KZ vergeleek het in het vorige topic met een uitgekotste haarbal. Of dat erg is, hangt van je eigen referentiekader af.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:43 schreef Civilian het volgende:
Leuke TTSlaat 't op mijn kookkunsten?
Zo erg was 't toch niet?
En werkt deze Haagse kok ook in Den Haag? Zo ja, waar?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:46 schreef revpolen het volgende:
ik schok gewoon toen ik de titel zag
ik als Haagse kok
maar het is al goed nu ik het lees
Oh, nee dat hoorde zoquote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
KZ vergeleek het in het vorige topic met een uitgekotste haarbal. Of dat erg is, hangt van je eigen referentiekader af.
Deze Haagse kok werkt overal in Den-Haagquote:Op maandag 31 mei 2010 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En werkt deze Haagse kok ook in Den Haag? Zo ja, waar?
En waar precies zouden we dan eens van jouw delicatessen kunnen genieten?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:53 schreef revpolen het volgende:
[..]
Deze Haagse kok werkt overal in Den-Haag( en omstreken
)
Ik ben namelijk al 3 jaar eigenaar van een catering bedrijf en werk zelf Freelance in diverse restaurants/instellingen in Den-Haag
dat maken zij ervan... ik zei dat ik het overleefd hadquote:Op maandag 31 mei 2010 21:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
Oh, nee dat hoorde zo![]()
Kz, kom 't gauw hierrrrr... Beetje mn voedsel vergelijken met een haarbal![]()
* MissMSX noteertquote:Op maandag 31 mei 2010 22:01 schreef revpolen het volgende:
Restaurant Belverdere Den-Haag
Atlantic Hotel Den-Haag
Huize Royal Den-Haag
Stichting Saffier
Stichting Careyn
enz.
En dan me eigen bedrijf
Je had geen zin de laatste pagina van de vorige topic te lezen?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
Oh, nee dat hoorde zo![]()
Kz, kom 't gauw hierrrrr... Beetje mn voedsel vergelijken met een haarbal![]()
Neequote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je had geen zin de laatste pagina van de vorige topic te lezen?
Ermee opgehouden?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:00 schreef RATMEN het volgende:
Hmm, mn rechtervoet is er mee opgehouden ... narigheid.
Gaat 't beter met je pootje?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:50 schreef Flappekz het volgende:
Smorgens,
ik heb zojuist de visjes in het Zuiderpark mijn ontbijt geschonken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:56 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Die bammetjes die GotC voor je heb staan smeren vanmorgen???
ook ondankbaarHehe, niet eens. Hoop wel dat ze cornflakes, melk en een banaantje lustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
Mn rechtervoet is ongeveer twee keer zo groot als mn linker. Helemaal gezwollen met een ei erop. En ik kan me me dus niet herinneren dat ik er iets raars mee gedaan heb ... dus maar thuis werken en mn beentje omhoogquote:
las het net in het rennen topicquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, niet eens. Hoop wel dat ze cornflakes, melk en een banaantje lusten
Vertel mij watquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
las het net in het rennen topic
Je moet ook niet eten en dan meteen rennen
En wellicht even de dokter bellen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:01 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Mn rechtervoet is ongeveer twee keer zo groot als mn linker. Helemaal gezwollen met een ei erop. En ik kan me me dus niet herinneren dat ik er iets raars mee gedaan heb ... dus maar thuis werken en mn beentje omhoog.
Dan moet je alleen ff een crackertje ofzo nemenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vertel mij wat![]()
Maar het kwam qua tijd anders helemaal niet uit...
Anyways, ik ga weer ff eea doen.
Hoe ver ben je met Evy?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:26 schreef nectarientje het volgende:
Goed, ik heb me net over laten halen door een collegaatje om mee te lopen in de Ladies Run in Rotterdam.. Help!
das altijd nog beter te doen dan de stiletto run in amsterdamquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:26 schreef nectarientje het volgende:
Goed, ik heb me net over laten halen door een collegaatje om mee te lopen in de Ladies Run in Rotterdam.. Help!
Niet ver genoeg en ik heb sinds hemelvaart niet meer gelopen.. Gelukkig moet je binnen 3 kwartier binnen zijn dus ik kan nog wandelen als het moetquote:
Alleen maar rennende dames?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:26 schreef nectarientje het volgende:
Beterschap, enne... als je niet eens weet hoe je voet zo dik is geworden zou het misschien een allergie of iets anders kunnen zijn dan slechts een verzwikte voet. Dus ff dokter bellen voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:01 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Mn rechtervoet is ongeveer twee keer zo groot als mn linker. Helemaal gezwollen met een ei erop. En ik kan me me dus niet herinneren dat ik er iets raars mee gedaan heb ... dus maar thuis werken en mn beentje omhoog.
Komt goed dusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Niet ver genoeg en ik heb sinds hemelvaart niet meer gelopen.. Gelukkig moet je binnen 3 kwartier binnen zijn dus ik kan nog wandelen als het moet
Wandelen? Dat zou m'n eer te na zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Niet ver genoeg en ik heb sinds hemelvaart niet meer gelopen.. Gelukkig moet je binnen 3 kwartier binnen zijn dus ik kan nog wandelen als het moet
Ja joh, het komt ook wel goed maar toch! Ik heb me ingeschreven voor een hardloopiets! Het moet niet gekker worden met mequote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:41 schreef CaLeX het volgende:
Komt goed dus
Is over 2 weken, dus je hebt nog even tijd om je voor te bereiden.
Yup! Kom je ons aanmoedigen?quote:
Iets zegt me dat dat niet zo'n goed plan isquote:
geile beer... wel kijken maar niets zeggenquote:
Neequote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geile beer... wel kijken maar niets zeggen
Wow!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:51 schreef Flappekz het volgende:
WTF?
Krijg net mn cijfer binnen van dat tweede tentamen... Had me helemaal ingesteld op een hertentamen.
Heb ik een 9,6!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |