Kijk, een bijstandsmoeder met divaneigingen!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:19 schreef Winner_Taco het volgende:
Het gaat alleen om avondeten (1persoon) en moet gevarieerd en enigszins gezond, smaakvol zijn . Dus niet elke dag rijst met suiker oid .
Dan bak je in boter.quote:Op zondag 19 september 2010 00:25 schreef frame-saw het volgende:
Maar je moet wel een basis hebben, olie is bijv. erg duur.
en de dag erna weer vol lopen tanken in de kroeg heerlijk jaquote:Op zondag 19 september 2010 11:36 schreef VonHinten het volgende:
Overigens, ik heb in het begin van mijn studententijd nog wel es met minder dan ¤10 p.w. moeten doen. De bekende laatste paar dagen voordat de stufie weer kwam. Dan leefde je 4 dagen op afbakbroodjes (8 voor 20 cent bij de AH) met leverworst en een paar goedkope appels. 's Avonds pasta met tomatenpuree en ui, of soep met brood. En overal natuurlijk gewoon water bij drinken. Ah, en dan ergens een lege statiegeldfles tegenkomen. Koning was je dan. Ik heb die dagen nooit als vervelend ervaren, vond het wel een uitdaging om van een paar euro te leven. Lekker rekenen in de supermarkt en het juiste bedrag al voor de kassière hebben neergelegd voordat ze alle producten had gescand
+1 herkenbaar!quote:Op zondag 19 september 2010 11:36 schreef VonHinten het volgende:
Overigens, ik heb in het begin van mijn studententijd nog wel es met minder dan ¤10 p.w. moeten doen. De bekende laatste paar dagen voordat de stufie weer kwam. Dan leefde je 4 dagen op afbakbroodjes (8 voor 20 cent bij de AH) met leverworst en een paar goedkope appels. 's Avonds pasta met tomatenpuree en ui, of soep met brood. En overal natuurlijk gewoon water bij drinken. Ah, en dan ergens een lege statiegeldfles tegenkomen. Koning was je dan. Ik heb die dagen nooit als vervelend ervaren, vond het wel een uitdaging om van een paar euro te leven. Lekker rekenen in de supermarkt en het juiste bedrag al voor de kassière hebben neergelegd voordat ze alle producten had gescand
Ja dat is waarquote:
Ik pak nog steeds statiegeldflessen op van straatquote:Op zondag 19 september 2010 11:36 schreef VonHinten het volgende:
ja want ze eten gezond...quote:Op zondag 19 september 2010 18:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit kun je in Amerika kopen voor 70 euro (voedselvoorraad voor een kwart jaar) met behulp van coupon-acties. Dat hele medelijden hebben voor Amerikanen is ook achterhaald.
In de OP staat toch echt niet verschrikkelijk eenzijdig en ongezondquote:Op zondag 19 september 2010 21:08 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Alsof dat belangrijk is? het is goedkoop en daar gaat dit topic om.
Die immense hoeveelheden frisdrankquote:Op zondag 19 september 2010 18:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit kun je in Amerika kopen voor 70 euro (voedselvoorraad voor een kwart jaar) met behulp van coupon-acties. Dat hele medelijden hebben voor Amerikanen is ook achterhaald.
quote:Op zondag 19 september 2010 17:33 schreef HQ-Design het volgende:
Bovenstaand filmpje laat zien dat je heel goedkoop kan winkelen
Gebruik bijvoorbeeld www.voordeelmuis.nl om door reclamefolders te neuzen
Alsof dat in Nederland ook kan met die coupons ;')quote:Op zondag 19 september 2010 17:33 schreef HQ-Design het volgende:
Bovenstaand filmpje laat zien dat je heel goedkoop kan winkelen
Gebruik bijvoorbeeld www.voordeelmuis.nl om door reclamefolders te neuzen
Idd je hoeft hier niet aan te komen met coupon over coupon heen.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof dat in Nederland ook kan met die coupons ;')
als ze echt goedkoop had willen doen had ze beter 4 flessen (lekkere) ranja kunnen halen en 4 doosjes thee. Was je voor 10 euro klaar geweest want dat had ze vast ook wel weer in de aanbieding kunnen vinden. Neemt ook een stuk minder ruimte inquote:Op zondag 19 september 2010 21:08 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Alsof dat belangrijk is? het is goedkoop en daar gaat dit topic om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |