abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82166826
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:01 schreef Zwansen het volgende:
mediacurator:

Het is natuurkundig gezien niet mogelijk dat de autoband aan de voorkant helemaal verwoest is en die aan de achterkant nog compleet intact! Een simpel experiment kan dit al aantonen. Dit is gewoon de wet van behoud van impuls!

[ afbeelding ]
Dat zal allemaal wel, maar zie je waar dat ding staat?
  maandag 31 mei 2010 @ 22:07:33 #52
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_82167137
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

EDIT: Dat gat in die paal ... hoe zorgt puin dat door de zwaartekracht wordt aangetrokken dan voor zo'n gat?
Puin dat door de zwaartekracht wordt aangetrokken is een hele vreemde zin. (hetzelfde geldt overigens voor thermiet dat door de zwaartekracht wordt aangetrokken, maar dat zal dan weer wel niet tellen & genegeerd worden).

waar het gat vandaan heeft kunnen komen?

puin dat er tegen aan is gevlogen is natuurlijk een hele gemakkelijke
een auto die over de kop er tegen aan geslagen is
een andere paal die er ooit aan vast zat die er af gebroken is
iets anders dat er tegenaan zat en afgescheurd is
een opruimteam dat iets dat er aan vast zat er af gehaald heeft
meer?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_82167291
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:01 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

doordat een deel van dat puin in de fik staat? / extreem heet is en waar het valt laat ontbranden?
Oja? Waar is dat puin dan? Of zouden die auto's daarheen gesleept zijn om ze even kwijt te kunnen?

Ik begin me echt een idioot te voelen door jullie. Overal hebben jullie wel een verklaring voor, maar in niets lijkt het er op dat jullie met common sense nadenken.
pi_82167378
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:07 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Puin dat door de zwaartekracht wordt aangetrokken is een hele vreemde zin. (hetzelfde geldt overigens voor thermiet dat door de zwaartekracht wordt aangetrokken, maar dat zal dan weer wel niet tellen & genegeerd worden).

waar het gat vandaan heeft kunnen komen?

puin dat er tegen aan is gevlogen is natuurlijk een hele gemakkelijke
een auto die over de kop er tegen aan geslagen is
een andere paal die er ooit aan vast zat die er af gebroken is
iets anders dat er tegenaan zat en afgescheurd is
een opruimteam dat iets dat er aan vast zat er af gehaald heeft
meer?
Kan allemaal.

Puin dat aan zwaartekracht onderhevig is... zo beter
pi_82167430
.

[ Bericht 87% gewijzigd door Redux op 31-05-2010 22:12:59 ]
pi_82167496
quote:
maar in niets lijkt het er op dat jullie met common sense nadenken.
Gaat ie weer...
pi_82167501
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:11 schreef Redux het volgende:
Gaat ie weer...
Yup... and I like it.
pi_82167546
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:12 schreef Redux het volgende:

[..]

[..]

Oeh... daar zit jij op te azen hé?..

Overigens wel typerend dat je alleen mij citeert en niet de non-believers die weer lekker bezig zijn om o.a. mij als belachelijk af te schilderen.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2010 22:15:47 ]
pi_82167705
pi_82167789
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:15 schreef Redux het volgende:

Ja, doe lekker alsof je niet weet waar ik het over heb.
  maandag 31 mei 2010 @ 22:17:50 #61
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_82167844
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Oja? Waar is dat puin dan? Of zouden die auto's daarheen gesleept zijn om ze even kwijt te kunnen?

[ afbeelding ]

Ik begin me echt een idioot te voelen door jullie. Overal hebben jullie wel een verklaring voor, maar in niets lijkt het er op dat jullie met common sense nadenken.
Dit zou toch best kunnen?

Wat heb je anders voor verklaring dan? De overheid heeft de Twintowers door middel van CD opgeblazen en vervolgens in een paar duizend auto's in NY ook nog eens opgeblazen?
pi_82167919
quote:
Op maandag 31 mei 2010 21:51 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Dat zij de enige zijn met het engelengeduld om nog tegen jouw gebazel in te gaan, wil niet zeggen dat ze alleen staan met hun mening.
Mijn geduld is op. Ik heb er geen zin meer in om hier verdere energie in te stoppen. Je probeert een stenen muur omver te lullen hier, en het enige wat zei doen is als een repeating playlist linkjes dumpen die al tot in den treuren toe behandeld zijn.

Kom net terug van dineren bij een vriend en we hadden het over het verschijnsel van de denialists/complot denkers. En ik ben vooral erg benieuwd naar het psychische verschijnsel dat deze paranoia veroorzaakt.

Ze hebben een totale afkeer van een soort denkbeeldige enge grote kwade overkoepelende macht die de mensheid al honderden (volgens sommigen zelfs al duizenden) jaren in de greep houd. Waar komt die afkeer toch zo zeer vandaan, en waarom word er constant naar bevestiging gezocht voor dit wereldbeeld. Dit terwijl ze ontzettend bekwaam zijn in het selectief lezen van bewijzen en vooral het negeren van allerlei zaken tot aan natuurwetten aan toe.

En hoe komt het dat zelfs mensen hun eigen vakgebied gaan verloochenen? Architecten die ineens niets meer van impact, draagkracht en zwaartekracht snappen. Natuurkundige professor die ineens niet meer zelf kan opzoeken bij welke temperatuur staal smelt, welke kleur het heeft als het afkoelt en die selectief vergeet dat gesmolten staal stolt in de open lucht en niet 5 weken lang vloeibaar blijft tenzij je er energie in blijft stoppen. Piloten die als een soort Don Quichot gaan beweren dat een bepaalde bocht maken niet kan of het precies raken van een toren, terwijl bijna alle piloten beweren dat het de normaalste zaak van de wereld is.

En wat ik me daarnaast ook nog afvraag. Stel dat er echt een overkoepelende regelende macht is die ons allemaal beheerst, van wetenschap tot aan media en alles wat er tussen zit. Hoe houden ze het geheim met al die miljoenen mensen in het complot der leven?

En nog veel belangrijker is het wel allemaal zo erg die overheersing? We hebben nog nooit zoveel welvaart gehad in de wereld. In het overgrote deel van de wereld hoef je maar rond de 40 uur te werken en kan je de rest van de tijd doen waar je zin in hebt. Ook werden we nog nooit zo oud gemiddeld en in zulke goede gezondheid (wat Lambiekje dan ook beweerd). En ook de vrijheid is nog nooit zo goed geweest, we kunnen de hele wereld over reizen en informatie delen wat we willen.

Vergelijk dat eens met andere tijdperken in de geschiedenis, waar we het altijd vele malen zwaarder hadden. Langer werken, meer ziektes, korter leven en grotere onzekerheid over rampen en oorlogen die zomaar hele communities konden wegvagen vanuit het niets.

Is het dan nog wel zo slecht die NWO?

Ok we mogen de waarheid over onze leiders niet weten, maar verder hebben we het zo ontzettend goed. Mar ik weet het dan wel, als zij degene zijn die verantwoordelijk zijn voor de huidige staat van de wereld krijgen ze two thumbs up en de complotters een echte fok smiley

Nou succes voor de mensen met engelen geduld in dit topic, arie_bc over and out and back to NWO HQ.
pi_82167977
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:17 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Dit zou toch best kunnen?

Wat heb je anders voor verklaring dan? De overheid heeft de Twintowers door middel van CD opgeblazen en vervolgens in een paar duizend auto's in NY ook nog eens opgeblazen?
Als je goed kijkt naar het stof er omheen, dan zie je dat ze niet verplaatst zijn

Ik heb er nog geen verklaring voor. Ik constateer alleen dat het vreemd is.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2010 22:20:41 ]
  maandag 31 mei 2010 @ 22:23:11 #64
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_82168198
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als je goed kijkt naar het stof er omheen, dan zie je dat ze niet verplaatst zijn

Ik heb er nog geen verklaring voor. Ik constateer alleen dat het vreemd is.
Ja ok. Maar er zijn veel dingen op aarde die vreemd zijn en voor ons leken onverklaanbaar.

Ik zie niet in wat dit met een conspiracy ofzo te maken heeft.
pi_82168439
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:23 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ok. Maar wat dan nog? Wat probeer je te verklaren?
Niks. Ik probeer alleen maar aan te geven dat er vreemde zaken zijn rondom het gebeuren. Ik hoop dat jullie dat ook zien, maar wat je hier ook aandraagt: "Alles is te verklaren" "Het staat allemaal in de papers". Wat een ontzettende dooddoener is dat af en toe zeg.

Natuurlijk zijn er zaken waarvoor vast een goede verklaring is gegeven, maar er zijn ook zaken die eigenlijk totaal onbelicht zijn gebleven of nauwelijks onderzocht. Ik krijg daar soms een doofpot gevoel bij. Dat velen van jullie iets aanschouwen, er met een schuin oog naar kijken en doorlopen met de gedachte... "Het zal wel", moeten jullie weten, maar ik vraag me dan wel af wat je in een subforum als BNW doet.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2010 22:27:44 ]
pi_82168459
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:18 schreef arie_bc het volgende:

Nou succes voor de mensen met engelen geduld in dit topic, arie_bc over and out and back to NWO HQ.
Bedankt voor je tijd en moeite!
pi_82168541
quote:

Jammer.... een van de weinigen die meestal normaal reageerde.
pi_82168818
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Niks. Ik probeer alleen maar aan te geven dat er vreemde zaken zijn rondom het gebeuren. Ik hoop dat jullie dat ook zien, maar wat je hier ook aandraagt: "Alles is te verklaren" "Het staat allemaal in de papers". Wat een ontzettende dooddoener is dat af en toe zeg.

Natuurlijk zijn er zaken waarvoor vast een goede verklaring is gegeven, maar er zijn ook zaken die eigenlijk totaal onbelicht zijn gebleven of nauwelijks onderzocht. Ik krijg daar soms een doofpot gevoel bij. Dat velen van jullie iets aanschouwen, er met een schuin oog naar kijken en doorlopen met de gedachte... "Het zal wel", moeten jullie weten, maar ik vraag me dan wel af wat je in een subforum als BNW doet.
Niemand beweert dat alles te verklaren is, dat zegt ie zelfs in die post boven je. Alleen een paar kleine dingen die raar zijn betekend nog geen groot wereld breed complot. Voor alle stellingen die echt iets zeggen (explosies, thermiet, beams, nukes en Lambiekje die het gebouw heeft opgegeten tijdens een vreetkick bij het blowen) moet je met meer bewijzen koment, want er is NIKS wat daar naar wijst.

Daarnaast denken wij niet overal "het zal wel" als we iets niet snappen, maar we hebben nou eenmaal niet de tijd om ALLES tot in de details uit te zoeken. Wat we wel doen is een afweging maken en/of zoeken naar waar het op kan wijzen wat wel iets zegt over het complot, als hier geen logische causaliteit voor bedacht kan worden gaan we verder naar andere punten. Dit kan uiteraard veranderen door andere inzichten, maar dat zie je dan wel. Een voorbeeld hiervan is dat die rookpluimpjes mogelijk zouden kunnen duiden op explosieven en dat gesmolten staal kan duiden op thermiet, dit zoeken we dan WEL uit.
Wat stoffige auto's duid op geen van deze dingen dus dat laten we dan tijdelijk links liggen, totdat er via nieuwe inzichten wel implicaties aan hangen of we wel tot een bevredigende verklaring komen.

Daarnaast blijven de meeste hier komen omdat stupiditeit nou eenmaal bestreden moet worden omdat het zich anders blijft verspreiden. Hetzelfde dus waarom een bioloog keer op keer blijft uitleggen hoe evolutie werkt aan die hard gelovigen.
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:27 schreef Redux het volgende:

[..]

Bedankt voor je tijd en moeite!
Respect dat je het na al die jaren blijft proberen!
  maandag 31 mei 2010 @ 22:34:36 #69
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_82168856
meeleestvp
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  maandag 31 mei 2010 @ 22:41:25 #70
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_82169217
quote:

[..]

Mijn geduld is op. Ik heb er geen zin meer in om hier verdere energie in te stoppen. Je probeert een stenen muur omver te lullen hier, en het enige wat zei doen is als een repeating playlist linkjes dumpen die al tot in den treuren toe behandeld zijn.

Kom net terug van dineren bij een vriend en we hadden het over het verschijnsel van de denialists/complot denkers. En ik ben vooral erg benieuwd naar het psychische verschijnsel dat deze paranoia veroorzaakt.

Ze hebben een totale afkeer van een soort denkbeeldige enge grote kwade overkoepelende macht die de mensheid al honderden (volgens sommigen zelfs al duizenden) jaren in de greep houd. Waar komt die afkeer toch zo zeer vandaan, en waarom word er constant naar bevestiging gezocht voor dit wereldbeeld. Dit terwijl ze ontzettend bekwaam zijn in het selectief lezen van bewijzen en vooral het negeren van allerlei zaken tot aan natuurwetten aan toe.
Er zijn wel meerdere processen mogelijk maar;

1. mensen hebben graag een voorspelbare wereld. Oorzaak en gevolg, niets gebeurt toevallig alles heeft een reden. Liever een reden dat "de gemene overheid / bedrijven whatever ergens achter zit dan de extreem pijnlijke realisatie dat sommige dingen gewoon gebeuren zonder dat je er iets aan kunt doen. Liever dat wifi kanker veroorzaakt dan dat je "gewoon pech" kunt hebben. Gemakkelijker ook om iemand de schuld te geven dan te realiseren dat het leven niet eerlijk is.

2. Een vorm van enlightenent voor mensen die gewoon niet het verstand hebben echt moeilijke dingen te bevatten. Waarom jaren energie stoppen in grondig onderzoek als je je ook one of the select few kunt voelen met dit soort onzin? Niet alleen hoor je ergens bij, nee je bent een van diegenen die het beter weten dan anderen. Jij weet ten minste echt hoe het zit. Je bent niet zo'n dom schaap dat klakkeloos gelooft wat anderen zeggen, nee jij komt op voor jezelf en denkt zelf na!

3. Je staat elke dag palets te sorteren en opeens komt de pijnlijke realisatie dat je er totaal niet toe doet en dat niemand om je geeft. Op een gegeven moment sterf je en 10 jaar later zal niemand ooit nog over je na denken laat staan je naam herinneren. Je doet er niet toe. Loop vandaag onder een auto en slechts 0.0001% van de bevolking zal er een traan om laten (als je extreem veel vrienden hebt anders nog minder). MAAR er zijn geheime genootschappen en die bekommeren zich wel om jou. Die manipuleren iedereen om jou maar te kunnen beinvloeden. je bent niet Kees de paletsorteerder, nee je bent een soort hedendaags A-team in één persoon. Jij weet hoe het zit en de overheid blijft maar mensen om jou heen manipuleren om het geheim stil te houden, je bent belangrijk!
quote:
En hoe komt het dat zelfs mensen hun eigen vakgebied gaan verloochenen? Architecten die ineens niets meer van impact, draagkracht en zwaartekracht snappen. Natuurkundige professor die ineens niet meer zelf kan opzoeken bij welke temperatuur staal smelt, welke kleur het heeft als het afkoelt en die selectief vergeet dat gesmolten staal stolt in de open lucht en niet 5 weken lang vloeibaar blijft tenzij je er energie in blijft stoppen. Piloten die als een soort Don Quichot gaan beweren dat een bepaalde bocht maken niet kan of het precies raken van een toren, terwijl bijna alle piloten beweren dat het de normaalste zaak van de wereld is.
aandacht / geld / te veel zelfvertrouwen. Uiteindelijk heeft ongeveer 0.01% van die mensen beweerd dat het niet kan terwijl de andere 99.99% gewoon zeggen dat het wel degelijk kan. Die 0.01% worden echter enorm uitvergroot.
quote:
En wat ik me daarnaast ook nog afvraag. Stel dat er echt een overkoepelende regelende macht is die ons allemaal beheerst, van wetenschap tot aan media en alles wat er tussen zit. Hoe houden ze het geheim met al die miljoenen mensen in het complot der leven?
Zo goed zijn ze, vergeet niet dat ze dit al duizende jaren sinds de tijd van de mayas doen
quote:
En nog veel belangrijker is het wel allemaal zo erg die overheersing? We hebben nog nooit zoveel welvaart gehad in de wereld. In het overgrote deel van de wereld hoef je maar rond de 40 uur te werken en kan je de rest van de tijd doen waar je zin in hebt. Ook werden we nog nooit zo oud gemiddeld en in zulke goede gezondheid (wat Lambiekje dan ook beweerd). En ook de vrijheid is nog nooit zo goed geweest, we kunnen de hele wereld over reizen en informatie delen wat we willen.
maar heet is geen echte vrijheid als je stiekem onderdrukt wordt blablabla
quote:
Vergelijk dat eens met andere tijdperken in de geschiedenis, waar we het altijd vele malen zwaarder hadden. Langer werken, meer ziektes, korter leven en grotere onzekerheid over rampen en oorlogen die zomaar hele communities konden wegvagen vanuit het niets.

Is het dan nog wel zo slecht die NWO?
Geschiedenis is ook maar wat het NWO wil
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_82169246
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:33 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Niemand beweert dat alles te verklaren is, dat zegt ie zelfs in die post boven je. Alleen een paar kleine dingen die raar zijn betekend nog geen groot wereld breed complot. Voor alle stellingen die echt iets zeggen (explosies, thermiet, beams, nukes en Lambiekje die het gebouw heeft opgegeten tijdens een vreetkick bij het blowen) moet je met meer bewijzen koment, want er is NIKS wat daar naar wijst.

Daarnaast denken wij niet overal "het zal wel" als we iets niet snappen, maar we hebben nou eenmaal niet de tijd om ALLES tot in de details uit te zoeken. Wat we wel doen is een afweging maken en/of zoeken naar waar het op kan wijzen wat wel iets zegt over het complot, als hier geen logische causaliteit voor bedacht kan worden gaan we verder naar andere punten. Dit kan uiteraard veranderen door andere inzichten, maar dat zie je dan wel. Een voorbeeld hiervan is dat die rookpluimpjes mogelijk zouden kunnen duiden op explosieven en dat gesmolten staal kan duiden op thermiet, dit zoeken we dan WEL uit.
Wat stoffige auto's duid op geen van deze dingen dus dat laten we dan tijdelijk links liggen, totdat er via nieuwe inzichten wel implicaties aan hangen of we wel tot een bevredigende verklaring komen.

Daarnaast blijven de meeste hier komen omdat stupiditeit nou eenmaal bestreden moet worden omdat het zich anders blijft verspreiden. Hetzelfde dus waarom een bioloog keer op keer blijft uitleggen hoe evolutie werkt aan die hard gelovigen.
[..]

Respect dat je het na al die jaren blijft proberen!
Ik zeg toch niets over "een groot wereld breed complot"?

En noem jij die wrakken een "Paar kleine dingen"?

En... "wat stoffige auto's"?

Er is NIKS dat daar naar wijst? Genoeg vreemde zaken die in ieder geval met een middelvinger naar het officiële verhaal wijzen. Juridisch en wetenschappelijk bewijs... dat is een tweede.

Een bevredigende verklaring? Is dat een verklaring waar JIJ vrede mee hebt?

En dan nog dat stukje over stupiditeit neerzetten ook.
pi_82169677
Je staat hier alleen in, jokkebrok. Succes verder.
  maandag 31 mei 2010 @ 22:51:19 #73
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_82169769
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

Omdat je ook stupide bezig bent, je stelt de hele tijd zogenaamd "scherpe kritische vragen" maar gaat totaal niet in op de obvious antwoorden.

Die autos niet versleept? Zoek even op wanneer de foto gemaakt is en je hebt je antwoord. Het lijkt mij niet dat ze autos midden op straat laten staan wanneer er hulpdiensten langs moeten.

Andere kenmerken van brand: dingen branden op, de resten zijn stof dat gemakkelijk weg waait (wind stond naar de autos toe zoals je aan de omgeving kunt zien) wrakstukken die direct autos hebben geraakt zie je niet omdat de foto laag bij de grond genomen is.

De weg is gebruikt dus wrakstukken op de weg moeten opgeruimd zijn.

Vrij veel van de resten die naar beneden zijn gevallen was deels brandend papier, dit kan weggewaaid zijn.

een andere, veel logischere en geloofwaardige optie zou natuurlijk een starwars beam uit de ruimte zijn
pi_82169788
@ Oompa

Dat zijn inderdaad ook de gedachten die bij mij opkwamen, eigenlijk zouden we daar eens een topic over moeten openen. Zowel de beweegredenen van complotters/denialists zijn interessant maar meer iets voor de psychologie, als wel dat het behandelen van het complot tegen overheden interessant is. Eigenlijk spannen de complotters gewoon samen tegen de waarheid
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik zeg toch niets over "een groot wereld breed complot"?

En noem jij die wrakken een "Paar kleine dingen"?

En... "wat stoffige auto's"?

Er is NIKS dat daar naar wijst? Genoeg vreemde zaken die in ieder geval met een middelvinger naar het officiële verhaal wijzen. Juridisch en wetenschappelijk bewijs... dat is een tweede.

Een bevredigende verklaring? Is dat een verklaring waar JIJ vrede mee hebt?

Way to go om dat uit mijn posts te halen en de rest te negeren.

Daarnaast is wetenschappelijke onderbouwing nogal belangrijk omdat dat er voor zorgt dat het een samenhangend verhaal is en dat je met feiten te maken hebt.

Bevredigende verklaring is er wat mij betreft eentje die strookt met de bekende wetenschap, dus eentje die niet spontaan natuurwetten gaat zitten aanpassen/negeren. Of eentje die ineens wapens uit independence day aanhaalt.

En over stupiditeit, hoe wil jij dan de mensen noemen die professionele natuurkundige tegen gaan zitten spreken over natuurwetten en dit zelfs na uitleg blijven volhouden? Als een klein kind met hun vingers in hun oren blijven ze schreeuwen dat zij het beter weten zonder enige argumenten aan te dragen en dit alles zonder enige schaamte.
pi_82169979
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:51 schreef arie_bc het volgende:
@ Oompa

Dat zijn inderdaad ook de gedachten die bij mij opkwamen, eigenlijk zouden we daar eens een topic over moeten openen. Zowel de beweegredenen van complotters/denialists zijn interessant maar meer iets voor de psychologie, als wel dat het behandelen van het complot tegen overheden interessant is. Eigenlijk spannen de complotters gewoon samen tegen de waarheid

Het lastige is ook dat het internet is 'vervuild' met de complottheorieen. Zoek maar eens een willekeurig 9/11 onderwerp in google, en zie hoeveel complottheorie-sites en complot-info je ziet. Youtube staat vol met complotfilmpjes. Dus ja, ben je redelijk nieuw en heb je interesse in dit onderwerp en begin je te zoeken, dan is het knap als je door de complot-sites heen kan kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')