De wet op behoud van impuls is onomstotelijk bewijs dat het 8 jaar durende NIST rapport een hoax is. Maar wat het verder met die uitgebrande auto te maken heeft is me niet geheel duidelijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:01 schreef Zwansen het volgende:
mediacurator:
Het is natuurkundig gezien niet mogelijk dat de autoband aan de voorkant helemaal verwoest is en die aan de achterkant nog compleet intact! Een simpel experiment kan dit al aantonen. Dit is gewoon de wet van behoud van impuls!
[ afbeelding ]
Het is maar net hoe je in het leven staat. Je kunt wel blijven wijzen naar anderen (lees: de overheid) maar volgens mij heb je ook nog altijd een eigen verantwoordelijkheid en keuzes. Jij schets een situatie waarbij je een gevangene bent van de regels van de overheid. Tuurlijk, er zijn regels en overheden maken wetten op, maar je eigen situatie als negatief te zien en de schuld daarvan bij anderen neerleggen is typisch iets voor complotgelovers.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:02 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Een junk onder een brug met een kartonnen doos over zich heen kan de problematiek tevens uitleggen, al zij het op een uitvergrote, onconventionele en confronterende wijze.
De praktijk leert dat het onbevangen wereldbeeld van de jonge universiteit student die de wereld wil verbeteren een geheel andere is dan diezelfde student eenmaal een 40 plusser geworden met 3 pubertijd kinderen, torenhoge hypotheek, aan zijn 2de huwelijk en worstelend met een midlifecrisis.
Of anders vrij recentelijk nog aan de kaak gesteld door dichter Gerrit Komrij en een goed stukje daarover in de Volkskrant.
De wereld is er echt allerbelabberdst aan toe al is dat niet altijd even leuk om toe te moeten geven.
Het is maar of het zonnetje schijnt zeg ik dan maar...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:12 schreef Redux het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je in het leven staat.
Dit gaat toch over 9/11quote:Je kunt wel blijven wijzen naar anderen (lees: de overheid)
Wat heeft eigen keuzes en eigen verantwoordelijkheid te maken met een land die zijn eigen burgers op laat blazen? zoals op 9/11?quote:maar volgens mij heb je ook nog altijd een eigen verantwoordelijkheid en keuzes.
linkje a.u.b.quote:Jij schets een situatie waarbij je een gevangene bent van de regels van de overheid.
wanneer gebaseerd op false flag operaties zijn die wetten een zorgelijke kwestie, ik ga me ook b.v. niet blootstellen aan de bodyscan apparatenquote:Tuurlijk, er zijn regels en overheden maken wetten op,
linkje a.u.b.quote:maar je eigen situatie als negatief te zien
oh een false flag aanval aan de kaak stellen = de schuld geven aan anderen voor eigen negatieve situatie? leuk geprobeerdquote:en de schuld daarvan bij anderen neerleggen
jij bent de degene die geloof er bij wil betrekken, ik prefereer echter "weten" boven geloven en ga ik uit van de betrouwbaarheid vd wetenschap. bron: wet op behoud van impuls.quote:is typisch iets voor complotgelovers.
OMG, again?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:10 schreef mediacurator het volgende:
[..]
De wet op behoud van impuls is onomstotelijk bewijs dat het 8 jaar durende NIST rapport een hoax is. Maar wat het verder met die uitgebrande auto te maken heeft is me niet geheel duidelijk.
Die 2 punten die ik aangekaart heb m.b.t. het NIST rapport. Wat is jouw mening daarover? Is dat geen bewijs dat het NIST rapport fouten bevat? Zou het niet zo kunnen zijn dat deze fouten opzettelijk zijn gemaakt met als doel de uitkomst van het rapport te beïnvloeden om, ik geef mijn bek maar een douw, bijvoorbeeld Controlled Demolition te verdoezelen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:50 schreef arie_bc het volgende:
[..]
OMG, again?
Het is je nu al tig keer uitgelegd dat je de wet van behoud van impuls niet begrijpt en waar de fout in jou gedachtengang zit. Je negeert deze mensen echter volkomen en blijft dezelfde onzin spammen, ergo jij bent een troll.
linkje a.u.b.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:50 schreef arie_bc het volgende:
[..]
OMG, again?
Het is je nu al tig keer uitgelegd dat je de wet van behoud van impuls niet begrijpt en waar de fout in jou gedachtengang zit. Je negeert deze mensen echter volkomen en blijft dezelfde onzin spammen, ergo jij bent een troll.
Je maakte eerder zelf de zijstap naar de universiteit-student en stelt nu de man onder de brug in kartonnen doos tegenover die happy-student. Ik ga vervolgens weer op je zijstap in.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:14 schreef mediacurator het volgende:
Het is maar of het zonnetje schijnt zeg ik dan maar...![]()
Dit gaat toch over 9/11
Reactie op je zijstap.quote:Wat heeft eigen eigen keuzes en eigen verantwoordelijkheid te maken met een land die zijn eigen burgers op laat blazen? zoals op 9/11?
Geen link, het is mijn intepretatie van jouw 'wereldbeeld'-reactie.quote:linkje a.u.b.
Waar ben je bang voor? Of anders gevraagd, waarom zie je bodyscans (om jouw voorbeeld te volgen) als een slechte ontwikkeling (aub jouw mening, geen linkjes, kan dat?)quote:wanneer gebaseerd op false flag operaties zijn die wetten een zorgelijke kwestie, ik ga me ook b.v. niet blootstellen aan de bodyscan apparaten
Ook hier geen linkje, maar weer een intepretatie van jouw reactie, ik krijg de indruk dat je uit ervaring spreekt, en je dus je eigen situatie waar je op dit moment in zit (heo breed dan ook) niet als positief ervaart?quote:linkje a.u.b.
Jij stelt -als ik je goed heb begrepen- dat de oorzaak van jouw negatieve situatie een false flag is.quote:oh een false flag aanval aan de kaak stellen = de schuld geven aan anderen voor eigen negatieve situatie? leuk geprobeerd![]()
Volgens mij is het complotgeloof in de basis 1 grote mis-intepretatie van gebeurtenissen en uitspraken. Die basis ligt wellicht maar bij enkele personen die dit vervolgens wereldkundig maken -tegenwoordig- dmv internet en youtube wat vervolgens door een groep makkelijk wordt opgepikt en aangedikt en verdraait en uiteindelijk heb je een enorm ondoorzichtige theorie zoals deze 9/11 theorie.quote:jij bent de degene die geloof er bij wil betrekken, ik prefereer echter "weten" boven geloven en ga ik uit van de betrouwbaarheid vd wetenschap. bron: wet op behoud van impuls.
dat was een reactie op iets dat joombapoompa zei, wel even oplettenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:58 schreef Redux het volgende:
[..]
Je maakte eerder zelf de zijstap naar de universiteit-student en stelt nu de man onder de brug in kartonnen doos tegenover die happy-student. Ik ga vervolgens weer op je zijstap in.
je kunt die 9/11 mossad operatie niet afschuiven op de 100.000den die officiele verklaringen daarover niet gelovenquote:Reactie op je zijstap.
[..]
Geen link, het is mijn intepretatie van jouw 'wereldbeeld'-reactie.
[..]
Waar ben je bang voor? Of anders gevraagd, waarom zie je bodyscans (om jouw voorbeeld te volgen) als een slechte ontwikkeling (aub jouw mening, geen linkjes, kan dat?)
[..]
Ook hier geen linkje, maar weer een intepretatie van jouw reactie, ik krijg de indruk dat je uit ervaring spreekt, en je dus je eigen situatie waar je op dit moment in zit (heo breed dan ook) niet als positief ervaart?
[..]
Jij stelt -als ik je goed heb begrepen- dat de oorzaak van jouw negatieve situatie een false flag is.
Ik denk eerlijk gezegd dat het andersom is. Volgens mij zoek je oorzaken van je eigen situatie en wijst om 1 of andere onkunde naar anderen die verantwoordelijk zijn voor de situatie waarin je je op dit moment bevindt, in dit geval een overheid. Het lijkt bijna een levensstijl te zijn.
[..]
Volgens mij is het complotgeloof in de basis 1 grote mis-intepretatie van gebeurtenissen en uitspraken. Die basis ligt wellicht maar bij enkele personen die dit vervolgens wereldkundig maken -tegenwoordig- dmv internet en youtube wat vervolgens door een groep makkelijk wordt opgepikt en aangedikt en verdraait en uiteindelijk heb je een enorm ondoorzichtige theorie zoals deze 9/11 theorie.
Zoals ik al zei, 't is maar net hoe je in het leven staat, zo bekijk je bepaalde zaken. Sta je negatief in het leven dan ben je snel geneigd de 'schuld' van zaken bij anderen te leggen.
bron: themoneymasters.com/quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:03 schreef Redux het volgende:
Mwa, die 'student' sub-discussie begon met jouw stelling dat 'het een corrupt systeem is waaronder de wereld al sinds vele eeuwen reeds gebukt gaat'
ik ga me alvast schrap zetten voor een complete afzeik verhandeling van jouw hand over de The Money Masters. Overigens een van de best beoordeelde docu series over dit onderwerp te vinden op google video of youtubequote:
Nou, ok. Het 1e. Ik zit op 3 minuten waarbij ze het telefoonboek laten zien om te laten zien dat de telefoonnummers van de 'federal reserve system bank of blabla' in het witte gedeelte staat ipv in het blauwe gedeelte waar het in zou moeten staan als die bank ECHT federal zou zijn. Het geel gekleurde rechts is dat telefoonnummer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:11 schreef mediacurator het volgende:
[..]
ik ga me alvast schrap zetten voor een complete afzeik verhandeling van jouw hand over de The Money Masters.
Overigens een van de best beoordeelde docu series over dit onderwerp te vinden op google video of youtube![]()
Jou bewijs voor debunk Money Masters of jou onvermogen die dingen voor jezelf uit te zoeken?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:18 schreef Redux het volgende:
[..]
Nou, ok. Het 1e. Ik zit op 3 minuten waarbij ze het telefoonboek laten zien om te laten zien dat de telefoonnummers van de 'federal reserve system bank of blabla' in het witte gedeelte staat ipv in het blauwe gedeelte waar het in zou moeten staan als die bank ECHT federal zou zijn. Het geel gekleurde rechts is dat telefoonnummer.
Maar als ik rondom dat telefoonnummer kijk, zie ik meer 'federal'. Zoals 'federal fire protection' op de linkerpagina, 'federal government bla bla' daaronder.
Is het nou zo dat er dus wel degelijk telefoonnummers van federal instellingen op de white pages kunnen staan, of niet?
[ afbeelding ]
jij verklaart helemaal niets, heb jou echt nooit op een zinvolle reactie kunnen betrappen, trouwens reageer je niet op mijn reply aan jou gericht hoogvliegerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:19 schreef Zwansen het volgende:
Maar goed, we hadden dus gelijk dat ze nooit een universiteit van binnen hadden gezien. Dat verklaart een hoop.
Lol, dat filmpje?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:23 schreef mediacurator het volgende:
[..]
jij verklaart helemaal niets, heb jou echt nooit op een zinvolle reactie kunnen betrappen, trouwens reageer je niet op mijn reply aan jou gericht hoogvlieger
Tja.. blijkbaar als je bij jullie met iets anders dan een YouTube filmpje komt, dan wordt je genegeerd. Aan de ene kant janken jullie keihard om bewijzen dat dingen niet zouden kloppen, maar aan de andere kant ga je er niet op in als ze duidelijk uiteen worden gezet. Wat een niveau hier, om maar even met jullie woorden te spreken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lol, dat filmpje?
Ik vraag of je ervaringen hebt in de wetenschap, bedrijfsleven e.d. waardoor je dit kunt beweren... Kom je weer met een youtube film.
Al die wetenschappers aan jullie kant staan dan kunnen ze toch zelf met een normaal artikel komen?
Dit is trouwens off topic Reduxquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:28 schreef Redux het volgende:
En dan nog zoiets, die knakker met die bril en pokdalig gezicht zegt claimt dat de Federal Reserve machtiger is dan het congres, machtiger dan de president zelfs. En waarom? Omdat de Federal Reserve bepaalt hoe hoog de aflossingen voor je auto zijn, hoe hoog de aflossing op je hypotheek is, en of je uiteindelijk uberhaubt een baan zal hebben of niet. En dat noemt deze man dan 'total control'. Tsja goh.
[ afbeelding ]
Maar ik zit op de helft, ik ga door.
Ik ga het proberen maar ik heb een ontzettend drukke week, kan dus even gaan duren.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik krijg een beetje het gevoel dat men niet meer wil reageren op mijn posts. Waarom is dat?
Lolquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lol, dat filmpje?
Ik vraag of je ervaringen hebt in de wetenschap, bedrijfsleven e.d. waardoor je dit kunt beweren... Kom je weer met een youtube film.
Al die wetenschappers aan jullie kant staan dan kunnen ze toch zelf met een normaal artikel komen?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:45 schreef Toryu het volgende:
[..]
Ik ga het proberen maar ik heb een ontzettend drukke week, kan dus even gaan duren.
Er trouwens helemaal geen sprake van vrije val. In eerdere delen is er al een grafiek voorbij gekomen, waar uit bleek dat beide torens zo'n 30% trager waren.
* J0kkebr0k Zucht ... ik schreef ook "bijna".quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
....... knip
De vloeren klappen toch op elkaar waardoor het gebouw bijna in vrije val snelheid naar beneden komt zetten. .........knip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |