abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86588373
Geen vlees of vis, geen dranken, mss melk of die goedkope ranja-troep voor calcium/iets met een smaakje, geen chips, doe dan brood, pasta met diepvriesgroenten, zo'n grote zak gebakken aardappels, geen kant-en-klare dingen zoals pastasaus of soep. Een dikke champignonnensoep is vullend en goedkoper.

Zelf vind ik 10 euro echt te weinig, maar het proberen voor 15 euro is altijd een leuke en noodzakelijke uitdaging :P
Maar je moet wel een basis hebben, olie is bijv. erg duur.
pi_86591586
Laat in ieder geval alle extra's staan inderdaad, dus geen drank, chips, koekjes etc. (over dingen als sigaretten maar niet te spreken :') ) maar alles basis zonder opsmuk en in de aanbieding en vers vooral uit het seizoen moet je een heel eind komen al betwijfel ik of je het dan met 10 euro gaat redden, 15 euro zal eerst komen. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 19 september 2010 @ 03:03:49 #128
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_86591744
:'( :'( :'(
Snollebolt
pi_86594881
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:19 schreef Winner_Taco het volgende:

Het gaat alleen om avondeten (1persoon) en moet gevarieerd en enigszins gezond, smaakvol zijn . Dus niet elke dag rijst met suiker oid .
Kijk, een bijstandsmoeder met divaneigingen!
pi_86594898
quote:
Op zondag 19 september 2010 00:25 schreef frame-saw het volgende:

Maar je moet wel een basis hebben, olie is bijv. erg duur.
Dan bak je in boter.
pi_86595020
Overigens, ik heb in het begin van mijn studententijd nog wel es met minder dan ¤10 p.w. moeten doen. De bekende laatste paar dagen voordat de stufie weer kwam. Dan leefde je 4 dagen op afbakbroodjes (8 voor 20 cent bij de AH) met leverworst en een paar goedkope appels. 's Avonds pasta met tomatenpuree en ui, of soep met brood. En overal natuurlijk gewoon water bij drinken. Ah, en dan ergens een lege statiegeldfles tegenkomen. Koning was je dan. Ik heb die dagen nooit als vervelend ervaren, vond het wel een uitdaging om van een paar euro te leven. Lekker rekenen in de supermarkt en het juiste bedrag al voor de kassière hebben neergelegd voordat ze alle producten had gescand O+
pi_86595050
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:36 schreef VonHinten het volgende:
Overigens, ik heb in het begin van mijn studententijd nog wel es met minder dan ¤10 p.w. moeten doen. De bekende laatste paar dagen voordat de stufie weer kwam. Dan leefde je 4 dagen op afbakbroodjes (8 voor 20 cent bij de AH) met leverworst en een paar goedkope appels. 's Avonds pasta met tomatenpuree en ui, of soep met brood. En overal natuurlijk gewoon water bij drinken. Ah, en dan ergens een lege statiegeldfles tegenkomen. Koning was je dan. Ik heb die dagen nooit als vervelend ervaren, vond het wel een uitdaging om van een paar euro te leven. Lekker rekenen in de supermarkt en het juiste bedrag al voor de kassière hebben neergelegd voordat ze alle producten had gescand O+
en de dag erna weer vol lopen tanken in de kroeg heerlijk ja :D
pi_86595968
quote:
+1 herkenbaar!

Wel een leuk topic dit, de post van Cinnaon_M (ofzo) vond ik erg goed.

Sowieso zijn gedroogde peulvruchten echt erg goed als je wat voedzaams, lekkers en goedkoops wilt eten. Ik heb hier standaard oogbonen, kikkererwten en linzen en kidneybonen (die laatste gedroogd of uit blik). Daarvan kan je chili maken (zonder vlees, althans vind ik lekkerder, met paprika, uit, rode peper), of linzensoep, of burgers, of van de kikkererwten met wat quinoa en rucola een lekkere lunchsalade.

Desalniettetoch lijkt het me erg lastig om altijd maar 10 euro per week te hebben, je moet toch kruiden, olie etc hebben...
pi_86597900
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:32 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Dan bak je in boter.
Ja dat is waar :P Daar ben ik wellicht te elitair voor, ik gebruik liever goedkope olie dan boter, alleen eieren en pannenkoeken doe ik met boter. Maar het gaat om budget, niet om de lekkerheid.

Ik vraag me trouwens af of TS al begonnen is? Dit is een vrij oud topic.
pi_86601380
Interessant topic. Maar volgens mij moet het kunnen, maar dan moet je wel genoeg kunnen letten op prijzen en geluk hebben met de supermarkten in de buurt.

Ik vind het wel een uitdaging die ik een keer 3 weken wil proberen :)
pi_86605599
Nog een tip: pannenkoeken

-mix 0,60 cent
-melk 0,50 cent

Levert zeker genoeg op voor 3 maaltijden. Eventueel opwarmen in de magnetron. Wat je erop doet kan je zelf bepalen.... Een pak suiker kost minder dan een euro of heb je misschien al.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_86605766
quote:
Ik pak nog steeds statiegeldflessen op van straat :') ....zo weer 10 of 25 cent verdiend. :P Als je zo even doorrekend scheelt dat toch in een jaar weer een week boodschappen doen voor mij. ;)
Optimist tot in de kist
pi_86606408
Bovenstaand filmpje laat zien dat je heel goedkoop kan winkelen
Gebruik bijvoorbeeld www.voordeelmuis.nl om door reclamefolders te neuzen
pi_86607795
Dit kun je in Amerika kopen voor 70 euro (voedselvoorraad voor een kwart jaar) met behulp van coupon-acties. Dat hele medelijden hebben voor Amerikanen is ook achterhaald.

Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 19 september 2010 @ 18:39:48 #140
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86608193
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit kun je in Amerika kopen voor 70 euro (voedselvoorraad voor een kwart jaar) met behulp van coupon-acties. Dat hele medelijden hebben voor Amerikanen is ook achterhaald.

ja want ze eten gezond... :')
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_86610619
Alsof Amerikanen gezond willen eten. :')
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 19 september 2010 @ 21:08:02 #142
247705 IemandNiemand
Iemand... of toch niemand?!
pi_86614012
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja want ze eten gezond... :')
Alsof dat belangrijk is? het is goedkoop en daar gaat dit topic om. :{
En toen was er niets!
pi_86617860
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:08 schreef IemandNiemand het volgende:

[..]

In de OP staat toch echt niet verschrikkelijk eenzijdig en ongezond :P
pi_86624522
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:23 schreef Asskicker14 het volgende:

Die immense hoeveelheden frisdrank :o ....ook geen wonder dat Amerikanen dichtgroeien. :')
Optimist tot in de kist
pi_86624748
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:33 schreef HQ-Design het volgende:
_O_
Moet je wel de ruimte hebben in huis :o en vooral niet op zaterdagmiddag boodschappen gaan om want anders ga je gelyncht worden door de mensen in de rij achter je :') .....kijk maar eens naar de topics over ergenissen in de supermarkt hier op FOK!, mensen die moeten wachten bij de kassa. ;)
Optimist tot in de kist
pi_86712037
rijst
aardappelen
Linzen
blik tonijn
doos eieren

Goedkoop, gezond en als je alles altijd goed op smaak brengt en bestrooid met chilipeper zit je gauw vol.
pi_86712969
Brood, beleg en ranja.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_86713268
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:33 schreef HQ-Design het volgende:
Alsof dat in Nederland ook kan met die coupons ;')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_86722620
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:43 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Alsof dat in Nederland ook kan met die coupons ;')
Idd je hoeft hier niet aan te komen met coupon over coupon heen.
  donderdag 23 september 2010 @ 15:28:52 #150
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_86751418
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:08 schreef IemandNiemand het volgende:

[..]

als ze echt goedkoop had willen doen had ze beter 4 flessen (lekkere) ranja kunnen halen en 4 doosjes thee. Was je voor 10 euro klaar geweest want dat had ze vast ook wel weer in de aanbieding kunnen vinden. Neemt ook een stuk minder ruimte in ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')