abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82157403
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:23 schreef Farang het volgende:

[..]

Fout, fout en nog eens fout. Israël is de agressor want zij bezetten andermans land, PUNT.
Israel schiet niet zondermeer raketten naar Palestijnse woonwijken en schoolgebouwen.
Offence is the best Defence
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_82157423
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:03 schreef Farang het volgende:

[..]

- Israëlische blokkade van Gaza.
- Israël bezet de Westelijke Jordaanoever.
- Israël bezet de Golanhoogte en de Sheba boerderijen.
- Israël bezet Oost-Jeruzalem.

Over de andere misdaden wil ik het niet eens hebben.
Israël heeft een oorlog gewonnen van hun buren en annexeren dus maar Israël hoort Palestina als mede burgers te behandelen wat dus niet gebeurt
pi_82157457
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:25 schreef Farang het volgende:

[..]

Israël moet terugkeren naar de grenzen van voor 1967 en verder hun smoel houden.
israel moet helemaal niks.
pi_82157469
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:22 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Tot op bepaalde hoogte inderdaad
De daadwerkelijke agressie ligt hier toch echt bij de passagiers
Gezien wat hier

gebeurd vind ik dat die soldaten zich Christelijk gedragen ...mbt die andere wang.
Men, een sniper ,had toch heel makkelijk een paar van die gasten kunnen peggen

Israel heeft een blokkade om Gaza ...daar kan niets in of uit (is de bedoeling) zonder toestemming van Israel). de publieke druk op de levering van deze HULPGOEDEREN was groot genoeg, waarom dus niet die lading nog een keer door de Israelische autoriteiten laten checken?

Nu resulteert dit waarschijnlijk in confiskatie van alle goederen
(tenzij Israel echt goodwil toont en de spullen alsnog over land doorlat)
Wat hebben deze zogenaamde weldoeners bereikt....niets dus waar de gemiddelde Palestijn iets aan heeft.
Je blijft maar dezelfde punten aandragen terwijl deze eerder in ht topic al duizend keer onder uit zijn gehaald. Ik zal het toch maar even voor je herhalen: JAAA, hier zie je inderdaad de hulpverleners op de boot de soldaten aanvallen, omdat zij zich op de boot van de hulpverleners bevinden en daar zijn gekomen door zich met geweld toegang te verschaffen, met als doel het op elke manier tegen te gaan dat HULPGOEDEREN de Palestijnen bereiken. Deze hulpverleners zijn hun leven niet zeker en verdedigen zich. Snap je het nu een beetje?
pi_82157485
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:27 schreef mm1985 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het trieste aan dit hele verhaal.
  maandag 31 mei 2010 @ 19:28:16 #106
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_82157501
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:18 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Hé, knikkers, ook wel bekend als speelgoed. Iets dat door Israël verboden is.
Dat is om te zorgen dat het dek niet meer beloopbaar is, gebruiken ze ook altijd in tekenfilms.
pi_82157519
quote:

[..]

Israël moet terugkeren naar de grenzen van voor 1967 en verder hun smoel houden.
Kijk nu kunnen we praten...dat ben ik met je eens.
Maar dan ook geen raketten vanuit Gaza en de Westoever .
En als dat hert geval is zou er ook geen blokkade zijn.
En leven ze in pijs en vree naast elkaar.
  maandag 31 mei 2010 @ 19:28:39 #108
176916 Karrs
2007-2017
pi_82157521
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:26 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

Israël heeft een oorlog gewonnen van hun buren en annexeren dus maar Israël hoort Palestina als mede burgers te behandelen wat dus niet gebeurt
Nou, daar is ook wel reden toe.

Overigens zijn de Palestijnen in Israël zelf gewoon medeburgers. Vergeet dat ook niet, he.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_82157539
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:26 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Israel schiet niet zondermeer raketten naar Palestijnse woonwijken en schoolgebouwen.
Wat was eerst, de kip of het ei. De kolonisatie of het schieten met raketten?
Ik weet het niet, maar ik weet wel dat het beschieten een reactie is op het koloniseren. En niet andersom.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  maandag 31 mei 2010 @ 19:29:23 #110
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_82157557
Deze wapensmokkel die honderden doden tot gevolg had kunnen hebben is gelukkig tijdig gestopt. Ik hoop dat de Nederlandse terrorist die aan boord zat levenslang wordt opgesloten.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  maandag 31 mei 2010 @ 19:29:46 #111
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_82157580
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:22 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Tot op bepaalde hoogte inderdaad
De daadwerkelijke agressie ligt hier toch echt bij de passagiers
Gezien wat hier

gebeurd vind ik dat die soldaten zich Christelijk gedragen ...mbt die andere wang.
Men, een sniper ,had toch heel makkelijk een paar van die gasten kunnen peggen
Ook voor jou: 'apart' taalgebruik, het gaat nog steeds om mensen. De ene van een land dat anderen onderdrukt, de ander die daar niet blij mee is.
quote:
Israel heeft een blokkade om Gaza ...daar kan niets in of uit (is de bedoeling) zonder toestemming van Israel). de publieke druk op de levering van deze HULPGOEDEREN was groot genoeg, waarom dus niet die lading nog een keer door de Israelische autoriteiten laten checken?
Waarom überhaupt een blokkade waar zelfs jam niet doorheen mag? Of kippen?
quote:
Nu resulteert dit waarschijnlijk in confiskatie van alle goederen
(tenzij Israel echt goodwil toont en de spullen alsnog over land doorlat)
Wat hebben deze zogenaamde weldoeners bereikt....niets dus waar de gemiddelde Palestijn iets aan heeft.
Bekendheid, want de Israëlische propaganda kan dit op dit moment niet aan. Maar heel erg voor Israël is dat niet, er zijn genoeg mongolen die hen blind volgen, koste wat kost.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_82157608
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:29 schreef ouderejongere het volgende:
Deze wapensmokkel die honderden doden tot gevolg had kunnen hebben is gelukkig tijdig gestopt. Ik hoop dat de Nederlandse terrorist die aan boord zat levenslang wordt opgesloten.
Welke wapensmokkel? Bron?
  maandag 31 mei 2010 @ 19:31:08 #113
188877 Stupendous76
pi_82157648
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:24 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ja
De internationale druk was hoog genoeg omdat zonder vertraging te laten verlopen.
Laat Israel maar effe de spierballen rollen
Zolang er raketten op burgerwijken binnen de 1947 zone geschoten worden hebben ze groot gelijk

En dan hebben we het nog niet over de lebensraum-politiek van actieve kolonisatie, landjepik, extreem-joodse knokploegen, rechtsongelijkheid, etc.
Repent, Pray, Forgive
pi_82157656
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:12 schreef Aylin het volgende:

[..]

en dit is relevant omdat?? omdat er ook een aantal onschuldige Turkse hulpverleners zijn vermoord?
Een soort van, joh, zij behandelen Koerden niet goed, dus Turken mag je gewoon afschieten..
riighttt... lekker gezond ben jij in je bolletje he?
Waar zeg ik dat Turken afgeknald mogen worden? Je ijlt maar wat. Het punt is dat ieder ding dat Israel doet enorm uitvergroot wordt en met enorme drama's eromheen, terwijl in andere soortgelijke gevallen het niemand bijster veel kan schelen.
  maandag 31 mei 2010 @ 19:31:23 #115
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_82157665
quote:

[..]

De Arabieren moeten niet zo janken dat die oorlog slecht voor ze heeft uitgepakt, hadden ze hem maar niet moeten starten.
pi_82157672
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:28 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Utopie.
Israël zal nooit vredig kunnen samenleven met de andere landen in het Midden-Oosten, daarvoor zijn de verschillen te groot en zit de wederzijdse haat te diep.
Vredig zal het nooit worden zolang de staat Israël daar aanwezig is.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_82157689
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:26 schreef desiredbard het volgende:

[..]

De statistieken laten een ander beeld zien:
http://www.ifamericansknew.org

Offence is een strafbaar feit volgens Google-vertaling.
pi_82157726
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:29 schreef ouderejongere het volgende:
Potje knikkeren?
pi_82157727
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:26 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

Israël heeft het bezette grondgebied van de Egyptenaren teruggegeven in ruil voor vrede. Nu hetzelfde doen met de andere partijen als ze oprecht naar vrede streven.
pi_82157739
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:28 schreef Karrs het volgende:

[..]

Nou, daar is ook wel reden toe.

Overigens zijn de Palestijnen in Israël zelf gewoon medeburgers. Vergeet dat ook niet, he.

Stiekem vinden ze het veel beter in Israël ook al hebben ze minder rechten als joodse Israëliërs
pi_82157786
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:27 schreef mm1985 het volgende:

[..]

Dan moeten ze niet janken als de tegenpartij zich blijft verzetten en "Israël provoceert om misdaden zoals die van vandaag te plegen".
pi_82157838
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:27 schreef Aylin het volgende:

[..]

Je blijft maar dezelfde punten aandragen terwijl deze eerder in ht topic al duizend keer onder uit zijn gehaald. Ik zal het toch maar even voor je herhalen: JAAA, hier zie je inderdaad de hulpverleners op de boot de soldaten aanvallen, omdat zij zich op de boot van de hulpverleners bevinden en daar zijn gekomen door zich met geweld toegang te verschaffen, met als doel het op elke manier tegen te gaan dat HULPGOEDEREN de Palestijnen bereiken. Deze hulpverleners zijn hun leven niet zeker en verdedigen zich. Snap je het nu een beetje?
Ik denk dat jij het niet snapt.

Leg mij eens uit wat vredesactivisten zijn? In mijn gedachte en logica zijn dat mensen die protesteren tegen geweld. Als er een ding niet was, was het wel vrede.
Je gaat toch ook niet iemand (ook al is diegene fout) op z'n bek rammen zonder dat hij dat eerst bij jou doet?

Nee Israel houd geen hulpgoederen tegen, ze willen die controleren. En blijkbaar was dat nodig ook. Beetje wapens achterhouden en ja, catapulten en ijzeren stafen zijn wapens.
Als die hulpverleners echt HULP zouden verlenen zouden ze dat op een legale en doorzichtige manier moeten doen zodat de palenstijnse mensen er ook daadwerkelijk wat aan hebben.
Het oorspronkelijke doel was toch hulpgoederen leveren, of was dat nou geweld uitlokken?
  maandag 31 mei 2010 @ 19:35:05 #124
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82157840
gaat ook lekker in den haag, met die vredesactivisten
gretta is er ook weer als de kippen bij om de me te overtuigen dat de jood toch echt het verderfelijkste op aard is. en dat ze het jammer vindt dat er niet meer dan 6 miljoen zijn afgemaakt, waardoor ze nu in zuid last heeft van een 'klein gaza'.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_82157851
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:31 schreef Farang het volgende:

[..]

De statistieken laten een ander beeld zien:
http://www.ifamericansknew.org

Offence is een strafbaar feit volgens Google-vertaling.
Mooie site. Die zet ik ff onder m'n favorieten. Kan goed van pas komen.
pi_82157877
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:31 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat Turken afgeknald mogen worden? Je ijlt maar wat. Het punt is dat ieder ding dat Israel doet enorm uitvergroot wordt en met enorme drama's eromheen, terwijl in andere soortgelijke gevallen het niemand bijster veel kan schelen.
Jij bent degene die loopt te ijlen daar jij er blijkbaar totaal geen belang aan hecht dat er mensen zijn vermoord om niks en liever gaat zeuren als een kind in de kleuterklas als in: Waarom mag Israel dat niet, als Turkije of welk land dan ook wat doet wordt er niks gezegd en als Israel het doet wordt het uitvergroot.
pi_82157895
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:35 schreef zoalshetis het volgende:
gretta is er ook weer als de kippen bij om de me te overtuigen dat de jood toch echt het verderfelijkste op aard is. en dat ze het jammer vindt dat er niet meer dan 6 miljoen zijn afgemaakt, waardoor ze nu in zuid last heeft van een 'klein gaza'.
Anti-zionisme is niet gelijk aan Antisemitisme.
pi_82157916
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:31 schreef Nobu het volgende:

[..]

De Arabieren moeten niet zo janken dat die oorlog slecht voor ze heeft uitgepakt, hadden ze hem maar niet moeten starten.
Wellicht was het, gezien de huidige situatie, inderdaad beter als ze toentertijd niet ten strijde waren getrokken. Maar waarom trokken ze toen ter strijde?
pi_82157964
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:35 schreef zoalshetis het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ldemonstratie__.html
laat me raden Marokkaanse jeugd
  maandag 31 mei 2010 @ 19:37:52 #130
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82157996
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:36 schreef UltraR het volgende:

[..]

Anti-zionisme is niet gelijk aan Antisemitisme.
in haar geval zeker wel.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_82158088
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:27 schreef Aylin het volgende:

[..]

Hun leven niet zeker.... zo ook de israelisch schoolkindren niet als er weer een Kassam overvliegt
Er is ze een alternatief geboden: israelische haven - controlle goeder- transport over land
Snap je het nu een beetje?
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:29 schreef UltraR het volgende:

[..]

Wat was eerst, de kip of het ei. De kolonisatie of het schieten met raketten?
Ik weet het niet, maar ik weet wel dat het beschieten een reactie is op het koloniseren. En niet andersom.
Wiki het even
Men schiet op woonwijken binnen de 1967 afspraken.
Ja en er is een hop oud zeer en omgekomen/veminkte ouders kinderen noem maar op

Ondertussen heb je een tweede danwel derder generatie die in een illegaal huis in een joodse nederzetting woont...En dat is toch hun huis nu..... En ja dat zullen ze op moeten geven.

Het is zo makelijk niet

Je lost het echter niet op met kassams zelfmoordaanslagen en represailleacties.

hetis mischien wat veel gevraagd maar:
1) Geen Kasams = geen vergeldingsbombardement en geen blockade
2) geen uitbreiding nederzetting
3) lost de opheffing relocatie van setlers op met dialoog, laat israel ze uitkopen danwel laat ze tevree zijn met pallestijnse buren maar ze zijn dan ook onderhorig aan pallestijns bestuur. Zo niet dan klapjes

Ach was het maar zo makkelijk
pi_82158317
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:31 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

De EU dringt er bij Turkije aan om de Koerdische kwestie op te lossen alvorens ze bij de EU mogen.

De media schenken meer aandacht aan het Israël-Palestina conflict dan aan de Koerdische kwestie.

Maar bedenk wel dat als je de Koerden met Palestijnen vergelijkt, en Palestijnen met Koerden dat je indirect toegeeft dat Israël misdaden pleegt jegens het Palestijnse volk.
  maandag 31 mei 2010 @ 19:43:20 #133
188877 Stupendous76
pi_82158340
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:39 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Wiki het even
Men schiet op woonwijken binnen de 1967 afspraken.
Ja en er is een hop oud zeer en omgekomen/veminkte ouders kinderen noem maar op

Ondertussen heb je een tweede danwel derder generatie die in een illegaal huis in een joodse nederzetting woont...En dat is toch hun huis nu..... En ja dat zullen ze op moeten geven.
[..]
Vertel, welke illegale Palestijnse woningen? De enige die ik ken zijn van Israël.
Repent, Pray, Forgive
  maandag 31 mei 2010 @ 19:44:18 #134
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_82158385
Merkwaardig dat Israël er ingetrapt is. Was IMO weer de gewone moslim actie, geweld uit lokken met geweld en dan huilie gaan doen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_82158434
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:28 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Als je geen 'raketten' wilt koppen dan moet je een einde maken aan de bezetting.
pi_82158439
quote:
Hun leven niet zeker.... zo ook de israelisch schoolkindren niet als er weer een Kassam overvliegt
Er is ze een alternatief geboden: israelische haven - controlle goeder- transport over land
Snap je het nu een beetje?
Hahaha, ik snap het prima;) Jij helaas nog niet: hoe kun je nou goedpraten dat er mensen worden vermoord die humanitaire hulp willen verlenen?

Jij zegt er was een alternatief: het alternatief is dat alle hulpgoederen in handen van Israel komen en dus nooit en te nimmer bij de Palestijnen terecht zal komen. Als jij dat een alternatief noemt moet je toch maar eens opzoeken wat alternatief nu precies betekent.
pi_82158572
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:35 schreef Aylin het volgende:

[..]

Jij bent degene die loopt te ijlen daar jij er blijkbaar totaal geen belang aan hecht dat er mensen zijn vermoord om niks en liever gaat zeuren als een kind in de kleuterklas als in: Waarom mag Israel dat niet, als Turkije of welk land dan ook wat doet wordt er niks gezegd en als Israel het doet wordt het uitvergroot.
Geloof je echt dat het hier alleen om pure en oprechte humanitaire verontwaardiging gaat?

Ik betreur elke dode, of het nu een van die mensen op die boot was of alle andere mensen die vandaag door geweld om het leven gekomen zijn.
pi_82158574
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:44 schreef deedeetee het volgende:
Merkwaardig dat Israël er ingetrapt is. Was IMO weer de gewone moslim actie, geweld uit lokken met geweld en dan huilie gaan doen.
Israël is weer het slachtoffer.
pi_82158576
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:45 schreef Farang het volgende:

[..]

Als je geen 'raketten' wilt koppen dan moet je een einde maken aan de bezetting.
toen de kolonisten uit Gaza waren verwijderd in 2005 door nota bene Israël kregen ze als antwoord een stel raketten terug als antwoord
pi_82158579
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:45 schreef Aylin het volgende:

[..]

Jij zegt er was een alternatief: het alternatief is dat alle hulpgoederen in handen van Israel komen en dus nooit en te nimmer bij de Palestijnen terecht zal komen.
Heb je daar bronnen voor?

Btw worden die hulpgoederen alleen gecontroleerd, niet overgenomen of iets dergelijks.
pi_82158582
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:44 schreef deedeetee het volgende:
Anders lees je het bericht voor je reageert.

[ Bericht 0% gewijzigd door OldJeller op 31-05-2010 19:54:23 ]
pi_82158741
Israel says it allows about 15,000 tonnes of humanitarian aid into Gaza every week.

But the UN says this is less than a quarter of what is needed.

BBC
Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
pi_82158757
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:47 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

toen de kolonisten uit Gaza waren verwijderd in 2005 door nota bene Israël kregen ze als antwoord een stel raketten terug als antwoord
Dat was een toneelstukje van Israël. De kolonisten werden niet verwijderd, ze werden verplaatst naar de Westelijke Jordaanoever waar thans een kwart miljoen (of was het een half miljoen) illegale Joodse kolonisten verblijven op Palestijns grondgebied. Maak een einde aan de bezetting en blokkade en de raketten zullen stoppen. Zo simpel is het.
pi_82158764
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:43 schreef Farang het volgende:

[..]

De EU dringt er bij Turkije aan om de Koerdische kwestie op te lossen alvorens ze bij de EU mogen.

De media schenken meer aandacht aan het Israël-Palestina conflict dan aan de Koerdische kwestie.

Maar bedenk wel dat als je de Koerden met Palestijnen vergelijkt, en Palestijnen met Koerden dat je indirect toegeeft dat Israël misdaden pleegt jegens het Palestijnse volk.
Ja en, heb ik ergens beweerd dat Israel een heilig land is ofzo? Natuurlijk is het onrechtvaardig wat er aan het gebeuren is daar, maar het is wat mij betreft niet belangrijker dan andere conflicten. (die minder succesvol zijn in aandacht te trekken )
pi_82158789
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:47 schreef Prestige24h het volgende:

[..]

Heb je daar bronnen voor?

Btw worden die hulpgoederen alleen gecontroleerd, niet overgenomen of iets dergelijks.
Dat kun je toch wel inzien met gezond verstand? Je weet dat Israel de Palestijnen van de buitenwereld hebben afgesloten en het zijn nu muizen in de klauwen van een leeuw. En jij denkt dat Israel die hulpmiddelen toch aan de Palestijnen laat geven?
pi_82158859
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:47 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

toen de kolonisten uit Gaza waren verwijderd in 2005
Mediastunt om een wit voetje te halen bij critici / de internationale gemeenschap. "Zie je wel, we willen vrede."

Om vervolgens weer ergens anders illegale nederzettingen te bouwen.
pi_82158919
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:47 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

Geloof je echt dat het hier alleen om pure en oprechte humanitaire verontwaardiging gaat?

Ik betreur elke dode, of het nu een van die mensen op die boot was of alle andere mensen die vandaag door geweld om het leven gekomen zijn.
Fijn dat we het daar over eens zijn:)

En ja, dat eerste geloof ik echt. Kom op, denk je nu echt dat zij met zes schepen daarheen gaan om rotzooi te schoppen, die delven toch het onderspit? Zij gingen daar heen met de bedoeling (broodnodige) humanitaire hulp te verlenen en het zou Israel hebben gesierd als zij dit hadden toegelaten in plaats van op onschuldige mensen te schieten.
  maandag 31 mei 2010 @ 19:55:39 #148
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_82158944
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:47 schreef Farang het volgende:

[..]

Israël is weer het slachtoffer.
Neuh die kunnen tegenwoordig veel te goed van zich afbijten. De slachtofferrol laten ze aan anderen over die dat beter ligt .
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_82158996
quote:
Op maandag 31 mei 2010 18:35 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Zou, bijvoorbeeld, een Turkije dat dan ook mogen doen bij Israel?
Dat doen ze toch al bij Koerdistan en Noord-Cyprus?
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  maandag 31 mei 2010 @ 19:56:59 #150
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_82159002
De Palestijnen hebben vaker menselijke schilden gebruikt, zo ook vandaag weer. Al die standaardrechtse propaganda waar huillies elke keer mee aankomen lees ik niet eens meer.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_82159028
De ME probeert te voorkomen dat ze dichtbij de ambassade komen en heeft een charge uitgevoerd. NOS-verslaggever Peter Blok meldt dat activiste Gretta Duisenberg klappen heeft gekregen.

http://nos.nl/artikel/161(...)tie-in-den-haag.html
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_82159129
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:52 schreef Aylin het volgende:

[..]

Dat kun je toch wel inzien met gezond verstand? Je weet dat Israel de Palestijnen van de buitenwereld hebben afgesloten en het zijn nu muizen in de klauwen van een leeuw. En jij denkt dat Israel die hulpmiddelen toch aan de Palestijnen laat geven?
De palestijnen zijn helemaal niet afgesloten van de buitenwereld. Dat is een fabeltje.
De meeste palestijnen mogen wel niet buiten palestina komen zonder geldige reden, maar ze hebben nog steeds internet, telefoon, contact met buitenlandse personen dus ik snap niet waar je dat vandaan haalt.

Muizen in de klauwen van een leeuw? Geloof je het zelf? Volgens mij zijn het de palestijnen die elk contact verbreken met israelische diplomaten. Ook al is het vooral Hamas die het verpest voor de palestijnen, dat voegt nog niets er aan toe dat het land niet verantwoordelijk hoeft te worden gehouden voor zijn daden (raketten etc.).

Edit: Laat ze daar maar tegen protesteren, de terroristen die palestina verpesten.

Israel geeft jaarlijks miljoenen aan palestina en ze geven inderdaad voldoende hulpmiddelen en laten zelfs hulporganisaties toe om de mensen daar te helpen.
pi_82159131
quote:
Op maandag 31 mei 2010 18:46 schreef Re het volgende:
wat had het toch tof geweest als de Israeli gewoon het konvooi hadden doorgelaten en zo een beetje goodwil en positieve PR de wereld hadden ingeslingerd... maar nee dit is effectiever voor de stabiliteit in de regio
Dan staat het volgende konvooi volgeladen met wapens meteen klaar. Israel had weinig opties, net als de Palestijnen. Het is een houdgreep waarin ze elkaar vasthouden.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  maandag 31 mei 2010 @ 19:59:59 #154
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_82159132
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:57 schreef Caesu het volgende:
De ME probeert te voorkomen dat ze dichtbij de ambassade komen en heeft een charge uitgevoerd. NOS-verslaggever Peter Blok meldt dat activiste Gretta Duisenberg klappen heeft gekregen.

http://nos.nl/artikel/161(...)tie-in-den-haag.html
Gretta Duisenberg die klappen krijgt, dat maakt mijn dag weer goed.
pi_82159180
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:56 schreef ouderejongere het volgende:
De Palestijnen hebben vaker menselijke schilden gebruikt, zo ook vandaag weer. Al die standaardrechtse propaganda waar huillies elke keer mee aankomen lees ik niet eens meer.
Lees het bericht, troll. De activisten hadden uiteenlopende nationaliteiten. Van Amerikanen en Nederlanders tot Turken. Je posts in dit topic slaan tot zover als een tang op een varken.
pi_82159208
quote:
Op maandag 31 mei 2010 18:53 schreef UltraR het volgende:

[..]

Ooooh, het is maar een klein deel. Nee, dan is het niet erg. Weet je wat. De Turken en Marokkanen mogen ook Zuid-Holland tot eigen staat maken. Is toch maar een klein deel van Nederland.
Dat de Randstad toch al bijna?
pi_82159270
quote:
Op maandag 31 mei 2010 18:54 schreef Re het volgende:

[..]

dan hadden ze dat lekker aan land gedaan aldaar (Gaza dus), hadden ze gelijk aan kunnen tonen wat er allemaal aan boord zou zijn, maar nee... moest natuurlijk commandostyle... prima verder maar echt positieve reacties geeft het niet.
Dus Israelische douaniers moesten de Gazastrook binnen wandelen om het schip te controleren. Nee, dat was een leuk padvindersuitje geweest.
  maandag 31 mei 2010 @ 20:04:12 #158
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_82159317
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:59 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ze was net nog huillie aan het doen bij twee vandaag, zou het echt waar zijn? Ik hoop het wel
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_82159355
Mja, Israël graaft z'n eigen graaf. Niet nu, maar al jaren. Je vraagt je af of ze dat zelf niet zien? Het is heel leuk dat ze nu de onvoorwaardelijke steun hebben van Amerika, waarvoor Amerika overigens voor bloedt middels een verhoogde terreurdreiging -en wij ook-, maar daar houdt het zo'n beetje op. In de jaren zeventig was Israël een sympathiek land, zelfs toen de bezetting al jaren voortwoekerde, ondertussen zijn we dertig jaar verder, is de bezetting bijna halverwege het vijfde decennium en keert de demografie zich tegen hen. Ze redden het nu wel, maar behalve Amerika en Europese politici -en Arabische dictators- hebben ze geen steun. Dertig jaar later en Israëls traditionele bondgenoten of knechten hebben minder macht, Israël heeft minder populariteit en de Palestijnse bevolking is nog groter geworden.

Als Israël zo doorgaat, roeit het zichzelf en z'n joodse karakter binnen vijftig jaar uit.

Dus niet alleen omdat het misdadig is, niet alleen omdat ze Arabieren laten lijden, niet alleen omdat Israël een gevaar is voor de regio, niet alleen omdat Israël een gevaar is voor ónze veiligheid, niet alleen omdat Israël een gevaar is voor de rest van de wereld, maar ook omdat het huidige Israëlische beleid een gevaar is voor Israël zélf, dient de misdadige en dodelijk bezetting van Palestina beëindigd te worden.

Zoals ik eerder zei, laten we eerst eens beginnen met een Palestina-tribunaal. Maar helaas zal zoiets nog niets worden door de dogmatische en slaafse houding van Amerika en Europa.
pi_82159388
Joden die al-Jazeera belagen op het NOS journaal te zien
pi_82159496
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:59 schreef Nobu het volgende:

[..]

Die van mij ook.
En een sloot huilturken die klappen krijgen is ook geweldig
pi_82159521
Lekker rellen bij het binnenhof. Het Binnenhof moet het vandaag wel ontgelden, eerst een vliegtuigje, nu weer betogers.
pi_82159540
Domme actie van Israel, maar rellende Moslims die verder geen flut met dat conflict te maken hebben vind ik nog veel storender.
  maandag 31 mei 2010 @ 20:09:57 #164
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_82159581
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:08 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Die van mij ook.
En een sloot huilturken die klappen krijgen is ook geweldig
Die huilturken kunnen er weinig aan doen, die worden door radicale zenders die zij via hun schotels bekijken opgejut. Gretta heeft een vrije keuze en ze kiest voor terroristen. Wat zal Wim blij zijn dat hij dood is.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  maandag 31 mei 2010 @ 20:10:49 #165
104871 remlof
Europees federalist
pi_82159623
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:26 schreef Dagonet het volgende:
Palestina heeft een Gandhi nodig.
So true.

Hoewel een Israëlische Ghandi ook meer dan welkom zou zijn.
pi_82159626
mooie beelden van Gretta die een hoek krijgt. de ME

Een radicale turkse hulporganisatie. goh, waar zit de fail.
  maandag 31 mei 2010 @ 20:10:59 #167
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_82159633
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:09 schreef JohnLocke het volgende:
Domme actie van Israel, maar rellende Moslims die verder geen flut met dat conflict te maken hebben vind ik nog veel storender.
Palastina is onze land weet je, als ik daar woon gaat niks uitmaken weetje
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_82159678
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:09 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Die huilturken kunnen er weinig aan doen, die worden door radicale zenders die zij via hun schotels bekijken opgejut. Gretta heeft een vrije keuze en ze kiest voor terroristen. Wat zal Wim blij zijn dat hij dood is.
had het over de huilturken in Turkije zelf. Een radicale humanitaire organisatie.....hmmmmm
pi_82159694
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:10 schreef remlof het volgende:

[..]

So true.

Hoewel een Israëlische Ghandi ook meer dan welkom zou zijn.
We hebben een Israëlische Gorbatsjov nodig.
  maandag 31 mei 2010 @ 20:13:13 #170
4842 D-FENS
Weapon of mass distraction
pi_82159763
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:05 schreef Monidique het volgende:
Mja, Israël graaft z'n eigen graaf. Niet nu, maar al jaren. Je vraagt je af of ze dat zelf niet zien? Het is heel leuk dat ze nu de onvoorwaardelijke steun hebben van Amerika, waarvoor Amerika overigens voor bloedt middels een verhoogde terreurdreiging -en wij ook-, maar daar houdt het zo'n beetje op. In de jaren zeventig was Israël een sympathiek land, zelfs toen de bezetting al jaren voortwoekerde, ondertussen zijn we dertig jaar verder, is de bezetting bijna halverwege het vijfde decennium en keert de demografie zich tegen hen. Ze redden het nu wel, maar behalve Amerika en Europese politici -en Arabische dictators- hebben ze geen steun. Dertig jaar later en Israëls traditionele bondgenoten of knechten hebben minder macht, Israël heeft minder populariteit en de Palestijnse bevolking is nog groter geworden.

Als Israël zo doorgaat, roeit het zichzelf en z'n joodse karakter binnen vijftig jaar uit.

Dus niet alleen omdat het misdadig is, niet alleen omdat ze Arabieren laten lijden, niet alleen omdat Israël een gevaar is voor de regio, niet alleen omdat Israël een gevaar is voor ónze veiligheid, niet alleen omdat Israël een gevaar is voor de rest van de wereld, maar ook omdat het huidige Israëlische beleid een gevaar is voor Israël zélf, dient de misdadige en dodelijk bezetting van Palestina beëindigd te worden.

Zoals ik eerder zei, laten we eerst eens beginnen met een Palestina-tribunaal. Maar helaas zal zoiets nog niets worden door de dogmatische en slaafse houding van Amerika en Europa.
Dan hebben ze tenminste nog 50 jaar. Geef 't 6 maanden met de Nederlandse mentaliteit en de Israelische bevolking woont op de bodem van de Middelandse zee.

Als Israel IETS geleerd heeft is dat het zelf voor z'n veiligheid zal moeten zorgen. De hele wereld stond er bij en keek er naar in Auschwitz, Munchen en Entebbe, om maar eens een paar plaatsen te noemen.

En iets zegt me dat die schepen niet alleen Pickwick-doosjes aan boord hadden, zodat ze daar in Gaza de Joodse buren eens op de thee konden vragen.
People should stop blaspheming and comparing Lemmy to God. He might be a decent chap but he certainly isn't Lemmy.
  maandag 31 mei 2010 @ 20:13:30 #171
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_82159778
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:10 schreef Den_Haag het volgende:
Ergens al online?
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_82159790
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:09 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Volgens jou bezet Israël niet andermans land? De internationale gemeenschap heeft het bij het verkeerde eind als ze beweren dat Israël een bezetter is?
pi_82159801
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:09 schreef JohnLocke het volgende:
Ach, de onvrede groeit mondiaal, niet alleen bij moslims. Niet heel raar aangezien de misdaden van Israël keer op keer gedoogd worden door eigen regeringsleiders.
  maandag 31 mei 2010 @ 20:14:13 #174
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_82159818
Demonstranten die op RTL4 hun mening geven:
Israel moet van de kaart geveegd worden, dood aan israel, etc
Demonstranten die op het NOS Journaal hun mening geven
Ik ben hier als mens, we moet lief zijn voor elkaar.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 31 mei 2010 @ 20:14:17 #175
104871 remlof
Europees federalist
pi_82159825
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:12 schreef Monidique het volgende:

[..]

We hebben een Israëlische Gorbatsjov nodig.
Ik ben toch bang dat dat niet zal gebeuren zolang Israël nog op onvoorwaardelijke steun uit de VS kan rekenen. Misschien over een jaar of vijftig, als China de dominante wereldmacht is.
  maandag 31 mei 2010 @ 20:15:01 #176
67174 Dos37
Come on Twente
pi_82159855
Nico Dijkshoorn had net een mooi gedicht
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 31 mei 2010 @ 20:15:13 #177
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_82159862
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:10 schreef Den_Haag het volgende:

Een radicale turkse hulporganisatie. goh, waar zit de fail.
linkje
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  maandag 31 mei 2010 @ 20:15:50 #178
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_82159900
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Demonstranten die op RTL4 hun mening geven:
Israel moet van de kaart geveegd worden, dood aan israel, etc
Demonstranten die op het NOS Journaal hun mening geven
Ik ben hier als mens, we moet lief zijn voor elkaar.
De waarheid ligt er ergens tussenin.....
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_82159938
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:14 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik ben toch bang dat dat niet zal gebeuren zolang Israël nog op onvoorwaardelijke steun uit de VS kan rekenen. Misschien over een jaar of vijftig, als China de dominante wereldmacht is.
Absoluut en dat is dom, want zoals ik hierboven al poog uit te leggen, Israël graaft z'n eigen graf en bereidt de vernietiging van Israël en het joodse karakter ervan alleen maar voor. Wat dat betreft is het een zeer positief teken dat Turkije zich steeds meer pro-humanisme opstelt.
pi_82159942
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:13 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Ergens al online?
misschien zo op de NOS site.
pi_82159949
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:11 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

had het over de huilturken in Turkije zelf. Een radicale humanitaire organisatie.....hmmmmm
De leden van die radicale organisatie waren niet de enigen op die schepen. Er zat ook een
holocaustoverlevende, een nobelprijswinnaar, enkele parlementsleden en vele andere prominenten bij.
  maandag 31 mei 2010 @ 20:17:15 #182
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_82159974
http://egyptianchronicles(...)reedom-flotilla.html

Dat stukje bevat wel belangrijke gegevens over al het gedoe van vanochtend.

En
http://www.dailymotion.co(...)s#from=embed?start=4

Ik vraag me af waarom de soldaten zo'n lijst bij zich hebben.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  maandag 31 mei 2010 @ 20:19:11 #184
45206 Pietverdriet
pi_82160082
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:15 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

De waarheid ligt er ergens tussenin.....
Wat opvalt is dat het NOS Journaal, dat altijd en eeuwig positief was over israel, nu zeer negatief is. De Palestijnen als boze fanatiekelingen, en nu als lieve humanisten.
pi_82160097
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:51 schreef Farang het volgende:

[..]

Dat was een toneelstukje van Israël. De kolonisten werden niet verwijderd, ze werden verplaatst naar de Westelijke Jordaanoever waar thans een kwart miljoen (of was het een half miljoen) illegale Joodse kolonisten verblijven op Palestijns grondgebied. Maak een einde aan de bezetting en blokkade en de raketten zullen stoppen. Zo simpel is het.
of die voor 2005 nog niet zaten
  maandag 31 mei 2010 @ 20:20:29 #186
45206 Pietverdriet
pi_82160157
quote:
goedzo, lange lat erover.
pi_82160203
Niemand durft iets tegen Israël. Die gasten zijn in hun eentje ook aso sterk. (Egypte iemand?)
  maandag 31 mei 2010 @ 20:21:53 #188
45206 Pietverdriet
pi_82160223
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:51 schreef Farang het volgende:

[..]

Goh, niet door wat er de afgelopen 10-15 jaar gebeurd is?
Het ligt allemaal aan Israel?
Hoe simpel ben je dan.
pi_82160238
quote:
nu ff wachten op de beelden
pi_82160285
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:21 schreef The_Avatar het volgende:
Niemand durft iets tegen Israël. Die gasten zijn in hun eentje ook aso sterk. (Egypte iemand?)
Nou ja, "eentje". De Amerikaanse overheid is wettelijk verplicht Israël militaire steun te verlenen.
  maandag 31 mei 2010 @ 20:23:26 #191
276646 -Kadesh-
The Protectors of the Garden
pi_82160314
quote:
'Gretta Duisenberg geslagen bij demonstratie'

AMSTERDAM - De pro-Palestijnse Gretta Duisenberg zegt te zijn geslagen door de ME bij de demonstratie maandagavond voor het gebouw van de Israëlische ambassade in Den Haag.

De politie ontkent vooralsnog dat Duisenberg geslagen is en wil eerst de videobeelden van de demonstratie bekijken. Daarna geeft de politie een verklaring of Duisenberg inderdaad geslagen is.

De demonstratie is gericht tegen de militaire actie van Israël tegen een hulpkonvooi, dat met schepen onderweg was van Cyprus naar de Gazastrook.

Enkele van de ruim driehonderd demonstranten begonnen met voorwerpen te gooien. De mobiele eenheid heeft een charge uitgevoerd om de gemoederen tot bedaren te brengen.
Ach gut ze heeft klappen gehad.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_82160330
http://yfrog.com/3upcjbj LOL Weet niet of die van vandaag is of eerder.
pi_82160359
gossie zeg er is wat aan de hand in het midden-oosten meteen voelen mensen zich in meerdere landen geroepen om te rellen en te protesteren. Alsof je er wat van voelt in Nederland. Dan heb ik het niet eens over die turken die in Ankara zitten te rellen.

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 31-05-2010 20:31:28 ]
pi_82160440
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:23 schreef StephanL het volgende:
http://yfrog.com/3upcjbj LOL Weet niet of die van vandaag is of eerder.
stiekem heeft ie wel laptop of pc met een processor uit Israël
pi_82160482
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:22 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nou ja, "eentje". De Amerikaanse overheid is wettelijk verplicht Israël militaire steun te verlenen.
Hoe kan je zoiets in eigen land wettelijk verplicht stellen betreffende een ander land?
Met andere woorden: hoe krijg je dat er doorheen?
pi_82160483
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:22 schreef Monidique het volgende:

[..]

Zie Zesdaagse Oorlog
Het sterkste wapen dat het midden oosten heeft is olie.

En zie het verschil
http://nl.wikipedia.org/w(...).C3.ABl_na_de_oorlog

Zie naar Troepensterkte en Verliezen. Israël is historische gezien een stuk beter

[ Bericht 11% gewijzigd door The_Avatar op 31-05-2010 20:32:40 ]
  maandag 31 mei 2010 @ 20:26:24 #197
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_82160500

Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_82160523
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:24 schreef mm1985 het volgende:
gossie zeg er is wat aan de hand in het midden-oosten meteen voelen mensen zich in meerdere landen geroepen om te rellen en te protesteren. Alsof je er wat van voelt in Nederland. Dan heb ik het niet eens over die werkloze turken die in Ankara zitten te rellen.
Ja want iedere Turk is werkloos en Turken mogen zich er niet om bekommeren dat hun onschuldige landgenoten zijn doodgeschoten door Israel.
pi_82160537
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:26 schreef ouderejongere het volgende:
[ afbeelding ]

jammer dat er geen me paard over rende
pi_82160539
Zij zal het ook gezellig hebben op de feestjes van haar man tussen alle Joodse bankiers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')