Nou blij toe!quote:
Rob van Eigen Huis en Tuin is mijn homeboyquote:Op maandag 31 mei 2010 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ten eerste, ik werk nooit in de tuin, ten tweede mijn moeder wel () en die gaat gewoon door. Laat zich niet tegenhouden door een spatje.
En Rob van Eigen huis en tuin werkte ook gewoon in de regen!
Nu nog?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:17 schreef Steve het volgende:
Celine Dion zwanger van tweeling
Gefeliciteerd Xiance.
Daar gaat Deceit's kansquote:Op maandag 31 mei 2010 15:17 schreef Steve het volgende:
Celine Dion zwanger van tweeling
Gefeliciteerd Xiance.
Ik zie je al liggen tussen de coniferen, naast het rozenperkje.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Rob van Eigen Huis en Tuin is mijn homeboy
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dies toch grote geen celine dion fan
Maar wel een XIance-fanquote:Op maandag 31 mei 2010 15:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dies toch grote geen celine dion fan
Die mag je dan ook niet meenemen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
paraplu's op Pinkpop zijn nogal een probleem voor de mensen die achter je staan
Jaaaaa, festival-ponchoooo'squote:Gewoon een hele hippe poncho
Ook niet alle podia.quote:
Als het werk is wat niet KAN in de regen omdat dat niet werkt, dan wordt het een ander verhaal. Als het werk is wat VERVELEND is in de regen... dan ben je gewoon een mietjequote:Op maandag 31 mei 2010 14:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je lijkt bart wel...
dus als jullie in de tuin werken en het begint te regenen werken jullie gewoon door?
Ik zag wat posts voorbij vliegenquote:
De Pinkpop-tent is wel altijd de plek voor de meest sfeervolle optredensquote:Op maandag 31 mei 2010 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook niet alle podia.
Pinkpop heeft ook 1 overdekt podium trouwens.
Ja dat is op Lowlands ook een beetje met de kleinere tenten (zoals de india) en de mini openlucht podiaquote:Op maandag 31 mei 2010 15:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Pinkpop-tent is wel altijd de plek voor de meest sfeervolle optredens
Ja, hosti-gate kunnen we nu maar beter niet meer noemen nu de_Kardinaal hier opeens post!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zag wat posts voorbij vliegen
* TheVulture probeert een nieuwe gate op te starten
Zakjegate = Panngatequote:
Waarom kocht je geen hans-met-de-mooie-ogen?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:04 schreef creno het volgende:
Ik heb passiebloem en suzanne-met-de-mooie-ogen gekocht en ga die zo even planten. Ik wil ook nog de kerstboom eruit gooien en daar voor in de plaats plant ik een eucalyptus.
Was die keer friso met Snuitebolletje en Roel en mij en jou (oid) ook een gatequote:Op maandag 31 mei 2010 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zakjegate = Panngate
Gaydinaygate was ik nog vergeten ja
Ik heb al een ryan-met-de-mooie-ogen.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom kocht je geen hans-met-de-mooie-ogen?
ik heb een grafheuvel gebouwd in mijn tuin, hij is nu of, ik ben nat en ga douchenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als het werk is wat niet KAN in de regen omdat dat niet werkt, dan wordt het een ander verhaal. Als het werk is wat VERVELEND is in de regen... dan ben je gewoon een mietje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |