Wij gaan zaterdag met de boot de zee op en dan naar het Royal Beach Concert luisteren en tegelijkertijd heerlijk roseetjes drinken met de voetjes in het waterquote:
tss mijn bbq is leukerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:08 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Wij gaan zaterdag met de boot de zee op en dan naar het Royal Beach Concert luisteren en tegelijkertijd heerlijk roseetjes drinken met de voetjes in het water.
Feli bro!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:51 schreef Flappekz het volgende:
WTF?
Krijg net mn cijfer binnen van dat tweede tentamen... Had me helemaal ingesteld op een hertentamen.
Heb ik een 9,6!![]()
Dat zijn de leukste mensenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:11 schreef Marvelous het volgende:
voor de mensen die donderdag of vrijdag vrij zijn, er liggen 2 onzin fokkers uit het oosten op strand kijkduin!
Minimeet bij mij van een dag of 2!
ik heb lekker vrij genomen ivm het goede weer dat er aan komt!
Lig je dan weer bijna helemaal in Hoek van Holland?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:11 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Feli bro!
voor de mensen die donderdag of vrijdag vrij zijn, er liggen 2 onzin fokkers uit het oosten op strand kijkduin!
Minimeet bij mij van een dag of 2!
ik heb lekker vrij genomen ivm het goede weer dat er aan komt!
'de boot'?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:08 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Wij gaan zaterdag met de boot de zee op en dan naar het Royal Beach Concert luisteren en tegelijkertijd heerlijk roseetjes drinken met de voetjes in het water.
Nee, aangezien er ook een hond mee komt liggen we weer bij parker (kijkduinpark). het beviel mij daar goed hoor!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lig je dan weer bijna helemaal in Hoek van Holland?
[..]
'de boot'?
Ah, daar mag de hond mee. Wist ik nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:18 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Nee, aangezien er ook een hond mee komt liggen we weer bij parker (kijkduinpark). het beviel mij daar goed hoor!!
hoe ver is dat van de bushalte vandaan?? misschien kom ik dan overmorgen ff buurtenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:18 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Nee, aangezien er ook een hond mee komt liggen we weer bij parker (kijkduinpark). het beviel mij daar goed hoor!!
Bus 29 stopt vlakbij. Die stopt bij de lusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hoe ver is dat van de bushalte vandaan?? misschien kom ik dan overmorgen ff buurten
je hoeft ook maar 1 keer te gaanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:52 schreef MissMSX het volgende:
Owh, ik zie net dat die maar 1 keer in het half uur gaat
Of gewoon gaan lopen. Nog gezonder ookquote:
nja ik ga niet vanaf centrum naar kijkduin lopenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of gewoon gaan lopen. Nog gezonder ook
ja, door het zand...quote:
Neem je toch bus 24quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja ik ga niet vanaf centrum naar kijkduin lopen
wilt summer niet mee om te de box te slepen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een pony erbij om de koelbox te trekken dan.
Dan zal je zowel haar als de koelbox moeten dragenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:11 schreef Marvelous het volgende:
[..]
wilt summer niet mee om te de box te slepen?
centrumquote:
lekker grijs saai klote weerquote:
beheurlijk... nu maar naar richting manueeltherapeutquote:
Je bent bekend met 9292ov.nl en htm.net?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja ik ga niet vanaf centrum naar kijkduin lopen
Of tram 3 en overstappen op bus 23quote:
Daar komt je scooter ook niet hoorquote:
ik kom een heel eind!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Daar komt je scooter ook niet hoor
Oh zeker wel, maar door het zand zal je toch al moeten tillen dus dat kan met die box op wieltjes ook. Ergo, je kan best gaan lopen naar het strandquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oh zeker wel, maar door het zand zal je toch al moeten tillen dus dat kan met die box op wieltjes ook. Ergo, je kan best gaan lopen naar het strand![]()
he, hoeveel krijg je nog van me voor het eten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne, pony + wieltjes was beter idee geweest he? Daar komen ook chicks op af.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:11 schreef SolidasRock het volgende:Oh, dat vind ik ook prima hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar laten we dat idd even aan Marv laten.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
Mwah, nog steeds lekker in de tape. Word wel knettergek van het niet veel kunnen doen op werk.. Zou net zo lief gewoon 2 weken vrij nemen van werkquote:
en mijn sms? wanneer krijg ik daar een reply op?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Mwah, nog steeds lekker in de tape. Word wel knettergek van het niet veel kunnen doen op werk.. Zou net zo lief gewoon 2 weken vrij nemen van werk
Summer! Ik ben je helemaal vergeten terug te smsen!! Maar ik ben deze week dus vanavond, morgenavond en donderdagavond vrij. Vrijdag waarschijnlijk niet, dan doe ik een halve avonddienst (tot 9 uur)
.
Zucht..wie geeft me een schop onder mn kont? Misschien dat ik dan eens een keer aan mn leerproces ga werken op mn werk.
Verzondenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en mijn sms? wanneer krijg ik daar een reply op?
Nec, KZ en GotC kunnen we donderdagavond beginnen met de cursus? Laten jullie aub even weten dan kan ik dingen voorbereiden voor jullie..... En waar zullen we de cursus houden? Als het lekker weertje in ZuiderPark of Kijkduin..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Summer! Ik ben je helemaal vergeten terug te smsen!! Maar ik ben deze week dus vanavond, morgenavond en donderdagavond vrij. Vrijdag waarschijnlijk niet, dan doe ik een halve avonddienst (tot 9 uur)
.
ik leef en plan op dit moment redelijk dag bij dag omdat ik me nog niet top voelquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:26 schreef summer29 het volgende:
[..]
Nec, KZ en GotC kunnen we donderdagavond beginnen met de cursus? Laten jullie aub even weten dan kan ik dingen voorbereiden voor jullie..... En waar zullen we de cursus houden? Als het lekker weertje in ZuiderPark of Kijkduin..
en wie nog meer mee wilt doen, hartstikke gezellig... Kom maar
dat begrijp ik.... Ehum. kun je donderdag laten weten?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik leef en plan op dit moment redelijk dag bij dag omdat ik me nog niet top voel
Wie heeft hem nog meer danquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:53 schreef SolidasRock het volgende:
Irritant, ik denk steeds in 1e instantie dat het admiraal anaal is als ik deze UI zie.![]()
[ afbeelding ]
zalk doenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:58 schreef summer29 het volgende:
[..]
dat begrijp ik.... Ehum. kun je donderdag laten weten?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:09 schreef GotC het volgende:
Zo, ik ga lekker effe een wasje aanzetten en dan in bed film kijken
Jaloers ja!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:30 schreef GotC het volgende:
[..]
In bed ja! ..Jaloers?
Enne, ga eens opletten in de klas jij
Ze hoeven bij dit vak niet naar me te luisteren, geen groepsopdrachtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Fa is langsgeweest, tafels en zn cadeaus dus opgehaald.
Luisteren ze niet meer naar je?
Ah, kon ik ook niet ruiken (gelukkig).quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ze hoeven bij dit vak niet naar me te luisteren, geen groepsopdracht
Jaja, kom straks naar huisquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah, kon ik ook niet ruiken (gelukkig).
Ik heb lekkere trek
quote:
Waarom duren mijn dagen altijd 24 uurquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb morgen trouwens weer een halve dag, tot half 12. En donderdag tot 13, vrijdag een halve avonddienst als alles goed gaat tot 21
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:50 schreef Civilian het volgende:
[..]
Waarom duren mijn dagen altijd 24 uurScheelt wel, duurt het langer voordat ik weer ouder wordt
halve dag zijn zo voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |