Schotland is dan ook geen Engeland.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb tig prachtige schotse meisjes gezien in Edinburgh hoor.
Die zijn sowieso goed in alles overdrijven.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:53 schreef Kluts het volgende:
Het volk wat over het algemeen volgens mij het meest met uiterlijk bezig is, dat zijn toch wel de Italianen.
Nou.. 'nergens'.. zo ver zou ik niet gaanquote:
Wij allemaal natuurlijk maar dat geven we niet toe. Dat voedt haar ego te veel.quote:
Het gemiddelde is daar wel erg triest.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:56 schreef Ripley het volgende:
Hoi U
Ik vind de gemiddelde engelse vrouw ook niet bepaald stijlvol, maar dat wil niet zeggen dat er geen mooie vrouwen daar zijn
Dat.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:56 schreef Ripley het volgende:
Hoi U
Ik vind de gemiddelde engelse vrouw ook niet bepaald stijlvol, maar dat wil niet zeggen dat er geen mooie vrouwen daar zijn
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:52 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Maar serieus, is dat over gegaan bij jou? Hoe liep dat af? Of loopt het nog?
Lekker! Waar?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Zo, vanavond weer eens iets heel anders, Frans voer.
Te pas, vlak bij Paradisoquote:
De Britse samenleving is denk ik de meest schizofrene van heel Europa. Een gemiddelde trekken tussen de goorste asociale Cockneywijven of sletten uit Brighton (op 2 januari met -5 met piepkleine rokjes onder 80 kilo of vetquote:
Hoi R,quote:Op maandag 31 mei 2010 15:56 schreef Ripley het volgende:
Hoi U
Je wilde liever niet dat ze gestenigd zou worden?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Had trouwens in Abu Dhabi wel een leuke Britse studente.![]()
Nee nee, niks mee gedaan.![]()
jij bent toch verliefd op elk nieuw meisje hier die jou nog niet afgewezen heeft?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij allemaal natuurlijk maar dat geven we niet toe. Dat voedt haar ego te veel.
Ik zal me vrijdag eens helemaal vol smeren, speciaal voor jouquote:
En op mezelf. Vooral op mezelf.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
jij bent toch verliefd op elk nieuw meisje hier die jou nog niet afgewezen heeft?
We zeiden toch ook dat Engelsen lelijk waren? Schotland is een ander land hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb tig prachtige schotse meisjes gezien in Edinburgh hoor.
en toch komen er uit engeland ook mooie dingen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Britse samenleving is denk ik de meest schizofrene van heel Europa. Een gemiddelde trekken tussen de goorste asociale Cockneywijven of sletten uit Brighton (op 2 januari met -5 met piepkleine rokjes onder 80 kilo of vet![]()
![]()
![]()
) en de echt poepsjieke higher class is bijna onmogelijk.
Franse dames zijn vaak ook best oké, maar ook daar lopen veel spoken rond.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Zo, vanavond weer eens iets heel anders, Frans voer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |