Vrouwen doen dat wel vaker ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:36 schreef garfonline het volgende:
Oké, ik heb een raar verhaal/vraag:
Laatst een leuk meisje tegengekomen (ze komt wel uit roemenie), mee afgesproken (3 dagen achter elkaar). Op dat moment ging ze ook nog om met iemand anders maar ze heeft toen voor mij gekozen. En nu hebben we een relatie.
Nu zei ze laatst dat ze op onze first date (waren beetje aan het water gaan liggen op het gras) probeerde te zien of ik een erectie had of niet en ze zelf probeerde haar hand daar toevallig op te leggen om te kijken of dat zo was.
Nu ik er dus wat meer over nadenk hing ze op tweede date ook wel heel erg dicht tegen mij aan (zodat ze kon voelen).
Op derde date vertelde ze over de andere kerel en dat ze mij leuker vond en voor mij wou gaan en toen zei ze plotseling in de auto: "I want to show you my boobies"![]()
En dat resulteerde dus in een sekspartij in de auto...
Maar nu vroeg ik me dus af: wou ze nu van te voren weten of ik goed was in bed (of in de auto...) voordat ze de beslissing echt maakte om voor mij te kiezen?
Doen vrouwen dit?
Als ik er zo aan terug denk is het best wel beetje raar eigenlijk.
Heb het haar zelf niet gevraagd maar is ook wel beetje rare vraag natuurlijk
Ohja, verder is alles wel ok hoor
Mogelijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:40 schreef Ascendancy het volgende:
TS heeft een Roemeense golddigger aan de haak geslagen, die alleen maar voor hem heeft gekozen omdat ie een grotere lul had_!
Zo'n wijf zou ik echt niet willen
Denk eerder andersom.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:40 schreef Ascendancy het volgende:
TS heeft een Roemeense golddigger aan de haak geslagen, die alleen maar voor hem heeft gekozen omdat ie een grotere lul had_!
Hij heeft voor haar gekozen omdat ze een grote lul heb?quote:
BULL-SHIT !quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:40 schreef Ascendancy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How does it feel? To treat me like you do.
Nuja, ik denk (ze heeft het er wel over gehad namelijk) dat het haar toch niet allemaal om geld gaat. Ze betaald de dingen die we doen netjes mee, dus ik betaal niet alles ofzo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:00 schreef Buschetta het volgende:
TS werkt ? Heeft een auto. Is duidelijk niet de slimste.
Win-win dus voor een Roemeense.
Probeer de komende dates eens voor de grap je financiele situatie te schetsen (als in slecht)
Waarschijnlijk zie je d'r nooit meer.
*Bovenstaande gebruikte ik altijd om de golddiggers eruit te vissen...
Groeten uit Bucharest
Geen idee, dat vroeg ik me dus afquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:08 schreef DumDaDum het volgende:
Ja, vrouwen checken volgens mij ja. Is dat gek??
Ja. Ik ga toch ook niet op de 1e date checken of het meisje wel strak genoeg is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:08 schreef DumDaDum het volgende:
Ja, vrouwen checken volgens mij ja. Is dat gek??
Idd jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:50 schreef liesje1979 het volgende:
Er missen wat posts.
Ontopic, nee, ik geloof niet dat ik op een eerste date heel bewust de penis van mijn date check.
Ik ook niet nee. Maar dit klinkt dan ook als een hele rare oostblokhoer, dus tjaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:50 schreef liesje1979 het volgende:
Er missen wat posts.
Ontopic, nee, ik geloof niet dat ik op een eerste date heel bewust de penis van mijn date check.
Alleen als ik écht heel dronken ben (of wanneer ze Aziatisch is)quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
Nogmaals, graag ontopic. Check jij bewust de penismaat van je date?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:25 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Nou niet bewust denk ik maar ooit, heul lang gelee dacht ik...dur niks zit!
Nou toen ben ik maar niet verder gegaan met hem...
Zoiets verzin je toch niet...quote:
Zo hard "faal" ik niet. Zij ging niet vreemd want ze had niets met die kerel. Jij nooit gehad dat je twee jongens/meisjes leuk vindt en dus uiteindelijk moet kiezen met dewelke je verder gaat?quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:23 schreef Multivitamine het volgende:
TS faalt. Zij gaat vreemd en jij neukt haar en zij "kiest" voor jou. Dan ben jij nu dus het eerstvolgende slachtoffer die ze niet kiest als ze iemand anders tegenkomt. Naïeve sukkel
Waarin lees jij dat ik denk dat als je een grote lul hebt meteen goed bent in bed? Dat beweer ik absoluut niet...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:57 schreef Tinkepink het volgende:Ik ben vrouw en ook ik check niet bewust de penismaat van mijn date. Overigens zegt het formaat niets over hoe goed je bent in bed, itt wat TS in de OP denkt.
Haha, ja, true. Dat kwam dan ook zo goed als uit het nietsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef Karina het volgende:
Wat ik vreemder vind dat ze zei "I want to show you my boobies"
Dat is dan ook een beetje jammer want ik moet zeggen dat dat helemaal niet zo'n slechte actie was van haarquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:06 schreef Mixende_match het volgende:
Uhmm nee ik check dit nooit nee... Maar ik zeg ook niet op de 3e date " i want to show you my boooooobiiieeeessss"
Mijn enigste vraag is hoe je zo'n verhaal in godsnaam verzint en of je er erg geil van wordt?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:12 schreef garfonline het volgende:
[..]
Dat is dan ook een beetje jammer want ik moet zeggen dat dat helemaal niet zo'n slechte actie was van haar.
De enigste vraag is dus of het een trucje was om zo achter mijn penis te komen of niet
Misschien wilde ze wel dat hij een borst vergroting ging betalenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef Karina het volgende:
Jij vraagt het gewoon in het nederlands?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:06 schreef Mixende_match het volgende:
Uhmm nee ik check dit nooit nee... Maar ik zeg ook niet op de 3e date " i want to show you my boooooobiiieeeessss"
Jij hebt zo'n grote superhelden pikkie uit de stripboekjes je draagt dan ook elke dag zo'n lekkere balletmajo !!!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:18 schreef SuperheldG het volgende:
[..]
Mijn enigste vraag is hoe je zo'n verhaal in godsnaam verzint en of je er erg geil van wordt?
Aaaaaaah!! ik snap m! !!! je hebt een klein piemeltje, en nu wil jij weten of vrouwen daar moeite mee hebben en opletten! jij slimme sluwe vos!!
Geweldige post, ik ging kapot XDquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:30 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Alleen als ik écht heel dronken ben (of wanneer ze Aziatisch is)
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:42 schreef Tegan het volgende:
Vaag verhaal, vrouwen doen dat niet zo hoor. Misschien alleen beetje voelen door stevig te knuffelen of dicht bij elkaar te dansen enzo.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:20 schreef Fes1-2 het volgende:
In Rotterdam heb je nu ook twee van die Oost-Europese vrouwen waar je voor op moet passen! Ze staan bij de Albert Hein en spreken je aan op het moment dat je de boodschappen aan het inladen bent.
Ze hebben allebei hele strakke T-shirts aan waar hun tieten bijna uitvallen.
Het is bijna onmogelijk om niet te kijken.
Met een erg zielig maar geloofwaardig verhaal bedelen ze om een lift naar Groningen.
Eenmaal achterin gestapt beginnen de dames elkaar te betasten, wat je kunt zien vanuit je binnenspiegel.
Daarna klimt een van hen naar de voorstoel en heeft orale seks met je.
Ondertussen merk je niet dat de ander je portefeuille of portemonnee uit je jas rolt.
Die van mij is afgelopen dinsdag gestolen, woensdag, vrijdag ook en zaterdag zelfs twee keer. Donderdag kon ik helaas niet.
In Rotterdam heb je nu ook twee van die Oost-Europese vrouwen waar je voor op moet passen! Ze staan bij de Albert Hein en spreken je aan op het moment dat je de boodschappen aan het inladen bent.
Met een erg zielig maar geloofwaardig verhaal bedelen ze om een lift naar Groningen.
Eenmaal achterin gestapt beginnen de dames elkaar te betasten, wat je kunt zien vanuit je binnenspiegel.
Ondertussen merk je niet dat de ander je portefeuille of portemonnee uit je jas rolt.
Die van mij is afgelopen dinsdag gestolen, woensdag, vrijdag ook en zaterdag zelfs twee keer. Donderdag kon ik helaas niet.
hahaquote:Op maandag 7 juni 2010 16:20 schreef Fes1-2 het volgende:
Het is pas echt vreemd als het antwoord luidt: "liever niet..." (uitgaande dat het echt een mooie meid is)quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef Karina het volgende:
ehm, jij zit liever op een dikke pik?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Size matters
quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:56 schreef friekin_ het volgende:
TS heeft een hoer gevonden die een grote nodig heeft omdat ze zo uitgerekt is dat ze niets meer voelt.
trieste wanhopige mannenquote:Op maandag 21 juni 2010 03:39 schreef Hooidraad het volgende:
O god, een Roemeense![]()
Een neef van me heeft eens, wanhopig als hij was, een Roemeense via internet leren kennen. Hij in z'n verrotte Fiat Panda naar Roemenië in een afgelegen dorp, die meid een beetje leren kennen en weer terug naar Nederland. 2 maanden later tufte hij weer naar het Oostblok, want nu had hij haar overtuigd om bij hem te komen wonen in Nederland. Zo gezegd, zo gedaan. Een maandje later kwam hij 's avonds terug van zijn werk waar de moeder van die meid gezellig op de bank tv zat te kijken. "Wat doet je moeder hier?" Nou, die moeder die was er dus om te blijven. Daar ben je lekker mee. En ze hadden allebei al een PolenRoemenenbaan gevonden ook. Weer een maandje later had ze het alweer gezien bij hem, ze voelde geen liefde meer en ze had een appartementje gevonden voor haar en haar moeder. Op de één of andere manier heeft ze hem ervan overtuigd om nog een paar maanden huur op de hoesten ook![]()
Het is ook zo'n sukkel![]()
Oost-Europeze dates regelen via internet![]()
Z'n vader is al net zo, ook al z'n spaargeld in de liefde gestopt![]()
Nog een verhaaltje:
Een voormalig studiemaatje van me was vorig jaar aan het rondreizen in Europa. Uitgerekend in Roemenië raakt hij aan de praat met een lekker wijf. One thing led to another en ze begon hem te zoenen en te betasten. Ze ging nog even naar de wc en dan mocht hij meekomen naar haar huis. Juist ja, die zien we nooit meer terug, en zijn mooie nieuwe iPhone ook![]()
Het vlees is zwak zeggen ze dan
misschien niet met die intentie. maar je hebt toch wel eens een vent in zijn harde pik geknepen na het zoenen op de dansvloer?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:50 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
trieste wanhopige mannenMaar OT:heb nog nooit proberen te checken wat ik in de kuip had
![]()
arme (naieve) mannenquote:Op maandag 21 juni 2010 03:39 schreef Hooidraad het volgende:
O god, een Roemeense![]()
Een neef van me heeft eens, wanhopig als hij was, een Roemeense via internet leren kennen. Hij in z'n verrotte Fiat Panda naar Roemenië in een afgelegen dorp, die meid een beetje leren kennen en weer terug naar Nederland. 2 maanden later tufte hij weer naar het Oostblok, want nu had hij haar overtuigd om bij hem te komen wonen in Nederland. Zo gezegd, zo gedaan. Een maandje later kwam hij 's avonds terug van zijn werk waar de moeder van die meid gezellig op de bank tv zat te kijken. "Wat doet je moeder hier?" Nou, die moeder die was er dus om te blijven. Daar ben je lekker mee. En ze hadden allebei al een PolenRoemenenbaan gevonden ook. Weer een maandje later had ze het alweer gezien bij hem, ze voelde geen liefde meer en ze had een appartementje gevonden voor haar en haar moeder. Op de één of andere manier heeft ze hem ervan overtuigd om nog een paar maanden huur op de hoesten ook![]()
Het is ook zo'n sukkel![]()
Oost-Europeze dates regelen via internet![]()
Z'n vader is al net zo, ook al z'n spaargeld in de liefde gestopt![]()
Nog een verhaaltje:
Een voormalig studiemaatje van me was vorig jaar aan het rondreizen in Europa. Uitgerekend in Roemenië raakt hij aan de praat met een lekker wijf. One thing led to another en ze begon hem te zoenen en te betasten. Ze ging nog even naar de wc en dan mocht hij meekomen naar haar huis. Juist ja, die zien we nooit meer terug, en zijn mooie nieuwe iPhone ook![]()
Het vlees is zwak zeggen ze dan
volgens mij was dat de vraag nietquote:Op maandag 21 juni 2010 19:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien niet met die intentie. maar je hebt toch wel eens een vent in zijn harde pik geknepen na het zoenen op de dansvloer?
Zie het al helemaal voor me. Nonchalante blik erbij en zeggen "Ja, ik dacht ik laat hem even zien".quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:22 schreef B3nn0 het volgende:
ik hoop er altijd wel op ja, en als ze het zelf niet checken haal ik em gewoon tevoorschijn.
Whaha dan moet de jongen/man wel eerst de vrouw opwinden dus! En dat op een eerste date?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:42 schreef tomtomkortom het volgende:
[..]
Zie het al helemaal voor me. Nonchalante blik erbij en zeggen "Ja, ik dacht ik laat hem even zien".
Maar on-topic: geen idee, maar het zou goed kunnen. Seksuele voorlichting leerde mij ooit dat vrouwen opwinding anders ervaren dan mannen, laten we zeggen op de manier dat zij voelen dat er iets in moet. [b]Hersenspinsel: het zou me niets verbazen dat (veel) vrouwen dan ook die neiging hebben zoiets te controleren. Maar nogmaals, ik heb geen idee.
Wat sneu als je zo met mensen om moet gaan..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:00 schreef Buschetta het volgende:
TS werkt ? Heeft een auto. Is duidelijk niet de slimste.
Win-win dus voor een Roemeense.
Probeer de komende dates eens voor de grap je financiele situatie te schetsen (als in slecht)
Waarschijnlijk zie je d'r nooit meer.
*Bovenstaande gebruikte ik altijd om de golddiggers eruit te vissen...
Groeten uit Bucharest
You're wrong there..vrouwen doen dat hoor. Je moet toch weten wat je in de kuip heb. Vooral vrouwen waarvoor 'size DOES matter' geldt (like moi) is het gewoon belangrijk om te weten of iemand wel een dick heeft of niet. Vooral als het om een neukertje gaat, dan vraag ik desnoods een foto in stijve toestandquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:42 schreef Tegan het volgende:
Vaag verhaal, vrouwen doen dat niet zo hoor. Misschien alleen beetje voelen door stevig te knuffelen of dicht bij elkaar te dansen enzo.
Stuur dan ook een foto terug van je kut en de maten erbij want SIZE DOES matter het moet niet zo'n uitgelubberde Coen Tunnel zijn dat schiet niet echt op voor ons aangezien de meeste van ons geen pik hebben van minstens 18cm!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 04:39 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
You're wrong there..vrouwen doen dat hoor. Je moet toch weten wat je in de kuip heb. Vooral vrouwen waarvoor 'size DOES matter' geldt (like moi) is het gewoon belangrijk om te weten of iemand wel een dick heeft of niet. Vooral als het om een neukertje gaat, dan vraag ik desnoods een foto in stijve toestand
Zolang je je Kegel exercises doet blijft het allemaal goed strak ;-)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:20 schreef klootviolen het volgende:
[..]
Stuur dan ook een foto terug van je kut en de maten erbij want SIZE DOES matter het moet niet zo'n uitgelubberde Coen Tunnel zijn dat schiet niet echt op voor ons aangezien de meeste van ons geen pik hebben van minstens 18cm!
volgens mij is dat de vraag juist wél!quote:
In de vagina zelf zitten inderdaad geen spieren. Maar als je goed hebt opgelet bij de biologieles ben je daar vast al van op de hoogte.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:58 schreef zoalshetis het volgende:
ik begrijp wel dat sommige vrouwen aan de pik voelen. ze hebben vaak ook erg grote vagina's. zonder spieren.
Bekkenbodemspieren bestaan niet? Maar waar hou ik dan de handel mee op?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:35 schreef stinkdier het volgende:
[..]
In de vagina zelf zitten inderdaad geen spieren. Maar als je goed hebt opgelet bij de biologieles ben je daar vast al van op de hoogte.
Serieus?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:52 schreef Tiger-Lilly het volgende:
Ik heb m'n vriend via internet leren kennen. Dus we chatten met elkaar over van alles en nog wat. Voordat we op onze echte eerste date gingen vroeg ik naar penis maat en of die aan beffen doet. Ik hoef geen grote maar ik hoef ook geen ienie-mini, wat wel de ervaring was van een paar vriendinnen van mij. En als hij niet aan beffen doet hoef ik hem ook niet te hebben.
En wat is daar het practisch nut van?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:02 schreef brunette82 het volgende:
nee ik check de kont...of de man een lekkere kont heeft
Niets, dat is zelfs heel pijnlijk.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
En wat is daar het practisch nut van?
zo! heb jij mij even tuc.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:35 schreef stinkdier het volgende:
[..]
In de vagina zelf zitten inderdaad geen spieren. Maar als je goed hebt opgelet bij de biologieles ben je daar vast al van op de hoogte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |