abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82159028
De ME probeert te voorkomen dat ze dichtbij de ambassade komen en heeft een charge uitgevoerd. NOS-verslaggever Peter Blok meldt dat activiste Gretta Duisenberg klappen heeft gekregen.

http://nos.nl/artikel/161(...)tie-in-den-haag.html
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_82159129
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:52 schreef Aylin het volgende:

[..]

Dat kun je toch wel inzien met gezond verstand? Je weet dat Israel de Palestijnen van de buitenwereld hebben afgesloten en het zijn nu muizen in de klauwen van een leeuw. En jij denkt dat Israel die hulpmiddelen toch aan de Palestijnen laat geven?
De palestijnen zijn helemaal niet afgesloten van de buitenwereld. Dat is een fabeltje.
De meeste palestijnen mogen wel niet buiten palestina komen zonder geldige reden, maar ze hebben nog steeds internet, telefoon, contact met buitenlandse personen dus ik snap niet waar je dat vandaan haalt.

Muizen in de klauwen van een leeuw? Geloof je het zelf? Volgens mij zijn het de palestijnen die elk contact verbreken met israelische diplomaten. Ook al is het vooral Hamas die het verpest voor de palestijnen, dat voegt nog niets er aan toe dat het land niet verantwoordelijk hoeft te worden gehouden voor zijn daden (raketten etc.).

Edit: Laat ze daar maar tegen protesteren, de terroristen die palestina verpesten.

Israel geeft jaarlijks miljoenen aan palestina en ze geven inderdaad voldoende hulpmiddelen en laten zelfs hulporganisaties toe om de mensen daar te helpen.
pi_82159131
quote:
Op maandag 31 mei 2010 18:46 schreef Re het volgende:
wat had het toch tof geweest als de Israeli gewoon het konvooi hadden doorgelaten en zo een beetje goodwil en positieve PR de wereld hadden ingeslingerd... maar nee dit is effectiever voor de stabiliteit in de regio
Dan staat het volgende konvooi volgeladen met wapens meteen klaar. Israel had weinig opties, net als de Palestijnen. Het is een houdgreep waarin ze elkaar vasthouden.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  maandag 31 mei 2010 @ 19:59:59 #154
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_82159132
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:57 schreef Caesu het volgende:
De ME probeert te voorkomen dat ze dichtbij de ambassade komen en heeft een charge uitgevoerd. NOS-verslaggever Peter Blok meldt dat activiste Gretta Duisenberg klappen heeft gekregen.

http://nos.nl/artikel/161(...)tie-in-den-haag.html
Gretta Duisenberg die klappen krijgt, dat maakt mijn dag weer goed.
pi_82159180
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:56 schreef ouderejongere het volgende:
De Palestijnen hebben vaker menselijke schilden gebruikt, zo ook vandaag weer. Al die standaardrechtse propaganda waar huillies elke keer mee aankomen lees ik niet eens meer.
Lees het bericht, troll. De activisten hadden uiteenlopende nationaliteiten. Van Amerikanen en Nederlanders tot Turken. Je posts in dit topic slaan tot zover als een tang op een varken.
pi_82159208
quote:
Op maandag 31 mei 2010 18:53 schreef UltraR het volgende:

[..]

Ooooh, het is maar een klein deel. Nee, dan is het niet erg. Weet je wat. De Turken en Marokkanen mogen ook Zuid-Holland tot eigen staat maken. Is toch maar een klein deel van Nederland.
Dat de Randstad toch al bijna?
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_82159270
quote:
Op maandag 31 mei 2010 18:54 schreef Re het volgende:

[..]

dan hadden ze dat lekker aan land gedaan aldaar (Gaza dus), hadden ze gelijk aan kunnen tonen wat er allemaal aan boord zou zijn, maar nee... moest natuurlijk commandostyle... prima verder maar echt positieve reacties geeft het niet.
Dus Israelische douaniers moesten de Gazastrook binnen wandelen om het schip te controleren. Nee, dat was een leuk padvindersuitje geweest.
  maandag 31 mei 2010 @ 20:04:12 #158
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_82159317
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:59 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ze was net nog huillie aan het doen bij twee vandaag, zou het echt waar zijn? Ik hoop het wel
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_82159355
Mja, Israël graaft z'n eigen graaf. Niet nu, maar al jaren. Je vraagt je af of ze dat zelf niet zien? Het is heel leuk dat ze nu de onvoorwaardelijke steun hebben van Amerika, waarvoor Amerika overigens voor bloedt middels een verhoogde terreurdreiging -en wij ook-, maar daar houdt het zo'n beetje op. In de jaren zeventig was Israël een sympathiek land, zelfs toen de bezetting al jaren voortwoekerde, ondertussen zijn we dertig jaar verder, is de bezetting bijna halverwege het vijfde decennium en keert de demografie zich tegen hen. Ze redden het nu wel, maar behalve Amerika en Europese politici -en Arabische dictators- hebben ze geen steun. Dertig jaar later en Israëls traditionele bondgenoten of knechten hebben minder macht, Israël heeft minder populariteit en de Palestijnse bevolking is nog groter geworden.

Als Israël zo doorgaat, roeit het zichzelf en z'n joodse karakter binnen vijftig jaar uit.

Dus niet alleen omdat het misdadig is, niet alleen omdat ze Arabieren laten lijden, niet alleen omdat Israël een gevaar is voor de regio, niet alleen omdat Israël een gevaar is voor ónze veiligheid, niet alleen omdat Israël een gevaar is voor de rest van de wereld, maar ook omdat het huidige Israëlische beleid een gevaar is voor Israël zélf, dient de misdadige en dodelijk bezetting van Palestina beëindigd te worden.

Zoals ik eerder zei, laten we eerst eens beginnen met een Palestina-tribunaal. Maar helaas zal zoiets nog niets worden door de dogmatische en slaafse houding van Amerika en Europa.
pi_82159388
Joden die al-Jazeera belagen op het NOS journaal te zien
pi_82159496
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:59 schreef Nobu het volgende:

[..]

Die van mij ook.
En een sloot huilturken die klappen krijgen is ook geweldig
pi_82159521
Lekker rellen bij het binnenhof. Het Binnenhof moet het vandaag wel ontgelden, eerst een vliegtuigje, nu weer betogers.
pi_82159540
Domme actie van Israel, maar rellende Moslims die verder geen flut met dat conflict te maken hebben vind ik nog veel storender.
  maandag 31 mei 2010 @ 20:09:57 #164
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_82159581
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:08 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Die van mij ook.
En een sloot huilturken die klappen krijgen is ook geweldig
Die huilturken kunnen er weinig aan doen, die worden door radicale zenders die zij via hun schotels bekijken opgejut. Gretta heeft een vrije keuze en ze kiest voor terroristen. Wat zal Wim blij zijn dat hij dood is.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  maandag 31 mei 2010 @ 20:10:49 #165
104871 remlof
Europees federalist
pi_82159623
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:26 schreef Dagonet het volgende:
Palestina heeft een Gandhi nodig.
So true.

Hoewel een Israëlische Ghandi ook meer dan welkom zou zijn.
pi_82159626
mooie beelden van Gretta die een hoek krijgt. de ME

Een radicale turkse hulporganisatie. goh, waar zit de fail.
  maandag 31 mei 2010 @ 20:10:59 #167
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_82159633
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:09 schreef JohnLocke het volgende:
Domme actie van Israel, maar rellende Moslims die verder geen flut met dat conflict te maken hebben vind ik nog veel storender.
Palastina is onze land weet je, als ik daar woon gaat niks uitmaken weetje
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_82159678
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:09 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Die huilturken kunnen er weinig aan doen, die worden door radicale zenders die zij via hun schotels bekijken opgejut. Gretta heeft een vrije keuze en ze kiest voor terroristen. Wat zal Wim blij zijn dat hij dood is.
had het over de huilturken in Turkije zelf. Een radicale humanitaire organisatie.....hmmmmm
pi_82159694
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:10 schreef remlof het volgende:

[..]

So true.

Hoewel een Israëlische Ghandi ook meer dan welkom zou zijn.
We hebben een Israëlische Gorbatsjov nodig.
  maandag 31 mei 2010 @ 20:13:13 #170
4842 D-FENS
Weapon of mass distraction
pi_82159763
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:05 schreef Monidique het volgende:
Mja, Israël graaft z'n eigen graaf. Niet nu, maar al jaren. Je vraagt je af of ze dat zelf niet zien? Het is heel leuk dat ze nu de onvoorwaardelijke steun hebben van Amerika, waarvoor Amerika overigens voor bloedt middels een verhoogde terreurdreiging -en wij ook-, maar daar houdt het zo'n beetje op. In de jaren zeventig was Israël een sympathiek land, zelfs toen de bezetting al jaren voortwoekerde, ondertussen zijn we dertig jaar verder, is de bezetting bijna halverwege het vijfde decennium en keert de demografie zich tegen hen. Ze redden het nu wel, maar behalve Amerika en Europese politici -en Arabische dictators- hebben ze geen steun. Dertig jaar later en Israëls traditionele bondgenoten of knechten hebben minder macht, Israël heeft minder populariteit en de Palestijnse bevolking is nog groter geworden.

Als Israël zo doorgaat, roeit het zichzelf en z'n joodse karakter binnen vijftig jaar uit.

Dus niet alleen omdat het misdadig is, niet alleen omdat ze Arabieren laten lijden, niet alleen omdat Israël een gevaar is voor de regio, niet alleen omdat Israël een gevaar is voor ónze veiligheid, niet alleen omdat Israël een gevaar is voor de rest van de wereld, maar ook omdat het huidige Israëlische beleid een gevaar is voor Israël zélf, dient de misdadige en dodelijk bezetting van Palestina beëindigd te worden.

Zoals ik eerder zei, laten we eerst eens beginnen met een Palestina-tribunaal. Maar helaas zal zoiets nog niets worden door de dogmatische en slaafse houding van Amerika en Europa.
Dan hebben ze tenminste nog 50 jaar. Geef 't 6 maanden met de Nederlandse mentaliteit en de Israelische bevolking woont op de bodem van de Middelandse zee.

Als Israel IETS geleerd heeft is dat het zelf voor z'n veiligheid zal moeten zorgen. De hele wereld stond er bij en keek er naar in Auschwitz, Munchen en Entebbe, om maar eens een paar plaatsen te noemen.

En iets zegt me dat die schepen niet alleen Pickwick-doosjes aan boord hadden, zodat ze daar in Gaza de Joodse buren eens op de thee konden vragen.
People should stop blaspheming and comparing Lemmy to God. He might be a decent chap but he certainly isn't Lemmy.
  maandag 31 mei 2010 @ 20:13:30 #171
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_82159778
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:10 schreef Den_Haag het volgende:
mooie beelden van Gretta die een hoek krijgt. de ME
Ergens al online?
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_82159790
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:09 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Volgens jou bezet Israël niet andermans land? De internationale gemeenschap heeft het bij het verkeerde eind als ze beweren dat Israël een bezetter is?
pi_82159801
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:09 schreef JohnLocke het volgende:
Ach, de onvrede groeit mondiaal, niet alleen bij moslims. Niet heel raar aangezien de misdaden van Israël keer op keer gedoogd worden door eigen regeringsleiders.
  maandag 31 mei 2010 @ 20:14:13 #174
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_82159818
Demonstranten die op RTL4 hun mening geven:
Israel moet van de kaart geveegd worden, dood aan israel, etc
Demonstranten die op het NOS Journaal hun mening geven
Ik ben hier als mens, we moet lief zijn voor elkaar.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 31 mei 2010 @ 20:14:17 #175
104871 remlof
Europees federalist
pi_82159825
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:12 schreef Monidique het volgende:

[..]

We hebben een Israëlische Gorbatsjov nodig.
Ik ben toch bang dat dat niet zal gebeuren zolang Israël nog op onvoorwaardelijke steun uit de VS kan rekenen. Misschien over een jaar of vijftig, als China de dominante wereldmacht is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')