het omdat het zo hoort?
Ga gewoon niet als je er zo mee zit, stuur hem een kaart, bel hem, mail hem, doe iets om hem te feliciteren.. maar om daar nou te gaan zitten.
Gewoon om te laten zien dat we nog wel gewoon met elkaar omgaan enzo. En ik eigenlijk ook wel vind dat ik daar tussen hoor, mensen die op zijn verjaardag komen. Neemt niet weg dat het wel vreemd wordt.
  donderdag 10 juni 2010 @ 16:12:09 #134
247160 Just-Lost
will never forget
pi_82621617
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:43 schreef Tegan het volgende:

[..]

Gewoon om te laten zien dat we nog wel gewoon met elkaar omgaan enzo. En ik eigenlijk ook wel vind dat ik daar tussen hoor, mensen die op zijn verjaardag komen. Neemt niet weg dat het wel vreemd wordt.
Heb een stukje terug gelezen, jullie zijn nu een vriendschap aan het opbouwen. Dan kan snap ik idd de gedachte dat je het gevoel hebt daar thuis te horen.
Misschien een beetje hetzelfde als mijn situatie?

Als mijn ex en ik nu samen zijn, is het weer ouderwets, we kunnen supergoed met elkaar opschieten.. voelen elkaar helemaal aan, lachen veel. Genoeg fundament voor een vriendschap dus... wat we ook dolgraag zouden willen met elkaar.

Helaas kan ik niet aan die vriendschap beginnen, omdat tot nu toe alles weer bij me boven komt zodra ik haar gesproken of gezien heb. Dus kies ik maar om haar te ontwijken.. Wat dan ook weer pijn doet, omdat ik haar als maatje moet missen.

Een soort cirketlje waar ik niet uit lijk te komen

Knap dat je het kan en de kans geeft, even doorbijten dan maar op die verjaardag denk ik? Het zal waarschijnlijk best wat met je doen, om er vervolgens weer beter uit te komen. 1 stapje terug om er straks weer 2 vooruit te gaan.
And I tried to sing
pi_82622845
Mijn allerbeste vriendin heeft met zijn broertje, dus er is iig wel een vriendin met wie ik kan praten. Maar ik weet dat al die vrienden van hem me gewoon gaan aanstaren omdat ik zijn ex ben enzo, en daar heb ik echt geen zin in .

Het was in het begin heel moeilijk om dit zo te beginnen, maar het hielp erg dat ik van totaal geen contact gewoon helemaal gestoord werd. Ik wil graag deel zijn van zijn leven en hem in mijn leven hebben. En hoewel het bij dit soort dingen of bij dingen waar we niet alleen met tweeen zijn wel echt klote is. We toen ook eigenlijk niets in groepsverband meer. Maar het is nu wel fijn, beter dan geen contact.
pi_82622904
Vanavond met die vriendin iets drinken, misschien heeft zij raad. Ze was laatst een paar weken in het buitenland, dus ze weet eigenlijk niet hoeveel we elkaar weer zien enzo.
pi_82626504
Het lijkt wel alsof ik het nooit kan loslaten.
Soms gaat het wat beter en dan denk ik: Ha! ik ben veel beter af zonder hem. Maar de andere keer voel ik me weer super kut en snap ik niet waarom ie me zo heeft laten staan. Dan ga ik er weer helemaal over nadenken en alles.
  donderdag 10 juni 2010 @ 17:52:12 #138
247160 Just-Lost
will never forget
pi_82627258
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:37 schreef caroline1234 het volgende:
Het lijkt wel alsof ik het nooit kan loslaten.
Soms gaat het wat beter en dan denk ik: Ha! ik ben veel beter af zonder hem. Maar de andere keer voel ik me weer super kut en snap ik niet waarom ie me zo heeft laten staan. Dan ga ik er weer helemaal over nadenken en alles.
Al lang uit elkaar?
And I tried to sing
pi_82631097
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:52 schreef Just-Lost het volgende:

[..]

Al lang uit elkaar?
November
pi_82644130
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:33 schreef Tegan het volgende:
Vanavond met die vriendin iets drinken, misschien heeft zij raad. Ze was laatst een paar weken in het buitenland, dus ze weet eigenlijk niet hoeveel we elkaar weer zien enzo.
Hm. We hadden zoveel te bespreken omdat ze zo lang weg was, dat we het bijna helemaal niet over mijn ex hebben gehad. Nouja, komt volgende keer wel, en kan ik er nog mooi over malen in mijn slaap .
  zaterdag 12 juni 2010 @ 13:39:33 #141
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_82704668
Mijn vriend heeft gisteren besloten dat het toch echt niet meer verder gaat zo. Alleen een beetje jammer dat ik vond dat het juist weer heel goed ging tussen ons. We hebben iets meer dan 3 jaar een relatie gehad, vanaf dat ik 16 was. We hadden wel vaak ruzies, maar die waren ook snel weer over en dan was het gewoon weer heel leuk en we hadden de laatste tijd helemaal geen ruzie meer of wat dan ook, hij zei juist laatst nog dat we het weer zo gezellig hebben. Ik snap er dus helemaal niks van dat hij niet meer verder wil nu, nou ik juist dacht dat het beter ging en dat het wel weer goed zou komen. Ik heb ook vanaf mijn 15e altijd een vriend gehad, maar mijn ex was niet zo'n leuke jongen achteraf. Daar behoorlijk door verpest. Maar ik weet echt even niet hoe ik nou verder moet zonder hem. Ik wil m alleen maar terug maar dat gaat echt niet gebeuren ben ik bang. Hij was er zo zeker van gisteravond dat hij echt de goede beslissing genomen heeft en er viel niet echt mee te praten.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_82705791
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:39 schreef Bloempje. het volgende:
Mijn vriend heeft gisteren besloten dat het toch echt niet meer verder gaat zo. Alleen een beetje jammer dat ik vond dat het juist weer heel goed ging tussen ons. We hebben iets meer dan 3 jaar een relatie gehad, vanaf dat ik 16 was. We hadden wel vaak ruzies, maar die waren ook snel weer over en dan was het gewoon weer heel leuk en we hadden de laatste tijd helemaal geen ruzie meer of wat dan ook, hij zei juist laatst nog dat we het weer zo gezellig hebben. Ik snap er dus helemaal niks van dat hij niet meer verder wil nu, nou ik juist dacht dat het beter ging en dat het wel weer goed zou komen. Ik heb ook vanaf mijn 15e altijd een vriend gehad, maar mijn ex was niet zo'n leuke jongen achteraf. Daar behoorlijk door verpest. Maar ik weet echt even niet hoe ik nou verder moet zonder hem. Ik wil m alleen maar terug maar dat gaat echt niet gebeuren ben ik bang. Hij was er zo zeker van gisteravond dat hij echt de goede beslissing genomen heeft en er viel niet echt mee te praten.
Welkom en sterkte.. Kan mij goed voorstellen dat jij je nu wanhopig voelt en niet weet hoe verder te gaan. Denk omdat jij nog vrij jong bent en eigenlijk tijdens deze levensfase nog niet het vrijgezellen bestaan hebt geproefd dat je juist dit als doel kunt stellen om te ervaren. Ga genieten van het niet gebonden zijn en zoek nieuwe contacten. Ga dingen doen die je tijdens je relatie niet kon doen.
Wel word je gevormd door de gebeurtenissen die zich voltrekken in je leven en zie het als een mooie tijd die blijkbaar echt gewoon afgesloten moet worden. Leer ervan en ga op zoek naar je ware 'ik'.

Mocht je echt moeite hebben om er een punt achter te zetten dat het voorbij is kun je eventueel het volgende topic lezen: Centraal "ik ben gedumpt, en nu?" topic
Hierin zul je echt op de feiten gedrukt worden. Des te sneller dat je inziet dat het voorbij is, des te sneller zul je er overheen zijn of er vrede mee hebben.

Je bent altijd welkom mocht je de behoefte hebben om het van je af te schrijven.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 14:53:25 #143
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_82707446
Bah, sinds het uit is droom ik heel vaak over mijn ex. Ik wil helemaal niet over dat wijf dromen!
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_82707573
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 14:53 schreef goofy_goober het volgende:
Bah, sinds het uit is droom ik heel vaak over mijn ex. Ik wil helemaal niet over dat wijf dromen!
Herkenbaar probleem.
Echt zwaar irritant.

Vooral de eerste 2~3 weken, waarbij er in mijn dromen of niets aan de hand was óf dat ze weer bij me terug kwam. Wakker worden was toen echt niet leuk.
You sunk my battleship! :o
pi_82708019
Dat gaat langzaam aan wel weg hoor, ik ben nu denk ik 3 a 4 maand verder en qua slapen voel ik mij weer 90% goed. Er aan gaan ergeren heeft geen nut en de situatie zal er niks om veranderen. Accepteer het en je zult vanzelf merken dat het langzaam wegebt.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 15:29:26 #146
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_82708671
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 14:57 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Herkenbaar probleem.
Echt zwaar irritant.

Vooral de eerste 2~3 weken, waarbij er in mijn dromen of niets aan de hand was óf dat ze weer bij me terug kwam. Wakker worden was toen echt niet leuk.
Dat heb ik nu dus ook. Ik heb al twee weken niks van dr gehoord, dus wellicht dat dit meespeelt in je onderbewustzijn o.i.d. En ja, in die dromen is alles juist weer goed. Eigenlijk zijn het dus nachtmerries.

En ik mis haar niet eens zozeer (de manier waarop we uit elkaar zijn gegaan was niet echt een goeie afsluiter), maar meer het contact, de afleiding die je toen had en nu niet meer.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 21:05:36 #147
305934 ChocolateGiddyUp
Ik ben GEEN neger!
pi_82720520
Moet zeggen, toen iemand hier begon met de term "Narcist", ben ik wel even na gaan denken en opzich, perfecte beschrijving van mijn ex. Meteen ook de laatste keer dat ik eraan dacht. Ze geniet er blijkbaar van om mij door t stof te laten gaan voor haar, maar dat feest gaat niet door.
  zondag 13 juni 2010 @ 02:16:11 #148
285545 Rupsebeest
Wordt ooit een mooie vlinder
pi_82730918
Zucht, ik weet het allemaal niet meer hier. Er is nu al zoveel gebeurd en ik heb het gevoel dat hij gewoon rustig doorleeft, alsof het hem weinig doet terwijl ik er heel erg mee zit. Een vriendin van hem die constant in onze relatie zit te stoken gaat hij nog steeds veel mee om en dat vind ik irritant. Het lijkt me zo kut als hij ineens met haar gaat. :S En hij wilde de hele tijd met me afspreken maar hij wil dan alleen seks. Nou I don't think so... alsof ik alleen daar nog goed voor ben...
  zondag 13 juni 2010 @ 02:53:36 #149
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_82731469
Niks afspreken en hem uit je hoofd zetten dus.
  zondag 13 juni 2010 @ 10:29:35 #150
285545 Rupsebeest
Wordt ooit een mooie vlinder
pi_82733957
Ik ga ook niets afspreken maar ik vind het gewoon moeilijk allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')