abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juni 2010 @ 21:44:57 #226
258885 Solique
I Kill You !
pi_82210161
Net een overzicht van werk ontvangen dat ik voor meer dan 4000 euro aan benzine er in een jaar tijd doorheen gereden hebt. Gelukkig dat ik dat niet zelf hoef te dokken.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  dinsdag 1 juni 2010 @ 21:46:05 #227
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_82210226
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:44 schreef Solique het volgende:
Net een overzicht van werk ontvangen dat ik voor meer dan 4000 euro aan benzine er in een jaar tijd doorheen gereden hebt. Gelukkig dat ik dat niet zelf hoef te dokken.
Nog een buschauffeur in het topic?
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_82210329
quote:
Hoeveel KM heb je gereden dan?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_82210343

Hmm.. ongeplande invasie?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 21:48:49 #230
111656 Poit
12-08-12
pi_82210383
quote:

Ik kom amper aan de 4000 kilometer per jaar

Prive dan natuurlijk
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_82210398
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:40 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Het ligt eraan hoe je uit elkaar gaat denk ik. Als je gewoon als goede vrienden uit elkaar gaat en er beiden vrede mee hebt dan kan het prima Hier bespreken we gewoon de leuke dingen en spannende dingen aan nieuwe chickies/gasten, hartstikke gezellig

En dat betekent dat ik ook nieuwe verovingen mag maken

The Boat That Rocked is best een coole film
Ik kan het me toch lastig voorstellen. Maar goed, ik heb dan ook slechte ervaringen met als vrienden uit elkaar gaan dus dat zal daar wel mee te maken hebben. Ik kan me niet voorstellen dat ik nieuwe scharrels uitgebreid met een ex zou bespreken. Voordat het na een relatie zover is ben je jaren verder.

Ik ben er al trots op dat ik zonder problemen gewoon met mn ex en zijn vriendin (en wat andere mensen) een weekend weg kan en we zonder awkward moments met zn tweeen bij een kampvuur kunnen zitten. Dat was de eerste paar ontmoetingen nadat het uit was toch heel anders. Maar nieuwe relaties enzo hoort hij alleen van als het toevallig ter sprake komt, en dan ook alleen maar oppervlakkig.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  dinsdag 1 juni 2010 @ 21:49:45 #232
111656 Poit
12-08-12
pi_82210446
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:48 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]

Hmm.. ongeplande invasie?
Da's visite vanuit de hemel??
  dinsdag 1 juni 2010 @ 21:52:00 #233
258885 Solique
I Kill You !
pi_82210573
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:46 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Nog een buschauffeur in het topic?
Nee zit in de detachering, dus rijdt soms half nederland door.
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:47 schreef Tain het volgende:

[..]

Hoeveel KM heb je gereden dan?
Zo'n 30.000 km gereden in een jaar.
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:48 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik kom amper aan de 4000 kilometer per jaar

Prive dan natuurlijk
Dit zijn alleen beroepskosten en kilometers.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_82210813
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:49 schreef koei het volgende:

[..]

Ik kan het me toch lastig voorstellen. Maar goed, ik heb dan ook slechte ervaringen met als vrienden uit elkaar gaan dus dat zal daar wel mee te maken hebben. Ik kan me niet voorstellen dat ik nieuwe scharrels uitgebreid met een ex zou bespreken. Voordat het na een relatie zover is ben je jaren verder.

Ik ben er al trots op dat ik zonder problemen gewoon met mn ex en zijn vriendin (en wat andere mensen) een weekend weg kan en we zonder awkward moments met zn tweeen bij een kampvuur kunnen zitten. Dat was de eerste paar ontmoetingen nadat het uit was toch heel anders. Maar nieuwe relaties enzo hoort hij alleen van als het toevallig ter sprake komt, en dan ook alleen maar oppervlakkig.
Wij zijn samen opgegroeid natuurlijk, we zijn al sinds mijn vijftiende samen. En we zijn relationeel gewoon een beetje uit elkaar gegroeid terwijl we zakelijk naar elkaar toe groeiden. En natuurlijk moet je accepteren dat je voor altijd gevoelens voor elkaar zult houden, maar daar is niets mis mee zolang je het een plaatsje kunt geven.

En wat zijn awkward moments? Dat je gevoelens voor elkaar hebt? Dat is toch logisch, een ex heeft een rol in je leven gespeeld, ik vind dat niet zo vreemd
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
pi_82210915
Succes met het zoeken van een jongen die 75 kilo is en ook nog accepteert dat jij samenwoont met je ex.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:00:51 #236
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_82211080
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:57 schreef Edwinuss het volgende:
Succes met het zoeken van een jongen die 75 kilo is en ook nog accepteert dat jij samenwoont met je ex.
goed punt.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_82211160
quote:
Gewoon eerlijk zijn tegen iedereen

En dit is geen blijvende situatie natuurlijk
pi_82211179
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:49 schreef Poit het volgende:

[..]

Da's visite vanuit de hemel??
Niet eens. Duitsland dacht ik.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_82211189
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:00 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

goed punt.
Het is niet gemeen bedoelt ofzo.

Maar ik weet nog goed dat mijn voormalige vriendin ook heel goed bevriend was met haar ex, dat is echt een constante spanning..
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:04:26 #240
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_82211300
quote:
Wel goed materiaal voor een sitcom
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:05:24 #241
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_82211358
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:02 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Maar ik weet nog goed dat mijn voormalige vriendin ook heel goed bevriend was met haar ex, dat is echt een constante spanning..
ik bedoel het ook niet verkeerd, maar ik kan me ook nog zo'n situatie voor de geest halen een hele tijd terug.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_82211522
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:02 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Nieuwe partners zullen toch moeten accepteren dat ik een bedrijf run met mijn ex... en als ze dat niet kunnen dan gaat het niet werken...

En ik ben absoluut tegen vreemdgaan en als een partner mij niet op mijn woord vertrouwd dan is dat geen goede basis voor een relatie...
pi_82211549
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:56 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Wij zijn samen opgegroeid natuurlijk, we zijn al sinds mijn vijftiende samen. En we zijn relationeel gewoon een beetje uit elkaar gegroeid terwijl we zakelijk naar elkaar toe groeiden. En natuurlijk moet je accepteren dat je voor altijd gevoelens voor elkaar zult houden, maar daar is niets mis mee zolang je het een plaatsje kunt geven.

En wat zijn awkward moments? Dat je gevoelens voor elkaar hebt? Dat is toch logisch, een ex heeft een rol in je leven gespeeld, ik vind dat niet zo vreemd
Ik was ook sinds mijn 15e samen, dus dat samen opgroeien herken ik wel een beetje, maar ik zou niet zo makkelijk verder kunnen met mn leven als hij er nog steeds zo'n grote rol in zou spelen. Maar goed, knap dat jullie dat wel kunnen!

En met awkward moments bedoel ik meer van die momenten waarop je vroeger een onderonsje had gehad maar dat die op die manier nu niet meer kunnen omdat de onderlinge relatie is veranderd en ongemakkelijke stiltes enzo.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:10:48 #244
111656 Poit
12-08-12
pi_82211739
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:02 schreef Reintji het volgende:

[..]

Niet eens. Duitsland dacht ik.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duitsland, niet bepaald de hemel nee
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:13:08 #245
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_82211900
Alan Wake is tot nu toe redelijk tof
Ook leuk dat ze die interacties erin hebben gehouden die bijv Max Payne 2 zo tof maakte. Van die televisies die je aan kunt zetten en programma's kunt bekijken
(Oa. zo'n spoof op Twilight Zone, dat best wel baas is)
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_82211982
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:07 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Nieuwe partners zullen toch moeten accepteren dat ik een bedrijf run met mijn ex... en als ze dat niet kunnen dan gaat het niet werken...

En ik ben absoluut tegen vreemdgaan en als een partner mij niet op mijn woord vertrouwd dan is dat geen goede basis voor een relatie...
Maar in hoeverre zullen mannen de stap naar een relatie maken als ze dit weten? Samen werken is al niet zo fijn voor een nieuwe partner, maar bij samen wonen denk ik dat veel mannen er niet eens aan beginnen. Tenminste, dat zou ik (als vrouw zijnde, dus niet helemaal vergelijkbaar) niet doen.

Net als mannen met kinderen, die zitten ook altijd aan hun ex vast. Alleen daarom al zou ik zo'n man geen kans geven als ik dat zou weten.
pi_82212271
Zo, uitgesport.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_82212272
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:14 schreef koei het volgende:

[..]

Maar in hoeverre zullen mannen de stap naar een relatie maken als ze dit weten? Samen werken is al niet zo fijn voor een nieuwe partner, maar bij samen wonen denk ik dat veel mannen er niet eens aan beginnen. Tenminste, dat zou ik (als vrouw zijnde, dus niet helemaal vergelijkbaar) niet doen.

Net als mannen met kinderen, die zitten ook altijd aan hun ex vast. Alleen daarom al zou ik zo'n man geen kans geven als ik dat zou weten.
Maar samen wonen is nog maar effetjes, tot er nieuwe woonruimtes geregeld zijn etc. En samen werken is wel te accepteren denk ik, dat is toch iets anders dan kinderen ofzo
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:20:17 #249
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82212514
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_82212715
Pff ik zou dat niet 123 voor elkaar krijgen hoor GB. Samen wonen met een ex
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')