abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82149114
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:31 schreef IHVK het volgende:

[..]

Hebben ze de democratie afgeschaft dan?
Nee, maar ze halen dezelfde soort truukjes uit. En zonder serieuze oppositie maakt het ook verder niet veel uit. Ik hoop dat het vertrek van Baykal de CHP een impuls geeft om weer aan echte politiek te gaan doen. Zodat we afkunnen van meneer Recep Tayip Bijgebrekaanbeter en zijn kornuiten.
pi_82149125
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:31 schreef msnk het volgende:

[..]

1. TV
2 Waarom vraag je dit? Je ziet toch commando's neerdalen of ben ik stekeblind?
3. Waarom vraag je dit? Je ziet toch dat mensen de commando's knuppelen? Sterker nog, jij maakt er toch zo'n probleem van dat de demonstranten gewelddadig zijn?
4. FOK! ?
1&4 uhm beetje vaag, vindt je ook niet?

Neerdalen maar jij hebt het over "uit een heli vallen".. Dat is in mijn beleving wat anders en daarom mijn vraag omdat ik dat nog niet gezien had.

Verder laat maar, ik dacht dat je nieuws te melden had.
pi_82149127
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:39 schreef KoffieMetMelk het volgende:

[..]

Die "onschuldige vredesactivisten" hadden dus wapens.
Ja, volgens de joden wordt dat nu gezegd. Terwijl het nergens anders blijkt...

Leugens
pi_82149165
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:32 schreef UltraR het volgende:

[..]

Niet in het midden-oosten was opgericht. VS wilde zo graag een Joodse staat. Dan hadden ze lekker ergens in Texas wat ruimte moeten vrijmaken.
Ja, ik weet het. "het beloofde land." Jammer alleen dat de mensen die al in dat beloofde land wonen helemaal niet in dat verhaal geloven...
Jammer dat Egypte die provincy met tuig liever kwijt dan rijk was
quote:
Ah, we zijn weer aanbeland bij anti-zionist = anti-Semiet = nazi = links.
Oh nee hoor een Anti Zionist is niet gelijk aan een Nazi
De term Zionist is net zo vaak misbruikt als semiet.

Een beetje nalezen, iets gespecificeerder dan dat de linkse spindocters (en rechtse) ons willen doen geloven is dat de burgerbevolking redelijk met elkaar over de vloer kon.
Het is de Jodenhaat van een aantal godsienstwaanzinnigen (als je de islam tenminste een godsdients wilt noemen ipv van een clubje doorgedraaide sekteleden) welk het extreem nationalisme aanwakkert.

Het Israelische leger verstopt zich echter niet in scholen en in/nabij ziekenhuizen
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_82149168
quote:

[..]

Ik vind ooggetuigenverslagen niet echt betrouwbaar (ook niet de verslagen die zeggen dat de Israëli's eerst schoten). Waar heb je dit vandaan?
pi_82149196
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:37 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Die van 1967?
Bijvoorbeeld, maar met Hamas als ruler van de Gazastrook heb je niet meer te maken met 2 entiteiten, maar 3, de PA reikt niet verder meer dan de WB. En die WB kan best heringedeeld worden opdat Arabieren in de Galilea en de Negev in de toekomstige Palestijnse staat komen en nederzetting in het Westen van de WB in Israel, dat is voor iedereen beter.
  maandag 31 mei 2010 @ 16:42:16 #257
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_82149260
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:37 schreef Roi het volgende:

[..]

hihi, stoere bink
En maar altijd te pas en te onpas strooien met termen als 'anti-Semiet', niet wetend dat het zowaar een geuzennaam is geworden. Straks ga je me nog verwijten dat ik aanhanger van Voltaire ben:

maandag 31 mei 2010 @ 16:43:14 #258
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_82149317
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:40 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik vind ooggetuigenverslagen niet echt betrouwbaar (ook niet de verslagen die zeggen dat de Israëli's eerst schoten). Waar heb je dit vandaan?
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3896796,00.html
pi_82149320
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:39 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dus met de relevante VN-resoluties ben je het ook niet eens?
De VN is een club waar Arabische dictaturen en bananenrepublieken een stevige vinger in de pap hebben. Over heel veel zaken hoor je ze nauwelijks, maar Israel-bashen doen de Arabieren altijd graag.

Het oordeel van de Verenigde Naties is dan ook niet objectief. Een aantal voorbeelden daarvan:
- Alleen bij Palestijnen worden nakomelingen ook als vluchtelingen aangemerkt.
- Israel is het enige lid dat in geen enkele commissie zitting mag hebben.
- De Palestijnen zijn de enigen met een 'solidariteitsdag' van de Verenigde Naties.
- De Palestijnen zijn de enigen die een eigen afdeling ter beschikking hebben, de UNRWA. Deze organisatie zorgt ervoor dat de Palestijnse vluchtelingen - ook als enigen - in kampen blijven wonen, al vanaf 1949. Inmiddels leeft al de derde generatie ' vluchtelingen' van bijstandsuitkeringen van de Verenigde Naties. De Palestijnen zijn daarmee de enige groepering ter wereld waarvan het vluchtelingenprobleem - om politieke redenen - kunstmatig in stand wordt gehouden. Dit gebeurde onder Arabische druk en de Arabische landen houden dat vol tot de huidige dag. Daarom wordt altijd gesproken over miljoenen Palestijnse 'vluchtelingen'. Volgens de internationale definitie die voor alle andere vluchtelingen gebruikt wordt - mensen die zelf gevlucht zijn - zijn het er echter hoogstens nog 50.000, de rest zijn hun nakomelingen.
- Het aantal resoluties over Israel is veel groter dan over welk ander land, van de Veiligheidsraad zelfs een op de drie.
  maandag 31 mei 2010 @ 16:43:19 #260
243927 Lolque
woopwoop
pi_82149325
Ik denk niet dat de Israëliërs als eerste begonnen met vuren.
Gewoon om het feit dat deze enteringen heel vaak voorkomen, en vaak zonder teveel gedonder aflopen.
Alleen al om het feit dat de mensen op het schip vuurwapens hadden vind ik het niet raar dat het uit de klauwen is gelopen.
Als jij een pistool richt op een Israëlische commando mag hij terugschieten, waarbij hij toch wel sneller is.
kei lief.
pi_82149344
quote:

[..]

Wel vreemd natuurlijk weer dat ze het vermeende wapen dan nog niet hebben kunnen vinden en groot uitgemeten wordt in de media.

Mijn vermoeden is dat de mossad eerst nog met wat valse turkse paspoorten enkele wapendeals moet maken om zodoende de wapen alsnog daar te krijgen.
pi_82149417
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:40 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Die zin komt voor op
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3896796,00.html
http://shawarmamayor.blogspot.com/
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  maandag 31 mei 2010 @ 16:45:17 #263
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_82149448
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:39 schreef jpjedi het volgende:

[..]

1&4 uhm beetje vaag, vindt je ook niet?

Neerdalen maar jij hebt het over "uit een heli vallen".. Dat is in mijn beleving wat anders en daarom mijn vraag omdat ik dat nog niet gezien had.

Verder laat maar, ik dacht dat je nieuws te melden had.
Waarom is 1 en 4 vaag dan? Dat commando's als eerste begonnen te vuren heb ik uit een ooggetuigenverslag, wat is daar vaag aan? En dat het is uitgezonden in het ochtend nieuws, is toch ook niet vaag? Of hebben ze dat niet in Belgie? Ik weet toch zeker dat Één iets dergelijks ook heft hoor, ochtend programmering.

En wat is er vaag aan 4? Mijn vierde punt was dat men het vreemd vindt, dat de demonstranten op de c commando's ingingen. Jij vraagt hoe ik dat weet, nou eh... Deze hele topic zit er vol mee toch?

En uit een heli vallen? Wat ?
AFC AJAX
pi_82149450
Enige wat ik heb gezien is een Slingshot met knikkers

Wat een wapens!
  maandag 31 mei 2010 @ 16:45:35 #265
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_82149476
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:39 schreef xminator het volgende:

[..]

Ja, volgens de joden wordt dat nu gezegd. Terwijl het nergens anders blijkt...

Leugens
Als er iets makkelijk te verifiëren valt in deze zaak is het wel of er militairen met schotwonden zijn.
pi_82149497
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:42 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

En maar altijd te pas en te onpas strooien met termen als 'anti-Semiet', niet wetend dat het zowaar een geuzennaam is geworden. Straks ga je me nog verwijten dat ik aanhanger van Voltaire ben:
[..]

Dit zijn quotes van een ander tijdperk, in dit tijdperk kun je Voltaire met zulke uitspraken aan de rechterkant van Geert Wilders zetten. Je moest trouwens eens weten hoe Franse filosofen over Moren, Perzen en Turken dachten.
pi_82149515
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:43 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Mijn vermoeden is dat de mossad eerst nog met wat valse turkse paspoorten enkele wapendeals moet maken om zodoende de wapen alsnog daar te krijgen.
Heb je dit op Stormfront gelezen of zelf verzonnen?
pi_82149521
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:40 schreef desiredbard het volgende:

Een beetje nalezen, iets gespecificeerder dan dat de linkse spindocters (en rechtse) ons willen doen geloven is dat de burgerbevolking redelijk met elkaar over de vloer kon.
Net zoals we volgens sommigen ook in nederland met een niet te grote groep allochtonen geen probleem hadden maar nu het er zoveel geworden zijn het problematisch begint te worden. Hoeveel import joden had israel de laatste 60 jaar binnengehaald.
  maandag 31 mei 2010 @ 16:47:31 #269
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_82149585
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:45 schreef Haradrim het volgende:
Je moest trouwens eens weten hoe Franse filosofen over Perzen dachten.
Niets meer dan lof. Was het niet Montesquie met zijn Perzische brieven, waarin twee Perzen Europa bezoeken en met hun kritische beschouwingen de spiegel aan hun gastheren voorhouden, de Europeanen. Ken je geschiedenis. Noem één Franse filosoof die niets van Perzen moest weten?
  maandag 31 mei 2010 @ 16:47:33 #270
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_82149589
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:43 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wel vreemd natuurlijk weer dat ze het vermeende wapen dan nog niet hebben kunnen vinden en groot uitgemeten wordt in de media.
Zoals je kunt lezen, ging het oa om wapens afgepakt van de commando's.

Maar goed, anti-israel gelooft dit natuurlijk ook niet, omdat het uit een interview met een joodse meneer blijkt.
Ik denk dat het ook niet de hele waarheid is, maar het schept wel een mooi beeld dat artikel.
Alles wat we de komende tijd over dit incident gaan horen, zullen twijfels bij gezet worden, van wie het ook komt.

Zoals altijd in dit conflict, de waarheid ligt weer in het midden.
pi_82149595
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:24 schreef waht het volgende:
TVP
pi_82149601
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

De VN is een club waar Arabische dictaturen en bananenrepublieken een stevige vinger in de pap hebben. Over heel veel zaken hoor je ze nauwelijks, maar Israel-bashen doen de Arabieren altijd graag.
Je weet welke landen permanente zitting hebben in de VN-veiligheidsraad? Daar zit geen enkel islamitisch land tussen. De VS, Israël-fan bij uitstek hebben de resoluties dus ook niet tegengehouden.
  maandag 31 mei 2010 @ 16:47:54 #273
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_82149607
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:45 schreef Nobu het volgende:

[..]

Als er iets makkelijk te verifiëren valt in deze zaak is het wel of er militairen met schotwonden zijn.
Met onafhankelijke onderzoekers zou ik je inderdaad gelijk geven.

Vanuit Israëlisch hoek echter...
AFC AJAX
pi_82149615
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

De VN is een club waar Arabische dictaturen en bananenrepublieken een stevige vinger in de pap hebben.
Heb je die onzin weer. VN is waar Israël zijn bestaan aan te danken heeft.
pi_82149625
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:45 schreef msnk het volgende:

[..]

Waarom is 1 en 4 vaag dan? Dat commando's als eerste begonnen te vuren heb ik uit een gekleurd ooggetuigenverslag, wat is daar vaag aan? En dat het is uitgezonden in het ochtend nieuws, is toch ook niet vaag? Of hebben ze dat niet in Belgie? Ik weet toch zeker dat Één iets dergelijks ook heft hoor, ochtend programmering.

En wat is er vaag aan 4? Mijn vierde punt was dat men het vreemd vindt, dat de demonstranten op de c commando's ingingen. Jij vraagt hoe ik dat weet, nou eh... Deze hele topic zit er vol mee toch?

En uit een heli vallen? Wat ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')