Een Jodenhater is een Anti-Semiet.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Terecht. Met Palestijnen is niet te onderhandelen en ze zijn compleet onbetrouwbaar. Dan moet je telkens meer buffers inbouwen.
Nee joh, dan hebben ze tegen een extra vergoeding zich door collega's in de knieen laten schieten of het kwam door afketsend eigen vuur.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:45 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als er iets makkelijk te verifiëren valt in deze zaak is het wel of er militairen met schotwonden zijn.
Ooggetuigenverslag, dat moet van de mensen op de boot zelf vandaan komen.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:45 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom is 1 en 4 vaag dan? Dat commando's als eerste begonnen te vuren heb ik uit een ooggetuigenverslag, wat is daar vaag aan? En dat het is uitgezonden in het ochtend nieuws, is toch ook niet vaag? Of hebben ze dat niet in Belgie? Ik weet toch zeker dat Één iets dergelijks ook heft hoor, ochtend programmering.
En wat is er vaag aan 4? Mijn vierde punt was dat men het vreemd vindt, dat de demonstranten op de c commando's ingingen. Jij vraagt hoe ik dat weet, nou eh... Deze hele topic zit er vol mee toch?
En uit een heli vallen? Wat?
Bron?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:43 schreef Lolque het volgende:
Als jij een pistool richt op een Israëlische commando mag hij terugschieten, waarbij hij toch wel sneller is.
Islamieten zijn ook semieten. Halcon is ook een antisemiet.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:48 schreef UltraR het volgende:
[..]
Een Jodenhater is een Anti-Semiet.
Wat is de naam voor een Palestijnenhater?
(Zelfs m'n spellingscontrole herkent wel Jodenhater en niet Palestijnenhater...)
Opkomen voor mensenrechten staat niet gelijk aan hippie zijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:48 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ooggetuigenverslag, dat moet van de mensen op de boot zelf vandaan komen.
Waren dat niet allemáál van die linkse kudthippies?![]()
Ik bedoel je gaat je eigen volk toch niet naaien door te zeggen ''Wij zijn begonnen maar raar genoeg verloren we''
Het verschil was dat er 60 jaar geleden geen aanpassingsproblememn in ONS land waren.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Net zoals we volgens sommigen ook in nederland met een niet te grote groep allochtonen geen probleem hadden maar nu het er zoveel geworden zijn het problematisch begint te worden. Hoeveel import joden had israel de laatste 60 jaar binnengehaald.
Vind het sowieso al opvallend hoe de moslims hier als blinde kefferhondjes van zich afbijten en alle geruchten/nieuws die niet strookt met hun Israël-ketterij simpelweg van de hand wuiven.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zoals je kunt lezen, ging het oa om wapens afgepakt van de commando's.
Maar goed, anti-israel gelooft dit natuurlijk ook niet, omdat het uit een interview met een joodse meneer blijkt.
Ik denk dat het ook niet de hele waarheid is, maar het schept wel een mooi beeld dat artikel.
Alles wat we de komende tijd over dit incident gaan horen, zullen twijfels bij gezet worden, van wie het ook komt.
Zoals altijd in dit conflict, de waarheid ligt weer in het midden.
Dus je gelooft een of andere clown op zijn woord als hij zegt dat er random op dat schip gevuurd werd, maar als er straks foto's van neergeschoten commando's opduiken is het allemaal propaganda?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Met onafhankelijke onderzoekers zou ik je inderdaad gelijk geven.
Vanuit Israëlisch hoek echter...
Op enkele emotionele commentaar na, lees ik geen jodenhaatquote:Op maandag 31 mei 2010 16:50 schreef mirved het volgende:
Wat een jodenhaat hier. Totaal nergens op gebaseerd behalve een achterlijk woestijngeloof.
Oja want de Palestijnen hebben het het slechtste.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Opkomen voor mensenrechten staat niet gelijk aan hippie zijn.
Die knuffelen meestal bomen, zoals de PvdD of GL.
En daarom pakt Pappa Israel ook het vuurwerk afquote:Op maandag 31 mei 2010 16:50 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Vind het sowieso al opvallend hoe de moslims hier als blinde kefferhondjes van zich afbijten en alle geruchten/nieuws die niet strookt met hun Israël-ketterij simpelweg van de hand wuiven.
Net kleine kinderen die hun zin niet krijgen.
Jij zei schotwonden, niet neergeschoten militairen.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:50 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dus je gelooft een of andere clown op zijn woord als hij zegt dat er random op dat schip gevuurd werd, maar als er straks foto's van neergeschoten commando's opduiken is het allemaal propaganda?
Er zijn zat mensen op deze aardkloot die het veel slechter hebben dan Palestijnen.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:51 schreef Lolque het volgende:
[..]
Oja want de Palestijnen hebben het het slechtste.![]()
Zijn mensen die veel harder hulp nodig hebben, maar hey dit is eigenlijk best wel leuk toch?
Laat ze zich daar mee bezig houden?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen op deze aardkloot die het veel slechter hebben dan Palestijnen.
Maar daar gaat het niet om?
Sukkelquote:Op maandag 31 mei 2010 16:50 schreef mirved het volgende:
Wat een jodenhaat hier. Totaal nergens op gebaseerd behalve een achterlijk woestijngeloof.
Ik tel twee? drie? moslims hier. Maar een stuk meer antizionistenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:50 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Vind het sowieso al opvallend hoe de moslims hier als blinde kefferhondjes van zich afbijten en alle geruchten/nieuws die niet strookt met hun Israël-ketterij simpelweg van de hand wuiven.
Net kleine kinderen die hun zin niet krijgen.
Jij weet neem ik aan toch ook wel hoe de menselijke instinct werkt? Je helpt eerder iemand of een volk met wie je een band voelt, dan met random negertjes die ergens in een woestijn creperen van de honger.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |