quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pff ik zou dat niet 123 voor elkaar krijgen hoor GB. Samen wonen met een ex
Ligt er natuurlijk aan hoe het uit is gegaan. Vriendschappelijk of met hevige ruzie. Ik heb geen ervaring met ex'en overigensquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Eigenlijk kost het totaal geen moeite, ook niet als hij hier met zijn nieuwe chick isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik vind het knap!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Eigenlijk kost het totaal geen moeite, ook niet als hij hier met zijn nieuwe chick is![]()
Dat zegt toch ook wel wat
Prachtige Siameesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef Rossdale het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/972261/fdda916c/kitty_gun.html
Tranen over mijn wangen![]()
![]()
Die 2e is zeer nice!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:35 schreef Edwinuss het volgende:
http://soundcloud.com/beatsed90
Mensen, wat vinden jullie hiervan? Voor een beginner?![]()
![]()
Het is mij wat te traag Ed. En als je echte beats wilt maken moet je Reason downloadenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:35 schreef Edwinuss het volgende:
![]()
Ik kan met Logic ook het tempo aanpassen hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is mij wat te traag Ed. En als je echte beats wilt maken moet je Reason downloaden
Nu is de rechter jaloersquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind het knap!
En daarvoor bij deze een hele dikke smakkerd op je linker wang!
Voor of nadat hij het bier en die spareribs met knoflooksaus heeft genuttigdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:47 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nu is de rechter jaloers![]()
En je snapt wel dat ik de smakkerd ga innen zaterdag
Ik vind het te traag en de piano in het tweede dingetje speelt continu hetzelfde deuntje. Sowieso is het heel erg herhalend allemaal, maar bij de piano valt het echt op.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:35 schreef Edwinuss het volgende:
![]()
Dan geven we die jongen gewoon een smintje, that's easyquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor of nadat hij het bier en die spareribs met knoflooksaus heeft genuttigd
Vind je dit tof Koei?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:50 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vind het te traag en de piano in het tweede dingetje speelt continu hetzelfde deuntje. Sowieso is het heel erg herhalend allemaal, maar bij de piano valt het echt op.
Dat vind ik knap van je. Ik weet wel dat ik met mijn vorige ex op dit moment niet samen zou willen wonen. Vooral omdat ze veel veranderd is en ik zou niet weten hoe ik het aan mijn nieuwe vriendin moet uitleggenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Eigenlijk kost het totaal geen moeite, ook niet als hij hier met zijn nieuwe chick is![]()
Dat zegt toch ook wel wat
Dat zou ook een niet zo goed teken zijn in je huidige relatiequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
En vreemdgaan en die dingen, daar denk ik niet aan
Point takenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou ook een niet zo goed teken zijn in je huidige relatie
D'r zitten aardige stukjes in, maar het geheel vind ik veel te rommelig. Er zitten ook een aantal hele lelijke overgangen in. Geen muziek die ik zou waarderen. Valt sowieso ook amper op te dansen doordat de beat zo wisselt.quote:
Morgen kan ik weer online, UPC modem #3 heeft eindelijk contact gevonden daarnet, dus ik kan morgen eindelijk updates halenquote:
Donderdag toch pas? Dan zijn altijd de store updates dacht ik...quote:
Zijn op woensdagen sinds kortquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:07 schreef koei het volgende:
[..]
Donderdag toch pas? Dan zijn altijd de store updates dacht ik...
Ben benieuwdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |