Ik heb zowel Rammstein als The Prodigy ooit live gezien en van beide genotenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:43 schreef TheVulture het volgende:
Oh en hebben jullie iets van Pinkpop op tv gezien...
Ik zou de optredens van Florence, Gossip en Pink echt willen aanraden
En voor de echte mannen Rammstein en Prodigy
Zo zie je er wel uitquote:Op maandag 31 mei 2010 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zowel Rammstein als The Prodigy ooit live gezien en van beide genoten
Alsof zo'n uber-echte man benMaar tis idd niet voor de gemiddelde celinebritneychristinamaria-homo nee
Rammstein zijn dan wel weer allemaal gaymannen geloof ikquote:Op maandag 31 mei 2010 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zowel Rammstein als The Prodigy ooit live gezien en van beide genoten
Alsof zo'n uber-echte man benMaar tis idd niet voor de gemiddelde celinebritneychristinamaria-homo nee
they're just old lightquote:Op maandag 31 mei 2010 13:00 schreef Tomasso het volgende:
Sterren. Die zo heul ver weg staan. En licht geven.
Volgens mij is dat nooit officieel gezegd, maar ik vermoed het idd welquote:Op maandag 31 mei 2010 13:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rammstein zijn dan wel weer allemaal gaymannen geloof ik
Als de uber-echte man of als de gemiddelde celinebritneychristinamaria-homo?quote:
Anders kan ik nooit winnenquote:
FINISH IT!!!!!!!!!!!quote:
Ik meen het ergens gelezen te hebben... en die clip van Pussyquote:Op maandag 31 mei 2010 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nooit officieel gezegd, maar ik vermoed het idd wel
Mann gegen Mannquote:Op maandag 31 mei 2010 13:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik meen het ergens gelezen te hebben... en die clip van Pussy
And the bible didn't mention us, not even once.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
they're just old light
Erik erik eik, waar komt die regel uit?
Die eerste natuurlijk!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als de uber-echte man of als de gemiddelde celinebritneychristinamaria-homo?
We zijn geen Samsons. Wij hebben nog steeds lang haar hooooorquote:Op maandag 31 mei 2010 13:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
And the bible didn't mention us, not even once.
Regina Spektor - Samson.![]()
.
quote:
Hoezo heb je dat gehoord trouwens, je stond er zelf bij toch?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:48 schreef Tomasso het volgende:
Ow ja, Steve, jij zoekt de verkeerde jongens voor me uit hoorde ik.
Ik heb volgens mij het hele laatste album wel voorbij horen komen... en volgens mij alleen You've got the Lovequote:Op maandag 31 mei 2010 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Vultuuuuure, welke liedjes deed Florence allemaal?
Ik heb via de foon alleen Between two lungs gehoord
Deed ze nog een cover? (naast You've got the love natuurlijk)
En anders eten we gewoon een slice of wonderbread. En dan gaan we gewoon back to bed.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zijn geen Samsons. Wij hebben nog steeds lang haar hooooor
Vertel ik de volgende keer wel weer bij een biertje.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Hoezo heb je dat gehoord trouwens, je stond er zelf bij toch?
Geen stukje Fever Ray?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij het hele laatste album wel voorbij horen komen... en volgens mij alleen You've got the Love
Ga je me dan ook dingen vertellen over mijn haar?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En anders eten we gewoon een slice of wonderbread. En dan gaan we gewoon back to bed.
Ik weet het niet meerquote:Op maandag 31 mei 2010 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen stukje Fever Ray?
(If I had a heart I would love yoooouuuu, if I had a voice I would siiiiiing)
Stom joch. Let dan ook op!quote:
Ja, maar ik zou het niet afknippen met een botte schaar in het gele licht.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je me dan ook dingen vertellen over mijn haar?
Ja dat zouden de geschiedenisboeken nooooooit vergeten zijn!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou het niet afknippen met een botte schaar in het gele licht.
nee, niet die laatste!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]Nou nee
(En als de laatste ook niet hoop ik)
Ik had haar nog live gezien en ik vond het zo'n geweldig charismatische vrouw... ze hypnotiseerde bijnaquote:
Ik weet het niet zeker maar volgens mij nietquote:
Ik durf alleen in het sprookjesbos!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
wil dan alleen Stroekie met mij mee naar de Efteling?
Homoquote:Op maandag 31 mei 2010 13:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik durf alleen in het sprookjesbos!
Ook gezellig toch?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
wil dan alleen Stroekie met mij mee naar de Efteling?
Kijk eens naar de titel van dit draadje, einstein!quote:
en dan daar hard voorbij de draak en de wolf rennen, handen voor het gezicht bij de spiegel van sneeuwitje en uren kijken naar de sprookjesboomquote:Op maandag 31 mei 2010 13:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Echt he? Als een soort vurige fee staat ze daar. Wat een betoverend geluid!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had haar nog live gezien en ik vond het zo'n geweldig charismatische vrouw... ze hypnotiseerde bijna
We hadden al geconstateerd dat Ang3ls hersenen verpieterd zijn. Kan ie niks aan doen, is zelfs wel extra schattig.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kijk eens naar de titel van dit draadje, einstein!
Goh, dat had ik nou nooit gezien.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kijk eens naar de titel van dit draadje, einstein!
Jij wil mijn notendop-urntje wel he, als ik doodga?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We hadden al geconstateerd dat Ang3ls hersenen verpieterd zijn. Kan ie niks aan doen, is zelfs wel extra schattig.
Ja. Krijgt een mooi plekje op de schoorsteenmantel.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij wil mijn notendop-urntje wel he, als ik doodga?
Urnen en een dood topic... het past wel bij elkaarquote:
geen probleem wij houden je hand wel vast, hoe meer zielen, hoe meer verugdquote:Op maandag 31 mei 2010 13:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kunt toch ook binnen masturberen?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
en jawel hoor het regent weer, zo kom ik toch nooit klaar
je lijkt bart wel...quote:Op maandag 31 mei 2010 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent toch niet van suiker? Hup, zet je zuidwester op en doorgaan.
Ten eerste, ik werk nooit in de tuin, ten tweede mijn moeder wel (quote:Op maandag 31 mei 2010 14:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je lijkt bart wel...
dus als jullie in de tuin werken en het begint te regenen werken jullie gewoon door?
maar jijzelf hebt dus eigenlijk geen recht van spreken, toen ik nog in de dierentuin werkte stopten we ook als het ging regenen, en dat was notabene betaald werkquote:Op maandag 31 mei 2010 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ten eerste, ik werk nooit in de tuin, ten tweede mijn moeder wel () en die gaat gewoon door. Laat zich niet tegenhouden door een spatje.
En Rob van Eigen huis en tuin werkte ook gewoon in de regen!
Euj! D'r is maar 1 Bart he!quote:Op maandag 31 mei 2010 14:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je lijkt bart wel...
dus als jullie in de tuin werken en het begint te regenen werken jullie gewoon door?
Geloof me, ik wil jou ook niet zijn.quote:
Nou dan houd ik mijn mond maar weer.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar jijzelf hebt dus eigenlijk geen recht van spreken, toen ik nog in de dierentuin werkte stopten we ook als het ging regenen, en dat was notabene betaald werk
Gewoon doorpratenquote:
je hebt het recht op het vrije woordquote:
Ik heb gister van 10 tot 3 in de regen staan tennissen.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je lijkt bart wel...
Ja en ik heb een paar uur in de miezer en in de regen bier staan zuipen....quote:Op maandag 31 mei 2010 14:48 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb gister van 10 tot 3 in de regen staan tennissen.
Maar jij bent ook zo'n stoere ruige man!quote:Op maandag 31 mei 2010 14:48 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb gister van 10 tot 3 in de regen staan tennissen.
geen plu mee?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en ik heb een paar uur in de miezer en in de regen bier staan zuipen....
paraplu's op Pinkpop zijn nogal een probleem voor de mensen die achter je staanquote:
Nou blij toe!quote:
Rob van Eigen Huis en Tuin is mijn homeboyquote:Op maandag 31 mei 2010 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ten eerste, ik werk nooit in de tuin, ten tweede mijn moeder wel () en die gaat gewoon door. Laat zich niet tegenhouden door een spatje.
En Rob van Eigen huis en tuin werkte ook gewoon in de regen!
Nu nog?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:17 schreef Steve het volgende:
Celine Dion zwanger van tweeling
Gefeliciteerd Xiance.
Daar gaat Deceit's kansquote:Op maandag 31 mei 2010 15:17 schreef Steve het volgende:
Celine Dion zwanger van tweeling
Gefeliciteerd Xiance.
Ik zie je al liggen tussen de coniferen, naast het rozenperkje.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Rob van Eigen Huis en Tuin is mijn homeboy
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dies toch grote geen celine dion fan
Maar wel een XIance-fanquote:Op maandag 31 mei 2010 15:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dies toch grote geen celine dion fan
Die mag je dan ook niet meenemen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
paraplu's op Pinkpop zijn nogal een probleem voor de mensen die achter je staan
Jaaaaa, festival-ponchoooo'squote:Gewoon een hele hippe poncho
Ook niet alle podia.quote:
Als het werk is wat niet KAN in de regen omdat dat niet werkt, dan wordt het een ander verhaal. Als het werk is wat VERVELEND is in de regen... dan ben je gewoon een mietjequote:Op maandag 31 mei 2010 14:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je lijkt bart wel...
Ik zag wat posts voorbij vliegenquote:
De Pinkpop-tent is wel altijd de plek voor de meest sfeervolle optredensquote:Op maandag 31 mei 2010 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook niet alle podia.
Pinkpop heeft ook 1 overdekt podium trouwens.
Ja dat is op Lowlands ook een beetje met de kleinere tenten (zoals de india) en de mini openlucht podiaquote:Op maandag 31 mei 2010 15:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Pinkpop-tent is wel altijd de plek voor de meest sfeervolle optredens
Ja, hosti-gate kunnen we nu maar beter niet meer noemen nu de_Kardinaal hier opeens post!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zag wat posts voorbij vliegen
* TheVulture probeert een nieuwe gate op te starten
Zakjegate = Panngatequote:
Waarom kocht je geen hans-met-de-mooie-ogen?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:04 schreef creno het volgende:
Ik heb passiebloem en suzanne-met-de-mooie-ogen gekocht en ga die zo even planten. Ik wil ook nog de kerstboom eruit gooien en daar voor in de plaats plant ik een eucalyptus.
Was die keer friso met Snuitebolletje en Roel en mij en jou (oid) ook een gatequote:Op maandag 31 mei 2010 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zakjegate = Panngate
Gaydinaygate was ik nog vergeten ja
Ik heb al een ryan-met-de-mooie-ogen.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom kocht je geen hans-met-de-mooie-ogen?
ik heb een grafheuvel gebouwd in mijn tuin, hij is nu of, ik ben nat en ga douchenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als het werk is wat niet KAN in de regen omdat dat niet werkt, dan wordt het een ander verhaal. Als het werk is wat VERVELEND is in de regen... dan ben je gewoon een mietje
Ik ook...daarom zie ik hem graag door glas lopenquote:
Jij bent gemeenquote:
Nee ik haat mini-Ken's... dat is wat andersquote:
houden zoquote:
quote:
quote:
quote:
Over wie wil je het hebben?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:45 schreef Keukenkast het volgende:
Ik las iets over gates!
Laten we het over gates hebben![]()
GAAATES
Wat voor partijtjequote:Op maandag 31 mei 2010 16:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je mag niet meer op mijn partijtje komen
Jij mocht toch al niet komenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Over wie wil je het hebben?
Bill?
[ afbeelding ]
Gareth?
[ afbeelding ]
Dat scheelt!quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:51 schreef NetSphere het volgende:
Halloo is hier iemand die ik stiekem ken !?!@?!
wat doe je voor een opleiding?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:28 schreef NetSphere het volgende:
Mn hbo leraar is zooo cool haha hij heeft al die stemmetjes gedaan op tv. Zoals Skylark uit fairly odd parents en allemaal andere dingen hahaha
hij was zelfs de scheidsrechter bij al die pokemon wedstrijden
Wat was er nou ook weer met jullie?quote:
ik wil het wel zien, maar voor een HAVOleerling mag je wel wat aan je spelling doenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:56 schreef NetSphere het volgende:
Wilt niemand me nieuwe haarkleur zien !?!?
haha jij bent grappigquote:Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wat was er nou ook weer met jullie?
Hadden jullie het nou gedaan of niet
Jij valt over de spelling van een ander?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik wil het wel zien, maar voor een HAVOleerling mag je wel wat aan je spelling doen
havo was volgensmij met kleine lettersquote:Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik wil het wel zien, maar voor een HAVOleerling mag je wel wat aan je spelling doen
Weet je het zeker? Het is net als HBO een afkorting. Volgens mij is het met hoofdletters.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:06 schreef NetSphere het volgende:
[..]
havo was volgensmij met kleine letters
altijd baas boven baasquote:Op maandag 31 mei 2010 17:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij valt over de spelling van een ander?
Biquote:Op maandag 31 mei 2010 17:09 schreef Deceit het volgende:
Hey sunshines, ik heb zaterdag met een meid gezoend, ben ik nu hetero?
havo is een woord op zichzelf geworden. De betekenis van de afzonderlijke letters is niet meer belangrijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Het is net als HBO een afkorting. Volgens mij is het met hoofdletters.
oververmoeid?quote:Op maandag 31 mei 2010 17:03 schreef NetSphere het volgende:
Ik ben wel echt oveeervermoeid, maak geen grapje haha :p
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(2) Naarmate een letterwoord of initiaalwoord ingeburgerd raakt, verdwijnen de hoofdletters. Een letterwoord wordt daarna zonder koppelteken of apostrof opgenomen in een samenstelling* of afleiding*. Een letterwoord met een of meer hoofdletters behoudt het koppelteken en de apostrof. Dat geldt ook voor initiaalwoorden.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Het is net als HBO een afkorting. Volgens mij is het met hoofdletters.
maar ik val je niet aan hoor, daar ben je te schattig voorquote:Op maandag 31 mei 2010 17:03 schreef NetSphere het volgende:
Ik ben wel echt oveeervermoeid, maak geen grapje haha :p
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe es niet zo verongelijkt. Je doet dat jezelf aan.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oververmoeid?
waarvan?
Ik heb vandaag een grafheuvel in mijn tuin gebouwd maar hoor je mij klagen over vermoeidheid?
My back is killing me, maar hoor je mij klagen?
Als ik zou klagen he...
Maar zo ben ik niet.
Ik ben geen klager.
Ik ben een gever...
woow een heel gedichtquote:Op maandag 31 mei 2010 17:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oververmoeid?
waarvan?
Ik heb vandaag een grafheuvel in mijn tuin gebouwd maar hoor je mij klagen over vermoeidheid?
Als ik zou klagen he...
Maar zo ben ik niet.
Ik ben geen klager.
Ik ben een gever...
Ik ben niet schattig ik ben stoer !!!quote:Op maandag 31 mei 2010 17:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar ik val je niet aan hoor, daar ben je te schattig voor
oh jij bent een taalpurist?quote:Op maandag 31 mei 2010 17:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
(2) Naarmate een letterwoord of initiaalwoord ingeburgerd raakt, verdwijnen de hoofdletters. Een letterwoord wordt daarna zonder koppelteken of apostrof opgenomen in een samenstelling* of afleiding*. Een letterwoord met een of meer hoofdletters behoudt het koppelteken en de apostrof. Dat geldt ook voor initiaalwoorden.
ik ben niet verongelijkt, hoor je mij klagen, ik klaag niet, als ik zou klagen....quote:Op maandag 31 mei 2010 17:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Doe es niet zo verongelijkt. Je doet dat jezelf aan.
ja hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 17:09 schreef Deceit het volgende:
Nee, dat noemen ze een leerkracht!quote:
Ieuw... wat doe je dan nog in dit topic?quote:Op maandag 31 mei 2010 17:09 schreef Deceit het volgende:
Aja het was wel in een gaybarquote:Op maandag 31 mei 2010 17:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ieuw... wat doe je dan nog in dit topic?
Nee, wel over het weer.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oververmoeid?
waarvan?
Ja Richardquote:Als ik zou klagen he...
Maar zo ben ik niet.
Ik ben geen klager.
Ik ben een gever...
Ik ben echt niet bi hoorquote:
Ik snapte vanmorgen niet dat jullie 4 topics verder waren sinds vrijdagmorgen... nu snap ik dat welquote:
sletquote:Op maandag 31 mei 2010 17:23 schreef Deceit het volgende:
Dit was eigenlijk pas me 3e meid die ik heb gezoend in mijn loopbaan
Nee. Hij weet WEL hoe je moet googlenquote:
Uhhquote:Op maandag 31 mei 2010 17:24 schreef Deceit het volgende:
Vlarp was je nie in Strano/lef zaterdag! je zou langskomen
neh zo ver kwam ik niet,quote:Op maandag 31 mei 2010 17:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhh
Ik zat bij een vriend het esf te kijken, had nog een kater
Heb je Bliss al gevonden?
quote:
quote:20-05-2010 *speciaal voor Angel een meer recentere
vrouwenquote:Op maandag 31 mei 2010 17:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ook met vrouwen gezoend... en nog meer dingen
Alleen zijn mannen veel
A.s. zaterdag ben ik er ook.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:32 schreef Deceit het volgende:
neh zo ver kwam ik niet,
het werd weer Lef - Strano - Keerweer, zelfde riedeltje weer, a.s. zaterdag weer naar rdam!
Ik kan vrouwenquote:
Ik wist niet dat jij leraar was.quote:
[fluister] zo beter [/fluister]quote:Op maandag 31 mei 2010 18:20 schreef wonderer het volgende:
Hee, niet zo hard!
quote:
Nu pas?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben trouwens afgeknapt op Yolanthe...
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben trouwens afgeknapt op Yolanthe... wat was dat voor een aanstellerig optreden bij die puntentelling van het Songfestival
Is nog niet zeker of het in Berlijn is, volgens mij. Zou ook Hannover of Hamburg kunnen worden dacht ik.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil volgend jaar naar het Songfestival in Berlijn denk ik
Keulen?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is nog niet zeker of het in Berlijn is, volgens mij. Zou ook Hannover of Hamburg kunnen worden dacht ik.
Ik wist niet dat je kleuterjuf was?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:41 schreef Dosadi het volgende:
mijn leerlingen vinden Jan Smit sexy
en Justin Bieber ook.
Ik ben soms traag van begripquote:
Ik heb het net op YT gezien... maar dat zoentje, die kansloze verwijzing naar X-Factor die geen Moldaviër snapte en dat gekir... nee was allesbehalve pornoquote:Op maandag 31 mei 2010 18:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]hoe heb je dat gezien op Pinkpop?
(en wat zei ze dan?)
Ik wil volgend jaar met Greys en jou mee als Fok!verslaggeverquote:Op maandag 31 mei 2010 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is nog niet zeker of het in Berlijn is, volgens mij. Zou ook Hannover of Hamburg kunnen worden dacht ik.
Ik zat in kamp-Yo ten tijde van palinggate... niet dat ik Jan Smit nu ineens wel weer leuk vindquote:Op maandag 31 mei 2010 18:46 schreef Dosadi het volgende:
[..]
you get to ride the special bus to school don't you?
Ook met zo'n onsexy zware grafstemquote:Op maandag 31 mei 2010 18:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het net op YT gezien... maar dat zoentje, die kansloze verwijzing naar X-Factor die geen Moldaviër snapte en dat gekir... nee was allesbehalve porno
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar met Greys en jou mee als Fok!verslaggever![]()
En dan nemen we nog een bus Fokkers mee ter completering van het feest
Die grap had ik dan wel kunnen waarderen.... of dat ze de punten vanuit een draaiorgel had gegeven....quote:Op maandag 31 mei 2010 18:51 schreef creno het volgende:
Het was pas leuk geweest als yo had gezegd: Shalalie, everybody
Zit Wesley Sneijder niet in het Nederlands Elftal... maakt die "show je band met Oranje" ook een stukje perverser.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat in kamp-Yo ten tijde van palinggate... niet dat ik Jan Smit nu ineens wel weer leuk vind
Mij ook... dan doen wij met zijn drieën ook de screening hequote:
Wesley is welquote:Op maandag 31 mei 2010 18:54 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Zit Wesley Sneijder niet in het Nederlands Elftal... maakt die "show je band met Oranje" ook een stukje perverser.
;')quote:Op maandag 31 mei 2010 18:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wesley is welop een bepaalde kabouterachtige wijze
Ik zit te zoeken maar kan het niet vinden, heb je linkje?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het net op YT gezien... maar dat zoentje, die kansloze verwijzing naar X-Factor die geen Moldaviër snapte en dat gekir... nee was allesbehalve porno
Vanaf 1.56 secquote:Op maandag 31 mei 2010 18:57 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken maar kan het niet vinden, heb je linkje?
Ik heb wel eens naast Ruud staan plassenquote:Op maandag 31 mei 2010 18:56 schreef Dosadi het volgende:
[..]
;')
hij is zo fout!
geef mij Ruud van Nistelrooij maar.
ik vond het nogal... uhm... hoerig...ja dat woord zocht ikquote:
heb je niet ff snel gespiekt?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb wel eens naast Ruud staan plassen
Ik kon een blik naar links niet tegenhouden nee... maar zo buitensporig schokkend was het nietquote:
ik ken eigenlijk helemaal geen leuke voetballersquote:Op maandag 31 mei 2010 19:10 schreef NetSphere het volgende:
Ik vind die voetballers allemaal zo dom en onaantrekkelijk.
BRIL-JANT!quote:
Hij lijkt op die neger van Prison Breakquote:Op maandag 31 mei 2010 19:11 schreef Xiance het volgende:
en likken als lassie
[ afbeelding ]
enfin... dat was t alweer
Dat einde ook... als ze er met die smurfen vandoor gaatquote:Op maandag 31 mei 2010 19:14 schreef Xiance het volgende:
[..]
BRIL-JANT!
maargoed, dat vind ik zowiezo wel van de TV kantine!
echt geweldig als ze de veerkampjes na doen
Ik wil niet lullig doen maar op basis van jouw spellingskwaliteiten zou je ook een voetballer kunnen zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 19:10 schreef NetSphere het volgende:
Ik vind die voetballers allemaal zo dom en onaantrekkelijk.
waarom maakt iedereen zich druk om spelling op een fakking forum? In een fakking slowchatquote:Op maandag 31 mei 2010 19:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar op basis van jouw spellingskwaliteiten zou je ook een voetballer kunnen zijn
Wat een lullige opmerkingquote:Op maandag 31 mei 2010 19:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar op basis van jouw spellingskwaliteiten zou je ook een voetballer kunnen zijn
Ik schrok er ook van....quote:
Whehe.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
omdat jij 15 bent ofzo... en dus moeten we je helpen met je studie, anders word je nooit een hippe homo die zichzelf met recht bohemiènne mag noemen.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:19 schreef NetSphere het volgende:
[..]
waarom maakt iedereen zich druk om spelling op een fakking forum? In een fakking slowchat
Mja, misschien heeft ie ook wel net zo veel ballen op z'n gezicht gehad als een voetballer! Je weet het niet!quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:21 schreef Dosadi het volgende:
[..]
omdat jij 15 bent ofzo... en dus moeten we je helpen met je studie, anders word je nooit een hippe homo die zichzelf met recht bohemiènne mag noemen.
Ik houd me niet zo bezig met termen uit de gay wereld hahaquote:Op maandag 31 mei 2010 19:21 schreef Dosadi het volgende:
[..]
omdat jij 15 bent ofzo... en dus moeten we je helpen met je studie, anders word je nooit een hippe homo die zichzelf met recht bohemiènne mag noemen.
*aai over bol geef* zo en nu braaf verder typen.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:19 schreef NetSphere het volgende:
[..]
waarom maakt iedereen zich druk om spelling op een fakking forum? In een fakking slowchat
eeeuw! hij zit nog op de havo! en overduidelijk niet in zijn laatste jaar dus hij is 16 ofzo. Dat is niet eens legaal!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, misschien heeft ie ook wel net zo veel ballen op z'n gezicht gehad als een voetballer! Je weet het niet!
Heb nog nooit balle in me gezicht gehad hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, misschien heeft ie ook wel net zo veel ballen op z'n gezicht gehad als een voetballer! Je weet het niet!
Hubba hubba.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:22 schreef NetSphere het volgende:
Als je er ongeveer uit ziet als dit mag je alles met me doen:
[ afbeelding ]
Ben net 17. HOORquote:Op maandag 31 mei 2010 19:23 schreef Dosadi het volgende:
[..]
eeeuw! hij zit nog op de havo! en overduidelijk niet in zijn laatste jaar dus hij is 16 ofzo. Dat is niet eens legaal!
Laat jij je daardoor tegenhouden?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:23 schreef Dosadi het volgende:
[..]
eeeuw! hij zit nog op de havo! en overduidelijk niet in zijn laatste jaar dus hij is 16 ofzo. Dat is niet eens legaal!
Hij kan toch ballen van leeftijdsgenoten in zijn gezicht hebben gehad.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:23 schreef Dosadi het volgende:
[..]
En terecht!quote:
neequote:Op maandag 31 mei 2010 19:24 schreef creno het volgende:
[..]
Hij kan toch ballen van leeftijdsgenoten in zijn gezicht hebben gehad.
Je zou het eens moeten proberen... je spelling gaat met sprongen vooruit!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:23 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Heb nog nooit balle in me gezicht gehad hoor
dat verklaart... dat verklaart heel erg veel.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vroeger bij gymles wel eens een voetbal heel hard in mijn gezicht gekregen. En een basketbal. Beide niet geheel per ongeluk volgens mij(
!).
Ja ik ook. Sindsdien ben ik bang voor bal sporten hahaha. Ookal ben ik best goed in basketbal omdat ik lang ben.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vroeger bij gymles wel eens een voetbal heel hard in mijn gezicht gekregen. En een basketbal. Beide niet geheel per ongeluk volgens mij(
!).
dat geloof ik graagquote:Op maandag 31 mei 2010 19:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou het eens moeten proberen... je spelling gaat met sprongen vooruit!
Ik haat voetbal. Vooral als ik keeper moet zijn ofzo. Haha dan laat ik de bal altijd gewoon door.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:28 schreef creno het volgende:
Volleybal vond ik wel leuk, maar voetbal... die bal kwam altijd zo hard mijn richting op...
Oh, noem eens watquote:Op maandag 31 mei 2010 19:27 schreef Dosadi het volgende:
[..]
dat verklaart... dat verklaart heel erg veel.
kijk maar naar TheVulture, die heeft de hele dag van die zweterige hangballen tegen zijn gezicht kletsen... en zijn spelling is naargenoeg perfect!quote:
Misschien kan hij zich daarna beter concentreren op zijn nederlandsquote:Op maandag 31 mei 2010 19:30 schreef Dosadi het volgende:
[..]
kijk maar naar TheVulture, die heeft de hele dag van die zweterige hangballen tegen zijn gezicht kletsen... en zijn spelling is naargenoeg perfect!
Sorry?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:30 schreef Dosadi het volgende:
[..]
kijk maar naar TheVulture, die heeft de hele dag van die zweterige hangballen tegen zijn gezicht kletsen... en zijn spelling is naargenoeg perfect!
Jij mag er nog wel een paar ontvangen.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:30 schreef Dosadi het volgende:
[..]
so you're not a catcher then...quote:Op maandag 31 mei 2010 19:30 schreef NetSphere het volgende:
Ik haat voetbal. Vooral als ik keeper moet zijn ofzo. Haha dan laat ik de bal altijd gewoon door.
Ik vond softbal en honkbal leuk... lekker met zo'n harde glanzende knuppel slaan tegen een bal. Heerlijk hard uithalen, en met al je kracht dat metalen gevaarte hanteren alsof de overwinning ervan af hangt...quote:Voleybal vind ik ook altijd drama. gatverdamme wat een kut sport beetje tegen ballen aan slaan wtf
tenzij het naar genoeg is!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij mag er nog wel een paar ontvangen.
Ja, goed. M'n middagdutje wegens 3 nachten amper slapen was een succes. In plaats van het gewenste uurtje, sliep ik 3,5 uurquote:
een stuk beter nu ik jou zo ziequote:Op maandag 31 mei 2010 19:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, goed. M'n middagdutje wegens 3 nachten amper slapen was een succes. In plaats van het gewenste uurtje, sliep ik 3,5 uur. Dus ben net wakker
.
En met u?
Da's niet zo moeilijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:41 schreef NetSphere het volgende:
Wie vinden jullie knapste jongen van fok? En niet angel
Waar was je al die tijd?quote:
Ik ben de lelijkste!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:42 schreef NetSphere het volgende:
Vertel haha ik wil weten wie ik moet stalke
Ja, dan weet ik niemand!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:41 schreef NetSphere het volgende:
Wie vinden jullie knapste jongen van fok? En niet angel
ik ben ook nog eens gemeen en vervelend.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:45 schreef NetSphere het volgende:
Moet je niet zeggen want dan krijg ik een misschien verkeerd beeld van je haha
Ik ben scheinheilig en irritant. Boeiendquote:Op maandag 31 mei 2010 19:46 schreef Dosadi het volgende:
[..]
ik ben ook nog eens gemeen en vervelend.
Misschien...quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:45 schreef creno het volgende:
Deze vogel is echt leuk. Hij imiteert camera's, auto-alarmen en kettingzagen.
Tondeuse erover.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |