Nec, KZ en GotC kunnen we donderdagavond beginnen met de cursus? Laten jullie aub even weten dan kan ik dingen voorbereiden voor jullie..... En waar zullen we de cursus houden? Als het lekker weertje in ZuiderPark of Kijkduin..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Summer! Ik ben je helemaal vergeten terug te smsen!! Maar ik ben deze week dus vanavond, morgenavond en donderdagavond vrij. Vrijdag waarschijnlijk niet, dan doe ik een halve avonddienst (tot 9 uur)
.
ik leef en plan op dit moment redelijk dag bij dag omdat ik me nog niet top voelquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:26 schreef summer29 het volgende:
[..]
Nec, KZ en GotC kunnen we donderdagavond beginnen met de cursus? Laten jullie aub even weten dan kan ik dingen voorbereiden voor jullie..... En waar zullen we de cursus houden? Als het lekker weertje in ZuiderPark of Kijkduin..
en wie nog meer mee wilt doen, hartstikke gezellig... Kom maar
dat begrijp ik.... Ehum. kun je donderdag laten weten?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik leef en plan op dit moment redelijk dag bij dag omdat ik me nog niet top voel
Wie heeft hem nog meer danquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:53 schreef SolidasRock het volgende:
Irritant, ik denk steeds in 1e instantie dat het admiraal anaal is als ik deze UI zie.![]()
[ afbeelding ]
zalk doenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:58 schreef summer29 het volgende:
[..]
dat begrijp ik.... Ehum. kun je donderdag laten weten?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:09 schreef GotC het volgende:
Zo, ik ga lekker effe een wasje aanzetten en dan in bed film kijken
Jaloers ja!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:30 schreef GotC het volgende:
[..]
In bed ja! ..Jaloers?
Enne, ga eens opletten in de klas jij
Ze hoeven bij dit vak niet naar me te luisteren, geen groepsopdrachtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Fa is langsgeweest, tafels en zn cadeaus dus opgehaald.
Luisteren ze niet meer naar je?
Ah, kon ik ook niet ruiken (gelukkig).quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ze hoeven bij dit vak niet naar me te luisteren, geen groepsopdracht
Jaja, kom straks naar huisquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah, kon ik ook niet ruiken (gelukkig).
Ik heb lekkere trek
quote:
Waarom duren mijn dagen altijd 24 uurquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb morgen trouwens weer een halve dag, tot half 12. En donderdag tot 13, vrijdag een halve avonddienst als alles goed gaat tot 21
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:50 schreef Civilian het volgende:
[..]
Waarom duren mijn dagen altijd 24 uurScheelt wel, duurt het langer voordat ik weer ouder wordt
halve dag zijn zo voorbij
Tikkeltje te flauw zeker?quote:
en kan jij op donderdagavond cursus? Als KZ en Nec. ook kunnen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:09 schreef GotC het volgende:
Zo, ik ga lekker effe een wasje aanzetten en dan in bed film kijken
Oh geloof me, als je met Flap woont, is niks meer flauwquote:
Moet lukken jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:57 schreef summer29 het volgende:
[..]
en kan jij op donderdagavond cursus? Als KZ en Nec. ook kunnen?
als ik donderdag van KZ hoor dat ze toch mee doet (van Nec. moet ik even wachten) laat ik je weten via hier/pm/sms...quote:
Oeh, je gaat ook naar Lowlands?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:57 schreef GotC het volgende:
Heb net met dank aan m'n Lowlands kaartje een proefabo op NRC Next van 2 weken gratis aangevraagd!
Voor in de kattenbak.quote:
Gefeliciteerd, je bent nu officieel benoemd als kattenoppas voor MissMSX, mijzelf, Knuffelzacht en nectarientje!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:07 schreef Flappekz het volgende:
Shit, krijgen we die er ook bij? En een kat dan zeker ook?
En van mij!! Ik heb ook super lieve katjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent nu officieel benoemd als kattenoppas voor MissMSX, mijzelf, Knuffelzacht en nectarientje!
En de mijnequote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:17 schreef summer29 het volgende:
[..]
En van mij!! Ik heb ook super lieve katje
Schepje meegevenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:25 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb een hond , maar die past helaas niet op een kattenbak
Nee, geen roulatie.. Alles altijd naar Flapquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:29 schreef MissMSX het volgende:
Voel ik nu een kattenoppasroulatiesysteem aankomen?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef Civilian het volgende:
[..]
Schepje meegevenKan flap alles wat ernaast valt gewoon terugscheppen
dat dusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent nu officieel benoemd als kattenoppas voor MissMSX, mijzelf, Knuffelzacht en nectarientje!
Wij maken een roulatiesysteem bij wie hij moet oppassenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee, geen roulatie.. Alles altijd naar Flap
Kijk, dat klinkt als een planquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij maken een roulatiesysteem bij wie hij moet oppassen
Flap is ineens wel erg stil vind je niet?quote:
Ik heb ook wel eens een zelfgemaakt animated gif icoontje voorbij zien komen op fok. Aparte gewaarwording wel. Dit icoontje:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kheb hem een pm gestuurd, vind serieus niet tof
Idd, ook wel eens voorbij zien komenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een zelfgemaakt animated gif icoontje voorbij zien komen op fok. Aparte gewaarwording wel. Dit icoontje:
[ afbeelding ]
Misschien weet betreffende user niet eens dat het van iemand anders is. gewoon via via gevonden ofzo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Idd, ook wel eens voorbij zien komen
Dit elmo icoontje heb ik zelf gemaakt paar jaar geleden en is nu wijdverspreid op het www in meerdere variaties. Vind ik niet erg op zich maar om ook op Fok mijn icoontje te gebruiken
Zelfde url als mijne die op fokserver opgeslagen is. Maarja kheb een pm gestuurd en merk het welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien weet betreffende user niet eens dat het van iemand anders is. gewoon via via gevonden ofzo.
Ah ja, da's wel anders dan jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zelfde url als mijne die op fokserver opgeslagen is. Maarja kheb een pm gestuurd en merk het wel
Ik ben bang dat de hopen van mijn hond overeenkomen met paardenhopen .. althans voor mijn gevoelquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef Civilian het volgende:
[..]
Schepje meegevenKan flap alles wat ernaast valt gewoon terugscheppen
Wat voor hond heb je dan wel niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:27 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de hopen van mijn hond overeenkomen met paardenhopen .. althans voor mijn gevoel.
Dus zal het een grote schep worden.
Ik loop tegenwoordig ook rond met pedaalemmerzakken ipv de "speciale hondepoepzakjes"
Dat beest zeg "Boeee" in plaats van "woef"?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:27 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de hopen van mijn hond overeenkomen met paardenhopen .. althans voor mijn gevoel.
Dus zal het een grote schep worden.
Ik loop tegenwoordig ook rond met pedaalemmerzakken ipv de "speciale hondepoepzakjes"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |