KZ vergeleek het in het vorige topic met een uitgekotste haarbal. Of dat erg is, hangt van je eigen referentiekader af.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:43 schreef Civilian het volgende:
Leuke TTSlaat 't op mijn kookkunsten?
Zo erg was 't toch niet?
En werkt deze Haagse kok ook in Den Haag? Zo ja, waar?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:46 schreef revpolen het volgende:
ik schok gewoon toen ik de titel zag
ik als Haagse kok
maar het is al goed nu ik het lees
Oh, nee dat hoorde zoquote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
KZ vergeleek het in het vorige topic met een uitgekotste haarbal. Of dat erg is, hangt van je eigen referentiekader af.
Deze Haagse kok werkt overal in Den-Haagquote:Op maandag 31 mei 2010 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En werkt deze Haagse kok ook in Den Haag? Zo ja, waar?
En waar precies zouden we dan eens van jouw delicatessen kunnen genieten?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:53 schreef revpolen het volgende:
[..]
Deze Haagse kok werkt overal in Den-Haag( en omstreken
)
Ik ben namelijk al 3 jaar eigenaar van een catering bedrijf en werk zelf Freelance in diverse restaurants/instellingen in Den-Haag
dat maken zij ervan... ik zei dat ik het overleefd hadquote:Op maandag 31 mei 2010 21:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
Oh, nee dat hoorde zo![]()
Kz, kom 't gauw hierrrrr... Beetje mn voedsel vergelijken met een haarbal![]()
* MissMSX noteertquote:Op maandag 31 mei 2010 22:01 schreef revpolen het volgende:
Restaurant Belverdere Den-Haag
Atlantic Hotel Den-Haag
Huize Royal Den-Haag
Stichting Saffier
Stichting Careyn
enz.
En dan me eigen bedrijf
Je had geen zin de laatste pagina van de vorige topic te lezen?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
Oh, nee dat hoorde zo![]()
Kz, kom 't gauw hierrrrr... Beetje mn voedsel vergelijken met een haarbal![]()
Neequote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je had geen zin de laatste pagina van de vorige topic te lezen?
Ermee opgehouden?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:00 schreef RATMEN het volgende:
Hmm, mn rechtervoet is er mee opgehouden ... narigheid.
Gaat 't beter met je pootje?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:50 schreef Flappekz het volgende:
Smorgens,
ik heb zojuist de visjes in het Zuiderpark mijn ontbijt geschonken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:56 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Die bammetjes die GotC voor je heb staan smeren vanmorgen???
ook ondankbaarHehe, niet eens. Hoop wel dat ze cornflakes, melk en een banaantje lustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
Mn rechtervoet is ongeveer twee keer zo groot als mn linker. Helemaal gezwollen met een ei erop. En ik kan me me dus niet herinneren dat ik er iets raars mee gedaan heb ... dus maar thuis werken en mn beentje omhoogquote:
las het net in het rennen topicquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, niet eens. Hoop wel dat ze cornflakes, melk en een banaantje lusten
Vertel mij watquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
las het net in het rennen topic
Je moet ook niet eten en dan meteen rennen
En wellicht even de dokter bellen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:01 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Mn rechtervoet is ongeveer twee keer zo groot als mn linker. Helemaal gezwollen met een ei erop. En ik kan me me dus niet herinneren dat ik er iets raars mee gedaan heb ... dus maar thuis werken en mn beentje omhoog.
Dan moet je alleen ff een crackertje ofzo nemenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vertel mij wat![]()
Maar het kwam qua tijd anders helemaal niet uit...
Anyways, ik ga weer ff eea doen.
Hoe ver ben je met Evy?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:26 schreef nectarientje het volgende:
Goed, ik heb me net over laten halen door een collegaatje om mee te lopen in de Ladies Run in Rotterdam.. Help!
das altijd nog beter te doen dan de stiletto run in amsterdamquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:26 schreef nectarientje het volgende:
Goed, ik heb me net over laten halen door een collegaatje om mee te lopen in de Ladies Run in Rotterdam.. Help!
Niet ver genoeg en ik heb sinds hemelvaart niet meer gelopen.. Gelukkig moet je binnen 3 kwartier binnen zijn dus ik kan nog wandelen als het moetquote:
Alleen maar rennende dames?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:26 schreef nectarientje het volgende:
Beterschap, enne... als je niet eens weet hoe je voet zo dik is geworden zou het misschien een allergie of iets anders kunnen zijn dan slechts een verzwikte voet. Dus ff dokter bellen voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:01 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Mn rechtervoet is ongeveer twee keer zo groot als mn linker. Helemaal gezwollen met een ei erop. En ik kan me me dus niet herinneren dat ik er iets raars mee gedaan heb ... dus maar thuis werken en mn beentje omhoog.
Komt goed dusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Niet ver genoeg en ik heb sinds hemelvaart niet meer gelopen.. Gelukkig moet je binnen 3 kwartier binnen zijn dus ik kan nog wandelen als het moet
Wandelen? Dat zou m'n eer te na zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Niet ver genoeg en ik heb sinds hemelvaart niet meer gelopen.. Gelukkig moet je binnen 3 kwartier binnen zijn dus ik kan nog wandelen als het moet
Ja joh, het komt ook wel goed maar toch! Ik heb me ingeschreven voor een hardloopiets! Het moet niet gekker worden met mequote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:41 schreef CaLeX het volgende:
Komt goed dus
Is over 2 weken, dus je hebt nog even tijd om je voor te bereiden.
Yup! Kom je ons aanmoedigen?quote:
Iets zegt me dat dat niet zo'n goed plan isquote:
geile beer... wel kijken maar niets zeggenquote:
Neequote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geile beer... wel kijken maar niets zeggen
Wow!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:51 schreef Flappekz het volgende:
WTF?
Krijg net mn cijfer binnen van dat tweede tentamen... Had me helemaal ingesteld op een hertentamen.
Heb ik een 9,6!![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:51 schreef Flappekz het volgende:
WTF?
Krijg net mn cijfer binnen van dat tweede tentamen... Had me helemaal ingesteld op een hertentamen.
Heb ik een 9,6!![]()
Dat doe je expres he, zo om 1300quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wie zin heeft.... rond 13uur grote markt terrasje!
Hahaha, dat zijn de beste tentamensquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:51 schreef Flappekz het volgende:
WTF?
Heb ik een 9,6!![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat doe je expres he, zo om 1300omdat je weet dat ik dan moet werken
![]()
Morgen ben ik vrijquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wil je morgen een tosti?om het goed te maken
geregeld..... ik heb morgen alleen een terugbel afspraak van psychiater... maar dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Morgen ben ik vrijdus dat kan heeeeel goed
Helaas, dan ben ik onderweg naar school...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wie zin heeft.... rond 13uur grote markt terrasje!
Goed juist, ik heb altijd na een wedstrijd dat ik alweer ga zoeken naar een nieuwe xDquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ja joh, het komt ook wel goed maar toch! Ik heb me ingeschreven voor een hardloopiets! Het moet niet gekker worden met me
Wij gaan zaterdag met de boot de zee op en dan naar het Royal Beach Concert luisteren en tegelijkertijd heerlijk roseetjes drinken met de voetjes in het waterquote:
tss mijn bbq is leukerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:08 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Wij gaan zaterdag met de boot de zee op en dan naar het Royal Beach Concert luisteren en tegelijkertijd heerlijk roseetjes drinken met de voetjes in het water.
Feli bro!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:51 schreef Flappekz het volgende:
WTF?
Heb ik een 9,6!![]()
Dat zijn de leukste mensenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:11 schreef Marvelous het volgende:
voor de mensen die donderdag of vrijdag vrij zijn, er liggen 2 onzin fokkers uit het oosten op strand kijkduin!
Minimeet bij mij van een dag of 2!
ik heb lekker vrij genomen ivm het goede weer dat er aan komt!
Lig je dan weer bijna helemaal in Hoek van Holland?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:11 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Feli bro!
voor de mensen die donderdag of vrijdag vrij zijn, er liggen 2 onzin fokkers uit het oosten op strand kijkduin!
Minimeet bij mij van een dag of 2!
ik heb lekker vrij genomen ivm het goede weer dat er aan komt!
'de boot'?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:08 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Wij gaan zaterdag met de boot de zee op en dan naar het Royal Beach Concert luisteren en tegelijkertijd heerlijk roseetjes drinken met de voetjes in het water.
Nee, aangezien er ook een hond mee komt liggen we weer bij parker (kijkduinpark). het beviel mij daar goed hoor!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lig je dan weer bijna helemaal in Hoek van Holland?
[..]
'de boot'?
Ah, daar mag de hond mee. Wist ik nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:18 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Nee, aangezien er ook een hond mee komt liggen we weer bij parker (kijkduinpark). het beviel mij daar goed hoor!!
hoe ver is dat van de bushalte vandaan?? misschien kom ik dan overmorgen ff buurtenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:18 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Nee, aangezien er ook een hond mee komt liggen we weer bij parker (kijkduinpark). het beviel mij daar goed hoor!!
Bus 29 stopt vlakbij. Die stopt bij de lusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hoe ver is dat van de bushalte vandaan?? misschien kom ik dan overmorgen ff buurten
je hoeft ook maar 1 keer te gaanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:52 schreef MissMSX het volgende:
Owh, ik zie net dat die maar 1 keer in het half uur gaat
Of gewoon gaan lopen. Nog gezonder ookquote:
nja ik ga niet vanaf centrum naar kijkduin lopenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of gewoon gaan lopen. Nog gezonder ook
ja, door het zand...quote:
Neem je toch bus 24quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja ik ga niet vanaf centrum naar kijkduin lopen
wilt summer niet mee om te de box te slepen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een pony erbij om de koelbox te trekken dan.
Dan zal je zowel haar als de koelbox moeten dragenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:11 schreef Marvelous het volgende:
[..]
wilt summer niet mee om te de box te slepen?
centrumquote:
lekker grijs saai klote weerquote:
beheurlijk... nu maar naar richting manueeltherapeutquote:
Je bent bekend met 9292ov.nl en htm.net?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja ik ga niet vanaf centrum naar kijkduin lopen
Of tram 3 en overstappen op bus 23quote:
Daar komt je scooter ook niet hoorquote:
ik kom een heel eind!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Daar komt je scooter ook niet hoor
Oh zeker wel, maar door het zand zal je toch al moeten tillen dus dat kan met die box op wieltjes ook. Ergo, je kan best gaan lopen naar het strandquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oh zeker wel, maar door het zand zal je toch al moeten tillen dus dat kan met die box op wieltjes ook. Ergo, je kan best gaan lopen naar het strand![]()
he, hoeveel krijg je nog van me voor het eten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne, pony + wieltjes was beter idee geweest he? Daar komen ook chicks op af.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:11 schreef SolidasRock het volgende:Oh, dat vind ik ook prima hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar laten we dat idd even aan Marv laten.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
Mwah, nog steeds lekker in de tape. Word wel knettergek van het niet veel kunnen doen op werk.. Zou net zo lief gewoon 2 weken vrij nemen van werkquote:
en mijn sms? wanneer krijg ik daar een reply op?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Mwah, nog steeds lekker in de tape. Word wel knettergek van het niet veel kunnen doen op werk.. Zou net zo lief gewoon 2 weken vrij nemen van werk
Summer! Ik ben je helemaal vergeten terug te smsen!! Maar ik ben deze week dus vanavond, morgenavond en donderdagavond vrij. Vrijdag waarschijnlijk niet, dan doe ik een halve avonddienst (tot 9 uur)
.
Zucht..wie geeft me een schop onder mn kont? Misschien dat ik dan eens een keer aan mn leerproces ga werken op mn werk.
Verzondenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en mijn sms? wanneer krijg ik daar een reply op?
Nec, KZ en GotC kunnen we donderdagavond beginnen met de cursus? Laten jullie aub even weten dan kan ik dingen voorbereiden voor jullie..... En waar zullen we de cursus houden? Als het lekker weertje in ZuiderPark of Kijkduin..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Summer! Ik ben je helemaal vergeten terug te smsen!! Maar ik ben deze week dus vanavond, morgenavond en donderdagavond vrij. Vrijdag waarschijnlijk niet, dan doe ik een halve avonddienst (tot 9 uur)
.
ik leef en plan op dit moment redelijk dag bij dag omdat ik me nog niet top voelquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:26 schreef summer29 het volgende:
[..]
Nec, KZ en GotC kunnen we donderdagavond beginnen met de cursus? Laten jullie aub even weten dan kan ik dingen voorbereiden voor jullie..... En waar zullen we de cursus houden? Als het lekker weertje in ZuiderPark of Kijkduin..
en wie nog meer mee wilt doen, hartstikke gezellig... Kom maar
dat begrijp ik.... Ehum. kun je donderdag laten weten?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik leef en plan op dit moment redelijk dag bij dag omdat ik me nog niet top voel
Wie heeft hem nog meer danquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:53 schreef SolidasRock het volgende:
Irritant, ik denk steeds in 1e instantie dat het admiraal anaal is als ik deze UI zie.![]()
[ afbeelding ]
zalk doenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:58 schreef summer29 het volgende:
[..]
dat begrijp ik.... Ehum. kun je donderdag laten weten?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:09 schreef GotC het volgende:
Zo, ik ga lekker effe een wasje aanzetten en dan in bed film kijken
Jaloers ja!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:30 schreef GotC het volgende:
[..]
In bed ja! ..Jaloers?
Enne, ga eens opletten in de klas jij
Ze hoeven bij dit vak niet naar me te luisteren, geen groepsopdrachtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Fa is langsgeweest, tafels en zn cadeaus dus opgehaald.
Luisteren ze niet meer naar je?
Ah, kon ik ook niet ruiken (gelukkig).quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ze hoeven bij dit vak niet naar me te luisteren, geen groepsopdracht
Jaja, kom straks naar huisquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah, kon ik ook niet ruiken (gelukkig).
Ik heb lekkere trek
quote:
Waarom duren mijn dagen altijd 24 uurquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb morgen trouwens weer een halve dag, tot half 12. En donderdag tot 13, vrijdag een halve avonddienst als alles goed gaat tot 21
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:50 schreef Civilian het volgende:
[..]
Waarom duren mijn dagen altijd 24 uurScheelt wel, duurt het langer voordat ik weer ouder wordt
halve dag zijn zo voorbij
Tikkeltje te flauw zeker?quote:
en kan jij op donderdagavond cursus? Als KZ en Nec. ook kunnen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:09 schreef GotC het volgende:
Zo, ik ga lekker effe een wasje aanzetten en dan in bed film kijken
Oh geloof me, als je met Flap woont, is niks meer flauwquote:
Moet lukken jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:57 schreef summer29 het volgende:
[..]
en kan jij op donderdagavond cursus? Als KZ en Nec. ook kunnen?
als ik donderdag van KZ hoor dat ze toch mee doet (van Nec. moet ik even wachten) laat ik je weten via hier/pm/sms...quote:
Oeh, je gaat ook naar Lowlands?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:57 schreef GotC het volgende:
Heb net met dank aan m'n Lowlands kaartje een proefabo op NRC Next van 2 weken gratis aangevraagd!
Voor in de kattenbak.quote:
Gefeliciteerd, je bent nu officieel benoemd als kattenoppas voor MissMSX, mijzelf, Knuffelzacht en nectarientje!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:07 schreef Flappekz het volgende:
Shit, krijgen we die er ook bij? En een kat dan zeker ook?
En van mij!! Ik heb ook super lieve katjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent nu officieel benoemd als kattenoppas voor MissMSX, mijzelf, Knuffelzacht en nectarientje!
En de mijnequote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:17 schreef summer29 het volgende:
[..]
En van mij!! Ik heb ook super lieve katje
Schepje meegevenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:25 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb een hond , maar die past helaas niet op een kattenbak
Nee, geen roulatie.. Alles altijd naar Flapquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:29 schreef MissMSX het volgende:
Voel ik nu een kattenoppasroulatiesysteem aankomen?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef Civilian het volgende:
[..]
Schepje meegevenKan flap alles wat ernaast valt gewoon terugscheppen
dat dusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent nu officieel benoemd als kattenoppas voor MissMSX, mijzelf, Knuffelzacht en nectarientje!
Wij maken een roulatiesysteem bij wie hij moet oppassenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee, geen roulatie.. Alles altijd naar Flap
Kijk, dat klinkt als een planquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij maken een roulatiesysteem bij wie hij moet oppassen
Flap is ineens wel erg stil vind je niet?quote:
Ik heb ook wel eens een zelfgemaakt animated gif icoontje voorbij zien komen op fok. Aparte gewaarwording wel. Dit icoontje:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kheb hem een pm gestuurd, vind serieus niet tof
Idd, ook wel eens voorbij zien komenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een zelfgemaakt animated gif icoontje voorbij zien komen op fok. Aparte gewaarwording wel. Dit icoontje:
[ afbeelding ]
Misschien weet betreffende user niet eens dat het van iemand anders is. gewoon via via gevonden ofzo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Idd, ook wel eens voorbij zien komen
Dit elmo icoontje heb ik zelf gemaakt paar jaar geleden en is nu wijdverspreid op het www in meerdere variaties. Vind ik niet erg op zich maar om ook op Fok mijn icoontje te gebruiken
Zelfde url als mijne die op fokserver opgeslagen is. Maarja kheb een pm gestuurd en merk het welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien weet betreffende user niet eens dat het van iemand anders is. gewoon via via gevonden ofzo.
Ah ja, da's wel anders dan jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zelfde url als mijne die op fokserver opgeslagen is. Maarja kheb een pm gestuurd en merk het wel
Ik ben bang dat de hopen van mijn hond overeenkomen met paardenhopen .. althans voor mijn gevoelquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef Civilian het volgende:
[..]
Schepje meegevenKan flap alles wat ernaast valt gewoon terugscheppen
Wat voor hond heb je dan wel niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:27 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de hopen van mijn hond overeenkomen met paardenhopen .. althans voor mijn gevoel.
Dus zal het een grote schep worden.
Ik loop tegenwoordig ook rond met pedaalemmerzakken ipv de "speciale hondepoepzakjes"
Dat beest zeg "Boeee" in plaats van "woef"?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:27 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de hopen van mijn hond overeenkomen met paardenhopen .. althans voor mijn gevoel.
Dus zal het een grote schep worden.
Ik loop tegenwoordig ook rond met pedaalemmerzakken ipv de "speciale hondepoepzakjes"
Plaatje van goatse ervoor in de plaats uploaden met exact dezelfde naam. En jouw icoontje nogmaals uploaden met iets andere naam. En dan die andere user schijnheilig melden in het UI topic in FB.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zelfde url als mijne die op fokserver opgeslagen is. Maarja kheb een pm gestuurd en merk het wel
hahahaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Plaatje van goatse ervoor in de plaats uploaden met exact dezelfde naam. En jouw icoontje nogmaals uploaden met iets andere naam. En dan die andere user schijnheilig melden in het UI topic in FB.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Plaatje van goatse ervoor in de plaats uploaden met exact dezelfde naam. En jouw icoontje nogmaals uploaden met iets andere naam. En dan die andere user schijnheilig melden in het UI topic in FB.
volgens mij bedoelde je ditquote:
maakt niet uit als er maar iemand is die ze eten geeft.... drinken krijgen ze op die manier alquote:
Dat is zekerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maakt niet uit als er maar iemand is die ze eten geeft.... drinken krijgen ze op die manier al
Dat mag uiteraard altijdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmmm dan misschien maar ander keertje dan zaterdag.....
lolquote:
Werpen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:09 schreef MissMSX het volgende:
Ik denk dat ik zaterdag ook andere plannen heb dan BBQ'en
Voor wanneer was je eigenlijk uitgerekend? Aangezien Flap dacht dat het vorige week wel zou gebeurenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:09 schreef MissMSX het volgende:
Ik denk dat ik zaterdag ook andere plannen heb dan BBQ'en
Zoalng het maar niet op de BBQ geworpen wordtquote:
Tsja, de natuur trekt d'r eigen planquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Voor wanneer was je eigenlijk uitgerekend? Aangezien Flap dacht dat het vorige week wel zou gebeuren
Dat kind mag trouwens niet op de kattenbak.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:16 schreef GotC het volgende:
Voor wanneer was je eigenlijk uitgerekend? Aangezien Flap dacht dat het vorige week wel zou gebeuren
Niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kind mag trouwens niet op de kattenbak.
Niet zolang Flap de katten onder pist.quote:
Zolang hij ons kind maar niet onderpistquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zolang hij ons kind maar niet onderpist
Dat is nou juist waar ik bang voor ben. Wie verzekert mij dat hij het verschil ziet tussen een kitten en een baby? Ik bedoel, als je moet plassen is je eerste neiging niet om te kijken of er een kitten op de bak zit of een baby.quote:
Ik mag toch hopen dat ons kind wat minder harig isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is nou juist waar ik bang voor ben. Wie verzekert mij dat hij het verschil ziet tussen een kitten en een baby? Ik bedoel, als je moet plassen is je eerste neiging niet om te kijken of er een kitten op de bak zit of een baby.
Ons kind twijfel ik niet aan. Flap daarentegen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:37 schreef MissMSX het volgende:
Ik mag toch hopen dat ons kind wat minder harig is
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ons kind twijfel ik niet aan. Flap daarentegen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ons kind wat minder harig is
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:43 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb mij trouwens letterlijk doodgeschaamd in de Albert Heijn vanavond. Mijn kind liep gewapend met oranje hoed en toeter door de AH heen al zingend: Hup Holland Hup , laat de leeuw niet in zijn hemd staan .
Vervolgens gingen de mensen in de rij bij de kassa gezellig meezingen, kutvoetbal.
Heb je nog geklaagd bij de AH? Als die rijen daar niet iedere keer zo lang zouden zijn, zouden er ook geen meezingers staan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:43 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb mij trouwens letterlijk doodgeschaamd in de Albert Heijn vanavond. Mijn kind liep gewapend met oranje hoed en toeter door de AH heen al zingend: Hup Holland Hup , laat de leeuw niet in zijn hemd staan .
Vervolgens gingen de mensen in de rij bij de kassa gezellig meezingen, kutvoetbal.
Ik heb het verdragen lijdzaam aangehoord in stilte, omdat mijn kind er zo gelukkig van werd , hoe kan een moeder dan gaan klagenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je nog geklaagd bij de AH? Als die rijen daar niet iedere keer zo lang zouden zijn, zouden er ook geen meezingers staan.
Gewoon een klap op den kop verkopen met zo'nen toeterquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:54 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik heb het verdragen omdat mijn kind er zo gelukkig van werd , hoe kan een moeder dan gaan klagen.
Alleen met dat stomme WK krijg ik nu natuurlijk helemaal de kriebels van dat stomme voetbal.
of keihard terugtoeteren in het oorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon een klap op den kop verkopen met zo'nen toeter
Bijvoorbeeld.quote:
Totaal niet , het is hoe moeilijk je het jezelf maakt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Zie je, zo moeilijk is dat moederschap helemaal niet
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat lekker slaapie doen!
tot morgen
ook goedemorgen!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 07:45 schreef Civilian het volgende:
Moguh!
*we zagen de week weer door midden*
nee hoor je bent gewoon ingeburgerdquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:00 schreef Jill-RMC het volgende:
Is het slecht dat als ik het bericht "dode man gevonden in Den Haag"...ik eerst denk oeh waar? en dan Yes! mijn gebied
Maar goed zo ff langs de Daal en Bergselaan tuffen.
Oeh, dat is hier om de hoek.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:00 schreef Jill-RMC het volgende:
Is het slecht dat als ik het bericht "dode man gevonden in Den Haag"...ik eerst denk oeh waar? en dan Yes! mijn gebied
Dat krijg je er nou van...... die smurf weet tenminste hoe het hoort tijdens de voetbal.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:43 schreef tuintegel het volgende:
Nee hoor, werk is werkquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:00 schreef Jill-RMC het volgende:
Doet me een beetje denken aan van die artsen die helemaal enthousiast worden als je een of ander vaag kwaaltje hebt waar ze al wel over gehoord/gelezen hebben, maar nog nooit zelf gezien hebbenquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:00 schreef Jill-RMC het volgende:
dat had ik bij de oogarts in opleiding.... elke keer als hij mij zag in ziekenhuis wilde hij in mijn oog kijken.... geperforeerd oogbal schijnen ze niet elke dag te zienquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan van die artsen die helemaal enthousiast worden als je een of ander vaag kwaaltje hebt waar ze al wel over gehoord/gelezen hebben, maar nog nooit zelf gezien hebben
quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:43 schreef MissMSX het volgende:
Doet me een beetje denken aan van die artsen die helemaal enthousiast worden als je een of ander vaag kwaaltje hebt waar ze al wel over gehoord/gelezen hebben, maar nog nooit zelf gezien hebben
Vanuit mijn vakgebied word ik juist helemaal enthousiast van dingen als bezuinigingen enzo. En dat gaat juist om de pegels. Hoe zie je dat dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:51 schreef MissMSX het volgende:
Nou ja, same same denk ik dan. Vind het juist altijd wel mooi om te zien hoe iemand enthousiast is als het over zijn/haar vakgebied gaat. Dan weet je iig dat iemand er met hart en ziel voor gaat en niet alleen voor de pegels
Gelukkig weet ik ook dat het dan bezuinigingen die anderen dan jij raken betreftquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanuit mijn vakgebied word ik juist helemaal enthousiast van dingen als bezuinigingen enzo. En dat gaat juist om de pegels. Hoe zie je dat dan?
Meestal niet, soms wel. Misschien bezuinig ik mijzelf de volgende keer wel weg.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:57 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig weet ik ook dat het dan bezuinigingen die anderen dan jij raken betreft
Uhuhquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meestal niet, soms wel. Misschien bezuinig ik mijzelf de volgende keer wel weg.Uiteraard zorg ik dan wel dat ik op een hogere plek terecht kom ergens anders.
Het vertrouwen in mijn kunnen.quote:
Daar heb ik wel vertrouwen in...quote:
Leuk een verzamelpunt voor 12-jarigequote:
Ja, leuk! Nog een Crazy Piano's of een Cocoon.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:12 schreef Civilian het volgende:
Leuk een verzamelpunt voor 12-jarige
Ze zouden weer iets voor 25+ers moeten doen ofzoToevallig gister nog over gehad met KZ
Balletjes slaan vanuit je achtertuinquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:16 schreef CaLeX het volgende:
Vanavond mijn 8ste softbalwedstrijd van het seizoen en de 7de uitwedstrijd.
Lekkere 2de seizoenshelft wordt het dus
Niet echt, mijn huis en het veld ligt bijna het verst mogelijk uit elkaar in Den Haagquote:
Dan moet je hard slaan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:26 schreef CaLeX het volgende:
Niet echt, mijn huis en het veld ligt bijna het verst mogelijk uit elkaar in Den Haag
Doe maar voor 30+ersquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:12 schreef Civilian het volgende:
[..]
Leuk een verzamelpunt voor 12-jarige
Ze zouden weer iets voor 25+ers moeten doen ofzoToevallig gister nog over gehad met KZ
Genoeg bejaardenhuizen in Den Haag hoor. Kerkhoven ook trouwens.quote:
Ow. Nouja. Dan ga ik daar maar feestenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genoeg bejaardenhuizen in Den Haag hoor. Kerkhoven ook trouwens.
Nou ja, na het spelletje kan je iig wel als een balletje naar huis rollenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:26 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Niet echt, mijn huis en het veld ligt bijna het verst mogelijk uit elkaar in Den Haag
Ik vind dat er niet naar leeftijd gekeken moet worden, maar naar inkomenquote:
Ik hoor net dat wij hier naartoe gaan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:29 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind dat er niet naar leeftijd gekeken moet worden, maar naar inkomen
En welke grens zou jij stellen dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind dat er niet naar leeftijd gekeken moet worden, maar naar inkomen
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor net dat wij hier naartoe gaan?
Nou, ik ben de beroerdste niet, dus laten we zeggen een k of 40?quote:
daar kom ik dan niet binnenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik ben de beroerdste niet, dus laten we zeggen een k of 40?
Loonstrookje verplicht bij entree
Zo weinig?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:34 schreef MissMSX het volgende:
Nou, ik ben de beroerdste niet, dus laten we zeggen een k of 40?
Loonstrookje verplicht bij entree
Dat houdt iig de ergste paupers buiten de deurquote:
Dat magquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik mag vast een introducee meenemen![]()
Das geen probleem, zal haar goed vastbindenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat houdt iig de ergste paupers buiten de deur![]()
[..]
Dat mag
Mits aangelijnd
Van mij mag die benedengrens nog wel omhoog naar 50.000 per jaar.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:38 schreef MissMSX het volgende:
Dat houdt iig de ergste paupers buiten de deur![]()
Daar is zij niet zo van, weet ik uit onbetrouwbare bron.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Das geen probleem, zal haar goed vastbinden
Ik ben ook echt te goed voor deze wereld, ik weet het...quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van mij mag die benedengrens nog wel omhoog naar 50.000 per jaar.
Nep-elitairtje.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:42 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben ook echt te goed voor deze wereld, ik weet het...
Schijn van barmhartigheid doet het altijd goedquote:
Salonsocialist.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:50 schreef MissMSX het volgende:
Schijn van barmhartigheid doet het altijd goed
Nee joh, da's heel wat andersquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Salonsocialist.Je lijkt wel een PvdA'er!
Ik zie dat het verhogen van de grens van 40.000 naar 50.000 wel degelijk een zuiverende werking heeft.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:52 schreef Flappekz het volgende:
Dan ga ik toch maar mee met het voorstel van MissMSX
Mits het gezellig wordt natuurlijk
Tuurlijk wordt het gezellig. Beetje brallen in plaats van breezeren. Champagne. Dikke sigaar erbij. Dresscode voor de heren pak en voor de dames sexy jurkjesquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:52 schreef Flappekz het volgende:
Dan ga ik toch maar mee met het voorstel van MissMSX
Mits het gezellig wordt natuurlijk
Waarom had ik die reactie al verwachtquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie dat het verhogen van de grens van 40.000 naar 50.000 wel degelijk een zuiverende werking heeft.
Rascistquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie dat het verhogen van de grens van 40.000 naar 50.000 wel degelijk een zuiverende werking heeft.
Die dresscodequote:Op woensdag 2 juni 2010 10:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt het gezellig. Beetje brallen in plaats van breezeren. Champagne. Dikke sigaar erbij. Dresscode voor de heren pak en voor de dames sexy jurkjes
Omdat je het stiekem zelf allang wist.quote:
Vroeger, toen je nog een echte taalpurist was.quote:
jij wil te graag mij aan het lijntje houdenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Das geen probleem, zal haar goed vastbinden
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat je het stiekem zelf allang wist.
Pas als ik je tosti heb geproefd ben je van me afquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jij wil te graag mij aan het lijntje houden
ik gok dat je dan terug komt voor meerquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Pas als ik je tosti heb geproefd ben je van me af
Of dan begint het pas. Als die tosti heel erg lekker is, ga je vast nog wel es terug.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Pas als ik je tosti heb geproefd ben je van me af
Geef me nog een paar maanden dan gaat het echt weer beterquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen je nog een echte taalpurist was.
quote:
Ja toch?quote:
de ene tosti is de andere niet hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:59 schreef MissMSX het volgende:
Een tosti is een tosti toch? How special can it be?
Want?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
de ene tosti is de andere niet hoorof je hem zelf maakt in de pan of in een tosti ijzer gooit is een groot verschil!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik gok dat je dan terug komt voor meer
Tosti-haterquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:59 schreef MissMSX het volgende:
Een tosti is een tosti toch? How special can it be?
Dat kan ook nog, dus het ligt helemaal aan KZ wat ze wil, of een lekkere tosti dat ik terugkom of een smerig verrot stuk vreten datik met een boog om haar huis gaquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of dan begint het pas. Als die tosti heel erg lekker is, ga je vast nog wel es terug.
droog goor ranzig met harde aan elkaar gedrukte korsten of lekker krokant en smeuig zonder op elkaar gedrukte korstenquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
de ene tosti is de andere niet hoorof je hem zelf maakt in de pan of in een tosti ijzer gooit is een groot verschil!
Ik prefereer de benaming tosticriticusquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]
Tosti-hater![]()
[..]
Dat kan ook nog, dus het ligt helemaal aan KZ wat ze wil, of een lekkere tosti dat ik terugkom of een smerig verrot stuk vreten datik met een boog om haar huis ga
Of je koopt een goed tosti-ijzerquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
droog goor ranzig met harde aan elkaar gedrukte korsten of lekker krokant en smeuig zonder op elkaar gedrukte korsten
Ik prefereer hem uit de koekenpan.... veel lekkerderquote:
Je hebt Air's briljante advies met betrekking tot je UI nog niet opgevolgd zag ikquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]
Tosti-hater![]()
[..]
Dat kan ook nog, dus het ligt helemaal aan KZ wat ze wil, of een lekkere tosti dat ik terugkom of een smerig verrot stuk vreten datik met een boog om haar huis ga
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Oh RB is zo blij![]()
![]()
![]()
![]()
Moet alleen nog voor me houden hoe of wat maar ik zal het vast nog wel eens gaan vertellen!
hahah ja, over 9 maanden mogen jullie allemaal beschuit met muisjes komen eten. Voor AA maak ik tosti met muisjes.quote:
Je hebt alle Beesies al bij elkaar gespaard?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Oh RB is zo blij![]()
![]()
![]()
![]()
Moet alleen nog voor me houden hoe of wat maar ik zal het vast nog wel eens gaan vertellen!
Oranje pluis zou een journaliste die ik ken geschreven hebbenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:20 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Je hebt alle Beesies al bij elkaar gespaard?
[ afbeelding ]
Hey dit zijn toch 'slinkey's '??'quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:20 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Je hebt alle Beesies al bij elkaar gespaard?
[ afbeelding ]
Dat vind ik nou zo irritant...zeg dan niets! Nou ben ik weer nieuwsgierig...quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Oh RB is zo blij![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:43 schreef CaLeX het volgende:
RB is ontmaagd, ik weet het zeker!!!
door een neger onder de sportschool-douche
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:43 schreef CaLeX het volgende:
Hahaha Calex denkt dat ik ooit een stap in de sportschool zal zettenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:43 schreef CaLeX het volgende:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:03 schreef Marvelous het volgende:
Brrr, ik gebruik dit topic even als klaagbaak hoor! hoop dat jullie het niet erg vinden!
Vanmorgen moest ik voor mijn doe super vroeg beginnen! wilde mijn auto niet starten
Ik maar mijn scooter gepakt, alleen die hadden ze geprobeerd te pikken! stuurslot kapot en contact naar de knoppen... ben ik bijna op mijn werk, blijft mijn stuur op eens hangen in zijn stuurslot
Dit gebeurde in een bocht met een behoorlijke snelheid, dus ik ging me daar toch vol op mijn plaat! alles naar de knoppen....![]()
Gevolg, pijn in heel me lichaam en de schaafwonden willen nog niet dicht! BAH!![]()
Maar nu heb ik gelukkig nog wel 3 dagen vrij, genoeg tijd om mijn wonden door de zon te laten heelen!!
das kutquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:03 schreef Marvelous het volgende:
Brrr, ik gebruik dit topic even als klaagbaak hoor! hoop dat jullie het niet erg vinden!
Vanmorgen moest ik voor mijn doe super vroeg beginnen! wilde mijn auto niet starten
Ik maar mijn scooter gepakt, alleen die hadden ze geprobeerd te pikken! stuurslot kapot en contact naar de knoppen... ben ik bijna op mijn werk, blijft mijn stuur op eens hangen in zijn stuurslot
Dit gebeurde in een bocht met een behoorlijke snelheid, dus ik ging me daar toch vol op mijn plaat! alles naar de knoppen....![]()
Gevolg, pijn in heel me lichaam en de schaafwonden willen nog niet dicht! BAH!![]()
Maar nu heb ik gelukkig nog wel 3 dagen vrij, genoeg tijd om mijn wonden door de zon te laten heelen!!
Dit keer ben ik zeker van plan om me wel in te smeren!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
das kuten idd in het zonnetje kan het goed helen en het zonnetje is fel! ben gewoon verbrand op het terrasje
Ja, maar de Marketingafdeling van de AH vond Oranje pluis niet leuk genoeg....dus hebben ze er Beesie van gemaaktquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:56 schreef SolidasRock het volgende:
Oranje pluis zou een journaliste die ik ken geschreven hebben![]()
Ja! Zo heette die krengen. Kwam niet op de naam, dus ik uitleggen aan mn collega's van ja zo'n pluizig wormpje wat je dan met zo'n visdraadje trucjes kon laten doen. Echt alleen maar glazige blikkenquote:
wat heb jij dan gedaan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
En weer thuis na een gezellige middag![]()
Je hebt de HTM bar op de hoek van de Appelstraat ingewijd met een leuke vrouwelijke passagier?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zeg ik nietmaar lekker was het wel
![]()
Vrouwen en techniek.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmm mediaplayer goed werkend krijgen gaat nog een beheurlijke klus worden!
da gaat mij beheurlijk goed af hoor.... ik weet alleen mijn netgebruikers id niet meerquote:
quote:
Natuurlijk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
da gaat mij beheurlijk goed af hoor.... ik weet alleen mijn netgebruikers id niet meer
Genoeg te doen voor de dames/heren!quote:
Gat in de markt? Custommade design krabpalen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:54 schreef nectarientje het volgende:
Genoeg te doen voor de dames/heren!
Ik vind het zo jammer dat palen allemaal zo lelijk zijn.. Neig toch echt weer steeds meer naar zelf maken. Veel werk, maar dan kan ik het wel maken zoals ik het hebben wil.
geen zin in en het staat in de bijkeuken en niet in de huiskamer... dus uit mijn zichtquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Genoeg te doen voor de dames/heren!
Ik vind het zo jammer dat palen allemaal zo lelijk zijn.. Neig toch echt weer steeds meer naar zelf maken. Veel werk, maar dan kan ik het wel maken zoals ik het hebben wil.
Ik heb iig al geleerd van de paal die we in Rotterdam haddenquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:55 schreef AirwiN het volgende:
Gat in de markt? Custommade design krabpalen.
ac ryan playonHDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |