Hij kan toch ballen van leeftijdsgenoten in zijn gezicht hebben gehad.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:23 schreef Dosadi het volgende:
[..]
eeeuw! hij zit nog op de havo! en overduidelijk niet in zijn laatste jaar dus hij is 16 ofzo. Dat is niet eens legaal!
En terecht!quote:
neequote:Op maandag 31 mei 2010 19:24 schreef creno het volgende:
[..]
Hij kan toch ballen van leeftijdsgenoten in zijn gezicht hebben gehad.
Je zou het eens moeten proberen... je spelling gaat met sprongen vooruit!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:23 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Heb nog nooit balle in me gezicht gehad hoor
dat verklaart... dat verklaart heel erg veel.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vroeger bij gymles wel eens een voetbal heel hard in mijn gezicht gekregen. En een basketbal. Beide niet geheel per ongeluk volgens mij(
!).
Ja ik ook. Sindsdien ben ik bang voor bal sporten hahaha. Ookal ben ik best goed in basketbal omdat ik lang ben.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vroeger bij gymles wel eens een voetbal heel hard in mijn gezicht gekregen. En een basketbal. Beide niet geheel per ongeluk volgens mij(
!).
dat geloof ik graagquote:Op maandag 31 mei 2010 19:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou het eens moeten proberen... je spelling gaat met sprongen vooruit!
Ik haat voetbal. Vooral als ik keeper moet zijn ofzo. Haha dan laat ik de bal altijd gewoon door.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:28 schreef creno het volgende:
Volleybal vond ik wel leuk, maar voetbal... die bal kwam altijd zo hard mijn richting op...
Oh, noem eens watquote:Op maandag 31 mei 2010 19:27 schreef Dosadi het volgende:
[..]
dat verklaart... dat verklaart heel erg veel.
kijk maar naar TheVulture, die heeft de hele dag van die zweterige hangballen tegen zijn gezicht kletsen... en zijn spelling is naargenoeg perfect!quote:
Misschien kan hij zich daarna beter concentreren op zijn nederlandsquote:Op maandag 31 mei 2010 19:30 schreef Dosadi het volgende:
[..]
kijk maar naar TheVulture, die heeft de hele dag van die zweterige hangballen tegen zijn gezicht kletsen... en zijn spelling is naargenoeg perfect!
Sorry?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:30 schreef Dosadi het volgende:
[..]
kijk maar naar TheVulture, die heeft de hele dag van die zweterige hangballen tegen zijn gezicht kletsen... en zijn spelling is naargenoeg perfect!
Jij mag er nog wel een paar ontvangen.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:30 schreef Dosadi het volgende:
[..]
so you're not a catcher then...quote:Op maandag 31 mei 2010 19:30 schreef NetSphere het volgende:
Ik haat voetbal. Vooral als ik keeper moet zijn ofzo. Haha dan laat ik de bal altijd gewoon door.
Ik vond softbal en honkbal leuk... lekker met zo'n harde glanzende knuppel slaan tegen een bal. Heerlijk hard uithalen, en met al je kracht dat metalen gevaarte hanteren alsof de overwinning ervan af hangt...quote:Voleybal vind ik ook altijd drama. gatverdamme wat een kut sport beetje tegen ballen aan slaan wtf
tenzij het naar genoeg is!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij mag er nog wel een paar ontvangen.
Ja, goed. M'n middagdutje wegens 3 nachten amper slapen was een succes. In plaats van het gewenste uurtje, sliep ik 3,5 uurquote:
een stuk beter nu ik jou zo ziequote:Op maandag 31 mei 2010 19:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, goed. M'n middagdutje wegens 3 nachten amper slapen was een succes. In plaats van het gewenste uurtje, sliep ik 3,5 uur. Dus ben net wakker
.
En met u?
Da's niet zo moeilijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:41 schreef NetSphere het volgende:
Wie vinden jullie knapste jongen van fok? En niet angel
Waar was je al die tijd?quote:
Ik ben de lelijkste!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:42 schreef NetSphere het volgende:
Vertel haha ik wil weten wie ik moet stalke
Ja, dan weet ik niemand!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:41 schreef NetSphere het volgende:
Wie vinden jullie knapste jongen van fok? En niet angel
ik ben ook nog eens gemeen en vervelend.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:45 schreef NetSphere het volgende:
Moet je niet zeggen want dan krijg ik een misschien verkeerd beeld van je haha
Ik ben scheinheilig en irritant. Boeiendquote:Op maandag 31 mei 2010 19:46 schreef Dosadi het volgende:
[..]
ik ben ook nog eens gemeen en vervelend.
Misschien...quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:45 schreef creno het volgende:
Deze vogel is echt leuk. Hij imiteert camera's, auto-alarmen en kettingzagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |