Nog een buschauffeur in het topic?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:44 schreef Solique het volgende:
Net een overzicht van werk ontvangen dat ik voor meer dan 4000 euro aan benzine er in een jaar tijd doorheen gereden hebt. Gelukkig dat ik dat niet zelf hoef te dokken.
Hoeveel KM heb je gereden dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:44 schreef Solique het volgende:
Net een overzicht van werk ontvangen dat ik voor meer dan 4000 euro aan benzine er in een jaar tijd doorheen gereden hebt. Gelukkig dat ik dat niet zelf hoef te dokken.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:44 schreef Solique het volgende:
Ik kan het me toch lastig voorstellen. Maar goed, ik heb dan ook slechte ervaringen met als vrienden uit elkaar gaan dus dat zal daar wel mee te maken hebben. Ik kan me niet voorstellen dat ik nieuwe scharrels uitgebreid met een ex zou bespreken. Voordat het na een relatie zover is ben je jaren verder.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:40 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoe je uit elkaar gaat denk ik. Als je gewoon als goede vrienden uit elkaar gaat en er beiden vrede mee hebt dan kan het primaHier bespreken we gewoon de leuke dingen en spannende dingen aan nieuwe chickies/gasten, hartstikke gezellig
![]()
En dat betekent dat ik ook nieuwe verovingen mag maken![]()
The Boat That Rocked is best een coole film
Da's visite vanuit de hemel??quote:
Nee zit in de detachering, dus rijdt soms half nederland door.quote:
Zo'n 30.000 km gereden in een jaar.quote:
Dit zijn alleen beroepskosten en kilometers.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik kom amper aan de 4000 kilometer per jaar
Prive dan natuurlijk
Wij zijn samen opgegroeid natuurlijk, we zijn al sinds mijn vijftiende samen. En we zijn relationeel gewoon een beetje uit elkaar gegroeid terwijl we zakelijk naar elkaar toe groeiden. En natuurlijk moet je accepteren dat je voor altijd gevoelens voor elkaar zult houden, maar daar is niets mis mee zolang je het een plaatsje kunt geven.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:49 schreef koei het volgende:
[..]
Ik kan het me toch lastig voorstellen. Maar goed, ik heb dan ook slechte ervaringen met als vrienden uit elkaar gaan dus dat zal daar wel mee te maken hebben. Ik kan me niet voorstellen dat ik nieuwe scharrels uitgebreid met een ex zou bespreken. Voordat het na een relatie zover is ben je jaren verder.
Ik ben er al trots op dat ik zonder problemen gewoon met mn ex en zijn vriendin (en wat andere mensen) een weekend weg kan en we zonder awkward moments met zn tweeen bij een kampvuur kunnen zitten. Dat was de eerste paar ontmoetingen nadat het uit was toch heel anders. Maar nieuwe relaties enzo hoort hij alleen van als het toevallig ter sprake komt, en dan ook alleen maar oppervlakkig.
goed punt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:57 schreef Edwinuss het volgende:
Succes met het zoeken van een jongen die 75 kilo is en ook nog accepteert dat jij samenwoont met je ex.
Gewoon eerlijk zijn tegen iedereenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:57 schreef Edwinuss het volgende:
Succes met het zoeken van een jongen die 75 kilo is en ook nog accepteert dat jij samenwoont met je ex.
Niet eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet gemeen bedoelt ofzo.quote:
Wel goed materiaal voor een sitcomquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:57 schreef Edwinuss het volgende:
ik bedoel het ook niet verkeerd, maar ik kan me ook nog zo'n situatie voor de geest halen een hele tijd terug.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is niet gemeen bedoelt ofzo.
Maar ik weet nog goed dat mijn voormalige vriendin ook heel goed bevriend was met haar ex, dat is echt een constante spanning..
Nieuwe partners zullen toch moeten accepteren dat ik een bedrijf run met mijn ex... en als ze dat niet kunnen dan gaat het niet werken...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is niet gemeen bedoelt ofzo.
Maar ik weet nog goed dat mijn voormalige vriendin ook heel goed bevriend was met haar ex, dat is echt een constante spanning..
Ik was ook sinds mijn 15e samen, dus dat samen opgroeien herken ik wel een beetje, maar ik zou niet zo makkelijk verder kunnen met mn leven als hij er nog steeds zo'n grote rol in zou spelen. Maar goed, knap dat jullie dat wel kunnen!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:56 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Wij zijn samen opgegroeid natuurlijk, we zijn al sinds mijn vijftiende samen. En we zijn relationeel gewoon een beetje uit elkaar gegroeid terwijl we zakelijk naar elkaar toe groeiden. En natuurlijk moet je accepteren dat je voor altijd gevoelens voor elkaar zult houden, maar daar is niets mis mee zolang je het een plaatsje kunt geven.
En wat zijn awkward moments? Dat je gevoelens voor elkaar hebt? Dat is toch logisch, een ex heeft een rol in je leven gespeeld, ik vind dat niet zo vreemd
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:02 schreef Reintji het volgende:
[..]
Niet eens.Duitsland dacht ik.
Duitsland, niet bepaald de hemel neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Maar in hoeverre zullen mannen de stap naar een relatie maken als ze dit weten? Samen werken is al niet zo fijn voor een nieuwe partner, maar bij samen wonen denk ik dat veel mannen er niet eens aan beginnen. Tenminste, dat zou ik (als vrouw zijnde, dus niet helemaal vergelijkbaar) niet doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:07 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nieuwe partners zullen toch moeten accepteren dat ik een bedrijf run met mijn ex... en als ze dat niet kunnen dan gaat het niet werken...
En ik ben absoluut tegen vreemdgaan en als een partner mij niet op mijn woord vertrouwd dan is dat geen goede basis voor een relatie...
Maar samen wonen is nog maar effetjes, tot er nieuwe woonruimtes geregeld zijn etc. En samen werken is wel te accepteren denk ik, dat is toch iets anders dan kinderen ofzoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:14 schreef koei het volgende:
[..]
Maar in hoeverre zullen mannen de stap naar een relatie maken als ze dit weten? Samen werken is al niet zo fijn voor een nieuwe partner, maar bij samen wonen denk ik dat veel mannen er niet eens aan beginnen. Tenminste, dat zou ik (als vrouw zijnde, dus niet helemaal vergelijkbaar) niet doen.
Net als mannen met kinderen, die zitten ook altijd aan hun ex vast. Alleen daarom al zou ik zo'n man geen kans geven als ik dat zou weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |