Jij bent degene die loopt te ijlen daar jij er blijkbaar totaal geen belang aan hecht dat er mensen zijn vermoord om niks en liever gaat zeuren als een kind in de kleuterklas als in: Waarom mag Israel dat niet, als Turkije of welk land dan ook wat doet wordt er niks gezegd en als Israel het doet wordt het uitvergroot.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:31 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat Turken afgeknald mogen worden? Je ijlt maar wat. Het punt is dat ieder ding dat Israel doet enorm uitvergroot wordt en met enorme drama's eromheen, terwijl in andere soortgelijke gevallen het niemand bijster veel kan schelen.
Anti-zionisme is niet gelijk aan Antisemitisme.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:35 schreef zoalshetis het volgende:
gaat ook lekker in den haag, met die vredesactivisten![]()
gretta is er ook weer als de kippen bij om de me te overtuigen dat de jood toch echt het verderfelijkste op aard is. en dat ze het jammer vindt dat er niet meer dan 6 miljoen zijn afgemaakt, waardoor ze nu in zuid last heeft van een 'klein gaza'.
Wellicht was het, gezien de huidige situatie, inderdaad beter als ze toentertijd niet ten strijde waren getrokken. Maar waarom trokken ze toen ter strijde?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:31 schreef Nobu het volgende:
[..]
De Arabieren moeten niet zo janken dat die oorlog slecht voor ze heeft uitgepakt, hadden ze hem maar niet moeten starten.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ldemonstratie__.htmlquote:Op maandag 31 mei 2010 19:35 schreef zoalshetis het volgende:
gaat ook lekker in den haag, met die vredesactivisten![]()
gretta is er ook weer als de kippen bij om de me te overtuigen dat de jood toch echt het verderfelijkste op aard is. en dat ze het jammer vindt dat er niet meer dan 6 miljoen zijn afgemaakt, waardoor ze nu in zuid last heeft van een 'klein gaza'.
in haar geval zeker wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:36 schreef UltraR het volgende:
[..]
Anti-zionisme is niet gelijk aan Antisemitisme.
Hun leven niet zeker.... zo ook de israelisch schoolkindren niet als er weer een Kassam overvliegtquote:Op maandag 31 mei 2010 19:27 schreef Aylin het volgende:
[..]
Je blijft maar dezelfde punten aandragen terwijl deze eerder in ht topic al duizend keer onder uit zijn gehaald. Ik zal het toch maar even voor je herhalen: JAAA, hier zie je inderdaad de hulpverleners op de boot de soldaten aanvallen, omdat zij zich op de boot van de hulpverleners bevinden en daar zijn gekomen door zich met geweld toegang te verschaffen, met als doel het op elke manier tegen te gaan dat HULPGOEDEREN de Palestijnen bereiken. Deze hulpverleners zijn hun leven niet zeker en verdedigen zich. Snap je het nu een beetje?
Wiki het evenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:29 schreef UltraR het volgende:
[..]
Wat was eerst, de kip of het ei. De kolonisatie of het schieten met raketten?
Ik weet het niet, maar ik weet wel dat het beschieten een reactie is op het koloniseren. En niet andersom.
De EU dringt er bij Turkije aan om de Koerdische kwestie op te lossen alvorens ze bij de EU mogen.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:31 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat Turken afgeknald mogen worden? Je ijlt maar wat. Het punt is dat ieder ding dat Israel doet enorm uitvergroot wordt en met enorme drama's eromheen, terwijl in andere soortgelijke gevallen het niemand bijster veel kan schelen.
Vertel, welke illegale Palestijnse woningen? De enige die ik ken zijn van Israël.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:39 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Wiki het even
Men schiet op woonwijken binnen de 1967 afspraken.
Ja en er is een hop oud zeer en omgekomen/veminkte ouders kinderen noem maar op
Ondertussen heb je een tweede danwel derder generatie die in een illegaal huis in een joodse nederzetting woont...En dat is toch hun huis nu..... En ja dat zullen ze op moeten geven.
[..]
Als je geen 'raketten' wilt koppen dan moet je een einde maken aan de bezetting.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:28 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Kijk nu kunnen we praten...dat ben ik met je eens.
Maar dan ook geen raketten vanuit Gaza en de Westoever .
En als dat hert geval is zou er ook geen blokkade zijn.
En leven ze in pijs en vree naast elkaar.
Hahaha, ik snap het prima;) Jij helaas nog niet: hoe kun je nou goedpraten dat er mensen worden vermoord die humanitaire hulp willen verlenen?quote:Hun leven niet zeker.... zo ook de israelisch schoolkindren niet als er weer een Kassam overvliegt
Er is ze een alternatief geboden: israelische haven - controlle goeder- transport over land
Snap je het nu een beetje?
Geloof je echt dat het hier alleen om pure en oprechte humanitaire verontwaardiging gaat?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:35 schreef Aylin het volgende:
[..]
Jij bent degene die loopt te ijlen daar jij er blijkbaar totaal geen belang aan hecht dat er mensen zijn vermoord om niks en liever gaat zeuren als een kind in de kleuterklas als in: Waarom mag Israel dat niet, als Turkije of welk land dan ook wat doet wordt er niks gezegd en als Israel het doet wordt het uitvergroot.
Israël is weer het slachtoffer.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:44 schreef deedeetee het volgende:
Merkwaardig dat Israël er ingetrapt is. Was IMO weer de gewone moslim actie, geweld uit lokken met geweld en dan huilie gaan doen.
toen de kolonisten uit Gaza waren verwijderd in 2005 door nota bene Israël kregen ze als antwoord een stel raketten terug als antwoordquote:Op maandag 31 mei 2010 19:45 schreef Farang het volgende:
[..]
Als je geen 'raketten' wilt koppen dan moet je een einde maken aan de bezetting.
Heb je daar bronnen voor?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:45 schreef Aylin het volgende:
[..]
Jij zegt er was een alternatief: het alternatief is dat alle hulpgoederen in handen van Israel komen en dus nooit en te nimmer bij de Palestijnen terecht zal komen.
Anders lees je het bericht voor je reageert.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:44 schreef deedeetee het volgende:
Merkwaardig dat Israël er ingetrapt is. Was IMO weer de gewone moslim actie, geweld uit lokken met geweld en dan huilie gaan doen.
Dat was een toneelstukje van Israël. De kolonisten werden niet verwijderd, ze werden verplaatst naar de Westelijke Jordaanoever waar thans een kwart miljoen (of was het een half miljoen) illegale Joodse kolonisten verblijven op Palestijns grondgebied. Maak een einde aan de bezetting en blokkade en de raketten zullen stoppen. Zo simpel is het.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:47 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
toen de kolonisten uit Gaza waren verwijderd in 2005 door nota bene Israël kregen ze als antwoord een stel raketten terug als antwoord
Ja en, heb ik ergens beweerd dat Israel een heilig land is ofzo? Natuurlijk is het onrechtvaardig wat er aan het gebeuren is daar, maar het is wat mij betreft niet belangrijker dan andere conflicten. (die minder succesvol zijn in aandacht te trekkenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:43 schreef Farang het volgende:
[..]
De EU dringt er bij Turkije aan om de Koerdische kwestie op te lossen alvorens ze bij de EU mogen.
De media schenken meer aandacht aan het Israël-Palestina conflict dan aan de Koerdische kwestie.
Maar bedenk wel dat als je de Koerden met Palestijnen vergelijkt, en Palestijnen met Koerden dat je indirect toegeeft dat Israël misdaden pleegt jegens het Palestijnse volk.
Dat kun je toch wel inzien met gezond verstand? Je weet dat Israel de Palestijnen van de buitenwereld hebben afgesloten en het zijn nu muizen in de klauwen van een leeuw. En jij denkt dat Israel die hulpmiddelen toch aan de Palestijnen laat geven?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:47 schreef Prestige24h het volgende:
[..]
Heb je daar bronnen voor?
Btw worden die hulpgoederen alleen gecontroleerd, niet overgenomen of iets dergelijks.
Mediastunt om een wit voetje te halen bij critici / de internationale gemeenschap. "Zie je wel, we willen vrede."quote:Op maandag 31 mei 2010 19:47 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
toen de kolonisten uit Gaza waren verwijderd in 2005
Fijn dat we het daar over eens zijn:)quote:Op maandag 31 mei 2010 19:47 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Geloof je echt dat het hier alleen om pure en oprechte humanitaire verontwaardiging gaat?![]()
Ik betreur elke dode, of het nu een van die mensen op die boot was of alle andere mensen die vandaag door geweld om het leven gekomen zijn.
Neuh die kunnen tegenwoordig veel te goed van zich afbijten. De slachtofferrol laten ze aan anderen over die dat beter ligt .quote:
Dat doen ze toch al bij Koerdistan en Noord-Cyprus?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:35 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Zou, bijvoorbeeld, een Turkije dat dan ook mogen doen bij Israel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |