Ik vind dat Engelse vrouwen vaak truitjes en topjes aan hebben die niet bij hun lijf passen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat Engelsen vaak erg lelijke gebitten hebben
Je houdt rekening met mijn overgevoeligheid, hoe charmant!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:48 schreef dawg het volgende:
[..]
die stond er maar heb ik speciaal voor jou weggehaald.
maar ook zonder smilie blijft veel make-up gewoon niet mooi.
In Engeland zou de burka eigenlijk verplicht moeten zijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind dat Engelse vrouwen vaak truitjes en topjes aan hebben die niet bij hun lijf passen.
Wijn & zon is overal wel goedquote:Op maandag 31 mei 2010 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
niet het liefst in de zon ergens anders dan bij reuring?
Ik vind Engelsen sowieso lelijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat Engelsen vaak erg lelijke gebitten hebben
precies. veel make-up.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je houdt rekening met mijn overgevoeligheid, hoe charmant!
Maar te veel make-up is walgelijk, niemand wordt er mooier van.
Dat betekent nog niet dat zij zijn nummer 1 is.quote:
Omg, BEN JIJ VERLIEFD OP MIJ!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]Hij is immers verliefd op je.
Been there, done that. Het verliefd zijn en goede vrienden blijven in de hoop dat, bedoel ik. Niet dat ik verliefd op jou ben.
Voor we misverstanden krijgen.
klopt, vetkwabben mag je best verbergenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind dat Engelse vrouwen vaak truitjes en topjes aan hebben die niet bij hun lijf passen.
Mwoah, er zijn best Engelse vrouwen die ik zou doen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:50 schreef Q. het volgende:
[..]
In Engeland zou de burka eigenlijk verplicht moeten zijn..
Laatst in Londen liep er een meisje met zo'n kort broekje dat haar oma ondergoed er onderuit kwam.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:49 schreef RealZeus het volgende:
Bij mij was degene waar ik verliefd op was altijd wel nummer 1.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat zij zijn nummer 1 is.
Datzelfde geldt voor mijn beste vriend, ik geloof ook niet dat ik zijn nummer 1 ben.
Maar serieus, is dat over gegaan bij jou? Hoe liep dat af? Of loopt het nog?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]Hij is immers verliefd op je.
Been there, done that. Het verliefd zijn en goede vrienden blijven in de hoop dat, bedoel ik. Niet dat ik verliefd op jou ben.
Voor we misverstanden krijgen.
Schotland is dan ook geen Engeland.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb tig prachtige schotse meisjes gezien in Edinburgh hoor.
Die zijn sowieso goed in alles overdrijven.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:53 schreef Kluts het volgende:
Het volk wat over het algemeen volgens mij het meest met uiterlijk bezig is, dat zijn toch wel de Italianen.
Nou.. 'nergens'.. zo ver zou ik niet gaanquote:
Wij allemaal natuurlijk maar dat geven we niet toe. Dat voedt haar ego te veel.quote:
Het gemiddelde is daar wel erg triest.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:56 schreef Ripley het volgende:
Hoi U
Ik vind de gemiddelde engelse vrouw ook niet bepaald stijlvol, maar dat wil niet zeggen dat er geen mooie vrouwen daar zijn
Dat.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:56 schreef Ripley het volgende:
Hoi U
Ik vind de gemiddelde engelse vrouw ook niet bepaald stijlvol, maar dat wil niet zeggen dat er geen mooie vrouwen daar zijn
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:52 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Maar serieus, is dat over gegaan bij jou? Hoe liep dat af? Of loopt het nog?
Lekker! Waar?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Zo, vanavond weer eens iets heel anders, Frans voer.
Te pas, vlak bij Paradisoquote:
De Britse samenleving is denk ik de meest schizofrene van heel Europa. Een gemiddelde trekken tussen de goorste asociale Cockneywijven of sletten uit Brighton (op 2 januari met -5 met piepkleine rokjes onder 80 kilo of vetquote:
Hoi R,quote:Op maandag 31 mei 2010 15:56 schreef Ripley het volgende:
Hoi U
Je wilde liever niet dat ze gestenigd zou worden?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Had trouwens in Abu Dhabi wel een leuke Britse studente.![]()
Nee nee, niks mee gedaan.![]()
jij bent toch verliefd op elk nieuw meisje hier die jou nog niet afgewezen heeft?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij allemaal natuurlijk maar dat geven we niet toe. Dat voedt haar ego te veel.
Ik zal me vrijdag eens helemaal vol smeren, speciaal voor jouquote:
En op mezelf. Vooral op mezelf.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
jij bent toch verliefd op elk nieuw meisje hier die jou nog niet afgewezen heeft?
We zeiden toch ook dat Engelsen lelijk waren? Schotland is een ander land hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb tig prachtige schotse meisjes gezien in Edinburgh hoor.
en toch komen er uit engeland ook mooie dingen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Britse samenleving is denk ik de meest schizofrene van heel Europa. Een gemiddelde trekken tussen de goorste asociale Cockneywijven of sletten uit Brighton (op 2 januari met -5 met piepkleine rokjes onder 80 kilo of vet![]()
![]()
![]()
) en de echt poepsjieke higher class is bijna onmogelijk.
Franse dames zijn vaak ook best oké, maar ook daar lopen veel spoken rond.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Nee, hij is verliefd omdat ik heel leuk ben, ja.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
jij bent toch verliefd op elk nieuw meisje hier die jou nog niet afgewezen heeft?
Daar noem je ook eenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:00 schreef dawg het volgende:
[..]
en toch komen er uit engeland ook mooie dingen.
[ afbeelding ]
It's a dirty job, but someone's gotta do it.quote:
Die scheren hun oksels toch niet?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Franse dames zijn vaak ook best oké, maar ook daar lopen veel spoken rond.
Lekker plamurenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal me vrijdag eens helemaal vol smeren, speciaal voor jou
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:00 schreef dawg het volgende:
[..]
en toch komen er uit engeland ook mooie dingen.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het over RZ ging, maar nu is de quote misschien nog wel nog beter.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
Succesquote:Op maandag 31 mei 2010 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Elk 'gewoon' restaurant is gebaseerd op de franse keuken. Niet dat het wat uitmaakt verder. Maar toch.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Rival had het over meisjes.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:00 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nee, hij is verliefd omdat ik heel leuk ben, ja.
Jaquote:
Jij bent toch niet sommige wijve nie.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:59 schreef Samzz het volgende:
Die kan tegenwoordig alleen maar rondhupsen in corsetten en hoepelrokkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |