Nou.. 'nergens'.. zo ver zou ik niet gaanquote:
Wij allemaal natuurlijk maar dat geven we niet toe. Dat voedt haar ego te veel.quote:
Het gemiddelde is daar wel erg triest.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:56 schreef Ripley het volgende:
Hoi U
Ik vind de gemiddelde engelse vrouw ook niet bepaald stijlvol, maar dat wil niet zeggen dat er geen mooie vrouwen daar zijn
Dat.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:56 schreef Ripley het volgende:
Hoi U
Ik vind de gemiddelde engelse vrouw ook niet bepaald stijlvol, maar dat wil niet zeggen dat er geen mooie vrouwen daar zijn
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:52 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Maar serieus, is dat over gegaan bij jou? Hoe liep dat af? Of loopt het nog?
Lekker! Waar?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Zo, vanavond weer eens iets heel anders, Frans voer.
Te pas, vlak bij Paradisoquote:
De Britse samenleving is denk ik de meest schizofrene van heel Europa. Een gemiddelde trekken tussen de goorste asociale Cockneywijven of sletten uit Brighton (op 2 januari met -5 met piepkleine rokjes onder 80 kilo of vetquote:
Hoi R,quote:Op maandag 31 mei 2010 15:56 schreef Ripley het volgende:
Hoi U
Je wilde liever niet dat ze gestenigd zou worden?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Had trouwens in Abu Dhabi wel een leuke Britse studente.![]()
Nee nee, niks mee gedaan.![]()
jij bent toch verliefd op elk nieuw meisje hier die jou nog niet afgewezen heeft?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij allemaal natuurlijk maar dat geven we niet toe. Dat voedt haar ego te veel.
Ik zal me vrijdag eens helemaal vol smeren, speciaal voor jouquote:
En op mezelf. Vooral op mezelf.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
jij bent toch verliefd op elk nieuw meisje hier die jou nog niet afgewezen heeft?
We zeiden toch ook dat Engelsen lelijk waren? Schotland is een ander land hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb tig prachtige schotse meisjes gezien in Edinburgh hoor.
en toch komen er uit engeland ook mooie dingen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Britse samenleving is denk ik de meest schizofrene van heel Europa. Een gemiddelde trekken tussen de goorste asociale Cockneywijven of sletten uit Brighton (op 2 januari met -5 met piepkleine rokjes onder 80 kilo of vet![]()
![]()
![]()
) en de echt poepsjieke higher class is bijna onmogelijk.
Franse dames zijn vaak ook best oké, maar ook daar lopen veel spoken rond.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Nee, hij is verliefd omdat ik heel leuk ben, ja.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
jij bent toch verliefd op elk nieuw meisje hier die jou nog niet afgewezen heeft?
Daar noem je ook eenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:00 schreef dawg het volgende:
[..]
en toch komen er uit engeland ook mooie dingen.
[ afbeelding ]
It's a dirty job, but someone's gotta do it.quote:
Die scheren hun oksels toch niet?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Franse dames zijn vaak ook best oké, maar ook daar lopen veel spoken rond.
Lekker plamurenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal me vrijdag eens helemaal vol smeren, speciaal voor jou
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:00 schreef dawg het volgende:
[..]
en toch komen er uit engeland ook mooie dingen.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het over RZ ging, maar nu is de quote misschien nog wel nog beter.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
Succesquote:Op maandag 31 mei 2010 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Elk 'gewoon' restaurant is gebaseerd op de franse keuken. Niet dat het wat uitmaakt verder. Maar toch.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Rival had het over meisjes.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:00 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nee, hij is verliefd omdat ik heel leuk ben, ja.
Jaquote:
Jij bent toch niet sommige wijve nie.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:59 schreef Samzz het volgende:
Die kan tegenwoordig alleen maar rondhupsen in corsetten en hoepelrokkenquote:
Dat kan toch uit!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die kan tegenwoordig alleen maar rondhupsen in corsetten en hoepelrokken
The Hole is dan weer wel erg leuk met haar
Vergeet de glittermascara nietquote:Op maandag 31 mei 2010 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaEn dan knalblauwe oogschaduw, want dat staat zo mooi bij m'n lichtblonde haar
Hé Ulli, das war einmal, ja?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over RZ ging, maar nu is de quote misschien nog wel nog beter.
Is het Keira Knightly?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die kan tegenwoordig alleen maar rondhupsen in corsetten en hoepelrokken
The Hole is dan weer wel erg leuk met haar
Dat is dr ja. En een perfect maatje voor mij.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is het Keira Knightly?
In Pirates een ongelooflijk mooie vrouw, al is ze veel te dun voor mij.
De complimenteuze steek onder water is je ontgaan?quote:
te dun?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is het Keira Knightly?
In Pirates een ongelooflijk mooie vrouw, al is ze veel te dun voor mij.
Zwarte band pijpen.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:03 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Vergeet de glittermascara niet![]()
En het donkere lijntje om je lippen
Ja.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De complimenteuze steek onder water is je ontgaan?
Hij smste dat hij zoveel aan me moest denken en of ik dat raar vond. Ik smste dat ik dat idd raar vond omdat we wat mij betreft vrienden zijn en blijven.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:03 schreef Ripley het volgende:
Wat heb je eigenlijk tegen hem gesmst, L-E?
Ik heb vroeger een collega gehad die dat had, en dat heeft ze wel geweten.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zwarte band pijpen.
Naast blauwe oogpotlood iets wat al jaren uit het straatbeeld moet verdwijnen, maar er zijn altijd van die wijven die het nog steeds dragen.
Schat, hij wil je en je zult echt wat harder moeten worden.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:05 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Hij smste dat hij zoveel aan me moest denken en of ik dat raar vond. Ik smste dat ik dat idd raar vond omdat we wat mij betreft vrienden zijn en blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |