quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:44 schreef planethugo het volgende:
soms worden bepaalde dingen idd te makkelijk afgedaan maar Dexter is niet van HBO, maar zou het zo maar wel kunnen zijn. Al hebben die series zoals brtausi zegt die scherpte nét wel bij bepaalde details en plots.
Maar hoe dan ook: Dexter is voor mij de beste lopende serie van het moment waar ik altijd weer met veel plezier naar (uit)kijk.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:52 schreef pinquit het volgende:
dat in dat huis is idd raar.. maar ik denk dat ie daar ook nog wel problemen mee gaat krijgen, of niet? iedereen keek m ook echt zo wantrouwend aan meteen.
zeg, weet iemand hoe rita weet dat dexters moeder in front of him vermoord is? want deb weet het niet eens. heeft ie dat verteld ofzo? (opzich wel logisch, maar kan t me niet herinneren)
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:25 schreef pinquit het volgende:
whaha! ik was aan t stofzuigen toen de tv aanstond, ik zet de stofzuiger uit en ik hoor ineens dat tussendoor/eindliedje van Dexterdus ik kijk wth er opstaat; "DNA onbekend" van de ncrv
Al die Nederlandse programma's recyclen die film- en seriemuziek..echt hopeloosquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:56 schreef TNA het volgende:
Wat die muziek van Dexter betreft, die wordt wel vaker gebruikt. In 'Wie is de mol' zat het ook vrijwel iedere aflevering
Ach, de componist zal er flink voor betaald worden!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:19 schreef pinquit het volgende:
had t nog nooit gehoord. ik vind het eigenlijk niet kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:48 schreef criminal_mind het volgende:
Jammer dat we Rita dit jaar niet meer zullen zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:05 schreef Rucebo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:05 schreef Rucebo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rita kan ook wel uit de OP trouwens
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]Naar mijn idee niet, ook al is ze nu dood, ze zal vast nog wel regelmatig een indirecte rol spelen (bv in flashbacks) en voor de duidelijk moet ze er wel in blijven staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rita kan ook wel uit de OP trouwens
Het moet misschien wel worden vermeldt dat ze intussen dood is
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
ah gelukkig, ik ben niet de enigequote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:54 schreef Luna3 het volgende:
Had ik al gepost dat ik een beetje verliefd ben op Dexter?
...he does in my dreams. Maar daar heet 'ie Michael. Gelukkig heet mijn lover ook Michael, dus kan ik me niet verspreken, haha.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:03 schreef Luna3 het volgende:
[..]
...he does in my dreams. Maar daar heet 'ie Michael. Gelukkig heet mijn lover ook Michael, dus kan ik me niet verspreken, haha.
ps; m'n vriendje weet het en vind het prima, die snapt net als jij dat Dexter niet bestaat denk ik
Misschien een bittere appel die even door moest worden gebeten maar voor leuke wendingen kan gaan zorgen, maar ik was er ook niet blij meequote:Op maandag 7 juni 2010 03:35 schreef Repeat het volgende:
Zo seizoen 4 is af.
Wat een kuteinde zegHou ik helemaal niet van.
Jij houdt natuurlijk meer van het standaard zoetsappige Amerkaanse eindequote:Op maandag 7 juni 2010 03:35 schreef Repeat het volgende:
Zo seizoen 4 is af.
Wat een kuteinde zegHou ik helemaal niet van.
http://s.sho.com/9Tm2FPquote:We just slashed our prices on our first three seasons of Dexter! Download seasons 1-3 of Dexter and take advantage of the sale going on now at iTunes!
I volunteer!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:49 schreef skittelman het volgende:
rita was maar een sufkut,nieuwe chickies voor dexter
Rita was spang.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:49 schreef skittelman het volgende:
rita was maar een sufkut,nieuwe chickies voor dexter
Het is bij Dexter regelmatig een pluspunt als je nog wakker wordt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:53 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik heb vannacht over Dexter gedroomd![]()
![]()
Damn, wat een afknapper toen ik wakker werd
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:02 schreef TNA het volgende:
[..]
Het is bij Dexter regelmatig een pluspunt als je nog wakker wordt.
Gewoon irritant lekkerquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:56 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Jealous!!!! Man wat is die gast lekker heh.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:36 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Showtime has confirmed that Julia Stiles has joined the cast of the Emmy-nominated drama series "Dexter." Stiles, who will appear in ten episodes in the upcoming fifth season, will play a mysterious young woman who forms a unique relationship with Dexter (Michael C. Hall). "Dexter" stars Hall as a complicated and conflicted blood-spatter expert for the Miami police department who moonlights as a serial killer. The show also stars Jennifer Carpenter, Desmond Harrington, C.S. Lee, Lauren Vélez, David Zayas, and James Remar. Production on season five begins this month and will premiere in the fall. Julie Benz is also rumored to be returning in some capacity.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:45 schreef pinquit het volgende:
wat een engerd onder die spoilerwiesda?
Ow die ken ik wel, uit 'the faculty', grappige high school horrorfilm. Daar speelt ie wel goed overigens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:45 schreef pinquit het volgende:
wat een engerd onder die spoilerwiesda?
Owja klopt, ik vroeg me al af waar ik hem ook alweer van kende!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:24 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ow die ken ik wel, uit 'the faculty', grappige high school horrorfilm. Daar speelt ie wel goed overigens.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:09 schreef pinquit het volgende:
zo, ik heb afgelopen weekend een seizoen 1 marathon gehoudenweer whoppa alle afleveringen in 3 avondjes.
wat een topseizoen echt. toch t beste vind k
Vond hem echt tergend overdreven, was blij dat die eruit gingquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:08 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Echt geweldig die Doakes. Jammer dat hij eruit ging...
Haha, wat was het toch ook een lieverd, (altijd vriendelijk en welbespraakt) die Doakes. Vond het prachtig dat Lila het verhaal aanhoort van Doakes en zegt "poor man." Doakes zegt zoiets als, nou, valt mee, als je me er gewoon maar ff uit laat, waarop lila zegt: "Not you, Dexter!"quote:
Technisch gezien was het zelfmoordquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:15 schreef xxiessiexx het volgende:
Door deze moord was ik denk ik het meest geschokt in het vierde seizoen (buiten die op Rita).
Inderdaad, vooral omdat ze zich opofferd voor haar kinderen die hij anders zou vermoorden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:45 schreef unaco10 het volgende:
[..]
Technisch gezien was het zelfmoordmaar was wel een "wtf" moment ja
Zelfdoding onder psychische psychopatische begeleiding dus.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:49 schreef Mido85 het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral omdat ze zich opofferd voor haar kinderen die hij anders zou vermoorden.
Ik ben nu ook wel benieuwd naar zo'n montage van Masuka!!! Al zijn foute grappen achter elkaarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:43 schreef Tokay het volgende:
Aha, hier moet ik zijn voor seizoen 5!
Fuck me sideways!
En z'n lachje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:13 schreef Luna3 het volgende:
Ik ben nu ook wel benieuwd naar zo'n montage van Masuka!!! Al zijn foute grappen achter elkaar
Eigenlijk een "nutteloze" opoffering, aangezien hij z'n ritueel zou doorbreken als hij haar kinderen zou vermoorden, toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:49 schreef Mido85 het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral omdat ze zich opofferd voor haar kinderen die hij anders zou vermoorden.
wist zij veelquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:45 schreef MB23 het volgende:
[..]
Eigenlijk een "nutteloze" opoffering, aangezien hij z'n ritueel zou doorbreken als hij haar kinderen zou vermoorden, toch?
Hahaha, meer meer!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:54 schreef Mido85 het volgende:
[..]
![]()
Hij lacht een beetje zoals die gast van Family Guy. Helaas maar 1 lachje in deze clip.
Masukaquote:
O god, dat lachje! En dat gedram van hem, als hij zijn punt wil maken en zijn collega's hem niet laten uitpraten. Inderdaad een geweldig personage, die Vince Masuka.quote:
quote:Dexter: How do you know so much about hammers?
Vince: Not a tool I haven't played with, my friend.
quote:The 30-year-old actress, best known for her role on ER as Nurse Inez, joins the show as a new addition at the Miami Police Department for Season 5. As first reported by TVGuide.com, the Showtime drama has been casting for the role of a smart, tough police officer driven by her hard upbringing.
Hernandez joins previously announced guest stars Julia Stiles and Shawn Hatosy. Dexter returns next fall.
Dat wisten we uiteraard allangquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:05 schreef Vlindur het volgende:
OhEen Dexter
Topic
![]()
HoiAlle Dexters gezien en gister de laatste
![]()
"Born in blood again"
Ben zo benieuwd naar het nieuwe seizoen!\
Wisten jullie al dat Dexter en Debra in het echt zijn getrouwd?
Ja man, big one!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat denk ik...
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:02 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja man, big one!
Denk dat het eenBen erg benieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat denk ik...
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |