Doe ik ook wel eens, maar dan zit je dat je vaak 2 dagen achter elkaar hetzelfde eet. En als je het invriest hoef je het niet perse de dag erna ook te eten.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik gooi het liever in de koelkast, zodat ik het de volgende dag kan eten. Het dooien duurt altijd dusdanig lang dat op het moment je thuis bent (6u of later) het nog eeuwen duurt voordat je beginnen kunt met koken
's ochtends voor je de deur uitgaat uit de vriezer halen en in de koelkast leggen, is het prima ontdooid als je thuiskomt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik gooi het liever in de koelkast, zodat ik het de volgende dag kan eten. Het dooien duurt altijd dusdanig lang dat op het moment je thuis bent (6u of later) het nog eeuwen duurt voordat je beginnen kunt met koken
Ik maak er ook een sport van om zoveel mogelijk stickers te verzamelen.quote:Op maandag 6 september 2010 19:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ken mensen die op 35% korting kopen en direct invriezen.
Ongezond zijn vooral transvetten, gehard plantaardig vet, wat je in margarine tegenkomt, maar ook in koekjes, halffabrikaten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 07:49 schreef MaximusTG het volgende:
Niet zo heel vreemd als je bedenkt dat ongezond voedsel vaak gemaakt wordt van lagere kwaliteit producten. Separatorvlees en dergelijken. Niet dat daar perse iets mee mis hoeft te zijn, maar goed.
quote:
Ik denk dat ik voor weinig geld veel beter en gezonder kan eten dan wat hier zo gepost wordt.quote:
Noem eens een voorbeeld voor 10 euro?quote:Op zondag 26 februari 2012 10:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor weinig geld veel beter en gezonder kan eten dan wat hier zo gepost wordt.
Ach, Piet kan altijd alles beter dan iedereen.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:35 schreef Selestha het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld voor 10 euro?
Mij lukt gezond eten gewoon niet voor dat bedrag per week.
Geen idee zou ik moeite voor moeten doen dingen gaan te berekenen en prijzen uit te zoeken als ik dit goed zou willen doen. Maar het zou zeker geen voorgebakken friet en zulke bevatten.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:35 schreef Selestha het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld voor 10 euro?
Mij lukt gezond eten gewoon niet voor dat bedrag per week.
Daarom word ik ook beter betaald.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:39 schreef CSSO het volgende:
[..]
Ach, Piet kan altijd alles beter dan iedereen.
quote:Op zondag 26 februari 2012 11:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daarom word ik ook beter betaald.
Dat geloof ik best. Je weet aanzienlijk meer dan de gemiddelde jan lul over koken en eten.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor weinig geld veel beter en gezonder kan eten dan wat hier zo gepost wordt.
Zie, zelfs in het arrogante klootzak zijn ben ik beter.quote:
Rijst in soep, gadverquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:48 schreef Gevo het volgende:
Nou heel lang geleden leek het eten bij mij thuis vaker op dit kerstdiner. Rijst in de soep was standaard en rijstepap met kaneel en suiker een standaard toetje wat ik trouwens wel heel lekker vond als kind.
Dat lijkt me ook heel goed te doen. Ik eet wel vaak voor een euro of 6 de man, maar pasta met tomatensaus is vast ook wel lekker met een zakje ouwe kaas van de aldi, en dan wordt het lastig om boven de 2 euro uit te komen, ik doe er geen wagyu-gehakt in. Witlof met ham en kaas, zou dat nou heel vies worden van schouderham waarvoor je moet bukken in de supermarkt en kiloknallerkaas?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:44 schreef Dagonet het volgende:
Het is ook niet echt lekker.
Ik wil best goedkoop eten, maar lekker is belangrijker voor mij.
Dus dan heb ik het over 2 euro, 2,50 de man per maaltijd. Dat lukt me prima.
Geen idee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook heel goed te doen. Ik eet wel vaak voor een euro of 6 de man, maar pasta met tomatensaus is vast ook wel lekker met een zakje ouwe kaas van de aldi, en dan wordt het lastig om boven de 2 euro uit te komen, ik doe er geen wagyu-gehakt in. Witlof met ham en kaas, zou dat nou heel vies worden van schouderham waarvoor je moet bukken in de supermarkt en kiloknallerkaas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |