abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82156514
quote:
Damn, lijken wel van die hooligan beesten zeg, die activisten....
pi_82156527
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:05 schreef UltraR het volgende:

[..]

Dat geschreven tekst in dat filmpje...
Alsof hij hoogstpersoonlijk de waarheid in pacht heeft.

Mensen die dergelijke filmpjes gaan posten op een forum en blijkbaar verwachten dat dat indruk maakt:
Jij bent niet in staat je ogen verder te laten kijken dan de geschreven tekts?
Intresseert mij niet hoevel typo's er in de titel van het filmpje staan. Het beeldmateriaal spreekt voor zichzelf.

Er wordt niet geschoten bij het aan boord gaan
Er klinken geen schoten terwijl een soldaat van leer krijgt met een end stalen pijp
Er klinkt geen schot terwijl er gestoken wordt

Dat makt het voor mij enkel aannemelijker dat de Israelis daadwerkelijk de waarheid spreken en pas zijn gaan schiten toen er op hen geschoten werd
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_82156548
Als ik ergens een hekel aan heb is het de dubbele standaard. Iedere schending van mensenrechten van Israelis veroorzaakt een enorm kabaal maar als Turken iets doen met Koerden hoor je niemand.
pi_82156644
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:09 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Als ik ergens een hekel aan heb is het de dubbele standaard. Iedere schending van mensenrechten van Israelis veroorzaakt een enorm kabaal maar als Turken iets doen met Koerden hoor je niemand.
Dubbele standaard is vervelend maar dat spreekt de Israëlische misdaden niet goed.
pi_82156698
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:09 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
en dit is relevant omdat?? omdat er ook een aantal onschuldige Turkse hulpverleners zijn vermoord?
Een soort van, joh, zij behandelen Koerden niet goed, dus Turken mag je gewoon afschieten..
riighttt... lekker gezond ben jij in je bolletje he?
pi_82156711
quote:
Waardeloos, nietszeggend filmpje met een paar onduidelijke beelden plus een hoop tekst (getypt door iemand die de basisschool niet heeft afgemaakt) die de 'waarheid' moet brengen. Je hebt er meer aan als je er een Jip en Janneke boekje op naslaat.
pi_82156733
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:06 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Moet je iets te verbergen hebben als je cement, prefab huizen en rolstoelen aan boord hebt?
Waarom dan ook zware katapultemn
Waarom dan je schip niet nog een keer door de israelische autoriteiten laten checken en de goederen via land leveren?
quote:
Ja, dat is echt ongelovulluk, dat stelletje terroristen zeg, niet normaal meer.
(Ho, wacht, terroristen die niet schieten? Hmm, daar moeten we nog snel een smoes voor bedenken.)
Steken wel, en gezien het aantal zware katapulten en knikkers....
heb je die katapult op die lamsbout gezien? youtubehet effe
quote:
Wat moet dat filmpje bewijzen? Dat men probeert een stel piraten van het schip af te meppen? (Geheel terecht overigens, niet zo ver daarvandaan sturen we onze eigen marine ook op piraten af.)
Oh dat is prima..
Maar dan niet gaan huilen als de "piraten" (ahem) ook fysiek worden.
En een menselijk schild van kinderen waaronder een baby van 18 maanden is gewoon ziek
Zeker als je hier dus op voorbereid was gezien de katapulten.

Ze waren gewaarschuwd ...een ander alternatief voor de levering van de noodhulp is geboden en niet aangenomen
  maandag 31 mei 2010 @ 19:13:52 #83
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_82156778
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:12 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Waardeloos, nietszeggend filmpje met een paar onduidelijke beelden plus een hoop tekst die de 'waarheid' moet brengen. Je hebt er meer aan als je een Jip en Janneke boekje op naslaat.
Voorlopig kan alleen Israel haar claims met beeldmateriaal onderbouwen, en dat terwijl dat beeldmateriaal ook nog eens door de andere parij is gemaakt.
pi_82156789
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:05 schreef DeParo het volgende:

[..]

Omfg, als reactie op wat, inderdaad telkens reacties op oorlogen en opstanden.
Uitgelokt en gevoerd door de vijanden van Israel niet andersom.
Direct nadat de VN resolutie mbt oprichting van de staat Israël in het Midden-Oosten was aangenomen, waar -alle- omringende landen tegen hadden gestemd, verklaarden zij de oorlog aan de nieuwe staat.
De VN is opgericht om vrede en veiligheid in de wereld te bevorderen en te waarborgen.

Maar ja, de Joden moesten hun eigen staat krijgen als 'goedmakertje' voor de holocaust, en de VS wilden ze blijkbaar niet op hun eigen gebied. 'Ach, dan geven we ze toch gewoon hun beloofde land? Dat heeft Engeland mooi toch al in haar bezit.'
Dat dit besluit een eeuwigdurende oorlog op zou leveren, en dat hadden ze toen ook prima kunnen voorzien getuige het standpunt van alle omringende landen, deed niet ter zake. Kortzichtig en onvoorstelbaar dom. En we plukken nu nog steeds de wrange vruchten. Vooral de Palestijnen -en- de Israëliërs die ook een vredig bestaan hadden kunnen leiden als ze niet zo krampachtig vast hadden gehouden aan een verhaal uit een bejaard en volkomen achterhaald boek.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  maandag 31 mei 2010 @ 19:14:34 #85
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82156816
quote:
Ik snap het niet, het waren toch vredesactivisten?
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_82156820
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:12 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Waardeloos, nietszeggend filmpje met een paar onduidelijke beelden plus een hoop tekst die de 'waarheid' moet brengen. Je hebt er meer aan als je er een Jip en Janneke boekje op naslaat.
Eerste filpje uit mijn OP is ook duidelijker. Heb de tweede allen even geplaatst vanwege de communicatie aan het begin .

Maar aan mijn eerste duidelijke filmpje ga je voorbij gemakshalve ...
hier dan even de link

Zo duidelijk genoeg

pi_82156838
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:13 schreef Nobu het volgende:

[..]

Voorlopig kan alleen Israel haar claims met beeldmateriaal onderbouwen, en dat terwijl dat beeldmateriaal ook nog eens door de andere parij is gemaakt.
Voorlopig niks. Een hoop onduidelijkheid.
Het vergt een gedegen onderzoek.
pi_82156876
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:14 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Eerste filpje uit mijn OP is ook duidelijker. Heb de tweede allen even geplaatst vanwege de communicatie aan het begin .

hier dan even de link

Zo duidelijk genoeg
Je kan filmpjes blijven posten, maar feit blijft dat als je wordt aangevallen je in de tegenaanval gaat.
Of keer jij altijd de ander je andere wang toe?
  maandag 31 mei 2010 @ 19:16:21 #89
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_82156900
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:12 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Waarom dan ook zware katapultemn
Zijn heel erg gemakkelijk te maken, met onafhankelijk onderzoek(!) kan je dat gemakkelijk achterhalen.
quote:
Waarom dan je schip niet nog een keer door de israelische autoriteiten laten checken en de goederen via land leveren?
Nóg een keer? Omdat je hulpgoederen aan boord hebt? En waarom persé via land (of het moet zijn vanwege die Europese haven die Israël vernietigd heeft...)
quote:
[..]

Steken wel, en gezien het aantal zware katapulten en knikkers....
heb je die katapult op die lamsbout gezien? youtubehet effe
Katapult op een lamsbout
quote:
[..]

Oh dat is prima..
Maar dan niet gaan huilen als de "piraten" (ahem) ook fysiek worden.
En een menselijk schild van kinderen waaronder een baby van 18 maanden is gewoon ziek
Zeker als je hier dus op voorbereid was gezien de katapulten.

Ze waren gewaarschuwd ...een ander alternatief voor de levering van de noodhulp is geboden en niet aangenomen
Een ander alternatief is er niet, Israël laat die mensen bewust versterven.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
  maandag 31 mei 2010 @ 19:16:33 #90
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82156926
quote:

[..]

hier dan even de link

Zo duidelijk genoeg
Ik zie alleen maar een catapult en een metalen staaf, that's all
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_82156934
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:08 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Jij bent niet in staat je ogen verder te laten kijken dan de geschreven tekts?
Intresseert mij niet hoevel typo's er in de titel van het filmpje staan. Het beeldmateriaal spreekt voor zichzelf.

Er wordt niet geschoten bij het aan boord gaan
Er klinken geen schoten terwijl een soldaat van leer krijgt met een end stalen pijp
Er klinkt geen schot terwijl er gestoken wordt

Dat makt het voor mij enkel aannemelijker dat de Israelis daadwerkelijk de waarheid spreken en pas zijn gaan schiten toen er op hen geschoten werd
1. die beelden heb ik ondertussen al 10x gezien. Niets nieuws afgezien van die tekst, dus ging ik ervan uit dat het je daar om ging.
2. Het zijn slechts fragmenten, geselecteerd door de schrijver van die tekst... Goh, verrassend dat er geen schoten te horen zijn. Op de complete versie van dat filmpje, en die heb jij vast ook al wel gezien, zijn wel degelijk schoten te horen.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  maandag 31 mei 2010 @ 19:18:00 #92
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_82156997
quote:

[..]

hier dan even de link

Zo duidelijk genoeg

Hé, knikkers, ook wel bekend als speelgoed. Iets dat door Israël verboden is.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_82157018
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:08 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Damn, lijken wel van die hooligan beesten zeg, die activisten....
Dat is dus duidelijk een tijdje later, toen het al licht was .. je herinnert je de footage van toen het nog donker was, al die gewonden?
pleased to meet you
pi_82157089
quote:

[..]

hier dan even de link

Zo duidelijk genoeg

Het eerste filmpje toont katapulten en een aantal staven. Je ziet ook wat gewonden. Wat er exact heeft plaatsgevonden wordt niet duidelijk. Hoe het er aan toe is aan de andere zijde is niet niet duidelijk (ja, 19 doden).

Het tweede filmpje laat zien dat de mensen op de boot indringers aanvallen.

En de ontknoping: 19 doden aan de zijde van de activisten + gewonden.
pi_82157178
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:12 schreef desiredbard het volgende:

Welk alternatief heb je het over? Dat Israel zelf de regie krijgt hun gevangen te voeren wanneer ze dat willen?
pi_82157203
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:15 schreef Aylin het volgende:

[..]

Je kan filmpjes blijven posten, maar feit blijft dat als je wordt aangevallen je in de tegenaanval gaat.
Of keer jij altijd de ander je andere wang toe?
Tot op bepaalde hoogte inderdaad
De daadwerkelijke agressie ligt hier toch echt bij de passagiers
Gezien wat hier

gebeurd vind ik dat die soldaten zich Christelijk gedragen ...mbt die andere wang.
Men, een sniper ,had toch heel makkelijk een paar van die gasten kunnen peggen

Israel heeft een blokkade om Gaza ...daar kan niets in of uit (is de bedoeling) zonder toestemming van Israel). de publieke druk op de levering van deze HULPGOEDEREN was groot genoeg, waarom dus niet die lading nog een keer door de Israelische autoriteiten laten checken?

Nu resulteert dit waarschijnlijk in confiskatie van alle goederen
(tenzij Israel echt goodwil toont en de spullen alsnog over land doorlat)
Wat hebben deze zogenaamde weldoeners bereikt....niets dus waar de gemiddelde Palestijn iets aan heeft.
pi_82157271
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:22 schreef desiredbard het volgende:

[..]
De daadwerkelijke agressie ligt hier toch echt bij de passagiers
Fout, fout en nog eens fout. Israël is de agressor want zij bezetten andermans land, PUNT.
pi_82157341
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:21 schreef Stranger het volgende:

[..]

Welk alternatief heb je het over? Dat Israel zelf de regie krijgt hun gevangen te voeren wanneer ze dat willen?
Ja
De internationale druk was hoog genoeg omdat zonder vertraging te laten verlopen.
Laat Israel maar effe de spierballen rollen
Zolang er raketten op burgerwijken binnen de 1947 zone geschoten worden hebben ze groot gelijk
pi_82157384
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:24 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ja
De internationale druk was hoog genoeg omdat zonder vertraging te laten verlopen.
Laat Israel maar effe de spierballen rollen
Zolang er raketten op burgerwijken binnen de 1947 zone geschoten worden hebben ze groot gelijk
Israël moet terugkeren naar de grenzen van voor 1967 en verder hun smoel houden.
  maandag 31 mei 2010 @ 19:26:07 #100
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_82157400
Palestina heeft een Gandhi nodig.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')