ik ken eigenlijk helemaal geen leuke voetballersquote:Op maandag 31 mei 2010 19:10 schreef NetSphere het volgende:
Ik vind die voetballers allemaal zo dom en onaantrekkelijk.
BRIL-JANT!quote:
Hij lijkt op die neger van Prison Breakquote:Op maandag 31 mei 2010 19:11 schreef Xiance het volgende:
en likken als lassie
[ afbeelding ]
enfin... dat was t alweer
Dat einde ook... als ze er met die smurfen vandoor gaatquote:Op maandag 31 mei 2010 19:14 schreef Xiance het volgende:
[..]
BRIL-JANT!
maargoed, dat vind ik zowiezo wel van de TV kantine!
echt geweldig als ze de veerkampjes na doen
Ik wil niet lullig doen maar op basis van jouw spellingskwaliteiten zou je ook een voetballer kunnen zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 19:10 schreef NetSphere het volgende:
Ik vind die voetballers allemaal zo dom en onaantrekkelijk.
waarom maakt iedereen zich druk om spelling op een fakking forum? In een fakking slowchatquote:Op maandag 31 mei 2010 19:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar op basis van jouw spellingskwaliteiten zou je ook een voetballer kunnen zijn
Wat een lullige opmerkingquote:Op maandag 31 mei 2010 19:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar op basis van jouw spellingskwaliteiten zou je ook een voetballer kunnen zijn
Ik schrok er ook van....quote:
Whehe.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
omdat jij 15 bent ofzo... en dus moeten we je helpen met je studie, anders word je nooit een hippe homo die zichzelf met recht bohemiènne mag noemen.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:19 schreef NetSphere het volgende:
[..]
waarom maakt iedereen zich druk om spelling op een fakking forum? In een fakking slowchat
Mja, misschien heeft ie ook wel net zo veel ballen op z'n gezicht gehad als een voetballer! Je weet het niet!quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:21 schreef Dosadi het volgende:
[..]
omdat jij 15 bent ofzo... en dus moeten we je helpen met je studie, anders word je nooit een hippe homo die zichzelf met recht bohemiènne mag noemen.
Ik houd me niet zo bezig met termen uit de gay wereld hahaquote:Op maandag 31 mei 2010 19:21 schreef Dosadi het volgende:
[..]
omdat jij 15 bent ofzo... en dus moeten we je helpen met je studie, anders word je nooit een hippe homo die zichzelf met recht bohemiènne mag noemen.
*aai over bol geef* zo en nu braaf verder typen.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:19 schreef NetSphere het volgende:
[..]
waarom maakt iedereen zich druk om spelling op een fakking forum? In een fakking slowchat
eeeuw! hij zit nog op de havo! en overduidelijk niet in zijn laatste jaar dus hij is 16 ofzo. Dat is niet eens legaal!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, misschien heeft ie ook wel net zo veel ballen op z'n gezicht gehad als een voetballer! Je weet het niet!
Heb nog nooit balle in me gezicht gehad hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, misschien heeft ie ook wel net zo veel ballen op z'n gezicht gehad als een voetballer! Je weet het niet!
Hubba hubba.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:22 schreef NetSphere het volgende:
Als je er ongeveer uit ziet als dit mag je alles met me doen:
[ afbeelding ]
Ben net 17. HOORquote:Op maandag 31 mei 2010 19:23 schreef Dosadi het volgende:
[..]
eeeuw! hij zit nog op de havo! en overduidelijk niet in zijn laatste jaar dus hij is 16 ofzo. Dat is niet eens legaal!
Laat jij je daardoor tegenhouden?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:23 schreef Dosadi het volgende:
[..]
eeeuw! hij zit nog op de havo! en overduidelijk niet in zijn laatste jaar dus hij is 16 ofzo. Dat is niet eens legaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |