Ik zou alleen als je meer geld hebt de "grote" dingen vast inslaanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:04 schreef Winner_Taco het volgende:
Aan zo'n bedrag zit je toch al snel aan per dag, ex vleeswaren , bier etc![]()
Zou het mogelijk zijn een lijstje te maken waar je voor 10 euro in de week qua etenswaren mee rondkomt zonder elke dag brood te eten of alleen van gekookte aardappelen te leven ?
Doel : Maak een zo goedkoop mogelijk weekmenu wat niet supereenzijdig of ongezond is .
No shit sherlockquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:13 schreef Zeroku het volgende:
Het kan wel, maar je moet heel primitief leven dan. En alleen zijn. Met bijvoorbeeld 7 kinderen gaat zoiets nooit lukken.
Het was ook een voorbeeldquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:15 schreef Dzy het volgende:
[..]
No shit sherlockmisschien omdat het dan 1.25 per persoon per week is? Daar kun je in roempoetoempoe in midden-afrika nog niet eens van leven.
In de praktijk kan dit niet. Ik eet voor 70 euro per week op 1 persoon. Wel een speciaal gezond dieet maargoed. Gezond is duur/ Slecht eten is goedkoop. Haal maar voor 10 euro aan patat en frikandellen kan je wel een week van eten maar is heel slecht voor je. Koop Veel vlees/vis en groente en je bent een kapitaal kwijt maar wel gezond voor je.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:04 schreef Winner_Taco het volgende:
Aan zo'n bedrag zit je toch al snel aan per dag, ex vleeswaren , bier etc![]()
Zou het mogelijk zijn een lijstje te maken waar je voor 10 euro in de week qua etenswaren mee rondkomt zonder elke dag brood te eten of alleen van gekookte aardappelen te leven ?
Doel : Maak een zo goedkoop mogelijk weekmenu wat niet supereenzijdig of ongezond is .
Dat is inderdaad de enige mogelijkheid om dat te doen... hoewel ook moeilijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:20 schreef zoalshetis het volgende:
als je een vriezer hebt kun je gevarieerd en heel goedkoop eten. haal je wel met een tientje.
Ik verwacht geen vrije uitloop eieren met asperges in biologische ham = gezond .quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:21 schreef Apekoek het volgende:
Het probleem is dat het onmogelijk wordt om lekker, gezond en afwisselend te eten. Dat zou ik voor een paar euro aan besparing niet voor over hebben.
Gezond (en af en toe ongezond), lekker en gevarieerd eten kost nou eenmaal wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |