tsja, de aandelen zijn wat gedaald natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:51 schreef caroline88 het volgende:
Heb geen zin om te koken vandaag dus ga een lekker blik erwtensoep van Aldi opwarmen (0.89)
Het enige brood dat ik nu nog koop/eet is vezelfwit van Lidl (1.19) tenzij ze weer enkel die zwartverbrande hebben dan moet ik uitwijken naar een ander broodje.
Dan zou ik eerder voor een zak Tilapiafilet gaan bijvoorbeeld (of een andere witte vissoort)... zak van 750 gram voor een Euro of 3 a 4quote:
vissticks/koolvis, ook erg goedkoop.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:54 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder voor een zak Tilapiafilet gaan bijvoorbeeld (of een andere witte vissoort)... zak van 750 gram voor een Euro of 3 a 4
tja, je kan het zo goedkoop mogelijk maken als je wilquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:54 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder voor een zak Tilapiafilet gaan bijvoorbeeld (of een andere witte vissoort)... zak van 750 gram voor een Euro of 3 a 4
Pasta!quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:15 schreef Righteous het volgende:
Ik heb nog 5 euro . En daar moet ik vandaag en morgen warm van eten
Evt kliekjes morgen .
Iemand iets creatiefs . Anders wordt het snacken/pizza ?
Voor 2 dagen gelijk koken?quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:15 schreef Righteous het volgende:
Evt kliekjes morgen .
Gehakt-kruiden met peper,zout,kerrie en mengen met een uitje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:15 schreef Righteous het volgende:
Evt kliekjes morgen .
aardappels, vlees in de aanbieding en groente uit een potjequote:Op woensdag 9 juni 2010 09:15 schreef Righteous het volgende:
Evt kliekjes morgen .
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:12 schreef BenSherman het volgende:
[..]
aardappels, vlees in de aanbieding en groente uit een potje diepvries.
bij ah ....750 gram zalm diepvries ( 6 stuks) voor 5 euroquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:09 schreef Mekkalomp het volgende:
[..]diepvries zalm 6 euro 4 stuks
-----------------------------------------------
wahahaha jaja ben toch zoooo sociaal lol.quote:Op zondag 5 september 2010 22:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Nuttige kick.Speciaal daarvoor een account aangemaakt?
zo zo. is dat wel protocollair toegestaan of gewenst? welke appie is dat?quote:Op maandag 6 september 2010 10:11 schreef Riann het volgende:
Bij ons bij de AH vriezen ze vlees in dat aan de datum zit en niet verkocht is dat kun je voor de helft van de helft mee nemen misschien een ideetje?
Astenquote:Op maandag 6 september 2010 15:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo zo. is dat wel protocollair toegestaan of gewenst? welke appie is dat?
ik vind het humantair briljant en wil dat dit landelijk wordt doorgetrokken.quote:Op maandag 6 september 2010 17:04 schreef Riann het volgende:
[..]
Asten
je moet er wel speciaal naar vragen en het is een franchise
Ik vind het wel een oplossing voor mensen die aan de bijstand zitten en die een heel gezin moeten onderhouden.quote:Op maandag 6 september 2010 19:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het humantair briljant en wil dat dit landelijk wordt doorgetrokken.
ik ken mensen die op 35% korting kopen en direct invriezen.
ik ga dit bespreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |