abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86907809
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:25 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Idd je hoeft hier niet aan te komen met coupon over coupon heen.
Hebben wij coupons dan? Wijs hebben gewoon aanbiedingen toch.. 2e voor de helft van de prijs bijv(wat ik zelf echt een verschrikkelijke aanbieding vind)
pi_86908229
Havermout is goedkoper dan brood. 30 cent voor een pak (5 porties) en 35 cent voor een pak gesteriliseerde melk (5 porties). Dus voor 1,50 heb je dan ontbijt en lunch voor een week.
Hou je nog 8,50 over voor avond eten. Moet denk ik wel lukken. ZOnder echt op de kosten te letten kook ik vandaag voor 4 man voor 5 euro. Gekookte aardappels, spitskool, rundervinkjes, tomaten en een kant en klaar zakje saus.
pi_86909991
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:47 schreef IemandNiemand het volgende:

[..]

Ik woon sindskort op mezelf en had ook berekend dat ik met EUR 35- per week wel zou kunnen doen, echter heb ik behoorlijk wat moeite dit goed voor elkaar te krijgen. ;( :{
Ja dit probeer ik ook maar 5 euro per dag is eigenlij kte weinig voor de variatie die ik gewend ben en ook hoe ik wil eten(dus vers fruit en groentes, beetje gevarieerd vlees/vis etc).
Ik denk dat ik al snel tegen de 7euro/dag zit, met de ene dag zeg maar voor 3 euro eten en de andere voor 8.
Beneath the gold, bitter steel
pi_86910458
Kruidenkaas ( paturain, maar bij de liddl en aldi kun je goedkopere varianten kopen ) blikje tonijn/spekblokjes, 1/2 tomaten, ui, spaghetti.

Spaggethi koken, van andere ingredrienten roomsaus maken,
pi_86911596
Vandaag bij de action: pot doperwtjes voor 30 cent.
pi_86911668
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:03 schreef han1987 het volgende:
Vandaag bij de action: pot doperwtjes voor 30 cent.
En een pak wraps 1 euro.
pi_86945303
Ik mag blij zijn als ik het met een tientje per dag haa (pp)l. Gooi er alleen al voor meer dan een tientje koffie in de week doorheen. c_/
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:21:47 #158
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86954874
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:18 schreef LordLynx het volgende:
Ik mag blij zijn als ik het met een tientje per dag haa (pp)l. Gooi er alleen al voor meer dan een tientje koffie in de week doorheen. c_/
ik zal maar niet vertellen wat ik per dag uitgeef aan eten en drinken, omdat dit topic daar niet over gaat.

ik heb wel, ontopic, een tijd als student geleefd. daar was het erg zuinig aan omdat ik ook elke dag een tientje weed uitgaf.

anyhow. to make a story kort. ik had een goede vriezer een paar grote pannen en fantasie. dat kostte me totaal 8 gulden 30 bij de kringloopwinkel.

veel in de aanbieding tegelijk koken voor 4 dagen. invriezen en een paar dagen later hetzelfde doen. etc.

heb je altijd variatie en als je een beetje weet hoe je moet invriezen in een kleine vriezer; dus koud laten worden en proportioneel tegelijk invriezen, scheelt het de versheid een boel.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_86991610
Ik doe al 50 euro per week aan wijn hier met zijn 2.

Maar als ik zo lees, ik het blijkbaar toch nog mogelijk om degelijk te kunnen eten van 10 euro per week.

Ik zou het nie willen doen echter.
pi_86995408
Iedereen heeft het over cola en shit. Als je voor 10 euro een week moet overleven kan je toch ook gewoon water drinken uit je kraan.

Ik heb 1 keer een maand met 20 euro overleefd.
Lambo of Rekt
pi_86995641
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:51 schreef B3nn0 het volgende:
Of je zoekt een betere baan, dan ben je niet al je vrije tijd kwijt aan goedkoop voer zoeken.

Ik ben in mn eentje, koop voor zo'n 100/150 euro voer per week. soms gooi ik de helft weg eind vd week. Tsja boeiend? Als die melk nog maar 1 dag goed is, smijt ik het weg en open een nieuw pak.. Waarom? Vind verse melk gewoon lekkerder!
Jep, hier nog 1.

Maarja, misschien hebben die anderen het wat minder breed?

Ik heb wel maanden gehad dat ik het rustiger aan deed, zoals die post hierboven. Dat was puur om te testen wat het minimum was. Een maand op 20 euro.

Maar geregeld heb ik ook 100-150 eu in de week aan boodschappen.
Lambo of Rekt
pi_86996099
Voedselbank + bier halen van je 10 euro.
pi_86997091
10 euro, een uurtje overleef ik er wel mee
_O-
Are you nuts??
pi_86997886
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:19 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

In de praktijk kan dit niet. Ik eet voor 70 euro per week op 1 persoon. Wel een speciaal gezond dieet maargoed. Gezond is duur/ Slecht eten is goedkoop. Haal maar voor 10 euro aan patat en frikandellen kan je wel een week van eten maar is heel slecht voor je. Koop Veel vlees/vis en groente en je bent een kapitaal kwijt maar wel gezond voor je.
Mijn vriend en ik kunnen voor ¤20,- per week klaar zijn. En dan hebben we wel gezond eten.
Groente uit de diepvries zijn namelijk niet veel slechter dan verse groente. Of goedkoop van de markt.
Vlees en vega gewoon in groot pak inkopen, kan je er meerdere dagen mee doen. En dan rijst, pasta of aardappelen erbij.
Ook zit hier dan drinken bij, brood, beleg en ook nog wel "wat lekkers" voor in het weekend.

Dat we het zo kunnen betekend niet dat we het iedere week zo doen (en de voeding voor m'n baby/luiers en huishoudspullen zitten niet bij die ¤20,- gerekend), maar het bespaard wel een hoop om goedkoper boodschappen te doen. En het ligt er ook wel aan bij welke winkel je boodschappen doet ;).
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 10:55:01 #165
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_87091512
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:39 schreef Adames het volgende:
Havermout is goedkoper dan brood. 30 cent voor een pak (5 porties) en 35 cent voor een pak gesteriliseerde melk (5 porties).
Haal jij "maar" vijf porties uit een pak havermout? :o
Smell the flowers while you can....
pi_87095911
Hoe zit het dan met drinken?
Is er een truc om goedkoop uit te komen zonder de hele week kraanwater te hoeven drinken?
Ik denk bijvoorbeeld aan aanmaak limonade (eventueel van een B merk), dan doe je maar een beetje in je glas, vul aan met water. Tadaa een lekker glas limonade met minimale kosten :P
pi_87096078
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:34 schreef KrentebolHooft het volgende:
Is er een truc om goedkoop uit te komen zonder de hele week kraanwater te hoeven drinken?
Ik denk bijvoorbeeld aan aanmaak limonade (eventueel van een B merk), dan doe je maar een beetje in je glas, vul aan met water. Tadaa een lekker glas limonade met minimale kosten :P
lol dat drink ik ook altijd :P
En goedkope ice tea, 0.60 euro voor 1.5 liter ofzo
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_87111855
quote:
Thee.

Gratis koffie/chocomelk etc op het werk. :P
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_87126129
Spa bij de lidl, 6 halve liters voor 0.75; heb je voor bijna de hele week een flesje....
  zondag 3 oktober 2010 @ 11:06:54 #170
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_87126267
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 10:58 schreef Katinkat het volgende:
Spa bij de lidl, 6 halve liters voor 0.75; heb je voor bijna de hele week een flesje....
Of gewoon uit de kraan! ;)
Smell the flowers while you can....
pi_87200233
quote:
Als kraanwater niet goed genoeg is kun je ook aroma en suiker kopen. Beetje water en suiker zachtjes koken tot er siroop ontstaat. Aroma er door heen mengen en je hebt je basis voor je drankje.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 11:47:23 #172
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_87202147
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:31 schreef BasEnAad het volgende:
Een krat bier kost al 10 euro. In de praktijk gaat dat dus niet lukken.
Baron Bier FTW!
Ik ben een eckte rapnegert
pi_87203061
Coupons in nederland, gratis pizza bij de appie.

http://cmgtcontent.ahold.(...)5998_001_coupon1.pdf zo schiet het op.

[ Bericht 13% gewijzigd door lutser.com op 05-10-2010 12:35:10 ]
pi_87215982
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:15 schreef lutser.com het volgende:
Coupons in nederland, gratis pizza bij de appie.

http://cmgtcontent.ahold.(...)5998_001_coupon1.pdf zo schiet het op.
Beter! die ga ik echt wel halen :D
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:56:57 #175
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87216225
Tip voor drinken die misschien wel goedkoper is dan thee:

Pak blooker, theelepel in kom, kokend water erover, schep suiker erbij -> Warme choco. Cacao kost misschien 2 cent per kom.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')