Klinkt inderdaad raar, maar het voelt erg lekker. Kijken of het wederzijds is, morgen 3e keer dat ik haar zie in 1 week, 2e date.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:55 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Volgensmij ben je gewoon verliefd, hoe raar het ook klinkt. Als je niet meer aan je ex denkt is dat echt heel positief, voor de meeste mensen ligt daar namelijk de kern van het probleem. Zeker doen!
Volgens mij heb ik jou hier nog niet eerder gezien... In ieder geval sterkte en welkom. Mocht je de behoefte hebben om het van je af te schrijven kan het hier en bijna iedereen probeert elkaar hier er doorheen te helpen.quote:
Flinke tijd geleden kwam ik hier wat meer... het komt er op neer dat het nu anderhalf jaar over is en ik nog steeds wel eens zware momenten heb, al die gedachtes en gevoelens hebben dus al anderhalf jaar lang een behoorlijke invloed op me.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:53 schreef Lallend het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou hier nog niet eerder gezien... In ieder geval sterkte en welkom. Mocht je de behoefte hebben om het van je af te schrijven kan het hier en bijna iedereen probeert elkaar hier er doorheen te helpen.
Waarom vind je dat je moet gaan...? Helpt het je? Doe je het omdat het zo hoort?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:54 schreef Tegan het volgende:
Mijn ex is maandag jarig. Maar hij is nu anderhalve week op businesstrip. Ik heb eigenlijk echt geen zin in zijn verjaardagsfeest, en al zijn vrienden. Maar ik vind eigenlijk dat ik wel moet gaan. Gelukkig is het toch pas over twee weken ofzo.
Gewoon om te laten zien dat we nog wel gewoon met elkaar omgaan enzo. En ik eigenlijk ook wel vind dat ik daar tussen hoor, mensen die op zijn verjaardag komen. Neemt niet weg dat het wel vreemd wordt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:14 schreef Just-Lost het volgende:
[..]
Waarom vind je dat je moet gaan...? Helpt het je? Doe je het omdat het zo hoort?
Ga gewoon niet als je er zo mee zit, stuur hem een kaart, bel hem, mail hem, doe iets om hem te feliciteren.. maar om daar nou te gaan zitten.
Heb een stukje terug gelezen, jullie zijn nu een vriendschap aan het opbouwen. Dan kan snap ik idd de gedachte dat je het gevoel hebt daar thuis te horen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gewoon om te laten zien dat we nog wel gewoon met elkaar omgaan enzo. En ik eigenlijk ook wel vind dat ik daar tussen hoor, mensen die op zijn verjaardag komen. Neemt niet weg dat het wel vreemd wordt.
Al lang uit elkaar?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:37 schreef caroline1234 het volgende:
Het lijkt wel alsof ik het nooit kan loslaten.
Soms gaat het wat beter en dan denk ik: Ha! ik ben veel beter af zonder hem. Maar de andere keer voel ik me weer super kut en snap ik niet waarom ie me zo heeft laten staan. Dan ga ik er weer helemaal over nadenken en alles.
Hm. We hadden zoveel te bespreken omdat ze zo lang weg was, dat we het bijna helemaal niet over mijn ex hebben gehad. Nouja, komt volgende keer wel, en kan ik er nog mooi over malen in mijn slaapquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:33 schreef Tegan het volgende:
Vanavond met die vriendin iets drinken, misschien heeft zij raad. Ze was laatst een paar weken in het buitenland, dus ze weet eigenlijk niet hoeveel we elkaar weer zien enzo.
Welkom en sterkte.. Kan mij goed voorstellen dat jij je nu wanhopig voelt en niet weet hoe verder te gaan. Denk omdat jij nog vrij jong bent en eigenlijk tijdens deze levensfase nog niet het vrijgezellen bestaan hebt geproefd dat je juist dit als doel kunt stellen om te ervaren. Ga genieten van het niet gebonden zijn en zoek nieuwe contacten. Ga dingen doen die je tijdens je relatie niet kon doen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:39 schreef Bloempje. het volgende:
Mijn vriend heeft gisteren besloten dat het toch echt niet meer verder gaat zo. Alleen een beetje jammer dat ik vond dat het juist weer heel goed ging tussen ons. We hebben iets meer dan 3 jaar een relatie gehad, vanaf dat ik 16 was. We hadden wel vaak ruzies, maar die waren ook snel weer over en dan was het gewoon weer heel leuk en we hadden de laatste tijd helemaal geen ruzie meer of wat dan ook, hij zei juist laatst nog dat we het weer zo gezellig hebben. Ik snap er dus helemaal niks van dat hij niet meer verder wil nu, nou ik juist dacht dat het beter ging en dat het wel weer goed zou komen. Ik heb ook vanaf mijn 15e altijd een vriend gehad, maar mijn ex was niet zo'n leuke jongen achteraf. Daar behoorlijk door verpest. Maar ik weet echt even niet hoe ik nou verder moet zonder hem. Ik wil m alleen maar terug maar dat gaat echt niet gebeuren ben ik bang. Hij was er zo zeker van gisteravond dat hij echt de goede beslissing genomen heeft en er viel niet echt mee te praten.
Herkenbaar probleem.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:53 schreef goofy_goober het volgende:
Bah, sinds het uit is droom ik heel vaak over mijn ex. Ik wil helemaal niet over dat wijf dromen!
Dat heb ik nu dus ook. Ik heb al twee weken niks van dr gehoord, dus wellicht dat dit meespeelt in je onderbewustzijn o.i.d. En ja, in die dromen is alles juist weer goed. Eigenlijk zijn het dus nachtmerries.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:57 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem.![]()
Echt zwaar irritant.
Vooral de eerste 2~3 weken, waarbij er in mijn dromen of niets aan de hand was óf dat ze weer bij me terug kwam. Wakker worden was toen echt niet leuk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |