ah zo.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er word niets opgeblazen. De hele afbeelding is in het begin verkleind tot 750x750, later moet de afbeelding nog steeds 750x750 zijn, maar zie je maar ongeveer 15% van de normale afbeelding. Alsof je dus met een camera ergens op inzoomt.
die stond er maar heb ik speciaal voor jou weggehaald.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:47 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Idd zeg, ik zou bijna de kotssmiley inzetten nu.
Ik vind dat Engelsen vaak erg lelijke gebitten hebbenquote:
niet het liefst in de zon ergens anders dan bij reuring?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:45 schreef Lily-Ella het volgende:
Bier lust ik ook niet. Wel wijn, liefst in de zon op Reuring.
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:40 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Liefde voor het leven, dat denk ik niet. Ik denk dat hij me leuk vindt omdat het kan, omdat hij me kent. Ik ben niet zijn nummer 1. Los daarvan heeft iedereen hier in alles wel gelijk natuurlijk.
Ik vind dat Engelse vrouwen vaak truitjes en topjes aan hebben die niet bij hun lijf passen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat Engelsen vaak erg lelijke gebitten hebben
Je houdt rekening met mijn overgevoeligheid, hoe charmant!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:48 schreef dawg het volgende:
[..]
die stond er maar heb ik speciaal voor jou weggehaald.
maar ook zonder smilie blijft veel make-up gewoon niet mooi.
In Engeland zou de burka eigenlijk verplicht moeten zijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind dat Engelse vrouwen vaak truitjes en topjes aan hebben die niet bij hun lijf passen.
Wijn & zon is overal wel goedquote:Op maandag 31 mei 2010 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
niet het liefst in de zon ergens anders dan bij reuring?
Ik vind Engelsen sowieso lelijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat Engelsen vaak erg lelijke gebitten hebben
precies. veel make-up.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je houdt rekening met mijn overgevoeligheid, hoe charmant!
Maar te veel make-up is walgelijk, niemand wordt er mooier van.
Dat betekent nog niet dat zij zijn nummer 1 is.quote:
Omg, BEN JIJ VERLIEFD OP MIJ!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]Hij is immers verliefd op je.
Been there, done that. Het verliefd zijn en goede vrienden blijven in de hoop dat, bedoel ik. Niet dat ik verliefd op jou ben.
Voor we misverstanden krijgen.
klopt, vetkwabben mag je best verbergenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind dat Engelse vrouwen vaak truitjes en topjes aan hebben die niet bij hun lijf passen.
Mwoah, er zijn best Engelse vrouwen die ik zou doen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:50 schreef Q. het volgende:
[..]
In Engeland zou de burka eigenlijk verplicht moeten zijn..
Laatst in Londen liep er een meisje met zo'n kort broekje dat haar oma ondergoed er onderuit kwam.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:49 schreef RealZeus het volgende:
Bij mij was degene waar ik verliefd op was altijd wel nummer 1.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat zij zijn nummer 1 is.
Datzelfde geldt voor mijn beste vriend, ik geloof ook niet dat ik zijn nummer 1 ben.
Maar serieus, is dat over gegaan bij jou? Hoe liep dat af? Of loopt het nog?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]Hij is immers verliefd op je.
Been there, done that. Het verliefd zijn en goede vrienden blijven in de hoop dat, bedoel ik. Niet dat ik verliefd op jou ben.
Voor we misverstanden krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |