Israel schiet niet zondermeer raketten naar Palestijnse woonwijken en schoolgebouwen.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:23 schreef Farang het volgende:
[..]
Fout, fout en nog eens fout. Israël is de agressor want zij bezetten andermans land, PUNT.
Israël heeft een oorlog gewonnen van hun buren en annexeren dus maar Israël hoort Palestina als mede burgers te behandelen wat dus niet gebeurtquote:Op maandag 31 mei 2010 19:03 schreef Farang het volgende:
[..]
- Israëlische blokkade van Gaza.
- Israël bezet de Westelijke Jordaanoever.
- Israël bezet de Golanhoogte en de Sheba boerderijen.
- Israël bezet Oost-Jeruzalem.
Over de andere misdaden wil ik het niet eens hebben.
israel moet helemaal niks.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:25 schreef Farang het volgende:
[..]
Israël moet terugkeren naar de grenzen van voor 1967 en verder hun smoel houden.
Je blijft maar dezelfde punten aandragen terwijl deze eerder in ht topic al duizend keer onder uit zijn gehaald. Ik zal het toch maar even voor je herhalen: JAAA, hier zie je inderdaad de hulpverleners op de boot de soldaten aanvallen, omdat zij zich op de boot van de hulpverleners bevinden en daar zijn gekomen door zich met geweld toegang te verschaffen, met als doel het op elke manier tegen te gaan dat HULPGOEDEREN de Palestijnen bereiken. Deze hulpverleners zijn hun leven niet zeker en verdedigen zich. Snap je het nu een beetje?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:22 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Tot op bepaalde hoogte inderdaad
De daadwerkelijke agressie ligt hier toch echt bij de passagiers
Gezien wat hier
gebeurd vind ik dat die soldaten zich Christelijk gedragen ...mbt die andere wang.
Men, een sniper ,had toch heel makkelijk een paar van die gasten kunnen peggen
Israel heeft een blokkade om Gaza ...daar kan niets in of uit (is de bedoeling) zonder toestemming van Israel). de publieke druk op de levering van deze HULPGOEDEREN was groot genoeg, waarom dus niet die lading nog een keer door de Israelische autoriteiten laten checken?
Nu resulteert dit waarschijnlijk in confiskatie van alle goederen
(tenzij Israel echt goodwil toont en de spullen alsnog over land doorlat)
Wat hebben deze zogenaamde weldoeners bereikt....niets dus waar de gemiddelde Palestijn iets aan heeft.
Dat is om te zorgen dat het dek niet meer beloopbaar is, gebruiken ze ook altijd in tekenfilms.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:18 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Hé, knikkers, ook wel bekend als speelgoed. Iets dat door Israël verboden is.
Kijk nu kunnen we praten...dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:25 schreef Farang het volgende:
[..]
Israël moet terugkeren naar de grenzen van voor 1967 en verder hun smoel houden.
Nou, daar is ook wel reden toe.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:26 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Israël heeft een oorlog gewonnen van hun buren en annexeren dus maar Israël hoort Palestina als mede burgers te behandelen wat dus niet gebeurt
Wat was eerst, de kip of het ei. De kolonisatie of het schieten met raketten?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:26 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Israel schiet niet zondermeer raketten naar Palestijnse woonwijken en schoolgebouwen.
Offence is the best Defence
Ook voor jou: 'apart' taalgebruik, het gaat nog steeds om mensen. De ene van een land dat anderen onderdrukt, de ander die daar niet blij mee is.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:22 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Tot op bepaalde hoogte inderdaad
De daadwerkelijke agressie ligt hier toch echt bij de passagiers
Gezien wat hier
gebeurd vind ik dat die soldaten zich Christelijk gedragen ...mbt die andere wang.
Men, een sniper ,had toch heel makkelijk een paar van die gasten kunnen peggen
Waarom überhaupt een blokkade waar zelfs jam niet doorheen mag? Of kippen?quote:Israel heeft een blokkade om Gaza ...daar kan niets in of uit (is de bedoeling) zonder toestemming van Israel). de publieke druk op de levering van deze HULPGOEDEREN was groot genoeg, waarom dus niet die lading nog een keer door de Israelische autoriteiten laten checken?
Bekendheid, want de Israëlische propaganda kan dit op dit moment niet aan. Maar heel erg voor Israël is dat niet, er zijn genoeg mongolen die hen blind volgen, koste wat kost.quote:Nu resulteert dit waarschijnlijk in confiskatie van alle goederen
(tenzij Israel echt goodwil toont en de spullen alsnog over land doorlat)
Wat hebben deze zogenaamde weldoeners bereikt....niets dus waar de gemiddelde Palestijn iets aan heeft.
Welke wapensmokkel? Bron?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:29 schreef ouderejongere het volgende:
Deze wapensmokkel die honderden doden tot gevolg had kunnen hebben is gelukkig tijdig gestopt. Ik hoop dat de Nederlandse terrorist die aan boord zat levenslang wordt opgesloten.
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:24 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ja
De internationale druk was hoog genoeg omdat zonder vertraging te laten verlopen.
Laat Israel maar effe de spierballen rollen
Zolang er raketten op burgerwijken binnen de 1947 zone geschoten worden hebben ze groot gelijk
Waar zeg ik dat Turken afgeknald mogen worden? Je ijlt maar wat. Het punt is dat ieder ding dat Israel doet enorm uitvergroot wordt en met enorme drama's eromheen, terwijl in andere soortgelijke gevallen het niemand bijster veel kan schelen.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:12 schreef Aylin het volgende:
[..]
en dit is relevant omdat?? omdat er ook een aantal onschuldige Turkse hulpverleners zijn vermoord?
Een soort van, joh, zij behandelen Koerden niet goed, dus Turken mag je gewoon afschieten..
riighttt... lekker gezond ben jij in je bolletje he?
De Arabieren moeten niet zo janken dat die oorlog slecht voor ze heeft uitgepakt, hadden ze hem maar niet moeten starten.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:25 schreef Farang het volgende:
[..]
Utopie.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:28 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Kijk nu kunnen we praten...dat ben ik met je eens.
Maar dan ook geen raketten vanuit Gaza en de Westoever .
En als dat hert geval is zou er ook geen blokkade zijn.
En leven ze in pijs en vree naast elkaar.
De statistieken laten een ander beeld zien:quote:Op maandag 31 mei 2010 19:26 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Israel schiet niet zondermeer raketten naar Palestijnse woonwijken en schoolgebouwen.
Offence is the best Defence
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:29 schreef ouderejongere het volgende:
Deze wapensmokkel die honderden doden tot gevolg had kunnen hebben is gelukkig tijdig gestopt. Ik hoop dat de Nederlandse terrorist die aan boord zat levenslang wordt opgesloten.
Israël heeft het bezette grondgebied van de Egyptenaren teruggegeven in ruil voor vrede. Nu hetzelfde doen met de andere partijen als ze oprecht naar vrede streven.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:26 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Israël heeft een oorlog gewonnen van hun buren en annexeren dus maar Israël hoort Palestina als mede burgers te behandelen wat dus niet gebeurt
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:28 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nou, daar is ook wel reden toe.
Overigens zijn de Palestijnen in Israël zelf gewoon medeburgers. Vergeet dat ook niet, he.
Dan moeten ze niet janken als de tegenpartij zich blijft verzetten en "Israël provoceert om misdaden zoals die van vandaag te plegen".quote:
Ik denk dat jij het niet snapt.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:27 schreef Aylin het volgende:
[..]
Je blijft maar dezelfde punten aandragen terwijl deze eerder in ht topic al duizend keer onder uit zijn gehaald. Ik zal het toch maar even voor je herhalen: JAAA, hier zie je inderdaad de hulpverleners op de boot de soldaten aanvallen, omdat zij zich op de boot van de hulpverleners bevinden en daar zijn gekomen door zich met geweld toegang te verschaffen, met als doel het op elke manier tegen te gaan dat HULPGOEDEREN de Palestijnen bereiken. Deze hulpverleners zijn hun leven niet zeker en verdedigen zich. Snap je het nu een beetje?
Mooie site. Die zet ik ff onder m'n favorieten. Kan goed van pas komen.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:31 schreef Farang het volgende:
[..]
De statistieken laten een ander beeld zien:
http://www.ifamericansknew.org
Offence is een strafbaar feit volgens Google-vertaling.
Jij bent degene die loopt te ijlen daar jij er blijkbaar totaal geen belang aan hecht dat er mensen zijn vermoord om niks en liever gaat zeuren als een kind in de kleuterklas als in: Waarom mag Israel dat niet, als Turkije of welk land dan ook wat doet wordt er niks gezegd en als Israel het doet wordt het uitvergroot.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:31 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat Turken afgeknald mogen worden? Je ijlt maar wat. Het punt is dat ieder ding dat Israel doet enorm uitvergroot wordt en met enorme drama's eromheen, terwijl in andere soortgelijke gevallen het niemand bijster veel kan schelen.
Anti-zionisme is niet gelijk aan Antisemitisme.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:35 schreef zoalshetis het volgende:
gaat ook lekker in den haag, met die vredesactivisten![]()
gretta is er ook weer als de kippen bij om de me te overtuigen dat de jood toch echt het verderfelijkste op aard is. en dat ze het jammer vindt dat er niet meer dan 6 miljoen zijn afgemaakt, waardoor ze nu in zuid last heeft van een 'klein gaza'.
Wellicht was het, gezien de huidige situatie, inderdaad beter als ze toentertijd niet ten strijde waren getrokken. Maar waarom trokken ze toen ter strijde?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:31 schreef Nobu het volgende:
[..]
De Arabieren moeten niet zo janken dat die oorlog slecht voor ze heeft uitgepakt, hadden ze hem maar niet moeten starten.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ldemonstratie__.htmlquote:Op maandag 31 mei 2010 19:35 schreef zoalshetis het volgende:
gaat ook lekker in den haag, met die vredesactivisten![]()
gretta is er ook weer als de kippen bij om de me te overtuigen dat de jood toch echt het verderfelijkste op aard is. en dat ze het jammer vindt dat er niet meer dan 6 miljoen zijn afgemaakt, waardoor ze nu in zuid last heeft van een 'klein gaza'.
in haar geval zeker wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:36 schreef UltraR het volgende:
[..]
Anti-zionisme is niet gelijk aan Antisemitisme.
Hun leven niet zeker.... zo ook de israelisch schoolkindren niet als er weer een Kassam overvliegtquote:Op maandag 31 mei 2010 19:27 schreef Aylin het volgende:
[..]
Je blijft maar dezelfde punten aandragen terwijl deze eerder in ht topic al duizend keer onder uit zijn gehaald. Ik zal het toch maar even voor je herhalen: JAAA, hier zie je inderdaad de hulpverleners op de boot de soldaten aanvallen, omdat zij zich op de boot van de hulpverleners bevinden en daar zijn gekomen door zich met geweld toegang te verschaffen, met als doel het op elke manier tegen te gaan dat HULPGOEDEREN de Palestijnen bereiken. Deze hulpverleners zijn hun leven niet zeker en verdedigen zich. Snap je het nu een beetje?
Wiki het evenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:29 schreef UltraR het volgende:
[..]
Wat was eerst, de kip of het ei. De kolonisatie of het schieten met raketten?
Ik weet het niet, maar ik weet wel dat het beschieten een reactie is op het koloniseren. En niet andersom.
De EU dringt er bij Turkije aan om de Koerdische kwestie op te lossen alvorens ze bij de EU mogen.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:31 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat Turken afgeknald mogen worden? Je ijlt maar wat. Het punt is dat ieder ding dat Israel doet enorm uitvergroot wordt en met enorme drama's eromheen, terwijl in andere soortgelijke gevallen het niemand bijster veel kan schelen.
Vertel, welke illegale Palestijnse woningen? De enige die ik ken zijn van Israël.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:39 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Wiki het even
Men schiet op woonwijken binnen de 1967 afspraken.
Ja en er is een hop oud zeer en omgekomen/veminkte ouders kinderen noem maar op
Ondertussen heb je een tweede danwel derder generatie die in een illegaal huis in een joodse nederzetting woont...En dat is toch hun huis nu..... En ja dat zullen ze op moeten geven.
[..]
Als je geen 'raketten' wilt koppen dan moet je een einde maken aan de bezetting.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:28 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Kijk nu kunnen we praten...dat ben ik met je eens.
Maar dan ook geen raketten vanuit Gaza en de Westoever .
En als dat hert geval is zou er ook geen blokkade zijn.
En leven ze in pijs en vree naast elkaar.
Hahaha, ik snap het prima;) Jij helaas nog niet: hoe kun je nou goedpraten dat er mensen worden vermoord die humanitaire hulp willen verlenen?quote:Hun leven niet zeker.... zo ook de israelisch schoolkindren niet als er weer een Kassam overvliegt
Er is ze een alternatief geboden: israelische haven - controlle goeder- transport over land
Snap je het nu een beetje?
Geloof je echt dat het hier alleen om pure en oprechte humanitaire verontwaardiging gaat?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:35 schreef Aylin het volgende:
[..]
Jij bent degene die loopt te ijlen daar jij er blijkbaar totaal geen belang aan hecht dat er mensen zijn vermoord om niks en liever gaat zeuren als een kind in de kleuterklas als in: Waarom mag Israel dat niet, als Turkije of welk land dan ook wat doet wordt er niks gezegd en als Israel het doet wordt het uitvergroot.
Israël is weer het slachtoffer.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:44 schreef deedeetee het volgende:
Merkwaardig dat Israël er ingetrapt is. Was IMO weer de gewone moslim actie, geweld uit lokken met geweld en dan huilie gaan doen.
toen de kolonisten uit Gaza waren verwijderd in 2005 door nota bene Israël kregen ze als antwoord een stel raketten terug als antwoordquote:Op maandag 31 mei 2010 19:45 schreef Farang het volgende:
[..]
Als je geen 'raketten' wilt koppen dan moet je een einde maken aan de bezetting.
Heb je daar bronnen voor?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:45 schreef Aylin het volgende:
[..]
Jij zegt er was een alternatief: het alternatief is dat alle hulpgoederen in handen van Israel komen en dus nooit en te nimmer bij de Palestijnen terecht zal komen.
Anders lees je het bericht voor je reageert.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:44 schreef deedeetee het volgende:
Merkwaardig dat Israël er ingetrapt is. Was IMO weer de gewone moslim actie, geweld uit lokken met geweld en dan huilie gaan doen.
Dat was een toneelstukje van Israël. De kolonisten werden niet verwijderd, ze werden verplaatst naar de Westelijke Jordaanoever waar thans een kwart miljoen (of was het een half miljoen) illegale Joodse kolonisten verblijven op Palestijns grondgebied. Maak een einde aan de bezetting en blokkade en de raketten zullen stoppen. Zo simpel is het.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:47 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
toen de kolonisten uit Gaza waren verwijderd in 2005 door nota bene Israël kregen ze als antwoord een stel raketten terug als antwoord
Ja en, heb ik ergens beweerd dat Israel een heilig land is ofzo? Natuurlijk is het onrechtvaardig wat er aan het gebeuren is daar, maar het is wat mij betreft niet belangrijker dan andere conflicten. (die minder succesvol zijn in aandacht te trekkenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:43 schreef Farang het volgende:
[..]
De EU dringt er bij Turkije aan om de Koerdische kwestie op te lossen alvorens ze bij de EU mogen.
De media schenken meer aandacht aan het Israël-Palestina conflict dan aan de Koerdische kwestie.
Maar bedenk wel dat als je de Koerden met Palestijnen vergelijkt, en Palestijnen met Koerden dat je indirect toegeeft dat Israël misdaden pleegt jegens het Palestijnse volk.
Dat kun je toch wel inzien met gezond verstand? Je weet dat Israel de Palestijnen van de buitenwereld hebben afgesloten en het zijn nu muizen in de klauwen van een leeuw. En jij denkt dat Israel die hulpmiddelen toch aan de Palestijnen laat geven?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:47 schreef Prestige24h het volgende:
[..]
Heb je daar bronnen voor?
Btw worden die hulpgoederen alleen gecontroleerd, niet overgenomen of iets dergelijks.
Mediastunt om een wit voetje te halen bij critici / de internationale gemeenschap. "Zie je wel, we willen vrede."quote:Op maandag 31 mei 2010 19:47 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
toen de kolonisten uit Gaza waren verwijderd in 2005
Fijn dat we het daar over eens zijn:)quote:Op maandag 31 mei 2010 19:47 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Geloof je echt dat het hier alleen om pure en oprechte humanitaire verontwaardiging gaat?![]()
Ik betreur elke dode, of het nu een van die mensen op die boot was of alle andere mensen die vandaag door geweld om het leven gekomen zijn.
Neuh die kunnen tegenwoordig veel te goed van zich afbijten. De slachtofferrol laten ze aan anderen over die dat beter ligt .quote:
Dat doen ze toch al bij Koerdistan en Noord-Cyprus?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:35 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Zou, bijvoorbeeld, een Turkije dat dan ook mogen doen bij Israel?
De palestijnen zijn helemaal niet afgesloten van de buitenwereld. Dat is een fabeltje.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:52 schreef Aylin het volgende:
[..]
Dat kun je toch wel inzien met gezond verstand? Je weet dat Israel de Palestijnen van de buitenwereld hebben afgesloten en het zijn nu muizen in de klauwen van een leeuw. En jij denkt dat Israel die hulpmiddelen toch aan de Palestijnen laat geven?
Dan staat het volgende konvooi volgeladen met wapens meteen klaar. Israel had weinig opties, net als de Palestijnen. Het is een houdgreep waarin ze elkaar vasthouden.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:46 schreef Re het volgende:
wat had het toch tof geweest als de Israeli gewoon het konvooi hadden doorgelaten en zo een beetje goodwil en positieve PR de wereld hadden ingeslingerd... maar nee dit is effectiever voor de stabiliteit in de regio
Gretta Duisenberg die klappen krijgt, dat maakt mijn dag weer goed.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:57 schreef Caesu het volgende:
De ME probeert te voorkomen dat ze dichtbij de ambassade komen en heeft een charge uitgevoerd. NOS-verslaggever Peter Blok meldt dat activiste Gretta Duisenberg klappen heeft gekregen.
http://nos.nl/artikel/161(...)tie-in-den-haag.html
Lees het bericht, troll. De activisten hadden uiteenlopende nationaliteiten. Van Amerikanen en Nederlanders tot Turken. Je posts in dit topic slaan tot zover als een tang op een varken.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:56 schreef ouderejongere het volgende:
De Palestijnen hebben vaker menselijke schilden gebruikt, zo ook vandaag weer. Al die standaardrechtse propaganda waar huillies elke keer mee aankomen lees ik niet eens meer.
Dat de Randstad toch al bijna?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:53 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ooooh, het is maar een klein deel. Nee, dan is het niet erg. Weet je wat. De Turken en Marokkanen mogen ook Zuid-Holland tot eigen staat maken. Is toch maar een klein deel van Nederland.
Dus Israelische douaniers moesten de Gazastrook binnen wandelen om het schip te controleren. Nee, dat was een leuk padvindersuitje geweest.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:54 schreef Re het volgende:
[..]
dan hadden ze dat lekker aan land gedaan aldaar (Gaza dus), hadden ze gelijk aan kunnen tonen wat er allemaal aan boord zou zijn, maar nee... moest natuurlijk commandostyle... prima verder maar echt positieve reacties geeft het niet.
Ze was net nog huillie aan het doen bij twee vandaag, zou het echt waar zijn? Ik hoop het welquote:Op maandag 31 mei 2010 19:59 schreef Nobu het volgende:
[..]
Gretta Duisenberg die klappen krijgt, dat maakt mijn dag weer goed.
Die van mij ook.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:59 schreef Nobu het volgende:
[..]
Gretta Duisenberg die klappen krijgt, dat maakt mijn dag weer goed.
Die huilturken kunnen er weinig aan doen, die worden door radicale zenders die zij via hun schotels bekijken opgejut. Gretta heeft een vrije keuze en ze kiest voor terroristen. Wat zal Wim blij zijn dat hij dood is.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Die van mij ook.
En een sloot huilturken die klappen krijgen is ook geweldig
Palastina is onze land weet je, als ik daar woon gaat niks uitmaken weetjequote:Op maandag 31 mei 2010 20:09 schreef JohnLocke het volgende:
Domme actie van Israel, maar rellende Moslims die verder geen flut met dat conflict te maken hebben vind ik nog veel storender.
had het over de huilturken in Turkije zelf. Een radicale humanitaire organisatie.....hmmmmmquote:Op maandag 31 mei 2010 20:09 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Die huilturken kunnen er weinig aan doen, die worden door radicale zenders die zij via hun schotels bekijken opgejut. Gretta heeft een vrije keuze en ze kiest voor terroristen. Wat zal Wim blij zijn dat hij dood is.
We hebben een Israëlische Gorbatsjov nodig.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:10 schreef remlof het volgende:
[..]
So true.
Hoewel een Israëlische Ghandi ook meer dan welkom zou zijn.
Dan hebben ze tenminste nog 50 jaar. Geef 't 6 maanden met de Nederlandse mentaliteit en de Israelische bevolking woont op de bodem van de Middelandse zee.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:05 schreef Monidique het volgende:
Mja, Israël graaft z'n eigen graaf. Niet nu, maar al jaren. Je vraagt je af of ze dat zelf niet zien? Het is heel leuk dat ze nu de onvoorwaardelijke steun hebben van Amerika, waarvoor Amerika overigens voor bloedt middels een verhoogde terreurdreiging -en wij ook-, maar daar houdt het zo'n beetje op. In de jaren zeventig was Israël een sympathiek land, zelfs toen de bezetting al jaren voortwoekerde, ondertussen zijn we dertig jaar verder, is de bezetting bijna halverwege het vijfde decennium en keert de demografie zich tegen hen. Ze redden het nu wel, maar behalve Amerika en Europese politici -en Arabische dictators- hebben ze geen steun. Dertig jaar later en Israëls traditionele bondgenoten of knechten hebben minder macht, Israël heeft minder populariteit en de Palestijnse bevolking is nog groter geworden.
Als Israël zo doorgaat, roeit het zichzelf en z'n joodse karakter binnen vijftig jaar uit.
Dus niet alleen omdat het misdadig is, niet alleen omdat ze Arabieren laten lijden, niet alleen omdat Israël een gevaar is voor de regio, niet alleen omdat Israël een gevaar is voor ónze veiligheid, niet alleen omdat Israël een gevaar is voor de rest van de wereld, maar ook omdat het huidige Israëlische beleid een gevaar is voor Israël zélf, dient de misdadige en dodelijk bezetting van Palestina beëindigd te worden.
Zoals ik eerder zei, laten we eerst eens beginnen met een Palestina-tribunaal. Maar helaas zal zoiets nog niets worden door de dogmatische en slaafse houding van Amerika en Europa.
Ergens al online?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:10 schreef Den_Haag het volgende:mooie beelden van Gretta die een hoek krijgt. de ME
Volgens jou bezet Israël niet andermans land? De internationale gemeenschap heeft het bij het verkeerde eind als ze beweren dat Israël een bezetter is?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:09 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Die huilturken kunnen er weinig aan doen, die worden door radicale zenders die zij via hun schotels bekijken opgejut. Gretta heeft een vrije keuze en ze kiest voor terroristen. Wat zal Wim blij zijn dat hij dood is.
Ach, de onvrede groeit mondiaal, niet alleen bij moslims. Niet heel raar aangezien de misdaden van Israël keer op keer gedoogd worden door eigen regeringsleiders.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:09 schreef JohnLocke het volgende:
Domme actie van Israel, maar rellende Moslims die verder geen flut met dat conflict te maken hebben vind ik nog veel storender.
Ik ben toch bang dat dat niet zal gebeuren zolang Israël nog op onvoorwaardelijke steun uit de VS kan rekenen. Misschien over een jaar of vijftig, als China de dominante wereldmacht is.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
We hebben een Israëlische Gorbatsjov nodig.
linkjequote:Op maandag 31 mei 2010 20:10 schreef Den_Haag het volgende:
mooie beelden van Gretta die een hoek krijgt. de ME
Een radicale turkse hulporganisatie. goh, waar zit de fail.
De waarheid ligt er ergens tussenin.....quote:Op maandag 31 mei 2010 20:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Demonstranten die op RTL4 hun mening geven:
Israel moet van de kaart geveegd worden, dood aan israel, etc
Demonstranten die op het NOS Journaal hun mening geven
Ik ben hier als mens, we moet lief zijn voor elkaar.
Absoluut en dat is dom, want zoals ik hierboven al poog uit te leggen, Israël graaft z'n eigen graf en bereidt de vernietiging van Israël en het joodse karakter ervan alleen maar voor. Wat dat betreft is het een zeer positief teken dat Turkije zich steeds meer pro-humanisme opstelt.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben toch bang dat dat niet zal gebeuren zolang Israël nog op onvoorwaardelijke steun uit de VS kan rekenen. Misschien over een jaar of vijftig, als China de dominante wereldmacht is.
De leden van die radicale organisatie waren niet de enigen op die schepen. Er zat ook eenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
had het over de huilturken in Turkije zelf. Een radicale humanitaire organisatie.....hmmmmm
Wat opvalt is dat het NOS Journaal, dat altijd en eeuwig positief was over israel, nu zeer negatief is. De Palestijnen als boze fanatiekelingen, en nu als lieve humanisten.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:15 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
De waarheid ligt er ergens tussenin.....
of die voor 2005 nog niet zatenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:51 schreef Farang het volgende:
[..]
Dat was een toneelstukje van Israël. De kolonisten werden niet verwijderd, ze werden verplaatst naar de Westelijke Jordaanoever waar thans een kwart miljoen (of was het een half miljoen) illegale Joodse kolonisten verblijven op Palestijns grondgebied. Maak een einde aan de bezetting en blokkade en de raketten zullen stoppen. Zo simpel is het.
goedzo, lange lat erover.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:17 schreef StephanL het volgende:
foto http://www.telegraaf.nl/b(...)ie___.html?cid=short
Goh, niet door wat er de afgelopen 10-15 jaar gebeurd is?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:51 schreef Farang het volgende:
[..]
Dat was een toneelstukje van Israël. De kolonisten werden niet verwijderd, ze werden verplaatst naar de Westelijke Jordaanoever waar thans een kwart miljoen (of was het een half miljoen) illegale Joodse kolonisten verblijven op Palestijns grondgebied. Maak een einde aan de bezetting en blokkade en de raketten zullen stoppen. Zo simpel is het.
nu ff wachten op de beeldenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:17 schreef StephanL het volgende:
foto http://www.telegraaf.nl/b(...)ie___.html?cid=short
Nou ja, "eentje". De Amerikaanse overheid is wettelijk verplicht Israël militaire steun te verlenen.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:21 schreef The_Avatar het volgende:
Niemand durft iets tegen Israël. Die gasten zijn in hun eentje ook aso sterk. (Egypte iemand?)
Ach gut ze heeft klappen gehad.quote:'Gretta Duisenberg geslagen bij demonstratie'
AMSTERDAM - De pro-Palestijnse Gretta Duisenberg zegt te zijn geslagen door de ME bij de demonstratie maandagavond voor het gebouw van de Israëlische ambassade in Den Haag.
De politie ontkent vooralsnog dat Duisenberg geslagen is en wil eerst de videobeelden van de demonstratie bekijken. Daarna geeft de politie een verklaring of Duisenberg inderdaad geslagen is.
De demonstratie is gericht tegen de militaire actie van Israël tegen een hulpkonvooi, dat met schepen onderweg was van Cyprus naar de Gazastrook.
Enkele van de ruim driehonderd demonstranten begonnen met voorwerpen te gooien. De mobiele eenheid heeft een charge uitgevoerd om de gemoederen tot bedaren te brengen.
stiekem heeft ie wel laptop of pc met een processor uit Israëlquote:Op maandag 31 mei 2010 20:23 schreef StephanL het volgende:
http://yfrog.com/3upcjbj LOLWeet niet of die van vandaag is of eerder.
Hoe kan je zoiets in eigen land wettelijk verplicht stellen betreffende een ander land?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou ja, "eentje". De Amerikaanse overheid is wettelijk verplicht Israël militaire steun te verlenen.
Zie Zesdaagse Oorlogquote:Op maandag 31 mei 2010 20:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou ja, "eentje". De Amerikaanse overheid is wettelijk verplicht Israël militaire steun te verlenen.
Ja want iedere Turk is werkloos en Turken mogen zich er niet om bekommeren dat hun onschuldige landgenoten zijn doodgeschoten door Israel.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:24 schreef mm1985 het volgende:
gossie zeg er is wat aan de hand in het midden-oosten meteen voelen mensen zich in meerdere landen geroepen om te rellen en te protesteren. Alsof je er wat van voelt in Nederland. Dan heb ik het niet eens over die werkloze turken die in Ankara zitten te rellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |