quote:Katy Perry dreigt met zwangerschap
Uitgegeven: 31 mei 2010 15:53
Laatst gewijzigd: 31 mei 2010 15:54
AMSTERDAM - Katy Perry heeft tegenover haar platenmaatschappij gedreigd om zwanger te worden. De zangeres vindt dat haar een te grote druk wordt opgelegd om haar tweede album te promoten.
Met het dreigement hoopt de zangeres haar schema iets te verlichten.
"Ik heb ze gezegd dat ik niet met me laat sollen", zei de zangeres volgens het Britse tabloid The Sun.
"En als ze me onder druk blijven zetten, word ik gewoon zwanger." De 25-jarige zangeres is verloofd met de 34-jarige komiek Russell Brand.
"Ik heb de macht om onbeschermde seks te hebben", zei Perrry dreigend. De zangeres beloofde haar fans dat haar komende concerttoer nog 'ranziger' zou zijn dan haar vorige. "Misschien laat ik jullie wel mijn jarretel zien."
quote:Despite her attempts to further her acting career, Mariah Carey has dropped out of Tyler Perry's new film on Tuesday. Filming was to start next month on the adaptation of the 1975 play For Colored Girls Who Have Considered Suicide When the Rainbow Is Enuf.
And this is just fueling the fire that the singer is preggers!
"I'm not at liberty to discuss her personal life at this time," said Mimi's rep.
Out with it, honey!
quote:So to recap: Shortly after Tila's "wifey" Casey Johnson died, she announced that she was with child. Tila claimed the father of her baby was The Game. The Game denied this. Tila later promised to announce the real identity of the father. But before she got to do that, Tila "dented" her head this past weekend and had to go to the hospital. Then a couple of days later, Tila complained about pains in her stomach. And now it finally seems that Tila's shadow fetus is nothing but an old storyline. Just like that.
Before boarding a flight to Australia (apologies to Australians) yesterday evening, Tila told the paps that she had a miscarriage. Even the fraudulent palm reader with halitosis (who once told me I was going to meet the WOMAN of my wet dreams soon) could see this one coming. I mean, in Elphin "Tila Tequila" translates into "lying troll."
Ik hoop maar niet dat alle mensen zo overgevoelig wordenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:51 schreef octopussy het volgende:
Pfff , mevrouw wordt 'gewoon zwanger'. Beetje respectloos naar vrouwen die ongewild kinderloos zijn.
Ik denk dat die opmerking over Tila T ging, die breed uitgemeten deed of ze zwanger was en daarna een (redelijk breed uitgemeten) miskraam kreeg. En da's dan toch net wat anders als ' ik neem een kind'quote:Op maandag 31 mei 2010 21:36 schreef rena het volgende:
[..]
Ik hoop maar niet dat alle mensen zo overgevoelig wordenHet is natuurlijk zwaar k*t als het niet lukt en ik wil die problemen ook absoluut niet bagatelliseren, maar mogen we dan niks meer zeggen in de trant van ik "neem" een kind of ik "word" zwanger omdat we anders iemand kwetsen?
Nouja ik ben normaal gesproken ook niet zo overgevoelig hoor. Misschien komt het door de hormonenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:36 schreef rena het volgende:
[..]
Ik hoop maar niet dat alle mensen zo overgevoelig wordenHet is natuurlijk zwaar k*t als het niet lukt en ik wil die problemen ook absoluut niet bagatelliseren, maar mogen we dan niks meer zeggen in de trant van ik "neem" een kind of ik "word" zwanger omdat we anders iemand kwetsen?
Ah! Dat had ik verkeerd gelezen dan! Die Tila vind ik ook een achterlijk wijf ja, het zou me niet eens verbazen als ze gewoon gelogen heeft over een eventuele zwangerschapquote:Op maandag 31 mei 2010 22:09 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik denk dat die opmerking over Tila T ging, die breed uitgemeten deed of ze zwanger was en daarna een (redelijk breed uitgemeten) miskraam kreeg. En da's dan toch net wat anders als ' ik neem een kind'
Jezus wat een broekpakquote:Op maandag 31 mei 2010 20:00 schreef Enfermera het volgende:
Oh, Celine krijgt twins!Zie haar naam al in het lijstje staan ja, ik weet het
Isla Fisher:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ze aanheeft vind ik wat minder..
Ja vaak welquote:Op maandag 31 mei 2010 22:11 schreef octopussy het volgende:
Volgens mij is ze al zwanger of aan het proberen
quote:
Misschien probeert ze haar man van zich af te houden hiermeequote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mén, het is net een pyjama, veel sexlozer bestaat niet
Of het zit gewoon lekker en het boeit haar niet hoe ze eruit zietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:07 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Misschien probeert ze haar man van zich af te houden hiermee
Ja kan natuurlijk ook. Kan ik mezelf helemaaaaal niks bij voorstellen maar er zijn ongetwijfeld vrouwen die dat niet boeiend vinden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Of het zit gewoon lekker en het boeit haar niet hoe ze eruit ziet
Dat dus!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mén, het is net een pyjama, veel sexlozer bestaat niet
quote:Khloe Kardashian zwanger
Kim Kardashians jongere zus Khloe is twee maanden in verwachting van haar eerste kindje.
Khloe en haar man, Los Angeles Lakers-speler Lamar Odom trouwden op 27 september 2009. Hij heeft al twee kinderen bij een andere vrouw. Een bron vertelt: "Lamar is dolblij dat hij weer vader wordt. Hij vindt het echter minder leuk dat de baby natuurlijk ook een onderdeel van de Kardashians reallifesoap Keeping up with The Kardashians wordt. Lamar baalt zelf al dat hij in de serie voorkomt, en vindt het dan ook vreselijk dat zijn kind daar ook deel van gaat uitmaken."
Khloe's andere zus Kourtney beviel eind 2009 van haar eerste kind, en Khloe was zo dol op haar zoon dat ze zo snel mogelijk een eigen kindje wilde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |