Waarom zoveel moeite doen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:37 schreef mariska87 het volgende:
Wij zijn met z'n 2en 30 per week kwijt inclusief non-food artikelen zoals schoonmaakmiddelen, shampoo e.d.
De truuk is veel inkopen op juiste aanbiedingen en alles zelf maken, alle ingredienten afwegen zodat je niks weggooit. En dus alleen goedkope dingen kopen! Groenten zijn in het seizoen bijvoorbeeld altijd een stuk goedkoper, buiten het seizoen moet je gewoon wat anders nemen of iets uit blik.
Oh ja en natuurlijk shoppen bij de lidl
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:51 schreef B3nn0 het volgende:
Of je zoekt een betere baan, dan ben je niet al je vrije tijd kwijt aan goedkoop voer zoeken.
Ik ben in mn eentje, koop voor zo'n 100/150 euro voer per week. soms gooi ik de helft weg eind vd week. Tsja boeiend? Als die melk nog maar 1 dag goed is, smijt ik het weg en open een nieuw pak.. Waarom? Vind verse melk gewoon lekkerder!
70 cent voor 20 zakjes.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:49 schreef Roellie80 het volgende:
thee is duur gek!
iets van 2 euro voor 10 zakjes ofzo toch?
Gewoon lekker leven dusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:51 schreef B3nn0 het volgende:
Of je zoekt een betere baan, dan ben je niet al je vrije tijd kwijt aan goedkoop voer zoeken.
Ik ben in mn eentje, koop voor zo'n 100/150 euro voer per week. soms gooi ik de helft weg eind vd week. Tsja boeiend? Als die melk nog maar 1 dag goed is, smijt ik het weg en open een nieuw pak.. Waarom? Vind verse melk gewoon lekkerder!
Het klinkt berekenend. Ik koop gewoon wat ik wil en bij de dichtsbijzijnde supermarkt anders kost het me teveel tijd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:55 schreef mariska87 het volgende:
[..]
Hoeveel moeite denk je dat het me kost?
Ik denk na over wat ik koop ja. Reken gemiddeld een half uur per dag om het avondeten te maken en 2 uur boodschappen doen op maandag. In totaal ben ik daar dan 5,5 uur aan kwijt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:11 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Het klinkt berekenend. Ik koop gewoon wat ik wil en bij de dichtsbijzijnde supermarkt anders kost het me teveel tijd.
Ik snap je punt ook wel en het is ongetwijfeld goedkoper, maar ik heb persoonlijk geen zin om er moeite voor te doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:18 schreef mariska87 het volgende:
[..]
Ik denk na over wat ik koop ja. Reken gemiddeld een half uur per dag om het avondeten te maken en 2 uur boodschappen doen op maandag. In totaal ben ik daar dan 5,5 uur aan kwijt.
Als B3nno in zijn eentje al 100 euro uitgeeft, dan bespaar ik 170 euro per week. Stel dat B3nno maar een half uur aan boodschappen besteed en elke dag 10 minuten kwijt is aan het opwarmen van een kant-en-klaar maaltijd, dan verdien ik ongeveer 40 euro per uur om gezonder en lekkerder te eten.
Wie is er nu gek?
Tsja daar kies je gewoon voor denk ik.. Als jij schoenen van 150 euro koopt, en ik van 100 euro. Heb ik dan 50 euro verdient?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:18 schreef mariska87 het volgende:
[..]
Ik denk na over wat ik koop ja. Reken gemiddeld een half uur per dag om het avondeten te maken en 2 uur boodschappen doen op maandag. In totaal ben ik daar dan 5,5 uur aan kwijt.
Als B3nno in zijn eentje al 100 euro uitgeeft, dan bespaar ik 170 euro per week. Stel dat B3nno maar een half uur aan boodschappen besteed en elke dag 10 minuten kwijt is aan het opwarmen van een kant-en-klaar maaltijd, dan verdien ik ongeveer 40 euro per uur om gezonder en lekkerder te eten.
Wie is er nu gek?
brood voor 35 cent? Dat kost eerder 1,40quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:14 schreef Abraracadabra het volgende:
Bruin brood: 0,35
Pot pindakaas: 1,20
Zak rijst: 2,0
3 paprika's: 1,50
Champignons: 1,30
Pot groenten (2x) 1,00
5kg aardappels: 2,00
Zoiets, ik weet niet precies hoe exact die prijzen zijn (Lidl)
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:12 schreef B3nn0 het volgende:
Gaat me nooit lukken, die shoarma schotel met extra pita was gister al 12 euro!
Je hebt zelfs bij de AH al 3 broden voor 2 euro.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
brood voor 35 cent? Dat kost eerder 1,40
Haal mijn brood zelf altijd bij de echte bakker a 2 euro voor een multi-korn .quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:53 schreef The_Hives het volgende:
ja okay. Dan moet het al in de aanbieding zijn. Als ik hier een half brood in de aanbieding haal is het 65 cent. Een brood van de Lidl is nou ook niet echt te eten. Aldi weet ik niet wat voor fabrieksbakker die hebben, maar er kan een groot verschil tussen zitten.
je kan tenminste 's avond gezond eten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:19 schreef Winner_Taco het volgende:
Oke in je voorraadkast heb je wel:
-Rijst
-Pasta
-Specerijen
-Suiker
-Boter
-Olijfolie
Het gaat alleen om avondeten (1persoon) en moet gevarieerd en enigszins gezond, smaakvol zijn . Dus niet elke dag rijst met suiker oid .
tsja, de aandelen zijn wat gedaald natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:51 schreef caroline88 het volgende:
Heb geen zin om te koken vandaag dus ga een lekker blik erwtensoep van Aldi opwarmen (0.89)
Het enige brood dat ik nu nog koop/eet is vezelfwit van Lidl (1.19) tenzij ze weer enkel die zwartverbrande hebben dan moet ik uitwijken naar een ander broodje.
Dan zou ik eerder voor een zak Tilapiafilet gaan bijvoorbeeld (of een andere witte vissoort)... zak van 750 gram voor een Euro of 3 a 4quote:
vissticks/koolvis, ook erg goedkoop.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:54 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder voor een zak Tilapiafilet gaan bijvoorbeeld (of een andere witte vissoort)... zak van 750 gram voor een Euro of 3 a 4
tja, je kan het zo goedkoop mogelijk maken als je wilquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:54 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder voor een zak Tilapiafilet gaan bijvoorbeeld (of een andere witte vissoort)... zak van 750 gram voor een Euro of 3 a 4
Pasta!quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:15 schreef Righteous het volgende:
Ik heb nog 5 euro . En daar moet ik vandaag en morgen warm van eten
Evt kliekjes morgen .
Iemand iets creatiefs . Anders wordt het snacken/pizza ?
Voor 2 dagen gelijk koken?quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:15 schreef Righteous het volgende:
Evt kliekjes morgen .
Gehakt-kruiden met peper,zout,kerrie en mengen met een uitje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:15 schreef Righteous het volgende:
Evt kliekjes morgen .
aardappels, vlees in de aanbieding en groente uit een potjequote:Op woensdag 9 juni 2010 09:15 schreef Righteous het volgende:
Evt kliekjes morgen .
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:12 schreef BenSherman het volgende:
[..]
aardappels, vlees in de aanbieding en groente uit een potje diepvries.
bij ah ....750 gram zalm diepvries ( 6 stuks) voor 5 euroquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:09 schreef Mekkalomp het volgende:
[..]diepvries zalm 6 euro 4 stuks
-----------------------------------------------
wahahaha jaja ben toch zoooo sociaal lol.quote:Op zondag 5 september 2010 22:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Nuttige kick.Speciaal daarvoor een account aangemaakt?
zo zo. is dat wel protocollair toegestaan of gewenst? welke appie is dat?quote:Op maandag 6 september 2010 10:11 schreef Riann het volgende:
Bij ons bij de AH vriezen ze vlees in dat aan de datum zit en niet verkocht is dat kun je voor de helft van de helft mee nemen misschien een ideetje?
Astenquote:Op maandag 6 september 2010 15:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo zo. is dat wel protocollair toegestaan of gewenst? welke appie is dat?
ik vind het humantair briljant en wil dat dit landelijk wordt doorgetrokken.quote:Op maandag 6 september 2010 17:04 schreef Riann het volgende:
[..]
Asten
je moet er wel speciaal naar vragen en het is een franchise
Ik vind het wel een oplossing voor mensen die aan de bijstand zitten en die een heel gezin moeten onderhouden.quote:Op maandag 6 september 2010 19:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het humantair briljant en wil dat dit landelijk wordt doorgetrokken.
ik ken mensen die op 35% korting kopen en direct invriezen.
ik ga dit bespreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |